Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:wiezewo schreef op 31 oktober 2012 @ 12:06:

Shit hoe wist je dat ik aan het dubbelnicken was?

Ja jemig, ik kan al die nicks ook niet uit ekaar houden!

Ik ben dislekties en heb Adddhhdddahd.

Is heel erg.
oh, ok, het was ook niet waar, hoor. Ik was helemaal niet aan het dubbelnicken.
Beaureua, hoe kun je in vredesnaam denken dat ik een plaatje van Bad Pritt op mijn lichaam zou laten tatoëren?? Mijn lichaam is een tempel!
quote:Kastanjez schreef op 31 oktober 2012 @ 12:21:

Beaureua, hoe kun je in vredesnaam denken dat ik een plaatje van Bad Pritt op mijn lichaam zou laten tatoëren?? Mijn lichaam is een tempel!

Is ook waar nauurlijk, jij zou alleen een plaatje van de Dalai Lama op je tempel laten inkten

quote:Kastanjez schreef op 31 oktober 2012 @ 11:42:

Nou zeg, Ozo, vind dit toch zeker niet slechter dan Bad Pritt:

[afbeelding]Dus Jennifur Andiston date met een wassen beeld? Wat origineel! En vast duurzamer dan een opblaaspop.
quote:wiezewo schreef op 31 oktober 2012 @ 12:19:

oh, ok, het was ook niet waar, hoor. Ik was helemaal niet aan het dubbelnicken.

Niet?

Dan zal ik de mods even mailen dat ze mijn vorige mail moeten negeren. Sorry alvast als je nu geband bent
ik heb een probleem meestal met me vriend en dit kan ik in 3 regels samenvatten maar dat doe ik niet ik maak er gewoon een erg lang verhaal van zonder hoofdletters leestekens en punten dat is om het verhaal nog groter te laten lijken kwa probleem

af en toe begin ik wel een nieuwe regel

nu wil het geval dat mensen altijd heel raar reageren op mijn problemen ze komen met afkortingen als RFR zou dat zijn omdat ik zelf geen hoofdletters gebruik? me vriend vindt het in elk geval onzin dat ik me verhaal op het forum stort volgens hem is het probleem niet zo groot en hebben we gewoon een meningsverschil daar heeft het forum verder niets mee te maken

als ik teveel reacties krijg kan het ook zijn dat ik m'n post weer weghaal dus graag niet kwoten

HELP
dreamer wijzigde dit bericht op 31-10-2012 16:50
Reden: even een hoofdletter verwijderd anders denken julilie ook nog dat ik een leugenaar ben
% gewijzigd
Later is nu
dus je vriend wil niet dat je op het forum zit? Groot gelijk. Je zou wel eens op het idee kunnen komen om beter te spellen, een baan te nemen of je Uggs de deur uit te doen.

Hup vort, terug naar je aanrecht.
van me vriend mag ik best op het forum zitten waar haal je die informatie nou weer vandaan starbijt je kunt toch lezen?

hij wilt alleen liever dat ik me op de peilers thuis en eten ophou en niet op seks en relasies behalve als ik op seks eindelijk eens zou leren hoe ik moet pijpen en dat anaal echt normaal is en bij realsies dat hij normaal is
Later is nu
nou wa's het probleem dan?
Nachtmerriet, ik denk dat je vriend het beste met je voor heeft hoor. Je moet vooral doorgaan met deze relatie en hem iedere avond pijpen, dan komt het wel goed.
Hij houdt niet van pijpen daarom rookt hij sigaretten ook in de slaapkamer hoewel ik daar allergisch voor bent

hij wilt wel dat ik regelmatig ene komkommer aflik
Later is nu
O, ik ben gek op komkommers! Maar misschien mag je in plaats daarvan een tomaat gebruiken? Of een lekkere bloemkool?
nee tomatenlikken vint hij niets. van rettich werd hij heel erg blij
Later is nu
Rucola misschien ook?

Daar kan je zo'n lekkere honingmosterddressing over doen.
Moet even iets kwijt over ons "of je nu door de kat of de hond gebeten wordt kabinet"!!! Wij (mannie en ik) verdienen een bedrag met vijf nullen per jaar, en nu denkt iedereen dat we met de privé-helicopter rondjes cirkelen boven onze verzameling azuurkleurige privé-zwembaden.

Maar zo is het niet, nee, het is zo niet! Het is namelijk allemaal bruto, en uiteindelijk hou je een bedragje over waar je nog geen kat van kunt dekken.

En nu moeten we ook nog het zesdubbele aan zorgpremie gaan betalen. Ik ga nú mijn ontslagbrief tikken want werken loont natuurlijk helemaal niet meer. Daarna gaan we verhuizen naar Griekenland, waar de Euro's tegenwoordig uit de hemel komen geregend.

Zo.

O ja maar nu dan mijn vraag: heeft er iemand nog een goed recept voor tomatensoep met ballen?
Inderdaad OxOx

schan-daaaa-lig. Kan ik zeker straks de helicopter de deur uit doen?
Ik open maar even een Topic om te melden dat ik het forum ga verlaten. Mijn ego wordt hier niet op prijs gesteld, dus ga ik maar.

Ik kom hier echt dit hele weekend niet meer terug.

Het ga jullie goed.

Mijn speciale groeten gaan uit naar BgB, Verry-Sjerrie, Armand, Willem1959, en Sabeltandcavia (die de allerleukste nick heeft).
Inderdaad Foxtrot. En met de bedragen die je voor de kinderbijslag betaalt, kun je als vrouw beter thuisblijven. Je werkt gewoon voor het loon van die meiden, die jouw kind opvangen. Belachelijk! Laat ze een baan zoeken!
Later is nu
quote:ThunderassMan schreef op 03 november 2012 @ 12:03:

Ik open maar even een Topic om te melden dat ik het forum ga verlaten. Mijn ego wordt hier niet op prijs gesteld, dus ga ik maar.

Het ga jullie goed.

Mijn speciale groeten gaan uit naar BgB, Verry-Sjerrie, Armand, Willem1959, en Sabeltandcavia (die de allerleukste nick heeft).

NEEEEEE.. hoe kun je dan nou doen. En wij, armzalige vivavrouwtjes zijn nog wel zo gesteld op de mannelijke rechtdoorzee inbreng.

En.. nog erger, IK STA NIET IN JE LIJSTJE
Later is nu
quote:ThunderassMan schreef op 03 november 2012 @ 12:03:

Het ga jullie goed.

Mijn speciale groeten gaan uit naar BgB, Verry-Sjerrie, Armand, Willem1959, en Sabeltandcavia (die de allerleukste nick heeft).Heppie nieuw topic dan maar
quote:Dreamer schreef op 03 november 2012 @ 12:09:

Inderdaad Foxtrot. En met de bedragen die je voor de kinderbijslag betaalt, kun je als vrouw beter thuisblijven. Je werkt gewoon voor het loon van die meiden, die jouw kind opvangen. Belachelijk! Laat ze een baan zoeken!ik zei ook nog tegen mijn tuinmannen. Het is niet eerlijk wij werken ons helemaal de rambam en daarom hebben we geld. Mijn man moet dag en nacht netwerken op de golfclub en ik loop werkelijk ieder liefdadigheidsgala af. Is het dan eerlijk dat wij zoveel moeten inleveren. Het is zjaloezie
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 november 2012 @ 12:10:

[...]

Heppie nieuw topic dan maarIk wens jou het allerbeste, echt.
quote:Dreamer schreef op 03 november 2012 @ 12:09:

[...]

NEEEEEE.. hoe kun je dan nou doen. En wij, armzalige vivavrouwtjes zijn nog wel zo gesteld op de mannelijke rechtdoorzee inbreng.

En.. nog erger, IK STA NIET IN JE LIJSTJE

Ik geef het stokje over aan alle andere mannelijke forummers, zoals Stefansnikkel, M82 etc.

Sorry dat ik je vergeten was, maar ja: ego hè.
Sorry dat ik er even niet was, moest ontslagbrief tikken. Mijn chauffeur is As I tick, naar de brievenbus op weg.

Fijn dat ik zo veel begrip krijg hier, ik was al bang dat ik al die uitkeringstrekkers over me heen zou krijgen. En dan moet ik daarna weer douchen, ook zo'n gedoe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven