Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
quote:steph schreef op 04 november 2012 @ 22:18:

Ik snap het niet.



Delano deed een simpele routine, Niels deed een zeer goede DYL maar hij moet wel weg ook al is hij gegroeid.

KAN DAN DAT EVEN KOMEN UITLEGGEN?????????????? *is kwaad*Misschien omdat Niels de afgelopen twee weken echt niet goed was in de partnerdans? Overigens vond ik hem vanavond oké, maar niet top. De passen die hij alleen moest doen, waren niet om aan te zien. Hij is een goede solist, maar daar kom je er niet mee in dit programma. Zijn DFYL was idd echt top.
Alle reacties Link kopieren
Wie weet wanneer de liveshows worden herhaald? Ik kan volgende week zondag niet kijken.
Alle reacties Link kopieren
Truste!. Niels was toch echt de slechtste. Maar idd leuk karakter, misschien leunde hij er iets te veel op. Hij zal zich ook wel kut voelen voor en over Sara.
Alle reacties Link kopieren
maandag avond en zaterdagmiddag zijn herhalingen. ma rtl 5 tegen half 11 en za ergens in de middag op rtl 8
Alle reacties Link kopieren
quote:cynba schreef op 04 november 2012 @ 22:22:

Wie weet wanneer de liveshows worden herhaald? Ik kan volgende week zondag niet kijken.Ik kan het niet vinden maar het word iig wel hh.
Alle reacties Link kopieren
quote:piepjepiep schreef op 04 november 2012 @ 22:25:

maandag avond en zaterdagmiddag zijn herhalingen. ma rtl 5 tegen half 11 en za ergens in de middag op rtl 8Thanks.
Alle reacties Link kopieren
Ik praat helemaal niet met jullie mee, maar ben toch benieuwd naar jullie mening. Denken jullie niet dat Sarah beter had gedanst met Hessel? Dan had vorige week Niels eruit gemoeten en was Hessel haar nieuwe partner geworden, denk persoonlijk dat hij een betere partner was. (snapte vorige week de keuze al niet namelijk)



Hij heette toch Hessel???
Alle reacties Link kopieren
Denk ik ook. Maar ik denk dat Sara in vergelijking tot Khalila en de blonde beetje te statisch was en meer groei en ontwikkeling vertonen. Ze toen het net ff met wat meer oemf.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Discovery.





Stemgedrag onbegrijpelijk hè, jammer.

(Snap eerlijk gezegd niet wat men "leuk om te zien" vindt aan Niels, vind hem zelf echt heel onaantrekkelijk, brrr)
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie toevallig Pavlov gezien vanavond?

Daar onderwerpen ze bekende Nederlanders die iets goed kunnen aan allemaal wetenschappelijke testen



Vanavond was Jan Kooiman, gingen allemaal dans testen doen.

Gaaf om te zien, en Jan kan nog steeds fabelachtig dansen...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ow echt wat leuk zeg! Heb t gemist helaas...



Ik vond die Niels ook helemaal niks hor, niet mooi dansen en beetje vol van zichzelf! En Sarah had gewoon pech dat ze met hem danste, maar ze liet zich wel meeslepen door hem. Als je n goeie danseres bent doe je dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Floris vet, een paar seizoenen terug.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond kan ik niet mee trashen. Vanavond heb ik een sociaal leven.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een leven vanavond! Een heel leuk leven zelfs Ik kijk maandag naar de herhaling. Trash ze!
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier met jullie levens.



Goedenavond aan de rest.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
helleuw
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Wat zit Jeff d'r lok raar!
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 11 november 2012 @ 15:49:

Vanavond kan ik niet mee trashen. Vanavond heb ik een sociaal leven.
Alle reacties Link kopieren
An ziet er weer leuk uit
Alle reacties Link kopieren
Wat zit Jeff's pony raar! Het lijkt wel een springschans.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven