Augustus 2012 deel 10!!

16-09-2012 14:05 2552 berichten
Na 9 maanden op het zwangerpijler gebivakkeerd te hebben, is nu echt de tijd aangebroken om te verhuizen naar kinderen.

We sluiten een periode af maar beginnen ook aan een hele mooie nieuwe periode!

Al onze Augustusbabies zijn gezond ter wereld gekomen. Dat hebben wij meiden toch maar mooi even geflikt! En wat zijn ze lief en mooi

Maar ook onze mooie en lieve babies maken het ons wel eens knap lastig en maken ons kersverse moeders wel eens onzeker. Gelukkig hebben we daarom elkaar om ons door die onzekerheden heen te slepen en elkaar te helpen en adviseren.

Maar buiten dat lachen we ook veel met elkaar en zijn we in die maanden een hechte groep geworden.

Met een Meet&Greet in de planning, kletsen we lekker met elkaar door hier op "Kinderen".

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!mellanie198626 jaar26-072e ZOON! lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12331 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! beetjegek33 jaar24-082eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Jezus! Ik word echt gek hier! Geeeez zit er ook n uit knop op???
Owww meiden kan er iemand in oei ik groei kijken!??? Godsammmeeeeee

aan de mama's van de etterende jongen!

Morgen met de trein op pad met 3 koters mag hopen dat LastigerT zich gedraagt
En ja hoor, hij ligt een kwartiertje te slapen en het alarm gaat weer af... Zijn er meer mini's die keihard gillend wakker worden, of is dat een speciale truc van onze JankerT om z'n ouders zsm bij zich te krijgen? Het gaat echt door merg en been dat hoge gekrijs, alsof ie doodgaat ofzo. Maar dat blijkt dan uiteindelijk niet het geval als hij met een speen en aai over z'n hoofd gewoon weer doorslaapt. Ik zal hem alvast in gaan schrijven voor de toneelacademie denk ik...
Hoeveel weken is mini nou rammel officieel vanaf uitgerekende datum?
Bijna 12 en dan min 2 dus 10...
Dan kunnen er regendagen zijn!
Hahaaa nico!! Toneelschool.. Goeie!
Anne dat klopt dan bij deze.. Ik zal het boek eens opzoeken het moet nog ergens liggen hier.

@chrys, spannend morgen hoor vliegen!! Succes alvast!
Chryss spannend hoor morgen vliegen. Succes. Wat meisje betreft misschien n klein beetje olijfolie geven voor de voeding voor nu en als t blijft even de huisarts bellen.
Ow Rammel respect met 3 kinderen in de trein :-)
Chryssa spannend hoor! Heel veel succes nu met het afscheid en morgen met de reis! Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt en dat jullie snel alles op de rit hebben hier in het koude NL! Ja ja de zomerkleding kan de kast in voorlopig! Brr

Ik heb de locatie voor de meet gemaild.

Mini slaapt nu stofzuigen, dat is al zeker 1,5 week niet gebeurt! Ooo

Oja juut misschien is het handig dat je me de mail adressen mailt? Dan kan ik even het een en ander rond mailen wbt tijd en kosten etc.

Wat doen we als aanvangstijd?? Van 12 tot 17 ??
Klotezooi de zaal is verhuurd!!!!
Kloteren dat kon er ook nog wel bij vandaag, afpersen!?? Als jullie ons die zaal niet geven gaan we met 20 baby's in het restaurant zitten en aangezien het dan bijna volle maan is... Dat wil je niet!!
Weet je of er beneden genoeg ruimte is voor ons Anne? Dan kunnen we misschien gewoon daar reserveren (en zitten we waarschijnlijk ook gewoon met ons eigen groepje aangezien er niemand bij een groep met 15 baby's wil gaan zitten, ha ha!). Of anders toch een andere locatie of verzetten naar de 8e?
Ik zal ind even vragen of het mogelijk is gewoon in het restaurant te reserveren. Dan hebben we ook geen zaalhuur.
Pfff. Primark en herfstvakantie was geen slimme zet. We zijn gillend weer naar buiten gegaan! Maar ergens anders wel 2 shirts en een broek voor mij gekocht.

Andere keer maar gaan buiten de vakantie om. Niet normaal zo druk als het was!!

@ anne, wat kut dat de zaal bezet was!! En nu??

En anderhalve week niet stofzuigen? Pfieuw... voel me niet zo slecht meer nu!
Haha maatvjij hebt nog n hond, wij niet dus opzich valt het hier wel mee. Als we de kat nog hadden gehad dan wil ik niet weten hoe het er nu uit had gezien!

Ik hen trouwens nog niet gezogen want na mijn postcwas mevrouw weer aan t krijsen!

Pff mini heeft vandaag na de nacht slaap hooguit 3 uur geslapen! Ze is jankerig wil niks erg vermoeiend! Ze gaapt als n malle en is ontzettend moe maar slapen ho maar. Ze wil ook op heen enkele manier bij ons zitten en zit de hele dag al in de wipstoel dan is ze nog enigszins rustig!
Pfff anne, lekker irritant! En in de wandel wagen lukt ook niet dan ik leg Minimaatje dan vaak op zn buik in de box en dan geeft hij zich op een gegeven moment wel over.

Gelukkig verhaart mijn hond niet, ik vind amper haren van haar.
Vreselijk irritant! Normaal is op de buik slapen geen enkel probleem maar nu?! Krijsen alsof ze vermoord wordt! Niet normaal joh verschrikkelijk!
Ik heb de lijst met mail adressen niet zo als 1 lijst... Ik kan dat in een keer doen vanuit de datum planner... Ik moet die adressen (van de mensen die meegaan) halen uit de profielen van het sub... daar kan ik vrijdag pas naar kijken omdat ik morgen weer moet werken en 's avonds bezoek krijg.

Wij zijn vandaag voor het eerst met de stokke carrier naar de winkel geweest!!! Eerst was het even brullen, maar hij viel al snel lekker in slaap

Mijn mini is erg druk... Hij gooit zijn benen ook helemaal de lucht in alsof hij zijn buikspieren traint.. Duurt niet lang meer voordat hij ook van rug naar buik gaat draaien, want dat lukt al bijna!!! Als hij mijn pink vasthoudt en zich daaraan op kan trekken lukt het hem al!!!

Fijne nacht allemaal!!!!
Pff mini slaapt eindelijk...na afgelopen spooknacht wilde ze vandaag niet bijslapen. Alleen is ze nu bij mij in bed in slaap gevallen en ik slaap hier bij mn ouders in een 1pers.bed dat is dus niet handig...Ik zal dr zo maar es in de kinderwagen terugleggen...

@chryss: hele goeie reis gewenst! Hoop dat alles goed gaat!

@rammel: jij ook succes/plezier met je kids in de trein! Ga je helemaal naar het noorden naar je vader of even een dagje op stap in de buurt?

@ann: balen van die zaal! Hopen dat we beneden terecht kunnen!

Hoe is het afgelopen met je mini en het slapen?
Ohw wat is SpasT soms irritant met drinken!! Knijpen in mn tiet, schudden met zn hoofd, schoppen met zn beentjes!! En dan lekker aan het puntje van mn tepels gaan sabbelen! Ik moet hem soms echt in de houdgreep nemen! Of hij drukt zelf ze hoofd zo in mn tiet dat hij geen lucht meer krijgt. Erg vermoeiend!!

@ bubb, hoe ging het vorige keer dan bij je ouders? Ging goed toch?
Ik ga naar bed. Alles is ingepakt, koffers staan klaar. Ik post weer als we in Nederland zijn.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Goede reis Chryssa!!

Bub

Wat balen zeg, dat mini zo onrustig blijft. Is het nog gelukt haar in de kinderwagen te laten slapen?

Rammel

Succes vandaag. Ik ben ook al met mini met de trein geweest maar dat is er maar 1 en duurde 10 minuten. dat was dus goed te doen. Tot ik uitstapte op het perron. Bleek er een meters hoge trap te zijn en ik ston daar met kinderwagen... Gelukkig kon ik met mijn charmes een bouwvakker zo ver krijgen dat hij me hielp.

Maat

Helpt het niet om zijn handjes vast te houden zodat hij wat rustiger wordt? Succes!

Anne

Is na deze erge dag wel goed gaan slapen? Dat maakt dan altijd een hoop goed hè?!

Hè bah een poepbroek om 5 uur 's nachts...
Goeie reis chryssa!!!!!

@ liz, dat doe ik ook meestal wel, handjes vast houden, moet ook echt in wel soms. Want dan zit ik heel discreet onder een sjaal te voeden, slaat huftertje gerust mn tieten bloot!!

Slaapzak vraagje.

Wie gebruikt er al een slaapzak? En zo ja, wat voor? Een dikke met of zonder mouwen? En leg je je baby dan evengoed nog onder de dekens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven