Geef eens een update!

14-08-2012 19:07 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stoor me behoorlijk aan topics die geopend worden, waar moord en brand wordt geschreeuwd om raad en advies, maar waar we vervolgens niet meer horen hoe het is opgelost cq afgelopen.

Zo. Dat ben ik kwijt.
Ozo.
En die emmer die elke ochtend in het raam hing, waar was die nou voor?

En die man die de eendjes voerde, die altijd iets raars deed (haha, ik weet alleen niet meer wat), hoe zat dat? Heeft de TO van dat topic ooit nog aan hem durven vragen waar hij mee bezig was?

Raadsels, raadsels...
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:eefie_says_hi schreef op 23 oktober 2012 @ 16:21:

Bloedirritant!

weet iemand hoe het is afgelopen hoe met dat topic waarbij de meubels verschoven/spullen verplaatst werden? Was de moeder van een ex van de vriend van TO of de maffe buurvrouw die op de kat lettenKan je toch heel makkelijk opzoeken, is nog geen week oud en wordt nog dagelijks op geschreven
Ik vind het best raar om je daar aan te ergeren. Niemand is hier toch verplicht om te schrijven? Dat is het risico dat je neemt op een forum vol onbekenden.

Ik ben soms heel benieuwd hoe het verder gaat, dat wel. Vooral met de vele ongeplande zwangerschappen, monsterlijke echtgenoten, asociale schijtkatten en schreeuwende buurkinderen. Dus een update is zeker leuk, maar absoluut geen morele verplichting wat mij betreft.
Hallekie, ben het ook met je eens.Wat is nou de moeite even een update te schrijven?

Ben benieuwd naar het verhaal van het meisje dat zich afvraagt waarom haar vriend maar eenmaal per maand sex wil en vroeguh een echte player was..
quote:eefie_says_hi schreef op 23 oktober 2012 @ 16:21:

Bloedirritant!

weet iemand hoe het is afgelopen hoe met dat topic waarbij de meubels verschoven/spullen verplaatst werden? Was de moeder van een ex van de vriend van TO of de maffe buurvrouw die op de kat lettenDie kun je nog zien bij "thuis" maar ik heb vanmiddag gekeken en Dorentje (geloof ik) heeft niets meer geschreven
ik voelde me geroepen en heb een update geschreven. Oeps
Liefde is een groot woord maar hangt met kleinigheden aan elkaar
quote:Dana schreef op 23 oktober 2012 @ 16:25:

En die emmer die elke ochtend in het raam hing, waar was die nou voor?

En die man die de eendjes voerde, die altijd iets raars deed (haha, ik weet alleen niet meer wat), hoe zat dat? Heeft de TO van dat topic ooit nog aan hem durven vragen waar hij mee bezig was?

Raadsels, raadsels...

Die man had toch telkens een andere kleur snelbinders ofzo?

Weet iemand hoe het nou zat met die wandelende koelkast? Is dat wèl opgelost?
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
En de schoolpleinmoeder, dat bleek fake te zijn toch?
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Ja fake.

En die met de buurman ook
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Die waar ze mee date enzo
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
TO betaalt een rekening zwart,verzekering neemt contact op. Het bedrijf dat op de bon staat weet van niks. Buurman had iemand geadviseerd maar buurman was op vakantie
Waar is de TO? Gevlogen zeker?
quote:rua-red schreef op 23 oktober 2012 @ 17:54:

Waar is de TO? Gevlogen zeker?ik zou voor de zekerheid even de OP kopiëren want die zal zo ook wel weg zijn.
Ik ben er hoor!
Ozo.
Het topic 'glaszetter VS ik' dat vind ik er ook zo eentje...
Ozo.
Hoe zat het nou met moordvrouw en het bloed in de lakens? Was dat nou fake?
Ik bedenk me nu dat het ook wel eens moordwijf kon zijn
En die vrouw wiens man heel gek deed ineens en wilde scheiden. De tTO dacht toen dat hij misschien een psychose had... ?
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Update van Dorentje...... Helemaal niets.... Zit dat topic al die tijd al mee te lezen, bloedirritant!

En schuimspekkie, inderdaad maak je verhaal af!!

Maar echt vaak dat mensen niet meer reageren... vervelend is dat! Zit je mee te lezen/ leven en schrijf je adviezen en vervolgens zijn ze weg....
En ik up 'm zelf nog maar eens.

@Muizemeisje, @Purnodepurno, @Paperchase @Miwi1978 en @mereldemus (om er maar eens wat te noemen). Hoe is het afgelopen en hoe gaat het nu?
Ozo.
Moet ik natuurlijk ook melden dat dorentje wel een update heeft gegeven over de inbreker met sleutel (niks spannends helaas).

Maar Thasmo heeft niks laten horen over de glaszetter..
Ozo.
quote:Moonlight82 schreef op 14 augustus 2012 @ 20:24:

En wél leuk (ja ik ben van de positieven vandaag) was Himerable die zwanger raakte, het kindje hield, ging samenwonen met de vader en af en toe vanaf haar roze wolk nog een verhaaltje postte./Ze heeft een paar dagen geleden nog een hele lange update geplaatst. Het was een tijdje spannend tussen haar en haar vriend, maar nu gaat het weer redelijk tussen hen. Met hun kindje gaat het prima.
Thanks LV!
Ozo.
quote:liubi schreef op 14 augustus 2012 @ 20:40:

[...]

Oh daar ben ik ook zo benieuwd naar. Wat was die nick ook al weer?

En dat meisje dat door haar vriend was mishandeld en elke keer naar het station ging en toch weer terug totdat het viva forum haar kon overtuigen om echt weg te gaan. Wie weet welk topic ik bedoel?Dat was Hoe kom ik hier weg?? Die TO heeft wel updates gegeven trouwens, laatst nog! Gaat goed met haar.
quote:DidiRidi schreef op 25 oktober 2012 @ 09:07:

En die vrouw wiens man heel gek deed ineens en wilde scheiden. De tTO dacht toen dat hij misschien een psychose had... ?

Oh ja! Ik ben mn eigen loepje ingedoken maar ik zie hem niet meer. Is het topic verwijdert?

Ben ook benieuwd naar het topic over de vader die mee op sportkamp van zn dochter wou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven