Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Eleonora schreef op 17 november 2012 @ 15:37:

Mijn man belt net op, hij komt naar huis met zes vrienden van de schaakclub. Drama, ik heb een pak aardappelpuree, een stokbrood, een zak babyleafs sla en knakworst.

Hoe ga hier een feestmaal van fabrieken?

Recepten graag mét foto's.

Makkelijk, het is tenminsten niet de rugbyclub. Die schakers eten amper wat.

Aardappelpuree maken volgens gebruiksaanwijzing op het pak, stokbrood snijden, sla in een kom doen, en knakworst opwarmen.

6 borden beetje puree op doen, worstjes mengen met paar slablaadjes en er op doen.

Beetje garneren met wat rode kool als je het in huis hebt, maar kan ook goed zonder.

O, geweldige foto Wiebeltzo! je zou een eetblog moeten hebben!
ach, tja, zo'n recept schud ik ook maar zo uit mijn mouw hoor. Gaat helemaal vanzelf.

Maar dank je wel voor het compliment.Vanavond eet ik ook heel lekker: frikandellen gewoon in de frituur en dan met picallilly. Kan met stokbrood, maar ook zonder is heel lekker.

Leuk idee, dat blog, ik ga meteen beginnen, heb zoooooveel inspiratie!

http://wiezewootjesalledaagsebijzondererecepten.weblog
Dat ik daar nooit aan gedacht heb, aan frikandellen met piccalilly. Jij zoekt wel echt de culinaire grenzen op he? Goh, heftig, ik moet er nog even aan wennen maar ik vind het wel erg interessant en iets om over na te denken.
Even een plaatje van mijn avondeten:

ik had nog een restje witte bonen over, en een ei.

Van het ei heb ik roerei gemaakt, door de bonen gemengd en voila:

(wat die groene stukjes waren weet ik niet, die kwamen plotseling naar boven toen ik de bonen omroerde, maar ze smaakten best lekker eigenlijk)
Ook nog een leuke tip als je nog een paar oude kadetjes hebt liggen en een kliekje eten, stamppot of zo, of bloemkool met een papje:

kliekje in een soepkop, kadetje er op, en even in de oven, zodat de kadetjes lekker knapperig worden.

Smullen maar!

Haske mooie plaatjes en normaliter zou ik hier heel blij van worden, hoezowiewatwaar. Maar ik kots momenteel de longen uit mijn lijf dus nu word ik er nogal naar van (die groene stukjes in die bonen... ik zeg maar niks).

Dit is geen grap maar doodserieus.
Ga in therapie!
(heb het plaatje weggehaald dat ik hier had neergezet misschien toch net iets te veel voor een zieke) daarom alleen maar:

Beterschap!
Hallo gabbes

Top zo'n mannentoppik
Ga jij weer eens even snel een echt mannending doen: voor de 11e keer SATC kijken!
ik ben een echte mannetjes-man. Ik hou van witte sokken, instappers.
Billen of borsten Neps?

Dank soïso!
Ga in therapie!
ja nep is altijd goed
quote:sabbaticalmeds schreef op 17 november 2012 @ 19:57:

ja nep is altijd goed

speciaal voor jou dan

quote:wiezewo schreef op 17 november 2012 @ 16:55:

ach, tja, zo'n recept schud ik ook maar zo uit mijn mouw hoor. Gaat helemaal vanzelf.

Maar dank je wel voor het compliment.Vanavond eet ik ook heel lekker: frikandellen gewoon in de frituur en dan met picallilly. Kan met stokbrood, maar ook zonder is heel lekker.

Leuk idee, dat blog, ik ga meteen beginnen, heb zoooooveel inspiratie!

http://wiezewootjesalledaagsebijzondererecepten.weblog

Wow, wat een mooie recepten en lekkere plaatjes heb je zeg! Maar volgens mij zit er een tiepfout in de websitelink, want ik krijg een foutmelding?

(Substraatje, sterkte!)
Later is nu
quote:wiezewo schreef op 17 november 2012 @ 22:50:

[...]

speciaal voor jou dan

[afbeelding]

Van de week is serieus een valsemunter in USA aangehouden, die had een verkeerde president op een briefje van 100 dollar geplaatst..

(en volgens mij is het in Nl een keer geprobeerd met een briefje van 25 euro )
Later is nu
Overigens heeft kennelijk "iemand" (en namen noemen zal wel weer overbodig zijn én niet mogen) zich "vergist" in de afko dan wel het motto van onze beweging. In plaats van a.z.A.H.d.g.i.n.h. is er geintep... opgevat door de media a.z.g.A.H.d.g.i.n.h want ik hoor en zie contuni...cuntoni contanto aldóór A.H. en dat kan toch niet de bedoeling zijn
Later is nu
Dat is zeker niet de bedoeling Cheaper. Het motto van de beweging is toch gewoon. GA en niet AH? Of heb ik het nou weer verkeerd begrepen?
Zoals ik zal zei SantanicalKlets ik noem geen namen
Later is nu
nou dat is niet zo moeilijk, zal OkkieNokkie wel weer zijn geweest.
Maar goed, dan ga ik dus naar huis

Als het zo moet

Ik heb de 'hint' wel weer begrepen hoor. Pff..
Later is nu
ik twijfel trouwens hoe ik mijn nieuwe baby zal noemen.

Op dit moment hebben we in huis:

Storm, Zon en Sterre.

Dus ik dacht aan Hagel (als het een jongen wordt) of Motregen (meisje)
Luna of Lune voor jongen én meisje! ?

Wolk (jongen)

Wolkewietje (meisje)
Later is nu
En voor wie denkt "wat doet ze hier nog".. ik bleek al thuis te zijn. Sja.. 't was zo stil om me heen, ik dacht, ik zal wel in de kroeg zitten. Daar is het ook zo rustig rond deze tijd, zo nét na 'De Vlieger"
Later is nu
mwaoh zo gewoontjes.

Hittegolf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven