Topic parodie deel twee.
zondag 18 november 2012 om 01:20
Dit spelletje speel ik al jaren. Het begint obsessieve vormen aan te nemen (zoals nu, zet ik met mijn zieke hoofd de wekker om al mijn topics bij te werken. Het geeft zo veel voldoening om te weten dat ik dan een paar uur lang de laatste ben). Ik ben het gewoon altijd eens met de vorige poster. Nooit een tegenstrijdige mening poneren want dan voelt men zich weer geroepen om te reageren. Voor je het weet heb je er een dagtaak aan.
Ga in therapie!
zondag 18 november 2012 om 09:27
Smeds, ik zou de naam van je nieuwe wondertje af laten hangen van het weer op het moment van de geboorte, dan weet je tenminste zeker dat het universum achter je staat.
Zo heten mijn telgjes Licht Bewolkt en Windkracht 8.
Als je van een gokje houdt kun je ook uitzoeken waar ter wereld er rond je werpdag een zonsverduistering is...dan kun je je beeb mooi Eclips noemen.
Succes!
Zo heten mijn telgjes Licht Bewolkt en Windkracht 8.
Als je van een gokje houdt kun je ook uitzoeken waar ter wereld er rond je werpdag een zonsverduistering is...dan kun je je beeb mooi Eclips noemen.
Succes!
zondag 18 november 2012 om 12:17
Ok, ik had inderdaad een typfoutje gemaakt in de link naar mijn weblog.
Hierbij de goede link:
wiezewo.weblog.nl
Ik heb trouwens op een ander forum waar ik veel actiever ben dan hier een polletje gemaakt voor de naam van Madwoman en daar kwam deze top 3 uit:
1 Wiezewolk
2 Depressiola
3 Geert
Ik ben zeer vereerd, en wil graag Meter zijn. Leuk!
Hierbij de goede link:
wiezewo.weblog.nl
Ik heb trouwens op een ander forum waar ik veel actiever ben dan hier een polletje gemaakt voor de naam van Madwoman en daar kwam deze top 3 uit:
1 Wiezewolk
2 Depressiola
3 Geert
Ik ben zeer vereerd, en wil graag Meter zijn. Leuk!
zondag 18 november 2012 om 16:54
Ik vind het idioot om je kind zo'n naam te geven. Wat is er mis met Anne of Tom? Dit zijn de namen die ik voor mijn kind heb uitgekozen. Eigenlijk wil ik me laten steriliseren omdat ik weet dat ik mijn kind waarschijnlijk wat aan zal doen, maar daar wil niemand aan meewerken en waarschijnlijk zal ik dus binnenkort de pil vergeten en zwanger zijn.
Ga in therapie!