Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Oh ja, koffie!! Ik zit al anderhalf uur achter m'n pc en kan maar niet op gang komen. Gisteren een beetje te veel gedaan, denk ik. Een dubbele espresso lijkt me best een leuk plan.

Alles goed met allemaal? Heb nog niet bijgelezen, zag alleen vaag iets voorbijkomen over mensen onder treinen, jakkes. Een van jullie iets naars meegemaakt? Veel sterkte dan
Goedemorgen!

Ik ga zo thee zetten. Twijfel nog over welke thee ik neem...

Tot laters Peacy! Veel plezier, waar loop je eigenlijk stage?

Gister ging goed, het was wel enorm saai en 4 uur treinen voor een practicum wat kennelijk in 2 uur kon (inclusief presentatie maken) was ook iets teveel van het goede.

Apa, mijn vriend heeft een doedelzak. Gelukkig speelt hij er nauwelijks op (hij is niet zo van de blaasinstrumenten). De doedelzak behoort daarmee tot zijn muziekinstrumentencollectie.

Acy, weet jij toevallig een goede muziekwinkel in Arnhem?
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Neweve, sorry als ik voor mijn beurt praat, maar als het om klassieke muziek gaat: Bergmann in de Koningstraat.
Nee. Maar Sri wel.
Dankje Sri!

Vriend is "bijna" jarig dus ik ben aan het oriënteren op cadeautjes (en aangezien hij een muziekfan is)
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Motnong!
Morguuuh....

Lekker die koffie!

Ben gisteren vreemdgegaan op het kind-vrij topic.

Sorry... Was niet de bedoeling, maar het gebeurde gewoon. En ik had niet eens wat gedronken.....

Moest wel lachen om de opmerkingen daar. Zo recht voor de raap en niet alleen maar rozewolkerig. Had ik wel even nodig. Even lezen waarom een leven zonder kinderen ook leuk is.

Vandaag en morgen vrij. Zometeen, hoop ik tenminste, komt iemand van de watermaatschappij, hoofdkraan en meter vervangen. Maar die komt tussen half 1 en 5.

Heerlijk zo'n vrije dag...

Not!
Hallo allemaal....ik las dit topic nav een pestentopic waar dit topic en forummers van dit topic werden genoemd...Nou vroeg ik me af, wat betekent TTTOT eigenlijk? Als deze vraag niet gewenst is oid, just ignore, ben gewoon nieuwsgierig
Ja hoor. Ik legde het gister ook aan iemand uit.

Grappig.
Even mezelf quoten:quote:missy_Acy, 2 uur geleden

Trol topic take over team.

Het is begonnen als een grapje. We kwamen elkaar steeds op t forum tegen in dezelfde trol topics. En zo werden die topics een klets topic.

Dus toen heeft onze president Hasse een tttot kluphuis geopend.

Haaaaai trouwens!
Nu wil ik toch echt wel weten wat er besproken is in dat topic!

Serieus!
Kom bij de action vandaan. Ze hebben daar skinny's voor een tientje. Heb de blauwe mee genomen. Maar ga terug voor de andere kleuren. Hij zit lekker zeg!!!
He meiden.....weet je wat wij straks gaan doen?

Lekker onze dochter ophalen...naar paardrijden, en dan neem ik haar tot zondag mee naar huis.

We hebben onze buik ervan vol.....en willen haar even bij ons hebben. Dit weekend zijn die mensen weg, en komt daar iemand het weekend waarmee wij nog een appeltje hebben te schillen. Daar laat ik mijn kind niet bij!!
Geniet ervan Peecee! Maak er een mooi weekend van, het is jullie van harte gegund!

Missy, skinnys zijn leuk!
Peecee, ik hoop dat jullie een leuke tijd zullen hebben met elkaar. En dat er gauw een definitieve oplossing komt.

En nogmaals:

Wie zich aan wil melden voor de meet:

*poef*
Neweve: ik loop stage op een basisschool. Ik mocht een ochtend meedraaien met de kleuters (daar ligt m'n hart, jonge kinderen).

Peecee: Lekker even een moment samen !
Oh, kleuters zijn geweldig!
Peecee, geniet van jullie weekend. Ondanks de zwaarte op je schouders. Het is jullie gegund. Even de zorgen, verdriet en pijn "vergeten". En gewoon samen zijn.
Yezka.....k kan nog niets beloven ivm meeting.

Wij zijn zo druk met alles. maar als ik op die dag geen planning heb dan kom ik graag.

Inmiddels heb ik al 7 reakties van instanties, met advies wat we kunnen doen. Allemaal reageren ze geschokt...

Mijn ex heeft een uitnodiging voor een gesprek, ik hoor straks wanneer. Gisteren mij hele verhaal gedaan bij maatschappijk werk....daar ga ik even de komende tijd naar toe, om uit te razen.....verder kan zij niets.
Peecee, stuur je me even een mailtje? Dan kan ik je iig op de hoogte houden en kun je, als je wil, meebeslissen over een datum.
Kleuters.zijn leuk. Volgende week begin ik met begeleiden
PeeCee Een heel fijn weekend gewenst.

Ik heb gister ook echt te veel gedaan. Vanochtend weer de hele ochtend liggen slapen. pffff Ik begin nu te begrijpen waarom.

Vanmiddag toch maar eens wat doen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Las jullie willen verhuizen. Zeg t maar. Het vervoer staat al klaar (verrassing)

Ik ga even schroefjes zoeken.
Been there, done that, got the T-shirt.
Nieuw kluphuis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven