Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
Isles, sorry voor de late reactie... het gaat hier ineens weer heel snel! (alleen maar goed natuurlijk)

Mail me anders even op mamak77 at lijf punt nl

En ja, ik heb je blouses overgenomen en je kroontje volgens mij Ben trouwens nog steeds errug blij met de kleding. Draag de blouse as we speak hahaha.

Nog iemand interesse in een boekje voor mensen die 40 jaar worden? Later vandaag hopelijk weer een wat langere lijst boeken. Ga er NU aan beginnen...
Hier in het album de hele lijst met weggeef spullen (uitgezonderd de tas met babyspeelgoed, want die komt van mijn zusje af)

album
Ik heb je gemaild weet niet of ik het adres goed heb.
Koetjes zijn onderweg!
quote:tuya schreef op 26 oktober 2012 @ 15:59:

Koetjes zijn onderweg! Gelukkig zijn ze niet de kliko in gegaan
Haha nee. Ben blij dat ze een goed huis krijgen
Ik heb nog een boek te geef

Het is : je zwangerschap van maand tot maand

Uitgegeven door tijdschrift Kinderen

Ik hebvond het een erg fijn boek
quote:tuya schreef op 26 oktober 2012 @ 15:59:

Koetjes zijn onderweg!

Jaaaaaa, ik hoor ze bijna loeien.

En ik hoop dat jij dit weekend kan genieten van versgebakken tosti's. Veel plezier ermee.

Wij hadden een goede deal zo!
quote:silverzephyr schreef op 25 oktober 2012 @ 10:47:

Marels,

Thermen Tilburg: 2e persoon gratis dagentree

Elysium (Bleisweik): Gratis entree t.w.v. 30.95 bij een behandeling van 30 euro

Thermae Son (boven Eindhoven): 2e persoon 50% korting op saunabezoek (max. 4 personen)

Zit er iets bij?

Hee Silver,

Ik heb wel interesse in de bon voor Elysium. Mag ik je mailen?
Haha jaa, kan ik weer lekker tosti's eten mjamjam.
Hallo,

Ik heb nog steeds een strijkplank in de aanbieding.

En nog een rode 2,5 zitsbank.

Foto's kan ik maken als er interesse is.

Voor beide geldt dat ze op te halen zijn in de regio van Zaandam.

Misschien dat ik binnenkort nog wat kleinere spulletjes heb om weg te geven, maar dat moet ik nog eerst even uitzoeken.

Mailen kan op: viva_flower_ @ live.nl
Mama, ik heb je gemaild!

Gisteren het boxkleed en het jurkje opgehaald. Superlief dat ik er een slaapzakje bij kreeg! Thanks!
Purple-rain,

Ik kwam er gisteren achter dat die saunabonnen uit de Veronicagids ook online staan! Dus je kan ze veel beter zelf printen Als je niet kunt printen wil ik de bon alsnog opsturen hoor, geldt ook voor Marels. De bon voor Elysium vind je hier
Het vestje is confectiemaat 42/44, Marels.
Doe je niks met die kortingszegels van de C1000. Zou ik ze dan mogen hebben? Catootje1 apendinges aol . nl
@ Silver, Dank je! Dan print ik hem zelf wel
Ik heb een rode winterjas van Cars, maat 104, tegeef. Ook heb ik 2 paar gympies, beiden maat 26. Het ene paar is laag, zwart met een witte zool. Heeft klittenband. Het tweede paar is een hoog model, army look. Veters en rits aan de zijkant.

Wie ze wil zien moet even mailen, Dan stuur ik een foto.

Mailen: polkadot puntje viva at gmail puntje com

Ik heb van Hanglamp nog niets gehoord nav de zak hydrofielluiers. Als ik niets hoor is die vanaf morgen weer beschikbaar. Liefst ophalen (030)
quote:Polkadot28 schreef op 27 oktober 2012 @ 10:47:

Ik heb een rode winterjas van Cars, maat 104, tegeef. Ook heb ik 2 paar gympies, beiden maat 26. Het ene paar is laag, zwart met een witte zool. Heeft klittenband. Het tweede paar is een hoog model, army look. Veters en rits aan de zijkant.

Wie ze wil zien moet even mailen, Dan stuur ik een foto.

Mailen: polkadot puntje viva at gmail puntje com

Ik heb van Hanglamp nog niets gehoord nav de zak hydrofielluiers. Als ik niets hoor is die vanaf morgen weer beschikbaar. Liefst ophalen (030)Ik heb evt wel interesse in de rode cars jas. Ik mail je.
Je hebt mail terug bird73, en hanglamp ook over de luiers.
quote:tuya schreef op 26 oktober 2012 @ 17:39:

Haha jaa, kan ik weer lekker tosti's eten mjamjam.

En de koeien wonen nu in de buurt van het Westland. Wat een kluif was het om het pakket te openen; je bent wel even zoet geweest met het inpakken denk ik.

Het was goed zaken met je te doen, en wat snel geregeld allemaal.
quote:sallie68 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 19:34 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="tuya in "Weggeeftopic deel 4"" class="messagelink">tuya schreef op 26 oktober 2012 @ 17:39</a>:</b>

Haha jaa, kan ik weer lekker tosti's eten mjamjam.</div></blockquote>

En de koeien wonen nu in de buurt van het Westland. Wat een kluif was het om het pakket te openen; je bent wel even zoet geweest met het inpakken denk ik.

Het was goed zaken met je te doen, en wat snel geregeld allemaal.

Haha, ja het kostte me een rol tape en een vrijdagochtend, maar had het jammer gevonden als ze stuk waren. Fijn dat ze goed terecht zijn gekomen, ik werd een beetje bang van ze.

Veel plezier ermee!
[quote]tuya schreef op 27 oktober 2012 @ 20:17:

[...]

Fijn dat ze goed terecht zijn gekomen, ik werd een beetje bang van ze. /quote]

Nu ben ik wel erg benieuwd hoe ze er uit zagen
Isles en Shenandoah er is vanochtend voor jullie elk een doosje met jongenskleertjes jullie kant op gegaan! Komen hopelijk maandag aan!!

in het kader "wie niet waagt, wie niet wint" is er iemand die restjes witte stof, kerststof enz. heeft liggen en hier wel vanaf wil?
Ik heb in de aanbieding. Gratis op te halen regio gooi. Stoomstrijkijzer jurkje paar leuke tops maat l/xl een 1pers bed met matras blauwe schoentjes met houten hak. Interesse? Roep maar!
quote:tutu87

Ik heb in de aanbieding. Gratis op te halen regio gooi. Stoomstrijkijzer jurkje paar leuke tops maat l/xl een 1pers bed met matras blauwe schoentjes met houten hak. Interesse? Roep maar!

Roept...Ik heb wel interesse in de kleding!!

Wat is je mailadres? Je mag mij ook mailen op newnickviva @ gmail .com

Ik maak me zorgen over Bigmomma . In haar laatste post zei ze dat ze naar het ziekenhuis ging. Dat is volgens mij al bijna 2 maanden geleden. Weet iemand iets?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven