Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
zaterdag 17 november 2012 om 12:50
quote:badmeester schreef op 17 november 2012 @ 12:45:
Tja ik had nog gehoopt op seksuele actie na t plaatsen van mijn foto maar zo knap ben ik dus ook weer niet haahahahahahha
Welk concert gaat deedee trouwens
En waarvoor aanmelden? Ik kan iig heul goed masseren.
seksuele actie na het zien van je foto? don't get me wrong, maar hoe dan? alleen bedoel je
Ik ga naar het concertgebouw in december: Mendelssohn, Barber en Prokofjev Like!!
En masseren is altijd goed. Maar jij was al mijn favoriete vivaman he
Tja ik had nog gehoopt op seksuele actie na t plaatsen van mijn foto maar zo knap ben ik dus ook weer niet haahahahahahha
Welk concert gaat deedee trouwens
En waarvoor aanmelden? Ik kan iig heul goed masseren.
seksuele actie na het zien van je foto? don't get me wrong, maar hoe dan? alleen bedoel je
Ik ga naar het concertgebouw in december: Mendelssohn, Barber en Prokofjev Like!!
En masseren is altijd goed. Maar jij was al mijn favoriete vivaman he
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zaterdag 17 november 2012 om 12:53
zaterdag 17 november 2012 om 12:54
quote:piratorarT schreef op 17 november 2012 @ 12:53:
Ik heb de PP aangevraagd. Straks kan ik ook lekkere wijven plakken voor de heren. Hoop ik.
O, wil ik ook.
Had een een superplaatje van Charlize, 't lekkere wijf.
Maar ja, dat werd een linkje dus...
(raar eigenlijk, zit je al járen op het forum kun je niet eens plaatjes plakken)
Ik heb de PP aangevraagd. Straks kan ik ook lekkere wijven plakken voor de heren. Hoop ik.
O, wil ik ook.
(raar eigenlijk, zit je al járen op het forum kun je niet eens plaatjes plakken)
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 17 november 2012 om 12:55
Ik hoor hir nu al een aantal keer dat dit topic juist wel gezellig en geslaagd is zo.
Stel dan dat ik een nieuw mannen-topic zou beginnen, zouden jullie je daar dan wel terughoudend in willen opstellen en geen plaatjes en andere onzin willen posten? En zouden de moderators dat willen handhaven?
Dan kan dit ("gezellige") topic wmb in de huidige vorm blijven bestaan.
Stel dan dat ik een nieuw mannen-topic zou beginnen, zouden jullie je daar dan wel terughoudend in willen opstellen en geen plaatjes en andere onzin willen posten? En zouden de moderators dat willen handhaven?
Dan kan dit ("gezellige") topic wmb in de huidige vorm blijven bestaan.
zaterdag 17 november 2012 om 12:55
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 november 2012 @ 12:54:
[...]
O, wil ik ook.
Maar ja, dat werd een linkje dus...Moet je ook mailen. Ik heb eerder gedreigd te gaan wildplakken maar dat hielp niet. Alleen via de mail mag ik de PP.
[...]
O, wil ik ook.
Maar ja, dat werd een linkje dus...Moet je ook mailen. Ik heb eerder gedreigd te gaan wildplakken maar dat hielp niet. Alleen via de mail mag ik de PP.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
zaterdag 17 november 2012 om 12:56
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 november 2012 @ 12:54:
[...]
O, wil ik ook.
Alsjeblieft
[...]
O, wil ik ook.
Alsjeblieft
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 12:55:
Ik hoor hir nu al een aantal keer dat dit topic juist wel gezellig en geslaagd is zo.
Dan kan dit ("gezellige") topic wmb in de huidige vorm blijven bestaan.Steef, doe eens gezellig! Het is weliswaar te vroeg voor een borrel maar meeplakken kan altijd.
Dan kan dit ("gezellige") topic wmb in de huidige vorm blijven bestaan.Steef, doe eens gezellig! Het is weliswaar te vroeg voor een borrel maar meeplakken kan altijd.
zaterdag 17 november 2012 om 12:57
quote:LadyZiva schreef op 17 november 2012 @ 12:55:
[...]
Altijd van een stoere grotbewoner!
Okay,
Nou jullie dames zullen vast begrijpen dat ik nu toch écht de heren in bescherming moet nemen!
[...]
Altijd van een stoere grotbewoner!
Okay,
Nou jullie dames zullen vast begrijpen dat ik nu toch écht de heren in bescherming moet nemen!
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
quote:Summerdance schreef op 17 november 2012 @ 12:56:
[...]
Alsjeblieft
[img]http://4.bp.blogspot.com/_dRwDJbOL9k4/S ... on_137.jpg[/img]O, doe ff die foto van mijn linkje ook dan, als je wil
[...]
Alsjeblieft
[img]http://4.bp.blogspot.com/_dRwDJbOL9k4/S ... on_137.jpg[/img]O, doe ff die foto van mijn linkje ook dan, als je wil
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 november 2012 @ 12:56:
[...]
Niet via mod topic?
forum@viva.nl
Via mod topic kunnen ze kennelijk geen plakfunctie inschakelen.
[...]
Niet via mod topic?
forum@viva.nl
Via mod topic kunnen ze kennelijk geen plakfunctie inschakelen.
quote:badmeester schreef op 17 november 2012 @ 12:45:
Ik was helemaal in zwijmel ........... van je kat dat ik vergat goed naar jou te kijken en toen *poef* was de foto alweer weg.
Ik was helemaal in zwijmel ........... van je kat dat ik vergat goed naar jou te kijken en toen *poef* was de foto alweer weg.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 17 november 2012 om 12:58
zaterdag 17 november 2012 om 13:00
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 12:55:
Dan kan dit ("gezellige") topic wmb in de huidige vorm blijven bestaan.Jij snapt het echt niet. Ik zou je adviseren eerst een doelgroepenonderzoek te doen en na te gaan of er wel behoefte is aan zo'n topic. Ik zou het oprecht heel vervelend vinden als je daar in je uppie, tegen en met jezelf zit te kletsen!
Dan kan dit ("gezellige") topic wmb in de huidige vorm blijven bestaan.Jij snapt het echt niet. Ik zou je adviseren eerst een doelgroepenonderzoek te doen en na te gaan of er wel behoefte is aan zo'n topic. Ik zou het oprecht heel vervelend vinden als je daar in je uppie, tegen en met jezelf zit te kletsen!