Het Viva-mannen kletstopic deel 2
zaterdag 17 november 2012 om 23:32
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
maandag 19 november 2012 om 13:49
haha dank BM en datdus. ach het ligt aan de omgeving hoor, stelletje autisten enzo
Wat een leuke badpakken, dacht even dat ik op de mode-pijler zat voor het nieuwe seizoen
Draag zelf nooit zo'n geval, veel te ingewikkeld en je buik wordt niet bruin.
Wat een huilietopic trouwens over waarom mannen alleen op doorsnee vrouwen vallen, zat net een beetje te lezen. Of mis ik nou wat. Gezeik.
Wat een leuke badpakken, dacht even dat ik op de mode-pijler zat voor het nieuwe seizoen
Draag zelf nooit zo'n geval, veel te ingewikkeld en je buik wordt niet bruin.
Wat een huilietopic trouwens over waarom mannen alleen op doorsnee vrouwen vallen, zat net een beetje te lezen. Of mis ik nou wat. Gezeik.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
maandag 19 november 2012 om 13:50
quote:DeeDee86 schreef op 19 november 2012 @ 13:49:
Wat een huilietopic trouwens over waarom mannen alleen op doorsnee vrouwen vallen, zat net een beetje te lezen. Of mis ik nou wat. Gezeik.Nee. Het is gezeik van een standaard-TO die een standaardtopic begint met standaard aannames. Zo saai
Wat een huilietopic trouwens over waarom mannen alleen op doorsnee vrouwen vallen, zat net een beetje te lezen. Of mis ik nou wat. Gezeik.Nee. Het is gezeik van een standaard-TO die een standaardtopic begint met standaard aannames. Zo saai
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
maandag 19 november 2012 om 13:55
maandag 19 november 2012 om 13:56
maandag 19 november 2012 om 13:58
http://forum.viva.nl/forum/Overig/Happy ... ges/175486
kunnen jullie jezelf nog even laten feliciteren
kunnen jullie jezelf nog even laten feliciteren
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
maandag 19 november 2012 om 14:04
maandag 19 november 2012 om 14:05
maandag 19 november 2012 om 14:07
maandag 19 november 2012 om 14:08
quote:wdr schreef op 19 november 2012 @ 14:04:
[...]
Wat is dat? Wil ik dat weten of liever niet?
Dat was in de tijd dat Libelle´s nog geen seks hadden. En je met een `onschuldige´ deelname aan een spelletje zo verbannen werd.
Ik had daar plaatjes van dergelijke strekking als in dit topic geplakt.
Maar de dames horen liever zinnen als `Kom gezellig meelijnen´
[...]
Wat is dat? Wil ik dat weten of liever niet?
Dat was in de tijd dat Libelle´s nog geen seks hadden. En je met een `onschuldige´ deelname aan een spelletje zo verbannen werd.
Ik had daar plaatjes van dergelijke strekking als in dit topic geplakt.
Maar de dames horen liever zinnen als `Kom gezellig meelijnen´
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
maandag 19 november 2012 om 14:12
maandag 19 november 2012 om 14:13