Nou, dan hoop ik, dat hij het echt wel leuk vindt, want eigenlijk vind ik het best wel belangrijk, dat mensen kunnen zwemmen. eigenl ijk, best wel heeeeel belangrijk......
Ja Wies, ik vind dat zwemdiploma dus volstrekt onbelangrijk. Gewone zwemles was voor mijn kinderen niet haalbaar en speciale zwemles was te duur.
Nu wilde jongste heel erg graag, ben ik gaan zoeken. In het zwembad hier om de hoek wordt 1x per week door de zwemclub zwemles voor volwassenen verzorgd. heb ik gevraagd of jongste daar mss heen kon. En dat kon.
Is echt wel luxe, want er zijn 3 instructeurs en tot nu toe maar 3 leerlingen. 1-op-1 les dus.
En jongste heeft wel 1,5 jaar schoolzwemmen gehad, dus kan al best veel.
The best things in life are the ones you can't afford. Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Een diploma is niet heel belangrijk in deze, maar ik vind het wel belangrijk, dat kinderen leren om te zwemmen. Het kan van levensbelang zijn, dat iemand kan zwemmen. ..... Vind ik...
Zo, ben ik weer. Had net proost gezegd hier en toen kwam de buurman binnen. Hij had trek in een biertje en nu zit ik dus aan de rooie. Buurman is ondertussen naar huis en K. is eten aan het koken.
Nooit gedacht dat hij zo'n waterrat zou zijn. Dochter hier was ook altijd gek op zwemmen. Zoon helemaal niet, hij heeft wel zijn A en B gehaald, maar volgens mij daarna nooit meer gezwommen