Ervaringen Bonprix
vrijdag 9 november 2012 om 13:23
Via zo´n reclamelinkje in Facebook ben ik op de site van Bonprix gaan kijken. Allemaal leuke jurkjes! Heb weleens eerder gekeken en de kleding ziet er vaak wat goedkoop uit vind ik dus dan vraag ik me ook af of de kleding wel goed zit en of de stoffen wel ok zijn (niet van dat ´vieze´ synthetische).
Iemand ervaringen met Bonprix?
Iemand ervaringen met Bonprix?
vrijdag 9 november 2012 om 13:26
Ik heb er weleens een broek en lingerie besteld.
De lingerie was (volgens mij) gewoon lycra en bij mijn weten is dat heel erg synthetisch.
Verder kun je ook bij bon prix zien waar het van gemaakt is en weet je dus al snel of het synthetisch is.
Het wordt allemaal in grote hoeveelheden geproduceerd waardoor het erg goedkoop verkocht kan worden. Bestel gewoon eens en bevalt het niet, stuur je het gewoon terug. Dan moet je wel de verzendkosten betalen, maar verder niets.
Als je het niet probeert dan weet je het ook niet.
De lingerie was (volgens mij) gewoon lycra en bij mijn weten is dat heel erg synthetisch.
Verder kun je ook bij bon prix zien waar het van gemaakt is en weet je dus al snel of het synthetisch is.
Het wordt allemaal in grote hoeveelheden geproduceerd waardoor het erg goedkoop verkocht kan worden. Bestel gewoon eens en bevalt het niet, stuur je het gewoon terug. Dan moet je wel de verzendkosten betalen, maar verder niets.
Als je het niet probeert dan weet je het ook niet.
vrijdag 9 november 2012 om 13:35
Bestellen gaat vlot, ze sturen een acceptgiro mee bij een bedrag tot 150 euro. Kwaliteit is niet geweldig (vergelijkbaar met H&M) maar voor dat geld kun je ook geen kleding verwachten die je jaren kunt dragen. Ik koop er weleens shirtjes e.d. die ik na een seizoen dan weer weggooi.
Bij veel kledingstukken staan reviews, die kunnen erg nuttig zijn.
Bij veel kledingstukken staan reviews, die kunnen erg nuttig zijn.
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
vrijdag 9 november 2012 om 13:36
vrijdag 9 november 2012 om 13:38
vrijdag 9 november 2012 om 13:58
vrijdag 9 november 2012 om 14:02
ik ben juist erg tevreden over bonprix!Ik heb er een jurkje gekocht,2 broeken,een bh en een bikini.Ik let trouwens wel wel op de reviews van andere klanten als er geen review staat koop ik het ook niet.
Ik heb die kleding trouwens al meer als een jaar dus dit is nu het tweede seizoen dat ik er mee doe en ze zien er nog steeds goed uit,bikini idem ik heb een vervelende cup maat waar ik niet snel mooie bikinis in kan vinden en deze zit super!
Ik heb die kleding trouwens al meer als een jaar dus dit is nu het tweede seizoen dat ik er mee doe en ze zien er nog steeds goed uit,bikini idem ik heb een vervelende cup maat waar ik niet snel mooie bikinis in kan vinden en deze zit super!
vrijdag 9 november 2012 om 15:40
Voor het gala feest op mijn werk vorig jaar, had ik er een gala jurk besteld. Maar was totaal niet mooi, geen mooie pasvorm en erg bloot. Heb het ding terug gestuurd en later kreeg ik een acceptgiro van ¤5,00. Verzendkosten.
Volgends mij is een schoonzusje van mij wel tevreden over bon prix
Koopt sowiezo kleding liever in de winkel, 22 nov weer naar de primark
Nee daar bestel ik niet meer.
Volgends mij is een schoonzusje van mij wel tevreden over bon prix
Koopt sowiezo kleding liever in de winkel, 22 nov weer naar de primark
Nee daar bestel ik niet meer.