Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2012

30-08-2012 12:37 1600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het weer zover! Expeditie Robinson 2012 gaat van start . Ik heb er veel zin in, maar kijk vooral om Paul Turner te zien. Die lijkt me wel relaxed en heeft humor.
Kk Fatima
quote:Rainbow01 schreef op 25 oktober 2012 @ 21:42:

Kk FatimaIk heb iets gemist op wie gaan ze volgende week stemmen?
op min hee steph
Min Hee
En dat de rest lekker op fatima mag gaan stemmen!
Die zal in die proef wel heel sterk blijken, sterker dan Gene, waar ze eerst op wilden gaan stemmen.
He kut zeg...maar ik denk dat t nie veel uitmaakt, hij is geliefd, niet 1 vd sterke, zit niet in n clubje, en kan zn zwarte stemmen ongedaan maken met zn munten! Dus deze proef was voor nix helaas! Baal dat die broer t niet is!
tot volgende keer.

Dank je Rainbow.
Jammer voor Paul maar die kan het (net wat Peggy ook al zei) wel hebben denk ik.

De pokeraars gaan dus op Min Hee stemmen,denk dat Fajah en Ruud op Fatima gaan stemmen.
Op Min Hee. Weer zo'n laffe actie. Min Hee is te sterk, dat durft Fatima niet in haar eentje aan dus die moet maar weg.

Volgens mij is de rest slim genoeg om op Matthieu te gaan stemmen. Beter eerst die broertjes uit elkaar en dan Fatima lozen.
Van mij mag iedereen winnen behalve het pokertrio.

Tess is er gelukkig uit.

Er moeten gewoon complotjes gesmeed gaan worden maar ik hoop zooooooooooooo dat niemand in de mooie woorden van t trio gaat trappen.

bv Fatima tegen Joke: hee joke, we moeten echt even wat tegen Min Hee (=beste vriendin op t eiland van joke) doen hoor. ze is zooooo sterk. en jij wilt het natuurlijk wel tot de finale schoppen he joke? ja toch joke? wat ben jij mooi slank joke i love you joke.

joke stemt dan min hee eruit. volgende ronde zelf joke eruit....
Ik ben zo blij dat Fajah door is in de samensmelting! Ze heeft het echt verdiend. Als Tess door was gegaan had ik wel even gebaald.. Ik vond het toch een beetje een gansje haha.

Fatima en de pokerbroers worden echt steeds irritanter vind ik. Ook dat die broers zo zielig gingen doen dat ze voor het eerst uit elkaar waren gehaald blablabla: grow up! Ik hoop echt dat dat trio snel uit elkaar valt, en dat Peggy stopt met meelopen met hen.

Verder denk ik ook wel dat Paul die twee zwarte stemmen kan hebben. Hij gaat het wel ver schoppen, tenzij natuurlijk dat stomme pokertrio het straks opeens op hem gemunt heeft..
Hoera voor Fajah! Momenteel is ze, met haar doorzettingsvermogen en humor, mijn favoriet.

Iets met eigen ruiten ingooien.. Mooi dat Fatima het bij Joke probeert. Joke zal nooit op haar vriendin (Min Hee) stemmen, ze stemt juist op personen die op haar vriendin stemmen. Alhoewel ik ook denk dat dit een tactiek van Fatima is: sterke Min Hee haar munten kwijt en Gene er alsnog uit (volgens het pokertrio, oh ja en Peggy).

Het zou mij eigenlijk verbazen als volgende week niet een van het pokertrio naar huis gaat. Inmiddels weten alle deelnemers wel hoe laat het is.

Ahhh, die Paul. Gelukkig denk ik dat hij de 2 zwarte stemmen wel kan hebben. Ruud zei ook direct na de stemming, dat hij beter na had moeten denken en voor Paul had moeten stemmen. Hoop dat Ruud/Fajah/Paul elkaar zullen steunen.
ik vraagme af waarom mensen het lichaam an tess zo prachtig vinden. ja ze is wel slank enzo en wel n goed figuur. maar als je dan fajah ernaast zet in die proef nou dan zie je wel verschil vind ik hoor, en zeker niet in t voordeel van tess
Junamietje, ik praat even voor m'n man. Ze heeft de 1ste afleveringen steeds een iets te kleine bikini aangehad waar de onderkant van haar borsten licht uitpiepte. Dan kreeg je de combi van een echte blondine in te kleine bikini rennend over het strand...
Ik vind Tess slank maar niet sexy. En Fajah heeft gewoon een killerbody.
Ik erger me ook steeds meer aan het pokertrio. Zo erg dat ik me echt zit op te vreten op de bank, maar ik blijf toch kijken.

Ik vind Tess wel een mooi lichaam hebben. Slank, maar wel borsten (die heb ik zelf niet ). Maar Fajah heeft inderdaad een killerbody. Joke vind ik trouwens nu wel echt eng dun worden.
Ik vind Tess en Fajah allebei een mooi lichaam hebben, maar Fajah dan nog wel iets meer ;) Ik vind haar sowieso geweldig.

Het is al eerder gezegd maar toch...ik blijf me verbazen over die Fatima. Dat zij altijd als lekker wijf werd beschouwd, ongelofelijk. Vind haar hoofd zo lelijk. Zonder make-up trouwens, met make-up valt het nog wel mee. En tsja verrot karakter maakt het er natuurlijk ook niet beter op.

Ik hoop dat Paul, Ruud en Fajah gaan samenspannen tegen het pokertrio, wordt er zo misselijk van. En dat geblaat van "we worden uit elkaar gehaald, oow hellup!" Grow up! En nog niet te spreken over die broer die de proef moest doen. Wel anderen naaien en als hem zelf iets gebeurt het meeste zeiken van allemaal. Bah.
ik hoop echt dat ruud met minhee en paul en joken tegen het trio gaat.

ik weet niet wat peggy gaat doen. ik bedoel snapt zij dan niet dat het trio haar nooit zal gaan sparen?
Wat vinden de mensen die hopen dat Ruud en Joke gaan samenspannen nu zo leuk aan Ruud en Joke? Met name Joke vind ik nou niet bepaald spannend of een echte robinson. Maar misschien zie ik het verkeerd .
quote:misss_L schreef op 26 oktober 2012 @ 13:24:

Het is al eerder gezegd maar toch...ik blijf me verbazen over die Fatima. Dat zij altijd als lekker wijf werd beschouwd, ongelofelijk. Vind haar hoofd zo lelijk. Zonder make-up trouwens, met make-up valt het nog wel mee. En tsja verrot karakter maakt het er natuurlijk ook niet beter op.

Mijn vriend kan daar ook maar niet over uit. Hij vond haar altijd wel mooi, maar nu vindt hij haar elke aflevering nóg lelijker worden. En inderdaad, dat verrotte karakter van haar....

Fajah vind ik wel een beetje een bitch, maar ik begin haar wel steeds leuker te vinden. Tot nu toe ben ik voor Paul en ik hoop dat hij een beetje onopvallend zoals Sasha vorig jaar de finale haalt. Ik ben alleen bang dat hij daar niet sterk genoeg voor is...

Weet iemand hoeveel weken het nog duurt?
t gaat er natuurlijk niet om of/dat joke zo spannend of sexy of wat dan ook is.

het gaat erom dat er tegen he ttrio gspannen wordt!!!
Joke lijkt mij wel een eerlijke vrouw die puur voor haar gevoel gaat. Ruud is volgens mij ook wel een eerlijk mannetje die eigenlijk steeds de zwakste eruit wil stemmen, niet volgens een complot. Paul/Min Hee idem. Fajah was dit volgens mij ook, maar ik weet niet in hoeverre het vieze spel haar tot nu toe heeft beinvloedt. Gene/Peggy kunnen in dit spel niet zelf denken, meelopers, dus onbetrouwbaar/heb je niets aan.

Ik zou het zo leuk vinden als Joke/Ruud/Min Hee/Paul/Fajah eerst het pokertrio en dan de meelopers weg zouden krijgen en dan met z'n 5-en echt voor ER gaan....
quote:ilse78 schreef op 26 oktober 2012 @ 16:49:

Joke lijkt mij wel een eerlijke vrouw die puur voor haar gevoel gaat. Ruud is volgens mij ook wel een eerlijk mannetje die eigenlijk steeds de zwakste eruit wil stemmen, niet volgens een complot. Paul/Min Hee idem. Fajah was dit volgens mij ook, maar ik weet niet in hoeverre het vieze spel haar tot nu toe heeft beinvloedt. Gene/Peggy kunnen in dit spel niet zelf denken, meelopers, dus onbetrouwbaar/heb je niets aan.

Ik zou het zo leuk vinden als Joke/Ruud/Min Hee/Paul/Fajah eerst het pokertrio en dan de meelopers weg zouden krijgen en dan met z'n 5-en echt voor ER gaan....De eerste afleveringen niet gezien waar de Belgen 1 voor 1 de Nederlanders eruit stemden?
De 1ste afleveringen dacht ik dat Joke en Zoe ook van die meelopers waren en onder invloed van die Olivier op NL stemden. Bij nader inzien denk ik dat de BE dames op een NL stemden, waarvan ze wisten dat Olivier en z'n knaapje daar ook op zouden stemmen, zodat Zoe erin kon blijven. Zeg maar, Joke stemt voor haar vriendinnetje, wat dan het best uitkomt. Ik ken Joke alleen van dit programma, dus misschien was m'n 1ste gevoel juist. Maar het zou mij toch verbazen als Joke nu ongunstig voor Min Hee (haar nwe vriendin) zou stemmen of op Min Hee. Eerder andersom denk ik. Dat ze nu gaat stemmen op degene die haar tegen Min Hee probeert op te zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven