Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Fijn van Olijvenhoofd! Die aanvaring klinkt net als wanneer je na het bukken omhoog komt en er staat een keukenkastje open boven je hoofd. Is ook zo niet fijn.
Als ik het zo een beetje lees vervalt er al een boel voor oudere mensen. Als ze om de zoveel jaar een nieuwe kunnen krijgen via verzekering zou dat mooi zijn.

Ik zal morgen eens an mn oma vragen hoe dat zit met haar rollator en of alles nog werkt enzo anders moet ze vlug zijn begrijp ik
Het Viva forum is papaja.
Ik ben naar CZdirect gegaan vorig jaar

Bevalt prima! Lekker overzichtelijk en stuk goedkoper.
Olijf fijn dat hoofd weer beter voelt. Wat kun je daan naar van zijn dan hé.. Misschien had je wel een soort van mini hersenschudding.

Overstappen valt heel erg mee Splinter. Is maar een klein percentage. De meeste mensen vinden het echt teveel moeite omdat je je overal scheel betaalt als je een beetje leuke dekking wilt.
Jij betaalt graag voor de rollators die meer dan een hele maand premie kosten terwijl ze voor 25 euro op MP staan Tonks?

Ik niet. Dan zijn er wel belangrijkere dingen die echt onder de noemer zorg vallen.

Ik koop ook mijn eigen fiets. En als daar zijwielen aan moeten betaal ik dat ook zelf.
Oh en ik heb nou inslaappammen ipv doorslaappammen en volgens mij is dat een erg goede keuze geweest!
Ja hoor, ik betaal graag voor een goede rollator voor iemand.

Jij draait je zijwielen zelf aan je fiets. Zo'n oudje valt om, omdat bij het even uitrusten de rollator zo onder de kont vandaan reed. Ja, ding was 25 euro van MP en de remmen deden het niet meer. Oeps! En welke 80-jarige heeft er internet om MP af te speuren?

Als die dingen echt veel goedkoper kunnen zou een verzekering daar eens naar moeten kijken ofzo.

Maar goed, wie van ons twee moet er ongesteld worden?

Ik vond het namelijk nogal gek met hoeveel stelligheid je dat zei, dat oude mensen zelf hun rollator wel kunnen betalen.
Mooi zo Olijf!
Ik zit dwars door jullie zorgverzekeringdiscussie te tetteren

Ik zit al jaren bij FBTO voor de basis en sinds vorig jaar heb ik mijn aanvullende elders. Veel mensen weten alleen niet dat dat kan, de koppelverkoop is sinds 2012 (?) niet meer verplicht.
Haha! Om het makkelijk te maken bij twee verzekeringen?

maar ik wist ook niet dat dat kon! en of ik dat wil
Ik moet een nwe verzekering uitzoeken. Ik haat dat

Fijn van kogel Fant!
Fijn van man in je kamer Rat
Tonks en Plousje

En ik ga zo maar eens naar bed

De maandag is wel erg lang en de voorafgaande nacht echt te kort (4 uur, er moest iets af) en mijn afterdinnerdut vond ik niet echt in de collegezaal passen.

Ik heb gister zo een beetje de hel dag bank/bed gehangen en dat ga ik vandaag weer doen
Jeeje Pilou, dat klinkt op zich wel goed. Tenzij het is omdat je niet lekker bent. Nog last van je buik?
Mijn holtes zijn ontstoken.

Zondag/maandag nacht draaide de hele kamer om mij heen en gisterochtend aan de kotserij (maar dat kan mijn lijf helemaal niet) en aan de schijterij.

Nu alleen nog flinke koppijn. Zag dat de teamleider me al aan het smsen was. Die zal wel stress hebben.

Eerst eens kijken hoe de koffie valt na een dagje slappe thee en beschuitjes met jam.
Tonks nog even terugkomen op gisteren,ik kon mobiel niet meer posten..

Ik ben niet ongesteld hoor en ook niet in de planning. Vind ik ook raar zeggen als we een andere mening hebben.

Jij vroeg waarom ik dat terecht vindt en mijn antwoord kun je dan krijgen.

Ik wil niet een basisverzekering die naar de 120 of 130 euro gaat omdat er dingen vergoed worde die mensen vrij eenvoudig zelf kunnen aanschaffen.

Dat is een mening en prima dat jij een andere hebt.

En dit is een beslissing van de overheid,niet van de verzekering. Overheid bepaalt de inhoud van de basis.

En jij ging er al van uit dat de oudjes er op achteruit gaan..vergoedingen voor hulpmiddelen en hoortoestellen gaan anders worden in 2013. Niet perse slechter. Voor de meesten zal het betekenen dat ze veel duurdere toestellen voor veel minder geld krijgen.

En als jij mijn mening gek vindt..dat is dan weer jouw mening. Soit.
Ja dat zal dan wel.

Maar ik zei niet dat ik jou mening gek vond. Je stelligheid vond ik vreemd. En dat vind ik nu nog steeds.

Pilou wat is het geworden vandaag? Klinkt best serieus hoor.
Blijft de koffie binnen Pilou?

Waardeloos slap kun je dan inene zijn hé

Lekker met dekentje en poeken op de bank?

Beterschap
quote:NymphadoraTonks schreef op 13 november 2012 @ 11:39:

Ja dat zal dan wel.

Maar ik zei niet dat ik jou mening gek vond. Je stelligheid vond ik vreemd. En dat vind ik nu nog steeds.

.

Waarom is stelligheid vreemd? Jij bent toch ook stellig dat jou oma er eentje vergoed moet krijgen?

Nou ik vind dat mijn schoonvader er zelf maar eentje koopt.

Er zijn enorme lijsten met hulpmiddelen die zelf door mensen betaalt moeten worden en daar komt er nu eentje bij.
Alles blijft zitten gelukkig. Wel wat slapjes nog.

Ben net buiten geweest, even stukje gelopen.

Nu douchen, schone pyjama aan en op de bank installeren met een stapel katten
Whatever Bieb.

Goed Plous dat alles binnen blijft. Dacht even dat je vandaag al aan het werk was, maar gelukkig niet.
quote:NymphadoraTonks schreef op 13 november 2012 @ 13:09:

Whatever Bieb.

Wat een flauwe,kinderachtige reactie.

Ik doe moeite en leg uit waarom ik iets zeg en dan geef jij zo'n reactie.

Als je zo omgaat met mensen die een andere mening hebben

Nou ik ben weg hier.
Ik weet niet Bieb. Ik denk dat we elkaar even helemaal verkeerd begrijpen ofzo. Want ik vind dit dan weer een flauwe kinderachtige reactie. Het gaat me ook echt niet alleen om mijn oma ofzo. Gewoon in het algemeen. Dat 'en terecht' viel gewoon even verkeerd. Wordt al bijna niks meer vergoed en steeds hoger eigen risico. Dan wordt er ipv naar goedkopere alternatieven of betere regelingen gewoon gezegd 'zoek het zelf maar uit' kijk maar op mp ofzo door jou. Dat vind ik stom.

Maar jij bent het daar niet mee eens. Nou prima.

TH ga jij vanavond nog?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven