Man met vriendin naar de sauna?

25-04-2008 17:15 295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man gaat een avondje naar de sauna met een vriendin.

Nu vind ik dat ok. Tenminste ik vind het niet leuk, maar wel ok.

Ook al ben ik erg wantrouwend nav een voorval 7 jaar geleden, maar na een aantal recente heel goede gesprekken over vertrouwen etc heb ik veel meer vertrouwen in hem.

Mara nu de reacties van de buitenwereld, ik wordt er toch weer onzeker van.

De meeste mensen reageren van: eeeeh, met een vriendin? Eh nou eh...

Een ander: ehm, ik zeg niets....

Ben ik nu afgrijselijk naief of is het wel normaal om met een vriendin naar de sauna te gaan als getrouwde man?

Ze gaan overigens naar een heel normale sauna (Elysium)

Ik ken de vriendin heel goed. En ik had ook wel mee gemogen zij het dat ik niet kan ivm medische oorzaak.

Hij was wel angstig me toestemming te vragen, en opgelucht dat ik het ok vond. En blij dat ik er geen probleem van maakte.

Ik vind het niet heel leuk hoor dit, maar wil hem niet van alles verbieden.

Wat vinden jullie, zou je man dit "mogen"?
quote:Brummetje schreef op 29 april 2008 @ 21:02:

Niet dat hij dat zou doen hoor, met een vriend gaan. Maar ik wil ook dat gewoon niet hebben. Wat ik al zei, er bestaan helaas geen mannen-dagen in sauna's.

En dus komen ze, als ie zou gaan met een vriend, dan ook meiden tegen. Moet er niet aan denken. Dan wacht ie maar lekker totdat ik weer meekan!

Zelfde geld voor alles wat een leuk uitje is en waar ook meiden komen. Als ik niet meekan, wil ik niet dat hij gaat. Omgekeerd vind hij dat nl ook. Ik ben vrij met Koninginnedag en hij niet, en ik mag absoluut niet met een collega (vrouwelijk) naar Amsterdam.

Jeetje...

Ik dacht dat ik erg was...
valt dus wel mee isabon
Brummetje, verbieden jij en je man elkaar om alleen uit te gaan? Zoals naar de kroeg ofzo of uit eten?

Gezellig zeg
quote:Brummetje schreef op 29 april 2008 @ 21:02:

Niet dat hij dat zou doen hoor, met een vriend gaan. Maar ik wil ook dat gewoon niet hebben. Wat ik al zei, er bestaan helaas geen mannen-dagen in sauna's.

En dus komen ze, als ie zou gaan met een vriend, dan ook meiden tegen. Moet er niet aan denken. Dan wacht ie maar lekker totdat ik weer meekan!

Zelfde geld voor alles wat een leuk uitje is en waar ook meiden komen. Als ik niet meekan, wil ik niet dat hij gaat. Omgekeerd vind hij dat nl ook. Ik ben vrij met Koninginnedag en hij niet, en ik mag absoluut niet met een collega (vrouwelijk) naar Amsterdam.

hier valt letterlijk mijn bek van open.

dat je niet wilt dat hij met een vriendin naar een sauna gaat, oké, ik heb al eerder aangegeven dat ik het géén probleem zou vinden. Maar dat je zelfs helemaal niets zonder elkaar mag doen, vind ik persoonlijk errug vreemd.

Je mag niet met een collega koninginnedag vieren in amsterdam?

m.a.w. je moet maar thuis blijven zitten wachten tot hij uitgewerkt is.Vertrouwd hij jou niet?

Lijkt mij toch een ietwat ongezonde relatie op deze manier hoor.

Mag je uberhaupt wel iets voor jezelf doen of is het altijd met hem erbij?
@ Isabon

blij dat het je meegevallen is.
quote:Capibara schreef op 29 april 2008 @ 22:58:

Poehee, ik zou daar behoorlijk moe van worden. Dus omdat hij moet werken mag jij geen gezellige koninginnedag vieren zoals je dat het liefst zou willen? Jullie gaan nooit met leden van het andere geslacht om als je partner er niet bij is, omdat dat niet mag van de ander? Pfff. Ik ben toch blij dat Capilief en ik elkaar wat meer vertrouwen dan dat. We voelen zelf wel aan wat wel en wat niet door de beugel kan, daar hoeven we elkaar gelukkig niets voor te verbieden.

Dat is geen kwestie vertrouwen maar jaloezie. Dat zou toch wat zijn, moet hij werken en dan ga ik lekker de hele dag Amsterdammen. Nee dat wilt ie niet. Pure jaloezie dus. (Afgunst. Dus niet dat hij denkt dat ik vreemd zal gaan.)

Wij hebben sowieso alleen maar stelletjes als vrienden. Geen van beide heeft eigenlijk een vriendschap met het andere geslacht. Ja Brumman heeft gezegd dat een meisje haarzelf bij ons thuis wilt uitnodigen. Maar daar is nog lekker niks van gekomen. Das alleen maar zeggen en niet doen.

We gaan gewoon nooit zonder elkaar ergens heen eigenlijk. We gaan sowieso nooit uit.

Brumman vind dat je als stel alle feestdagen samen moet vieren.

Het zou een ander geval zijn, als ik dus vrij was geweest en hij had de dagdienst gehad. Dan had ik wel gezegd: "Ja dan ga ik ook met die collega naar A'dam."

En mn vader geeft mij daar gelijk in. Nu maak ik m zo wakker en gaan we naar een vrijmarkt.
isabon ik vind dat je er heel goed mee omgaat en het verwerkt

sorrie brummetje maar ik moet vandaag ook werken en mijn vriendje mag van mij gerust lekker gaan stappen of gewoon feest gaan vieren in de stad met zijn vrienden.

Hij mag van mij doen wat ie wil, hij gaat vaak stappen met zijn vrienden en blijft daar dan ook slapen. Ik zie hem de dag erna wel weer thuiskomen dan. Naar de sauna met een vriend moet hij zelf weten, dan ga ik wel meet een vriendinnetje. En ja ik ga dan gewoon op gemengde dagen net als hij. Moet zeggen dat naakte mannenlijven in de sauna weinig met mij doen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Van mij zou hij het ook wel mogen hoor. Ik vind het uiteraard absoluut niet leuk, maar zal dat niet laten merken (of mss eventjes teleurgesteld zijn).

Brumman daarintegen zou dan strontchaggerijnig zijn als ik echt zou gaan, en bij het terugkomen ook nog eens.

En dat terwijl hij zo hard roept: Ga eens wat doen met vriendinnen!

Ik heb die collega nou meegevraagd voor de Tilburgse kermis. Heb dit ook tegen Brumman gezegd. En als in juli blijkt dat hij geen vrij heeft gevraagd en moet werken, dan heeft ie lekker dikke pech!!!
Brummetje ik snap er niets van. Als hij dagdienst zou hebben, zou je wel met je collega naar A'dam kunnen, maar nu (nachtdienst?) niet?

Vind je het niet benauwend om altijd samen overal naar toe te gaan? En heb je wel vriendinnen "van jezelf"?
Wees blij!
Ik zie hier verbazingwekkend vaak het woordje "mogen" voorbijfietsen, tot grote hilariteit van mijzelf . Hoe komen mensen erbij om hun partner iets te "verbieden" of toe te staan?? Dit suggereert superioriteit, machtsvertoon en bovenal onzekerheid. Wat een onzeker tiep is die Brumman van jou, Brumetje. Die zou eens een Brum onder zijn Brummel moeten krijgen
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Go VC (het wordt saai maar is wel zo)
Ah..het is geen wantrouwen maar jaloezie. Natuurlijk, dat is een héél andere zaak. Stel je toch eens voor dat je elkaar het beste zou gunnen in een relatie. Dan kun je inderdaad maar beter samen op de bank gaan zitten mopperen. Gedeelde smart is halve smart toch?
quote:hekate schreef op 30 april 2008 @ 12:14:

Brummetje ik snap er niets van. Als hij dagdienst zou hebben, zou je wel met je collega naar A'dam kunnen, maar nu (nachtdienst?) niet?

Vind je het niet benauwend om altijd samen overal naar toe te gaan? En heb je wel vriendinnen "van jezelf"?

Ja nu konden we nog wat samen gaan doen. Nu was ie 6.00 uur thuis en na paar uurtjes slapen zijn we het dorp ingetrokken, dan vind ik het ergens ook wel logisch.

Maar bij dagdienst niet, of als we hadden afgesproken vrij te vragen en hij dat vergeten is. Dan was het zijn eigen schuld geweest en dan hoef ik niet te "boeten". (En daar geeft hij me dan ook gelijk in.)

Benauwend vind ik het niet. Heb altijd nog 100 keer liever dat ie alles met mij wil doen, dan met bijv een vriendin. (Maar nogmaals, ik zou m wel laten gaan als ie dat graag wilt. Behalve dan het sauna geval.)

Ik had eigenlijk geen vriendinnen van mezelf, maar daar komt verandering in.

heeft hij los van jou trouwens andere mensen om dingen mee te kunnen doen ?

@brummetje, wat bedoel je met boeten in onderstaand stukje?

Quote:

Dan was het zijn eigen schuld geweest en dan hoef ik niet te "boeten". (En daar geeft hij me dan ook gelijk in.)
Ja, hij heeft wel mensen met wie hij wat kan doen, maar dat doet ie nooit. Máár hij denkt erover om weer te gaan darten. En ik laat m dat ook doen, ook al zeggen mijn duiveltjes* wat er zou kunnen gebeuren...

(*Ik schiet ze gewoon een keer af. )

@ Jacqie:

Als het zijn eigen schuld is dat ie niet vrij heeft gevraagd voor een bepaalde dag (bijv een feestdag) dan vind ik niet dat ik moet boeten daarvoor, door thuis te moeten blijven.

Als we nou samen hadden afgesproken om met koninginnedag vrij te vragen en hij was het vergeten, dan was ik wel met die collega naar A'dam gegaan (ook al had hij avond of nachtdienst). Dan is het toch echt zijn eigen schuld dat hij niet mee kan.

Dan kan hij gaan zitten chaggerijnen tot ie een ons weegt, mij boeit het dan niet. Zegt dan meer over hem dan over mij...
oké, was even bang dat je op een andere manier moest boeten.
Oeps, nou snap ik m.

Nee, dat doet ie niet hoor.
Zojuist las ik alleen zo'n beetje de laatste berichten. Ik zit echt met verbazing de berichten van Brummetje te lezen.

Dus als ik het goed begrijp is je vriend jaloers als jij een leuke vrije dag zou hebben terwijl hij aan het werk is? En het dus dan niet goed vindt dat jij op pad gaat?

Ik vind dit echt ongelooflijk! In een relatie gaat het toch ook om elkaar leuke dingen te gunnen? Natuurlijk zou hij ook liever een dagje op pad gaan dan werken maar om dat dan jou ook maar te ontzeggen. Wat ben ik dan weer blij dat het bij ons heel anders gaat. We doen dingen samen maar kunnen elkaar ook uitstapjes met anderen gunnen. Daarbij is het dan ook nog eens fijn om eens een dagje alleen thuis te zijn.

Waar ik wél moeite mee zou hebben is als hij met mijn vriendin naar de sauna zou gaan. Dat vind ik dan weer heel iets anders. Maar gelukkig is hij absoluut geen sauna-liefhebber!
Ik zou er eigenlijk geen moeite mee hebben. Ik ken mijn vriendinnen en mijn man en ik vertrouw ze.

Laatst was ik voor een paar dagen in het buitenland voor werk, en toen is mijn mannetje ook met een vriendin van ons een middagje gaan klussen in haar huis. Als bonus heeft ze hem mee uit eten genomen. Harstikke gezellig en ik zoek daar ook niks achter.

Je kunt je partner wel aan een ketting gaan vastbinden,maar volgens mij sla je dan de plank op relationeel vlak volledig mis.
quote:qwertu schreef op 25 april 2008 @ 17:24:

Novina, heb je sauna-ervaring? Ben je wel eens bij een groot saunacomplex als Elysium geweest? Geloof me: er is geen enkele reden om gezamelijke naaktheid in díe context aan je te laten vreten. Naaktlopen in de sauna is net zo sexy als poepen. Bij wijze van spreken.Ik vind (samen) poepen more sexy.
quote:Brummetje schreef op 30 april 2008 @ 17:51:

Ja, hij heeft wel mensen met wie hij wat kan doen, maar dat doet ie nooit. Máár hij denkt erover om weer te gaan darten. En ik laat m dat ook doen, ook al zeggen mijn duiveltjes* wat er zou kunnen gebeuren.....Dit heeft toch niks met liefde te maken? Meer iets met bezitsdrang.
Hij heeft me vorig jaar een weekendje weg met een vriendin ontzegt. De vriendschap met die vriendin is over...

Daar is hij dus de reden van.

Het vervelende aan hem is dat ie echt héél erg chaggerijnig word, als ik dan toch zou gaan. Ik weet dat ik me daaroverheen moet zetten, maar ik ben te lief, ik kan dat niet.

Hij wil ook over zoveel dingen niet eens discussieren (wat is dat?)!
Dat is ziek.
quote:Zamirah schreef op 01 mei 2008 @ 13:27:

[...]

Dit heeft toch niks met liefde te maken? Meer iets met bezitsdrang.

Júist wel met liefde!

NL met jaloezie, bang zijn om m kwijt te raken. Omdat in mijn gedachte elke vrouw om hem heen hangt als ie dart. Wat natuurlijk niet zo is.

Van mij mag ie echt wel op darten hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven