doorgeefvraag
maandag 28 april 2008 om 23:57
maandag 28 april 2008 om 23:58
quote:Girl_Next_Door schreef op 28 april 2008 @ 23:57:
[...]
Niet mee eens. Er zijn zat mensen hier die gewoon vragen hebben en nieuwsgierig zijn.Okee, da's waar. Maar die blijven dan in de regel denk ik niet zo lang hangen maar zijn - na antwoord op hun vragen - sneller weer vertrokken. Denk ik.
[...]
Niet mee eens. Er zijn zat mensen hier die gewoon vragen hebben en nieuwsgierig zijn.Okee, da's waar. Maar die blijven dan in de regel denk ik niet zo lang hangen maar zijn - na antwoord op hun vragen - sneller weer vertrokken. Denk ik.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
maandag 28 april 2008 om 23:58
Eens met GND..
ik zoek ook niet echt, (okee, heeel soms wel).. kom meer tegen.
Reden zoektocht: Vrouw heeft spierziekte en ons sexleven vrijwel nul (heel lang verhaal, ga ik niet hier uit de doeken doen)
En Slimpie is gezonde Hollandse jongen.. dus gaat ie vreemd.
Fout ende stout.. maar mede daardoor: het huwelijk houdt!
Is sex met een getrouwde man (als je niet zn vrouw bent) afkeurenswaardig?
ik zoek ook niet echt, (okee, heeel soms wel).. kom meer tegen.
Reden zoektocht: Vrouw heeft spierziekte en ons sexleven vrijwel nul (heel lang verhaal, ga ik niet hier uit de doeken doen)
En Slimpie is gezonde Hollandse jongen.. dus gaat ie vreemd.
Fout ende stout.. maar mede daardoor: het huwelijk houdt!
dinsdag 29 april 2008 om 00:02
quote:Roland1971 schreef op 28 april 2008 @ 23:58:
[...]
Okee, da's waar. Maar die blijven dan in de regel denk ik niet zo lang hangen maar zijn - na antwoord op hun vragen - sneller weer vertrokken. Denk ik.Ikke niet hoor, teveel topics om door te lezen om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen . En misschien denk ik wel teveel aan seks, wie zal het zeggen
[...]
Okee, da's waar. Maar die blijven dan in de regel denk ik niet zo lang hangen maar zijn - na antwoord op hun vragen - sneller weer vertrokken. Denk ik.Ikke niet hoor, teveel topics om door te lezen om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen . En misschien denk ik wel teveel aan seks, wie zal het zeggen
dinsdag 29 april 2008 om 00:03
quote:slimlief schreef op 28 april 2008 @ 23:58:
Ik zou moeten zeggen ja, maar dat zou hypocriet zijn .
Weleens betrapt met een "ander"?
Ik zou moeten zeggen ja, maar dat zou hypocriet zijn .
Weleens betrapt met een "ander"?
anoniem_65531 wijzigde dit bericht op 29-04-2008 00:04
Reden: vraag vergeten
Reden: vraag vergeten
% gewijzigd
dinsdag 29 april 2008 om 00:11
dinsdag 29 april 2008 om 00:13
Oei, nou ja: ooit met mijn toen nog aanstaande ex. Ik had er al helemaal geen zin meer in maar af en toe werd ik halfslapend wakker terwijl ik al op haar lag, dat was toch wel genant
Normaal ben ik toch wel wat roosmantischer. Die relatie was niet zo best meer, dus.
En liever een vaste vriendin voor erbij.
Heb je wel eens een chagrijnige reaktie gehad toen je je partner wakker schudde voor een fijne beurt?
Normaal ben ik toch wel wat roosmantischer. Die relatie was niet zo best meer, dus.
En liever een vaste vriendin voor erbij.
Heb je wel eens een chagrijnige reaktie gehad toen je je partner wakker schudde voor een fijne beurt?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
dinsdag 29 april 2008 om 00:25
@Slimlief, ben je nou nog wakker?! Licht uit, betekent ook pc uit
Ik ga vaak te laat slapen, mijn avond begint pas na 22.00 uur - avondmens dus.
Laatste gedachte vaak wel, is lekker om aan te denken voor je in slaap valt. Eerste gedachte weet ik niet. Moet ik morgenochtend eens op letten, ben 's ochtends nogal duf als gevolg van laat naar bed gaan .
Masturbeer je vaak in bed?
Ik ga vaak te laat slapen, mijn avond begint pas na 22.00 uur - avondmens dus.
Laatste gedachte vaak wel, is lekker om aan te denken voor je in slaap valt. Eerste gedachte weet ik niet. Moet ik morgenochtend eens op letten, ben 's ochtends nogal duf als gevolg van laat naar bed gaan .
Masturbeer je vaak in bed?
dinsdag 29 april 2008 om 00:30
Ik ben een dag en nachtmens
Ik masturbeer bijna dagelijks in bed
(vrouw slapend naast me.. washandje om de boel op te vangen.. en dan fantaserend over girls next door
Samen met iemand anders masturberen,is dat wat?
En het antwoord op die vraag lees ik echt morgen (cq straks, want het is 0:31 en ik moet om 6 uur op) Truste
Ik masturbeer bijna dagelijks in bed
(vrouw slapend naast me.. washandje om de boel op te vangen.. en dan fantaserend over girls next door
Samen met iemand anders masturberen,is dat wat?
En het antwoord op die vraag lees ik echt morgen (cq straks, want het is 0:31 en ik moet om 6 uur op) Truste
dinsdag 29 april 2008 om 00:34
Mensen kijken vanaf een zonovergoten terrasje aan de rand van een Italiaans plein, terwijl het bijpassende klassieke vervoermiddel iets verderop braaf staat te blinken...
En qua sex: een ongeremde stoeipartij met iemand die ik beschouw als aantrekkelijke goeie vriendin. Alles wat we dan uitspoken zal fijn zijn
Wat kan iemand jou mee van de wereld af krijgen?
En qua sex: een ongeremde stoeipartij met iemand die ik beschouw als aantrekkelijke goeie vriendin. Alles wat we dan uitspoken zal fijn zijn
Wat kan iemand jou mee van de wereld af krijgen?