Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het ook....
Ze krijgt twee zakken bloed bij. Ik denk zomaar dat ze daar erg van opknapt. De kleine Eden is ook in het ziekenhuis, ben nog even bij zoon langs geweest. Hij was thuis. Morgen dus meer.

Ik ben ook erg geschrokken dat Bo weg is van het forum.

Om verschillende redenen.
Schoondochter komt straks weer thuis.

Nu Bo weg is van het Forum, blijven voor mij alleen jullie nog over.

Het forum is al lang niet meer wat het vroeger was.
Moggu..

Zoeb,fijn dat schoondochter weer naar huis mag.Weet je ook waarom dit nodig was?

Ik vind het ook heel jammer dat Bo weg is,maar las dat jullie wel contact gaan houden.Ik weet hoeveel je om haar geeft dus dat jullie buiten het forum contact houden doet me goed voor jou!!
Ze viel steeds vaker flauw en kon daardoor haar bed niet eens uit.

Gelukkig is nu weer alles goed en komt ze straks weer thuis.'
Gelukkig dat het beter gaat met je schoondochter en dat ze weer lekker naar huis mag!

Onze trap is al beschadigd,verf droogt niet goed en we moesten gister toch naar boven dus op de plaats waar halve maantjes komen,zie je voetstappen.Daar zie je straks niks meer van,maar nu ziet het er stom uit.

Lijstje...op mijn gemakje..

boodschappen

wc poetsen

wassen

stoffen en stofzuigen(doet vriend)

koken en wat hapjes maken(of kopen)

vanavond visite
Jee Zoeb, dat is schrikken!

Alles goed nu?

Waarom is Robo weg gegaan?

Mamzie, ik las elders mee, hele dikke
Jammer van de trap Coetje.

Hoe voel je je?

Je hebt best nog wat op je lijstje staan!
Bij ons vandaag:

- wassen

- drogen

- opruimen

- huis opruimen

- huis stofzuigen

- boodschappen

- op tijd naar bed

Nu eerst even wat gezonde recepten uitzoeken, J en ik zijn op dieet
Ik voel me redelijk Caribou,doe alles op mijn gemakje,morgen weer een dag.

Hoor net van vriend dat visite niet komt omdat ze een ziek kind hebben,vind ik deze keer helemaal niet erg,rustige zaterdagavond met mijn gezin,kaarsjes aan,wat lekkers op tafel,nu al zin in!
Jij hebt ook een flinke lijst!

Wat voor dieet doen jullie?

Ik las net in de mail dat Blof vanavond in de Ziggo dome speelt en wij dat live kunnen volgen,leuk!
Jeetje wat gebeurd hier toch allemaal? Kwam even 'gedag zeggen' en lees dat Zoebs schoondochter naar het ziekenhuis is, Robo weg van het forum... wat een nare berichten.

Zoeb, hoop dat schoondochter zich snel beter voelt, wat een schrik zeg! En dan ook nog je beste forum-vriendin die vertrekt. Geen idee wat de reden is maar dit zal ze niet zomaar doen na al die tijd..

Coe, lego-ochtend klinkt goed Ik hoop dat het je lukt om het nog even rustig aan te blijven doen, lijkt me wel beter voor je.

Gold, is je lijf weer een beetje bijgekomen van het harde werken? Lijkt me lastig idd als je eerst zonder moeite fulltime werkte en je nu zo goed voelt dat dan niet meer gaat..

Cariboe flinke lijstjes bij jou, succes ermee!!

Ik ga vandaag verder met mijn opruim-actie, ben bezig met het uitzoeken van mijn kleding en een hoop dingen aan het weggooien. Steeds in kleine stapjes maar het gaat de goeie kant op. Wat heeft een mens toch hoop rotzooi (wij wel tenminste).

Vanavond misschien naar de film, willen naar de nieuwe James Bond maar kan me voorstellen dat die al is uitverkocht.

Ik ga weer verder met ruimen.

Fijne zaterdag allemaal en want volgens mij kunnen we die allemaal wel weer gebruiken..
Ha, fijn dat schoondochter weer thuis is.

Dat moet even schrikken zijn geweest voor allemaal.

Dat robo weg is heeft dat te maken met die blogger? Daar las ik afgelopen week wat van maar ik heb het niet verder gevolgd.

Straks meer.

Nu eerst even douchen.
Vandaag een relaxdagje Goldie?

Gelfje,veel plezier bij de film vanavond.
En of Coetje.

Ik ben de bank niet af geweest. Wilde wel aan de slag ( iet met een berg was en zo) maar Goldman zei dat dat morgen ook nog kon. Ik ben dus maar blijven bankhangen.

Opruimen is soms best lekker he Gelfje? Met de nadruk op soms.

Is James Bond nog gelukt?

Wat voor dieet doe je Caribou.

Je had best wel weer een pittig lijstje vandaag.

Jij ook rustig aan gedaan vandaag Coetje?

Wat is dat over dat optreden van Blof live volgen?

Zoeb, is het allemaal weer oke bij schoondochter?
Ik ben met de Weight Watchers begonnen.

Hoewel ik het idee heb dat ik helemaal niet zo gek doe wordt ik langzaam steeds zwaarder en daar heb ik genoeg van.
Ik snap echt niet hoe dat getel met punten gaat Caribou.

Of moet ik echt eerst lid worden voor dat duidelijk wordt?
Je mag naar gelang je startgewicht, streefgewicht en leeftijd een aantal punten per dag eten.

Elk voedingsmiddel heeft een bepaalde puntenwaarde, dus kun je tellen hoeveel je op een dag eet.

Ze hebben een online programma waarbij je in hun database kunt opzoeken hoeveel punten iets is dus het is niet veel reken werk.

Het is eerder een kwestie van plannen en uitkienen wat je gaat eten.
Moggu..
Goldman heeft gelijk,die was ligt er vandaag ook nog wel.Is voor je lijf best fijn dat het even mag rusten.

Caribou,je moet dus lid worden van de WW om mee te kunnen doen?

Vandaag niet veel plannen,vriend gaat met Uk naar schoonouders en ik rommel wat aan in huis.Oudste helpen met haar huiswerk,ze komt er niet doorheen,wasje draaien en opvouwen enz.Vanavond om 18.55 Expeditie kijken,heb ik donderdag gemist omdat vriendin de kapster kwam.
Eigenlijk wel, maar op internet staat diverse lijsten met puntwaardes van voedingsmiddelen en recepten en je kunt er ook wel vinden hoe je kunt uitrekenen hoeveel punten je mag.

Maar ik ben lid, lekker makkelijk online en via de app mijn voedingsdagboek bijhouden.

J is vorige week zelf begonnen met lijnen, die is nu een kilo kwijt. En vanaf nu krijgt hij mijn ww maaltijden voorgeschoteld, dat zal ook wel helpen.

Vandaag:

- m in bad

- badkamer dweilen ()

- huiskamer opruimen (staat nog van gisteren)

- stofzuigen

En dan straks naar een verjaardag
Kind en badkamer zijn schoon

Het heeft wel een extra lading was opgeleverd maar goed, de was is een oneindig iets
Ik zal eens gaan googelen op ww.

Ik heb ook lekker gedoucht en Uk met een zooi speelgoedboekjes,schaar,pot lijm en groot vel papier aan het werk gezet.Die mag zijn verlanglijstje gaan maken
Was, een oneindig iets?

Hoe kom je er bij!

Hier ligt weer een berg waar niet overheen te kijken is en nu heb ik spijt dat ik er toch niet gisteren aan begonnen ben.

De machine draait en de stofzuiger is al rond geweest.

Nu eerst ontbijten.
Stofzuigen mag ik ook nog...Uk maakt snippers want dat staat zo gezellig mam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven