Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
woensdag 7 november 2012 om 09:09
quote:Marels schreef op 06 november 2012 @ 23:18:
Volgens mij zijn een groot deel van mn dingen aangekomen
Mooi.
Graag gedaan allemaal, dat jullie er maar veel plezier van mogen hebben.
@Marmul; zijn de twee eenzame sokken weer herenigd?
Ik heb nu je blauwe shirtje aan trouwens!
Yep ze zijn herenigd, Blij dat ze waren!
ha die is ook fijn he
Volgens mij zijn een groot deel van mn dingen aangekomen
Mooi.
Graag gedaan allemaal, dat jullie er maar veel plezier van mogen hebben.
@Marmul; zijn de twee eenzame sokken weer herenigd?
Ik heb nu je blauwe shirtje aan trouwens!
Yep ze zijn herenigd, Blij dat ze waren!
ha die is ook fijn he
a docter a day keeps the apple away
woensdag 7 november 2012 om 14:54
quote:_flower_ schreef op 07 november 2012 @ 10:55:
Heeft iemand nog dierenplaatjes nodig?
Ik heb er een hoop die ik dubbel heb.
Ook heb ik nog blue band zegeltjes voor de bakhulpjes. (4keer)Oh, ik zou heel graag de zegeltjes willen..... heb (mede dankzij Marels!) al vier kaarten vol, zou best leuk zijn om ze allemaal te kunnen halen...... wil je me mailen? ayla_1973 @ hotmail.com
Heeft iemand nog dierenplaatjes nodig?
Ik heb er een hoop die ik dubbel heb.
Ook heb ik nog blue band zegeltjes voor de bakhulpjes. (4keer)Oh, ik zou heel graag de zegeltjes willen..... heb (mede dankzij Marels!) al vier kaarten vol, zou best leuk zijn om ze allemaal te kunnen halen...... wil je me mailen? ayla_1973 @ hotmail.com
woensdag 7 november 2012 om 14:55
quote:M@rtje24 schreef op 07 november 2012 @ 14:19:
Marels, erg leuk spijkerjurkje. Hij is mij alleen te krap in de buste. Dus bij deze bied ik hem weer aan.
Heeft er iemand interesse in een spijkerjurkje? Het is maat 46 maar valt groot, ongeveer maat 50-52.Heb je er een foto van? ik ben wel benieuwd
Marels, erg leuk spijkerjurkje. Hij is mij alleen te krap in de buste. Dus bij deze bied ik hem weer aan.
Heeft er iemand interesse in een spijkerjurkje? Het is maat 46 maar valt groot, ongeveer maat 50-52.Heb je er een foto van? ik ben wel benieuwd
woensdag 7 november 2012 om 14:59
Ik moet ook nodig mijn kledingkast opruimen, pppfftttt...... en er zijn zoveel kasten die ik ook nog op moet ruimen.... ben zo bang voor de zooi die dan los gaat komen..... eerst vrijdag onze tweelingwagen maar eens verkopen, dat ruimt al op! En dan de fietskar op MP, en dan maar eens beginnen met puin ruimen...... Zal dan eerst maar eens beginnen met de klerenkast van mezelf.....
oh, en volgens mij heb ik ook nog wat mutsen en sjaals voor kinderen, die moet ik ook maar eens even uitzoeken, is daar belang bij????
oh, en volgens mij heb ik ook nog wat mutsen en sjaals voor kinderen, die moet ik ook maar eens even uitzoeken, is daar belang bij????
woensdag 7 november 2012 om 17:40
woensdag 7 november 2012 om 19:01
sorry dat ik er even niet was! Ben dinsdag getrouwd en zo, was nogal druk 
Marmul zou je mij willen mailen voor de hema glasglazen? Dan kan ik mijn adres gegevens door geven! (als ik ze nog mag)
saartjesaartje 84 @ gmail.. com
Nina, ik stuur jou zo een mailtje en zo gauw ik de kaartjes klaar heb (ik maak ze zelf), kan ik er dan jou een op sturen voor je moeder!
gewoon suz, heel erg bedankt! Heb ze vandaag gekregen, super bedankt!!
Marmul zou je mij willen mailen voor de hema glasglazen? Dan kan ik mijn adres gegevens door geven! (als ik ze nog mag)
saartjesaartje 84 @ gmail.. com
Nina, ik stuur jou zo een mailtje en zo gauw ik de kaartjes klaar heb (ik maak ze zelf), kan ik er dan jou een op sturen voor je moeder!
gewoon suz, heel erg bedankt! Heb ze vandaag gekregen, super bedankt!!
woensdag 7 november 2012 om 19:07
woensdag 7 november 2012 om 19:21
Ik kwam nog een stapeltje CDs tegen, te geef:
- Bryan Adams - 18 till i die
- Wet Wet Wet - Picture this
- De Kast - Noorderzon
- Marco Borsato- Als geen ander
- Knuffelrock 6
- grootste hits uit de mega top 50 1995
- Mini Disco (leuk voor als je kinderen hebt, ik gebruikte hem bij recreatiewerk op de camping)
En ik heb nog een ACSI campinggids Europa 1 van 2011 te geef.
mail nijntje2105 at hotmail punt com
- Bryan Adams - 18 till i die
- Wet Wet Wet - Picture this
- De Kast - Noorderzon
- Marco Borsato- Als geen ander
- Knuffelrock 6
- grootste hits uit de mega top 50 1995
- Mini Disco (leuk voor als je kinderen hebt, ik gebruikte hem bij recreatiewerk op de camping)
En ik heb nog een ACSI campinggids Europa 1 van 2011 te geef.
mail nijntje2105 at hotmail punt com
anoniem_1752 wijzigde dit bericht op 08-11-2012 19:12
Reden: al vergeven
Reden: al vergeven
% gewijzigd