Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2012

30-08-2012 12:37 1600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het weer zover! Expeditie Robinson 2012 gaat van start . Ik heb er veel zin in, maar kijk vooral om Paul Turner te zien. Die lijkt me wel relaxed en heeft humor.
Huh? Ligt het soms aan haar lippen?!

Op al die foto's die je laat zien heeft ze mascara op en ik denk ook eyeliner. Da's het verschil.
Ik wou dat er bij mij zo'n verbetering zichtbaar was met een beetje eyeliner en mascara.
Wimperextensions, die mis je Friz!
Ik had trouwens het idee dat Joke mascara op had bij de laatste aflevering. Het leek er wel enorm op in elk geval.

Verder vind ik al het : is fatima wel of niet mooi gedoe een beetje vermoeiend.

Wat maakt het uit hoe ze eruit ziet? vind haar een mooie vrouw, met of zonder make up.
Ik ben ook best 'geschrokken' van het verschil bij Fatima tussen wel en geen make up. Ik vond het al nooit een hele mooie vrouw en vind haar nu ook niet bijzonder. Dik vind ik haar trouwens helemaal niet.

Zij en de broertjes zijn pokeraars en zo spelen zij ook het spel. Ik vind het ook wel irritant maar ook dat is onderdeel van het spel. Hoop alleen wel dat 1 van de broertjes er de volgende keer uit gaat omdat dan het spel weer helemaal opengegooid wordt.

Mijn favoriet is Fajah!! Geweldig wijf, helemaal my kind of person!
Ik ken iemand die wimperextensions had, ze werd er gek van. Ineens dat gewapper met zware wimpers.., Ze heeft ze eraf gerukt.

Nou Rogue, het maakt ook niks uit. Maar dat er zo'n verschil zit in mate van mooiheid bij iemand door simpelweg een beetje makeup, dat verbaast me gewoon zo. Eerlijk gezegd dacht ik dat er misschien iets anders met haar aan de hand was.
quote:Frizzy schreef op 28 oktober 2012 @ 10:54:

Ik wou dat er bij mij zo'n verbetering zichtbaar was met een beetje eyeliner en mascara.

Ik ook, maar eyeliner is niet aan mij besteed. Resultaat is meestal een beetje vreemd.

Ik vind Paul zo'n leukerd! En Fajah. Zij heeft echt humor. Viel mij trouwens wel op afgelopen aflevering dat zowel Fajah als Ruud een ingevallen gezicht krijgen.
Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk nog te gaan?
quote:Frizzy schreef op 28 oktober 2012 @ 11:04:

Ik ken iemand die wimperextensions had, ze werd er gek van. Ineens dat gewapper met zware wimpers.., Ze heeft ze eraf gerukt.

Nou Rogue, het maakt ook niks uit. Maar dat er zo'n verschil zit in mate van mooiheid bij iemand door simpelweg een beetje makeup, dat verbaast me gewoon zo. Eerlijk gezegd dacht ik dat er misschien iets anders met haar aan de hand was.

Dat verbaasd mij niks hoor. Mijn vroegere beste vriendin zag er niet uit zonder make up, ze was totaal onherkenbaar. Ik ben een keer haar huis in gelopen en zag haar zonder make up zitten en herkende haar niet, heb gevraagd : waar is ...

Zegt ze : Rogue ik ben het.

Ik vind Fatima er prima uitzien zonder make up, Min Hee trouwens ook, die ken ik met veel make up van de Dance battle. Maar zo is ze mooier. Puur natuur.

Ik vind dat er veel te veel over Fatima's uiterlijk geklaagd word, haar kleren zijn niet goed, ze is lelijk zonder make up, ze is dik.

Whatever. Ik kijk toch niet voor Fatima?
Eens Rogue, ik vind ook dat er veel te veel op Fatima afgegeven wordt. Heeft denk ik met de verwachtingen te maken, men verwachtte denk ik een bloedmooie vrouw in perfecte kleding te zien en nu blijkt dat misschien (in de ogen van velen) niet zo te zijn. Ze is gewoon mens *shock*
quote:datdus schreef op 28 oktober 2012 @ 11:58:

Eens Rogue, ik vind ook dat er veel te veel op Fatima afgegeven wordt. Heeft denk ik met de verwachtingen te maken, men verwachtte denk ik een bloedmooie vrouw in perfecte kleding te zien en nu blijkt dat misschien (in de ogen van velen) niet zo te zijn. Ze is gewoon mens *shock*Tuurlijk...
Jeetje, wel of geen make-up is wel het laatste waar ik me mee bezig houdt als ik ER kijk.

Ik vind Fatima gewoon een enorm onsympathieke mevrouw. Ik hoop dat Paul of Faja wint.
quote:datdus schreef op 28 oktober 2012 @ 11:58:

Eens Rogue, ik vind ook dat er veel te veel op Fatima afgegeven wordt. Heeft denk ik met de verwachtingen te maken, men verwachtte denk ik een bloedmooie vrouw in perfecte kleding te zien en nu blijkt dat misschien (in de ogen van velen) niet zo te zijn. Ze is gewoon mens *shock*Wat een rare opmerking. Ik heb nog nooit een aflevering van ER gemist en dat ze geen make up dragen is voor mij dus niet als een verrassing gekomen. En over de andere kandidaten zonder make up heeft niemand het, dus blijkbaar is het toch vrij opvallend bij Fatima, dat verschil.
Ik denk dat Fatima op de schopstoel zit vanaf het begin vanwege de jaloezie. Nu ziet iedereen dat ze zonder make up minder mooi is en ineens voelt men zich beter dan haar. Kijk want zonder make up is ze lelijk! Beetje afgunstig komt het over.

Schrijf mee op een ander robinson forum en daar gaat het helemaal niet over Fatima en haar kleding/make up/ cupmaat en hoe dik ze wel niet is. Vind het niet echt sjiek om daar zo over door te blijven gaan hier.

Komt zo jaloerzig over.
Nou Rogue, dat soort gedachten lijken mij meer over jou te zeggen dan over mij. Ik voel me niks beter dan Fatima vanwege uiterlijk, doe eens gewoon zeg.
Nouja Rogue, dit gaat echt helemaal nergens over.
Zo komt het over hoor, no offence. Maar ik vind het apart dat het hier al pagina's meer over Fatima gaat dan over de rest van het spel.

Ik vind het onnodig om zo kwetsend over haar te praten, ze is ook maar gewoon een kandidaat. Dat je haar niet mag snap ik want ik vind haar ook niet leuk overkomen maar dat heeft niks met haar uiterlijk te maken.

Anyway, genoeg over Fatima's uiterlijk! dat was mijn hele punt namelijk.

Kunnen we het nu weer over het spelletje hebben.

Ik bedoel het niet lullig meiden maar voor mij is dit geratel over Fatima wel of niet lelijk, een beetje vermoeiend.

Ik probeer niet op jullie tenen te trappen, ik hoop alleen dat het nu weer over het spel kan gaan en andere kandidaten.
quote:rogue_1987 schreef op 28 oktober 2012 @ 17:19:

Zo komt het over hoor, no offence. Maar ik vind het apart dat het hier al pagina's meer over Fatima gaat dan over de rest van het spel.

Ik vind het onnodig om zo kwetsend over haar te praten, ze is ook maar gewoon een kandidaat. Dat je haar niet mag snap ik want ik vind haar ook niet leuk overkomen maar dat heeft niks met haar uiterlijk te maken.

Anyway, genoeg over Fatima's uiterlijk! dat was mijn hele punt namelijk.

Kunnen we het nu weer over het spelletje hebben.

Ik bedoel het niet lullig meiden maar voor mij is dit geratel over Fatima wel of niet lelijk, een beetje vermoeiend.

Ik probeer niet op jullie tenen te trappen, ik hoop alleen dat het nu weer over het spel kan gaan en andere kandidaten. Dat klopt helemaal, daar verbind JIJ die conclusie aan. Net als dat we jaloers zouden zijn. Lijkt me niet helemaal de juiste manier om het gesprek om te buigen naar iets positievers, toch?
Wat een rare discussie zeg. Ik mag Fatima prima ( & waardeer haar spel-tactiek) maar vind haar er ook wat vreemd uitzien in ER. Dat heeft niks met niet mogen, jaloezie, niks gunnen of wat dan ook te maken.
Laat maar, ik word totaal verkeerd begrepen.

Laat maar gaan. Verder tot de orde van de dag: wie gaat er volgende week uit?

Zelf stem ik voor Matthias of Chris. Denk dat Fatima nog wel een ronde verder komt.
Ik verwacht inderdaad 1 van de broertjes.

Ben benieuwd of de rest wel handig genoeg is om afspraken te maken om het trio op te breken eigenlijk. Denk dat Fajah of Ruud dat initiatief moeten gaan nemen.

Het liefst zie ik Peggy verdwijnen, stomme meeloper!
Oh en daarna Joke en Gene, omdat ze zo ontzettend saai zijn en niks toevoegen aan ER.

En dat Ruud, Paul, Ming Hee, Fajah, 1 broertje en Fatima dan overblijven. Dat lijkt me een mooie eindgroep.
Hoeveel afleveringen hebben we nog te gaan?
Fatima word nu niet zo mooi gezien doordat ze zo tactisch speelt en een beetje ongevoelloos lijkt!

Maar mijn favoriet is ze ook niet hoop ook dat faja wint die is me juist het meest meegevallen!

Ten tijden van rambo had zij ook niet zo'n aardig momentje maar je merkte nadien dat het gewoon was omdat die twee elkaar niet mochten, zo anders was het bij lodewijk vond haar zo lief reageren ze wou winnen maar vond het moeilijk bij hem en als hij gewonnen had van haar was ze voor hem oprecht blij geweest, en dat is wat faja dan zonder make-up mooi maakt dan word er weer wel meeer op het innerlijk gelet!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven