Entertainment alle pijlers

Gezocht: Leuke serie

29-10-2012 11:12 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op het moment Supernatural aan het kijken, ik ben nu bij seizoen 2, maar het is het toch niet helemaal, heel veel verhalen die ik al eens ergens anders heb gezien en de characters spreken me niet echt aan.

Ik houd wel van boven natuurlijke serie's.

Zo heb ik Angel, Buffy, Vampire diaries al gezien of volg ik.

Ook Bones, Lie to me, The listener vind ik leuk om naar te kijken.

Wat zijn serie's die ik gezien moet hebben en die een beetje overeenkomen als wat ik boven heb geplaatst.

True blood twijfel ik over, ik houd niet van echte horror, of valt het wel mee?

Graag tips.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Ben je echt van de buitenaardse en bovennatuurlijke series?

Want ik vind Touch, Suits en Revenge erg goede, nieuwe series. Maar hebben niks met vampieren of iets dergelijks te maken.
Hoor veel goede verhalen of The Walkin Dead... Krijgt op IMDB ook een 8,7.
Touch heb ik de pilot van gezien, ben ik nog niet helemaal uit.

Revenge lijkt me ook een goede, zie ik vaker voorbij komen hier.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Oja en true blood is ook zo'n vampier serie.
Touch is goed !
Ik vind Being Human erg leuk. Je hebt een UK en een US/Canada versie (heten allebei hetzelfde). De UK versie loopt al wat langer.
Revenge is zeker goed! Verder heb ik niet echt aanraders in het genre wat jij zoekt. Misschien is Lost nog iets voor je?
I would rather shit in my hands and clap
The mentalist, Dexter..
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Game of Thrones
Secret circle vond ik erg leuk en spannend, gaat over een groepje heksen..
En verder denk ik dat je Nikita en Leverage wel leuk zal vinden. Zijn niet supernatural maar wel spannend, vooral het eerste seizoen van Nikita (die met Maggie Q, niet die uit de jaren 90)
Ik denk dat Fringe wel iets voor je is. Ook Haven is erg goed. Ik kijk zelf nu Once upon a Time.
De Sopranos blijft natuurlijk de beste serie ooit. Six Feet Under vond ik ook geweldig.
Fringe en Person of interest!
quote:Mariska76 schreef op 29 oktober 2012 @ 11:26:

Ik vind Being Human erg leuk. Je hebt een UK en een US/Canada versie (heten allebei hetzelfde). De UK versie loopt al wat langer.Being human de uk versie vond ik saai, scheelt het met de us versie?
quote:Poof schreef op 29 oktober 2012 @ 11:47:

Ik denk dat Fringe wel iets voor je is. Ook Haven is erg goed. Ik kijk zelf nu Once upon a Time.

Fringe kon me niet boeien, ik zal die andere eens opzoeken.

Dank je.
Al een paar jaar oud maar heb je Lost al gezien?
Warehouse 13 is erg leuk.

Denk dat dat wel helemaal in jouw straatje past.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
The Walking Dead is leuk. Tenzij je niets met zombies hebt, dan hoef je hem niet te kijken.
Once upon a time is inderdaad erg leuk.

En Grimm!! Echt, dat is een soort crime serie met monsters, sprookjes en fabeldieren, supertof.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
True blood.

Once upon a time, nieuwe serie, erg vermakelijk.
Ben ik nou gewoon zwaar mosterd.

Nou ja, die 2 dus.
Dexter!!!
quote:Poof schreef op 29 oktober 2012 @ 12:29:

Al een paar jaar oud maar heb je Lost al gezien?Nee nooit gezien, maar Twin peaks heb ik ook pas 20 jaar later gekeken, dus er is nog hoop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven