Tttot kluphuis 15
maandag 22 oktober 2012 om 23:17
Welkom in ons klubhuis.
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
woensdag 24 oktober 2012 om 15:06
woensdag 24 oktober 2012 om 15:09
Ik had er ook al een blik op geworpen maar geen zin om te posten.
Ik heb mijn rijbewijs kado gekregen voor mijn eindexamen / 18e verjaardag. Ik kreeg eigenlijk ook best veel. Maar ik was / ben ook niet echt veel eisen w.b. dure spullen ofzo. Gameboy oid hebben we nooit gehad. zulke dingen kregen we niet. Daar moeten we zelf voor sparen maar dat vonden we dan weer zonde van t geld. Ook nooit gehecht geweest aan merkkleding oid. (op 1 paar nike's na)
Ik heb mijn rijbewijs kado gekregen voor mijn eindexamen / 18e verjaardag. Ik kreeg eigenlijk ook best veel. Maar ik was / ben ook niet echt veel eisen w.b. dure spullen ofzo. Gameboy oid hebben we nooit gehad. zulke dingen kregen we niet. Daar moeten we zelf voor sparen maar dat vonden we dan weer zonde van t geld. Ook nooit gehecht geweest aan merkkleding oid. (op 1 paar nike's na)
Been there, done that, got the T-shirt.
woensdag 24 oktober 2012 om 15:18
In januari mag ik overstappen op een ander abbonement. Dan ga ik voor een goedkoper abbonement en afkicken van internet op m'n telefoon.
FB heb ik er al afgegooid, mijn hele toestel liep vast.
Zeker als ik op mezelf zit, kan ik die kosten er niet bij hebben.
Dub nog even over een 3 in 1 pakket voor thuis (met thuistelefonie) of alleen tv en internet
FB heb ik er al afgegooid, mijn hele toestel liep vast.
Zeker als ik op mezelf zit, kan ik die kosten er niet bij hebben.
Dub nog even over een 3 in 1 pakket voor thuis (met thuistelefonie) of alleen tv en internet
woensdag 24 oktober 2012 om 15:51
Phoe hé! Effe bijkomen hoor....ben helemaal aan het duizelen van alle bedragen die ik hier voorbij zie komen.
350,00 kostgeld voor een scholier?! Ai ai ai, mooi melkkoetje ben je dan. Hun probleem dat ze niet met geld om kunnen gaan, wat een dwazen zeg Voor dat geld heb je idd een eigen onderkomen zag ik net in die linkjes.
Mijn tel.abo is ook zo rond de 25,00 Euro. Zit ook altijd binnen die bundel eigenlijk.
Met Bomber had Macho een foutje gemaakt. Heeft een abo voor hem genomen van 6,00 en daar zou een sms bundel inzitten. Nou, mooi niet dus. Zit ik steeds met belachelijk hoge rekeningen. Hebben de boel nu opgezegd en gaan wat anders voor hem regelen.
woensdag 24 oktober 2012 om 15:59
woensdag 24 oktober 2012 om 16:00
woensdag 24 oktober 2012 om 16:15
quote:Apatura schreef op 24 oktober 2012 @ 15:58:
Kan je wat goed vinden? Ik heb simonly van BEN. Telfort? schijnt nog beter te zijn (iets goedkoper betere ontvangst)
Toevallig zei Bomber net zelf ook iets over Ben. Volgens mij is de bedoeling dat Macho dit weekend met hem naar een telecomwinkel gaat, kunnen ze mooi ter plekke even de boel vergelijken. Ik heb daar echt het geduld niet voor.
Mij abo is trouwens geen 25 maar 35 Euro. Die heb ik toen genomen omdat pa ziek werd en ik me helemaal suf belde. Wilde wel graag zeker weten dat ik niet teveel moest betalen en binnen dat bedrag bleef, en dat is nu gelukt.
Kan je wat goed vinden? Ik heb simonly van BEN. Telfort? schijnt nog beter te zijn (iets goedkoper betere ontvangst)
Toevallig zei Bomber net zelf ook iets over Ben. Volgens mij is de bedoeling dat Macho dit weekend met hem naar een telecomwinkel gaat, kunnen ze mooi ter plekke even de boel vergelijken. Ik heb daar echt het geduld niet voor.
Mij abo is trouwens geen 25 maar 35 Euro. Die heb ik toen genomen omdat pa ziek werd en ik me helemaal suf belde. Wilde wel graag zeker weten dat ik niet teveel moest betalen en binnen dat bedrag bleef, en dat is nu gelukt.
woensdag 24 oktober 2012 om 16:33
Niet in de telefoon winkel afsluiten voor je heb gekeken wat er online te krijgen is. Online krijg je soms / vaak meer korting.
Ben kan je per maand en per 24 mnd afsluiten
24 maanden contract is goedkoper:
Bellen / sms 250
Per maand ¤ 10,16
Korting ¤ -4,07
Eenmalig
Aansluitkosten¤ 15,24
Ben® internet soms (500 mb)
Per maand ¤ 15,24
Korting ¤ -7,12
Totaal
Per maand ¤ 14,21