Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
woensdag 7 november 2012 om 19:26
Ik ga een dezer dagen wat kleding van mn jongste dochter opruimen en zal de mooie / goede spullen fotograferen en op mijn album plaatsen.
Hier alvast t eerste probeersel. Een geblokte winterjas, maat 128, met een lekkere capuchon.
http://http://www.mijnalbum.nl/Album=XBSPRLXL
Mocht je interesse hebben, je kan me mailen op sallie68 et hotmail puntje com
Hier alvast t eerste probeersel. Een geblokte winterjas, maat 128, met een lekkere capuchon.
http://http://www.mijnalbum.nl/Album=XBSPRLXL
Mocht je interesse hebben, je kan me mailen op sallie68 et hotmail puntje com
woensdag 7 november 2012 om 20:13
woensdag 7 november 2012 om 20:41
woensdag 7 november 2012 om 22:33
quote:Marels schreef op 07 november 2012 @ 17:21:
Marels is altijd in voor kasten in maat 48/50 die worden opgeruimd
Ik ben dus altijd geinteresseerd
@Ayla; ik heb nog wat zakjes Donald Duck plaatjes. Ik zal ze opsturen.
Ik heb vast wel wat broeken enz voor je, ik heb echt stapels liggen om uit te zoeken, maar oh, oh, de tijd......
Misschien mezelf eens een dag opsluiten zonder kinderen, dan komt het goed.....
en super, DD plaatjes! Oudste is er happy mee!
Ik ga vrijdag of zaterdag je kraaltjes opsturen, beetje druk en hectisch vandaag en morgen......
Marels is altijd in voor kasten in maat 48/50 die worden opgeruimd
Ik ben dus altijd geinteresseerd
@Ayla; ik heb nog wat zakjes Donald Duck plaatjes. Ik zal ze opsturen.
Ik heb vast wel wat broeken enz voor je, ik heb echt stapels liggen om uit te zoeken, maar oh, oh, de tijd......
Misschien mezelf eens een dag opsluiten zonder kinderen, dan komt het goed.....
en super, DD plaatjes! Oudste is er happy mee!
Ik ga vrijdag of zaterdag je kraaltjes opsturen, beetje druk en hectisch vandaag en morgen......
woensdag 7 november 2012 om 22:35
quote:Marels schreef op 07 november 2012 @ 17:40:
Oh.
Ik krijg net mijn pakket van M&S binnen.
Daar zit dit bij:
klik, top met pailletten maat 48
Hij was welgeteld 5 euro -10 procent korting, dus of ik hem nu terug stuur of ik stuur hem naar iemand van jullie, dat maakt ook niet uit.
Liefhebbers? Ayla misschien?ik ben niet zo van de pailletten.... wel heel lief van je!
Oh.
Ik krijg net mijn pakket van M&S binnen.
Daar zit dit bij:
klik, top met pailletten maat 48
Hij was welgeteld 5 euro -10 procent korting, dus of ik hem nu terug stuur of ik stuur hem naar iemand van jullie, dat maakt ook niet uit.
Liefhebbers? Ayla misschien?ik ben niet zo van de pailletten.... wel heel lief van je!
woensdag 7 november 2012 om 22:55
ik twijfel ernstig over de kleur, ik ben nogal "saai" vaak zwart en andere donkere kleuren aan, ik weet het niet......
doe maar niet, als ik hem dan nooit aandoe vin ik da zo zonde.....
Oh, en Suz, ik was vanmorgen niet thuis toen er een pakje gebracht werd, hebben ze dus weer meegenomen denk dat er laarsjes in zaten (of eigenlijk hoop ik dat , leuk, leuk! ) Nu komen ze zaterdag weer.... ~geduld, geduld~
doe maar niet, als ik hem dan nooit aandoe vin ik da zo zonde.....
Oh, en Suz, ik was vanmorgen niet thuis toen er een pakje gebracht werd, hebben ze dus weer meegenomen denk dat er laarsjes in zaten (of eigenlijk hoop ik dat , leuk, leuk! ) Nu komen ze zaterdag weer.... ~geduld, geduld~
donderdag 8 november 2012 om 11:56
quote:ukkie21 schreef op 07 november 2012 @ 19:21:
- Knuffelrock 6
- grootste hits uit de mega top 50 1995
mail nijntje2105 at hotmail punt com
Hoi
Ik wil wel graag bovenstaande cd's van je ontvangen. 1 voor mijn mama en 1 voor mij.
Lief!!
Ik wordt hier helemaal blij van van dit topic.
Ik ga je mailen!
- Knuffelrock 6
- grootste hits uit de mega top 50 1995
mail nijntje2105 at hotmail punt com
Hoi
Ik wil wel graag bovenstaande cd's van je ontvangen. 1 voor mijn mama en 1 voor mij.
Lief!!
Ik wordt hier helemaal blij van van dit topic.
Ik ga je mailen!
donderdag 8 november 2012 om 13:31
quote:luni schreef op 07 november 2012 @ 18:46:
Bird, een tijdje geleden heb ik laarzen van je overgenomen, wilde even zeggen dat ik ze nog steeds met plezier draag!!
Wat leuk om te horen!
En daarom wil ik langs deze weg ook even Newnick nog een keer bedanken voor haar pak. Dat zit als gegoten en draag ik met veel plezier.
En Ucchick: zoon is nog steeds heel blij met zijn camera.
En ik had van iemand boeken gekregen (ben even haar naam kwijt); daar heb ik al veel plezier van gehad.
Bird, een tijdje geleden heb ik laarzen van je overgenomen, wilde even zeggen dat ik ze nog steeds met plezier draag!!
Wat leuk om te horen!
En daarom wil ik langs deze weg ook even Newnick nog een keer bedanken voor haar pak. Dat zit als gegoten en draag ik met veel plezier.
En ik had van iemand boeken gekregen (ben even haar naam kwijt); daar heb ik al veel plezier van gehad.
donderdag 8 november 2012 om 15:34
donderdag 8 november 2012 om 15:45
@Rara70: Ik weet eigenlijk niet hoe duur de cupjes zijn die er in moeten en welke je daar allemaal voor zou kunnen gebruiken.
Ik heb het apparaat nog nooit gebruikt. Wel uitgepakt en schoongemaakt maar verder was ik niet gekomen.
Ik heb nog een aantal cupjes erbij, maar ik durf niet te zeggen of de houdbaarheidsdatum daarvan nog goed is. Ik heb het apparaat en de cupjes toch al een tijd.
Ik heb het apparaat nog nooit gebruikt. Wel uitgepakt en schoongemaakt maar verder was ik niet gekomen.
Ik heb nog een aantal cupjes erbij, maar ik durf niet te zeggen of de houdbaarheidsdatum daarvan nog goed is. Ik heb het apparaat en de cupjes toch al een tijd.
donderdag 8 november 2012 om 15:48
quote:bird73 schreef op 08 november 2012 @ 13:31:
[...]
Wat leuk om te horen!
Gaaf! (Overigens, wat een toeval, lees hier bijna nooit meer maar opende net op het werk even het forum! Grappig dat ik je reactie dus net tref).
For the record: Ik heb het enorm naar mijn zin na de emigratie! Werk is leuk, weinig tijd gehad voor viva forum (nu even rustige middag) maar misschien binnenkort weer!
[...]
Wat leuk om te horen!
Gaaf! (Overigens, wat een toeval, lees hier bijna nooit meer maar opende net op het werk even het forum! Grappig dat ik je reactie dus net tref).
For the record: Ik heb het enorm naar mijn zin na de emigratie! Werk is leuk, weinig tijd gehad voor viva forum (nu even rustige middag) maar misschien binnenkort weer!
donderdag 8 november 2012 om 15:53
donderdag 8 november 2012 om 15:56
quote:ukkie21 schreef op 07 november 2012 @ 19:21:
Ik kwam nog een stapeltje CDs tegen, te geef:
- Wet Wet Wet - Picture this
- Mini Disco (leuk voor als je kinderen hebt, ik gebruikte hem bij recreatiewerk op de camping)
mail nijntje2105 at hotmail punt comIk heb wel interesse in deze 2 cd's. Ik ga je mailen.
Ik kwam nog een stapeltje CDs tegen, te geef:
- Wet Wet Wet - Picture this
- Mini Disco (leuk voor als je kinderen hebt, ik gebruikte hem bij recreatiewerk op de camping)
mail nijntje2105 at hotmail punt comIk heb wel interesse in deze 2 cd's. Ik ga je mailen.
donderdag 8 november 2012 om 15:59
quote:UCchick1990 schreef op 08 november 2012 @ 15:48:
[...]
Ik had je al gemist, maar wilde het wel genoemd hebben. Fijn dat je het naar je zin hebt.
Verder: ik heb een aantal keren mijn spullen hier aangeboden, maar helaas geen interesse. Die gaan dus naar de plaatselijke kringloopwinkel
Ik heb misschien ook nog oude dvd's, maar dat moet ik nog uitzoeken. En dan ben ik een beetje uitgegeven. Heb niet zo veel meer over.
[...]
Ik had je al gemist, maar wilde het wel genoemd hebben. Fijn dat je het naar je zin hebt.
Verder: ik heb een aantal keren mijn spullen hier aangeboden, maar helaas geen interesse. Die gaan dus naar de plaatselijke kringloopwinkel
Ik heb misschien ook nog oude dvd's, maar dat moet ik nog uitzoeken. En dan ben ik een beetje uitgegeven. Heb niet zo veel meer over.