Bezemtopic - deel lucky 13
dinsdag 30 oktober 2012 om 13:47
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
zondag 4 november 2012 om 19:01
Ik ben ondertussen aan was nummer 6 en dat is niet de laatste.
Goldman heeft gekookt en de keuken aan kant gemaakt, dus ik klaag niet.
Morgen weer een dag werken, en dan pas vrijdag weer.
Zometeen Boer zoekt vrouw kijken.
Ik ga komende week ook eens googlen op die ww.
Coetje, mocht jij er eerder aan toe komen dan ik, wil je dan eens wat interessante linken mijn kant op gooien? Please?
Goldman heeft gekookt en de keuken aan kant gemaakt, dus ik klaag niet.
Morgen weer een dag werken, en dan pas vrijdag weer.
Zometeen Boer zoekt vrouw kijken.
Ik ga komende week ook eens googlen op die ww.
Coetje, mocht jij er eerder aan toe komen dan ik, wil je dan eens wat interessante linken mijn kant op gooien? Please?
maandag 5 november 2012 om 09:33
Hoeveel punten is een product?:
http://www.wijvallenaf.nl/Weight-Watchers/Punten.html
Hoeveel punten mag je op een dag hebben?
http://www.wijvallenaf.nl/Weight-Watchers/Formule.html
Punten berekenen van producten die niet in de lijst staan:
http://www.wijvallenaf.nl ... oPoints-Rekenmachine.html
http://www.wijvallenaf.nl/Weight-Watchers/Punten.html
Hoeveel punten mag je op een dag hebben?
http://www.wijvallenaf.nl/Weight-Watchers/Formule.html
Punten berekenen van producten die niet in de lijst staan:
http://www.wijvallenaf.nl ... oPoints-Rekenmachine.html
maandag 5 november 2012 om 18:52
maandag 5 november 2012 om 19:47
maandag 5 november 2012 om 20:57
Hoi
Wat een heftige week was het voor jullie! Voor mij ook, reden waarom ik minder achter de computer kroop. Afspraken, regeldingen, een nieuwe schoonmaakster, en als toetje een gezinsweekend over rouw. Dat laatste hakte er heel erg in, ook bij mij. Vandaag dagje vrij genomen (afgelopen vrijdag ook trouwens).
Coe, schrikken is dat zeg, ik vind de symptomen zorgelijk. Hopen dat het maar wegblijft.
Zoebie, van harte gefeliciteerd met je vast mooie en lieve kleindochter. Haar naam is in elk geval super! Is de mama ook al terug thuis?
Shadow, in deze tijd werkloos worden is geen pretje, je bent al snel 'te oud' of zo. Hoop dat je man snel wat anders vindt en er ook voor gaat.
Verder leeg, dus knuffel, en als het goed is wat sneller terug. Hoewel.... er komt volgende week een examen. En zowel Muis als Oudste moeten stevig aan het werk gezet worden met hun huiswerk. Zal dus weer druk zat worden.
Wat een heftige week was het voor jullie! Voor mij ook, reden waarom ik minder achter de computer kroop. Afspraken, regeldingen, een nieuwe schoonmaakster, en als toetje een gezinsweekend over rouw. Dat laatste hakte er heel erg in, ook bij mij. Vandaag dagje vrij genomen (afgelopen vrijdag ook trouwens).
Coe, schrikken is dat zeg, ik vind de symptomen zorgelijk. Hopen dat het maar wegblijft.
Zoebie, van harte gefeliciteerd met je vast mooie en lieve kleindochter. Haar naam is in elk geval super! Is de mama ook al terug thuis?
Shadow, in deze tijd werkloos worden is geen pretje, je bent al snel 'te oud' of zo. Hoop dat je man snel wat anders vindt en er ook voor gaat.
Verder leeg, dus knuffel, en als het goed is wat sneller terug. Hoewel.... er komt volgende week een examen. En zowel Muis als Oudste moeten stevig aan het werk gezet worden met hun huiswerk. Zal dus weer druk zat worden.
maandag 5 november 2012 om 20:57
Ha ha, met een krukje tegen mijn rug!
Dat lijkt me niet zo héél lekker zitten Zoeb!
Zeg maiskes, ik wilde net iets leuks op de Bezemhyves2 zetten maar ik zag dat Caribou daar geen lid (meer) is?
Ik heb je aan uitnodiging gestuurd Caribou!
Ik kom eigenlijk nooit meer op Hyves zit nu altijd op Facebook.
Hoe zit dat met jullie?
Dat lijkt me niet zo héél lekker zitten Zoeb!
Zeg maiskes, ik wilde net iets leuks op de Bezemhyves2 zetten maar ik zag dat Caribou daar geen lid (meer) is?
Ik heb je aan uitnodiging gestuurd Caribou!
Ik kom eigenlijk nooit meer op Hyves zit nu altijd op Facebook.
Hoe zit dat met jullie?
maandag 5 november 2012 om 21:03
dinsdag 6 november 2012 om 08:23
Mogguh.
Ik zit ook alleen nog op Facebook. En op de bezemhyves.
Hoewel ik daar alleen kijk als ik lees dat jullie er wat neergepoot hebben.
Mamz hoe was zo'n rouwweekend? Ik heb het nooit gedaan.
Ik ben te bang voor wat er dan allemaal loskomt.
Succes volgende week met je tentamen.
Schoondochter gaat gelukkig beter,maar het hakt er wel in.
Op vier uur tijd een hele bevalling doen is niet niks, het kan beter wat langer duren.
Eden is een poppetje. Wat een mooi klein dingetje. Zegt de trotse oma, Ik hoop alleen niet dat ze vannacht weer de hele boel heeft wakker gehouden.
Ik zit ook alleen nog op Facebook. En op de bezemhyves.
Hoewel ik daar alleen kijk als ik lees dat jullie er wat neergepoot hebben.
Mamz hoe was zo'n rouwweekend? Ik heb het nooit gedaan.
Ik ben te bang voor wat er dan allemaal loskomt.
Succes volgende week met je tentamen.
Schoondochter gaat gelukkig beter,maar het hakt er wel in.
Op vier uur tijd een hele bevalling doen is niet niks, het kan beter wat langer duren.
Eden is een poppetje. Wat een mooi klein dingetje. Zegt de trotse oma, Ik hoop alleen niet dat ze vannacht weer de hele boel heeft wakker gehouden.
dinsdag 6 november 2012 om 09:29
Mamz ik had elders al gelezen over je weekend.Omdat wij zo dicht bij elkaar wonen,als ik op zo'n moment iets voor je kan betekenen,laat het maar weten,ik ben zo bij je!
Fijn dat het met schoondochter wat beter gaat,Zoeb.Als je niks te doen hebt(zei ze lachend)mag je wel weer foto's spammen hoor.
Ik ga zometeen naar neuroloog,benieuwd wat ie te zeggen heeft.Hoofdpijn is nog niet weg en mijn zicht nog niet helemaal goed.
Fijn dat het met schoondochter wat beter gaat,Zoeb.Als je niks te doen hebt(zei ze lachend)mag je wel weer foto's spammen hoor.
Ik ga zometeen naar neuroloog,benieuwd wat ie te zeggen heeft.Hoofdpijn is nog niet weg en mijn zicht nog niet helemaal goed.
dinsdag 6 november 2012 om 09:51
Fijn dat alles goed gaat bij de jonge ouders Zoeb.
Alvast succes met je tentamen Mamz, en een voor al het andere.
Goldie, ik heb me zelf afgemeld bij de Bezemhyves omdat ik mijn hyves ga sluiten. Ik doe er niets meer mee.
En ik mag zeker een flink aantal kilo kwijt hoor, in de laatste anderhalf jaar ben ik 200 gram per week aangekomen. Lijkt niet zoveel, maar dat is dus meer dan 10 kilo!
En er stonden nog een paar oude kilo's die er ook af mogen
Alvast succes met je tentamen Mamz, en een voor al het andere.
Goldie, ik heb me zelf afgemeld bij de Bezemhyves omdat ik mijn hyves ga sluiten. Ik doe er niets meer mee.
En ik mag zeker een flink aantal kilo kwijt hoor, in de laatste anderhalf jaar ben ik 200 gram per week aangekomen. Lijkt niet zoveel, maar dat is dus meer dan 10 kilo!
En er stonden nog een paar oude kilo's die er ook af mogen
dinsdag 6 november 2012 om 13:13
Mogguh maiskes.
Vandaag hou ik een rustdagje.
Dwz vanmiddag met vriendin op terras en vanavond iets makkelijks te eten brouwen.
Leuke plaatjes Caribou ! En ik heb altijd een heel slank beeld bij jou!
Zit je wel op Facebook? Ik kan je niet zoeken want ik weet je achternaam niet.
Coetje, hoe was het bij de neuroloog?
Vandaag hou ik een rustdagje.
Dwz vanmiddag met vriendin op terras en vanavond iets makkelijks te eten brouwen.
Leuke plaatjes Caribou ! En ik heb altijd een heel slank beeld bij jou!
Zit je wel op Facebook? Ik kan je niet zoeken want ik weet je achternaam niet.
Coetje, hoe was het bij de neuroloog?
dinsdag 6 november 2012 om 13:34