VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Wat vervelend Vrolijk, dat je steeds zo'n last hebt van je migraine, heb het idee dat het een tijdje wat beter ging of niet?

Ik ben zo enthousiast geworden door die lamp. Zie al allemaal mogelijkheden van nieuwe zwarte kaarsen en plantenbakken tot aan zwart-wit gestreepte gordijnen.....
He leuk woonpraat! Daar hou ik van!

Leuke lamp hoor Morrie! En leuk Pebbles dat je hier zo goed Vrolijk zaken kunt doen

Ely, sorry meid, ik ben ook al te laat! Alsnog: GEFELICITEERD MET JE 30E VERJAARDAG!!!!

leuk dat jullie ringen geshopt hebben! wij waren iets van 700 euro kwijt voor onze witgouden ringen.

Tuin is af! Als jullie van de zomer in de buurt zijn, kom gerust langs. Het is zo leuk geworden! Ik zal een rondje foto's doen en op de AK knallen.

Vandaag afscheid met mijn directe collega's gehad. Erg turbulent want de ene collega gaat 6 mnd ertussenuit en daardoor neemt de ander waarschijnlijk ontslag. Mijn vertrek zorgt voor een domino-effect. Zo zonde voor de organisatie en de functie die we met zijn 3en hadden opgebouwd.

Ah lekker vrije dagen in het vooruitzicht!
Sjit vergeet ik Vrolijk nog. Meid, wat flut dat je zo geplaagd wordt door migraine. Het aanbod staat nog hoor, mocht je donderdag of in het weekend zin en tijd hebben, wip dan lekker langs, ok?
Had ik nou al verklapt wat ik kwijt was voor de ringen?

Vrolijk, sterkte met migraine!

En ik heb nu al een topkoninginnedag.

Heb een skelter gescoord voor 20 euro en een BERG step voor 12,50.

Verder heeft Zootje een poppenwagen voor 3,50.

Zen had ook centjes, maar die heeft niks gekocht.

Zorro was in eerste instantie boos, dat ik skelter en step had gekocht,maar toen hij zag hoe leuk de kinderen aan het spelen waren trok hij wel bij.

Ach, en ik begrijp hem wel. Tuin is inmiddels een ware speeltuin met schommel, trampoline, glijbaan, tractor, twee stepjes, driewieler en drie kinderfietsen, skelter.

Heb hem nog niet verteld dat ik ook een zandbak wil

Trouwens zo leuk, we moeten zorgen voor de rupsen van school.

Het waren inmiddels al coconnetjes geworden.

En nu zijn het vlinders, zo leuk!

Echt een tip voor thuis, zal straks die site eens opzoeken.

Dan kun je via internet rupsen of coconnen bestellen en ze thuis verzorgen.

Je kunt dan samen met je kind online een dagboekje bijhouden, of het thuis op de poster die je erbij krijgt (waar wetenswaardigheden en verzorgingstips op staan) schrijven.

Echt zo leuk om te doen!!

Morrie, ik vind je nieuwe lamp ook erg mooi. Leuk dat je er zo enthousiast over bent

En Nathje, ik ben benieuwd naar je tuin. Kom maar op met die foto's.

Verder ben ik momenteel erg druk om bruiloft en zo te regelen. Wat een werk zeg. Had ik me even op verkeken.

Streven is om in oktober/november te trouwen
Onze trouwringen waren wel erg duur vond ik... en niet helemaal de prijszen die hier genoemd worden.

Nathje, was het etentje verder wel leuk? Welke collega gaat er 6 mnd tussenuit? Die waar wij nauw mee samen werkte of die ander?

Ben benieuwd naar tuinfoto's!

Ely, had ik jou nou al gefeliciteerd? GEFELICITEERD! Welkom bij de club!

Hier leuke koninginnedag gehad. Vrijmarkt was zo leuk! Al die teringbende op die kleedjes KW liep echt heel serieus en in gedachten langs al die kleedjes toen ik hem vroeg of hij iets speciaals zocht. Hij antwoordde "Ja, iets van Cars of een racebaan". De schat... hij had gewoon een verlanglijstje. We zijn leuk geslaagd. Een monstertruck, rolschaatsen, kleine tractor, klein autootje en bij het laatste kleedje een mooie racebaan! Met twee loopings etc. voor 5 euro! Zo leuk. We waren in totaal 8 euro kwijt. En alles is weer als nieuw! Heb het plastice spul in de vaatwasser gegooid

Boek is uit. Vond hem niet echt geweldig (koud bloed). Ik heb betere van haar gelezen. Zag laatst dat Greg Iles een nieuwe heeft. Even op Bol kijken.
Leuke lamp Morrie! En Pebbles

Leuk, jullie koninginnedagverslagen. Hier geen zin om de drukte op te zoeken, dus naar koninginnedagfeest hier in de wijk geweest, wat eigenlijk voor kleine kinderen ook veel leuker is. Rustiger en meer op die leeftijd gericht.

Eerst met zijn allen naar de optocht, en daarna is vent naar huis gegaan met Nano die moest slapen en ben ik met Mini en Maxi nog alle spelletjes wezen doen en op de -kleine- vrijmarkt geweest.

Wat boeken gekocht, Mini 2 keer laten grabbelen, en Mini heeft van alles gedaan, van ringsteken rijdend op een speeltractor en springen op een springkussen tot hengelen en een walnoot stukslaan met een grote houten hamer. En nog veel meer van dat soort dingen. Was heel leuk, je koopt een spelletjeskaart en dan kunnen ze een krappe 20 spelletjes doen.

Ely, je had het nog niet verklapt, van ringen. En je had het ook niet in wit op de regel eronder gezet dus die heb ik voor niks geselecteerd
hihi, dat had ik expres gedaan

Maar ik was dus 70 euro kwijt voor twee trouwringen!!!

Da's best knap toch?

Zorro en ik geven er allebei niet om en Zorro is niet eens van plan om hem te gaan dragen, dus beetje zonde van het geld, vond ik.

Nu hebben we een zilveren (wel mooie) ring, om aan elkaars vinger te doen op de dag zelf. En aan het eind van de dag pleuren we ze waarschijnlijk weer in het doosje

De kinderen hebben ook hele schattige ringetjes uitgekozen.

Alledrie met een hartje

Echt een heerlijke dag gehad. Boel de boel gelaten en de hele middag met de kinderen geravot.

De buren zullen wel gedacht hebben.

Leek wel een halve gare, keihard duwend achter de skelter aan, en samen met 1 kind, heel hard steppend door de buurt.

Moest af en toe wel even bijkomen.

Op je 30e is je conditie ook niet meer wat het geweest is
Wij hebben een aanhangfiets gekocht voor 20 euro. Lachen hoor, beetje jammer dat hij bij thuiskomst niet op Harries racefiets bleek te bevestigen, nu moeten we voor Harrie een tweede fiets kopen . Gelukkig was hij dat toch al tijden van plan.

Verder beetje in en om het huis gerommeld en gelezen, heerlijk hoor, zomaar vrij door de week. En vandaag weer!

70 euro is niet duur, en lijkt me wel verstandig. Hier zou dat denk ik hetzelfde gaan. Harrie gaat geen ring dragen, en ik ben ook niet echt van de sieraden. Al zou ik mijn trouwring wel gaan dragen. Ik denk dat ik een mooie ring voor mezelf zou kopen en een goedkope voor Harrie .
Moet je morgen wel werken Morrie? Bij ons is morgen een verplichte ADV-dag. Komt goed uit, ben morgen jarig.

Wij hebben wel echte trouwringen. Gewoon hele eenvoudige gouden. Mijn ring heeft één klein diamantje. Mootje was al geboren toen wij gingen trouwen en dat diamantje staat symbool voor hem. Het idee was voor elk volgend kind een nieuw steentje bij te laten plaatsen, maar dat hebben we eigenlijk nooit meer laten doen. Daarom hebben we ook drie kinderen, want twee steentjes zou wel erg gek staan.

Als je beide geen ringdragers bent, kan ik me wel voorstellen dat je het zo doet Ely. Zelf vind ik een trouwring op zich wel leuk eigenlijk. Mijn vader droeg de zijne ook nooit en nu is 'ie kwijt. Na een huwelijkscrisis hebben ze een paar jaar geleden samen nieuwe trouwringen gekocht. En nu draagt hij zijn ring wel.
Ja, morgen ga ik wel werken Meave. We zijn gewoon open en ik vind het nooit zo erg om op dat soort dagen te werken. Dan neem ik liever een vrije dag op op een andere dag, wanneer niet half Nederland ook vrij is .

Ik heb net zwarte kaarsen en zwarte manden gekocht, ter voorbereiding op mijn zwarte lamp . Bij de Praxis gordijnen uitgezocht voor Schorries kamer. We waren eerst bij de Kwantum, maar daar was de levertijd 6 weken. Bij de Praxis moet ik dan wel weer morgen terug omdat ik dan 15% korting krijg. Zo blijf je lekker bezig....

Schorrie is aan het kleien beneden, ik denk dat het verstandig is als ik daar eens even bij ga kijken.....

Vanavond gaat hij bij mijn ouders slapen, dat vroegen ze. Dan kunnen ze morgen wat leuks met hem doen. Harrie vond het wel fijn, dan kan hij gewoon werken morgen. Pebbles, ik bel je nog wel even zo maar Harrie komt dan zaterdag de lamp halen (ik baal daar natuurlijk van, weer een dag langer wachten ), samen met Schorrie.
quote:Wind schreef op 29 april 2008 @ 20:05:

[...]

Dat gevoel heb ik ook met onze geboortekaartjes en kinderlampen.

Zou het wel leuk vinden als ze lieten weten dat ze ons via het forum hebben gevonden.Op het augustus topic heb ik nog even wat reclame voor je gemaakt!
Iedereen een leuke Queensday gehad? Hier ook. Lekker rustig aan allemaal uitgeslapen en daarna rustig met kindjes naar naar-bijgelegen stad. Daar gewandeld, geshopt en op luchtkastelen gehopt en uiteindelijk een suikerspin toe. Alleen niets leuks gescoord, dus ze mochten wat bij Intertoys uitzoeken.

Gister lekker hele avond niets gedaan en samen met Vrolijkerd lekker tv gekeken. Rust en vrede.

Ik heb ook een hele simpele ring, goud en met een diamantje. Weet niet meer wat ik kwijt was, maar viel reuze mee. Maar dat kan ook komen omdat het een kleine kostenpost was in gehele budget :-)

Ik kan wel in Oktober/November Ely :-) *grinnik*

Wat ga je allemaal doen en wat ben je al aan het regelen?

Zeg, even een vraagje aan moeders met kleine zoontjes. Mormel is een echte knul met bijpassende motoriek en hij fiets echt heel knap al op een plastic driewielertje. Zou hij al op een kleine 12 inch fietsje kunnen met zijwieltjes? Wanneer gingen jullie knullen op een fietsje? Loeder heeft namelijk een 18inch, maar die heeft mijn motoriek, dus nog steeds geen kanjer wbt fietsen enzo.
Misschien gewoon even proberen Vrolijk? ALs je er geen eentje van Loeder hebt misschien in de winkel? Als hij erop past gaat het makkelijk. Hier zat Groot Pebbeltje inderdaad rond 2-2,5 jaar op een 12 inch met zijwiletjes en fietste er goed op rond. Klein Pebbeltje een stuk later, maar die heeft veel meer op driewieler rondgecrost.
Loeder heeft nooit 12 inch fietsje gehad. Ik heb er dus ook geen een, maar zal het wel anders een keer in winkel uitproberen. Misschien kan ik er wel 1 van MP scoren.
Vietje weigert de trappers te gebruiken en zit dus nog steeds op het driewielertje met zijn voetjes af te zetten. Ik moet de zijwieltjes nog terug op het 12'' fietsje zetten en dan gaat die driewieler eindelijk weg. Als hij met zijn beentjes bij trappers/grond past, dan moet het kunnen toch Vrolijk?

Geen fietsje gezien op de Vrijmarkt?
Mav is gemotiveerd trouwens. Waar de aanschaf van een loungebank al niet goed voor is. We hebben nu nog wat lelijk houtwerk (bruin) in de tuin. En dat willen we wit met donkerblauw hebben. Dus nu heeft Mav bedacht, dat het leuk is als dat af is voor we de bank krijgen. Nah...
Nope, geen klein fietsje gezien op vrijmarkt. Ik denk wel dat het moet kunnen aangezien Mormel net zo groot is als kind van 2,5-3 jaar met zijn 93 cm. Kan best :-)

Beter Meave dat Mav zo gemotiveerd is. Zeker zonder porren van jou!
Schorrie rijdt nu nog steeds op zijn 12 inch fiets en volgens mij hebben we die anderhalf jaar geleden gekocht, toen hij 2,5 was. Ik weet het niet precies meer eigenlijk. Waarom zou je er niet een kopen? Als hij er nu niet op gaat, dan wel over een paar maandjes en dan heb je het fietsje alvast maar staan.

Voor die tijd weigerde Schorrie trouwens ook de trappers te gebruiken Meave, hij heeft op een driewieler nooit normaal gefietst. In het begin wiegerde hij het zelfs op zijn 12 inch fietsje. Maar ineens zag hij toch het licht.....
Harrie is ook al zo gemotiveerd bezig geweest afgelopen dagen. Hij heeft allemaal klusjes gedaan waar ik al maanden om zeurde. En nu hoefde ik het niet eens te vragen. Zou er iets in de lucht zitten?
Ik vind trouwringen echt mooi (de meeste niet, maar het idee erachter) en kijk heel vaak naar mensen hun ringen. Ik ben verder geen sieradenmens en GW ook niet en weet nog dat we echt lang hebben moeten zoek naar onze trouwringen. Uiteindelijk geslaagd maar drukte aardig op de begroting van onze bruiloft. Maar... ik ben er echt nog steeds heel blij mee! Die van ons zijn trouwens witgoud en die van mij met een rechthoek vol briljantjes.

Vrolijk, KW zijn eerste fiets hebben we gekocht toen hij 2.5 was en hij was er meteen wild mee. Wij hebben hem toen bij de HEMA gekocht, een limegroene (79 euro). Gewoon proberen dus!

Ben jij al verder met je geboortekaartjes, Morrie? Ben erg benieuwd wat jullie kiezen!
GW is morgen vrij en gaat ook aan de klus in de tuin. We gaan een hoekje bestraten aan het eind van de tuin (waar vroeg in de avond de zon nog staat) en daar wil ik dan een hoekje met een bankje of een loungeset
Nee, ben nog niet verder met geboortekaartjes. Ik kan het niet goed vinden, tot nu toe. Behalve dan het kaartje van 3 euro per stuk. Ach, ik hoef geen trouwringen te kopen . Maar ik heb het gevoel dat ik nog wel even de tijd heb.... Eerst de baby maar eens gaan erkennen!

Wind, welke dagen werk jij tegenwoordig?
Waar waren die kaartjes 3 euro dan? Wat een geld!

Ik werk maandag, woensdagochtend, donderdag en vrijdag tot september (want werk ook een halve dag thuis). Vanaf september (mits de plaatsen op N/BSO en creche beschikbaar zijn) wordt het maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Hoezo?
Wind, volgens mij hebben jullie dezelfde trouwringen als vrienden van ons. Zijn mooie ringen. Onze ringen waren nog in guldens en ik weet niet eens meer wat we kwijt waren, maar denk in totaal nog geen 800 gulden. Als ik nu denk aan budget van trouwen en wat wij ervoor hebben gedaan, denk ik niet dat we de helft hadden kunnen doen in euro's. Sjee, dit jaar zijn wij al bijna 8 jaar getrouwd. Volgens mij is het mijn beurt dit jaar om leuk te doen, tips welkom.
Afspreken natuurlijk .

Hier kaartjes voor 3 euro.

Maar Harrie stond achter me, en vond de de kaartjes niet leuk. Dus valt alweer af..... Ik denk dat ik voor een Unicef kaart ga. Dan is 'ie ook niet supermooi, maar steun je tenminste nog een goed doel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven