Mode & Beauty alle pijlers

Welke epilator kopen?

07-11-2012 21:13 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik wil een epilator aanschaffen!

Maar er zoveel keus

Zijn er hier op het forum die er een hebben?

En zijn jullie er tevreden over?
Ik heb de Braun silk epil 7 wet & dry. Die kan ook onder water en dat vind ik heel fijn eraan. Heb niet die met dat scheermesje erop, dat lijkt me onhandig ivm botte mesjes enzo.
quote:Ivetje schreef op 07 november 2012 @ 21:15:

Ik heb de Braun silk epil 7 wet & dry. Die kan ook onder water en dat vind ik heel fijn eraan. Heb niet die met dat scheermesje erop, dat lijkt me onhandig ivm botte mesjes enzo.Die heb ik ook, fijn ding.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alsof het de enige zijn die bestaan... Ik heb ook de Braun wed
En dry :-)) mobiel forummen...

Maar doet zijn werk meer dan prima!
Dan wordt te waarschijnlijk de Braun

Maar hij is wel duur?
ik lees ook even mee !
quote:maartjex schreef op woensdag 07 november 2012 21:38 Dan wordt te waarschijnlijk de Braun

Maar hij is wel duur? Uhm ik had hem van de Sint vorig jaar... Misschien ook proberen?
Ik heb er ook heel lang over gedacht ivm de prijs. Maar ben er nog steeds blij mee en hij is het wel waard vind ik
Ik heb de Braun Silk Epil. Ik weet niet welk type zo uit m'n hoofd. Hij mag niet gebruikt worden in de buurt van water. Ik heb dat ding al jaren en hij doet het nog prima, maar als ik een nieuwe zou moeten kopen dan zou ik toch voor een wet&dry gaan denk ik. Dat lijkt me prettiger vanwege de warmte enzo, maar ook omdat de haren dan niet alle kanten uitspringen maar gewoon in het putje belanden.
Bij wehkamp heb je alleen vandaag nog 20% korting op braun! Scheelt behoorlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven