Het Viva-mannen kletstopic deel 2

17-11-2012 23:32 3003 berichten
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?

*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.

Wat vind jij?

Totaal aantal stemmen: 27

Ja (67%)
Nee (33%)
Alle reacties Link kopieren
*Houd stopwatch bij: Palaja is al 7 min knock-out*
quote:xalliesuper2point0 schreef op 19 november 2012 @ 00:17:

*sleept levenloze lichaam van Plaja onder een boababstruik*

Sjeetje zwaar he Wdr...!Volgens mij heb je zojuist een nieuwe plantensoort het levenslicht doen zien, xal
quote:wdr schreef op 19 november 2012 @ 00:19:

[...]

"En zo heeft laat opblijven zijn voordelen", dacht de benevelde aap.

Hij voelde zich ineens een stuk jonger en sterker. Trouw keek hij op naar zijn nieuwe BFF. Wat was het leven toch vol van vreemde en heugelijke verrassingen...hehe
quote:wdr schreef op 19 november 2012 @ 00:19:

[...]

Volgens mij heb je zojuist een nieuwe plantensoort het levenslicht doen zien, xalWeet ik, heb genetische manipulatie toegepast...
quote:xalliesuper2point0 schreef op 19 november 2012 @ 00:19:

*Houd stopwatch bij: Palaja is al 7 min knock-out*Ja hij is net door zijn grote liefde ingewisseld voor een benevelde aap. Zou ik ook ff ko van zijn...
Ja............ en ik noem je liefkozend 'Apie' terwijl ik nog een keer op je rechterschouder mild de toverstok sla.
"Maarre wat doet zo'n schitterende vrouw als jij moederziel alleen in het donkere mannenbos?", vroeg de aap terwijl hij een pinda pelde tussen zijn grote teen en wijsteen...
quote:palanja schreef op 18 november 2012 @ 23:58:

[...]

Ik dacht dat Math je eindelijk omhad en je nu als Pinkstergemeente langs de deur ging.

Vond het wel een passende verklaring voor je afwezigheid...
quote:xalliesuper2point0 schreef op 19 november 2012 @ 00:23:

Ja............ en ik noem je liefkozend 'Apie' terwijl ik nog een keer op je rechterschouder mild de toverstok sla.*en zo vond xallie na de boababstruik de spinnende aap uit. Gezamenlijk trokken zij op naar het land van de heks van Whoz om de bronstige hengstenprins te bevrijden*
quote:steel_schaapje schreef op 19 november 2012 @ 00:26:

[...]

schaap
Aap! Hebben we het rijk alleen?
quote:steel_schaapje schreef op 19 november 2012 @ 00:28:

Aap! Hebben we het rijk alleen?Nee, mijn leidsvrouw en BFF xal is hier ook, maar zij was even nootjes halen...
quote:steel_schaapje schreef op 19 november 2012 @ 00:26:

[...]

Nou dat valt me vies van je tegen dat je hierom lacht...

Dit laat je ware aard zien... en met 1-2-3- toverstaf-slagen veranderde het schele schaap in een pafferige pad.
Xallie, mafketel, Pal plaagt je maar
Totdat xal terug is, zijn wij dus even het bestiale topic nachtwaak duo 'aap en schaap'
quote:xalliesuper2point0 schreef op 19 november 2012 @ 00:30:

[...]

Nou dat valt me vies van je tegen dat je hierom lacht...

Dit laat je ware aard zien... en met 1-2-3- toverstaf-slagen veranderde het schele schaap in een pafferige pad.Chill BFF we zijn allen goed volk hier!
quote:steel_schaapje schreef op 19 november 2012 @ 00:31:

Xallie, mafketel, Pal plaagt je maar Ja volgens mij deelt Pal graag prikkies uit
quote:wdr schreef op 19 november 2012 @ 00:23:

"Maarre wat doet zo'n schitterende vrouw als jij moederziel alleen in het donkere mannenbos?", vroeg de aap terwijl hij een pinda pelde tussen zijn grote teen en wijsteen...Ehhh..... Ik was op zoek naar verse apenootjes... sprak ze, terwijl ze intrigrerend keek naar de behendige tenen.
Ha geen vier op een rij wdr!
Als het om Mattho gaat kan ik er niet echt om lachen.

Maar ik zal je vergeven scheelschaap, ik zal je terug toveren in een geel boterbloemetje, goed?
Ik ga zo slapen, ga je mee BFF?
Wist niet dat je het vervelend vond Xal, sorry. Alsjeblieft geen boterbloem. Tover me een spinneNwiel waar ik me aan kan prikken, ik ga slapen.
quote:xalliesuper2point0 schreef op 19 november 2012 @ 00:34:

[...]

Ehhh..... Ik was op zoek naar verse apenootjes... sprak ze, terwijl ze intrigrerend keek naar de behendige tenen.'Kraak!', kraakten de tenen het krakende nootje. Xal keek gehypnotiseerd toe. Aap keek haar licht loensend scheef aan, met een niet onvriendelijke keurende blik. 'Zoek niet verder schone vrouwe', lispelde hij. 'Je bent aangekomen op station Verse Apennootjes Centraal!'
Eh, ik laat jullie alleen
Een spin of een spinnenwiel? Weet je wat ik tover ze beiden voor je. Truste! Ik ook slapen. Moeee.... Zzzzzzzzzzzz....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven