Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Alle reacties Link kopieren
Heel verstandig Caribou.

*zegt ze met een choconelly in haar mond*
Zou leuk zijn om jou ook eens te zien Caribou!

Lekker dat het na deze week weer normaal is thuis.

Uk heeft zijn 1e sticker verdient met zwemles

En dat ondanks dat hij midden in de les moest overgeven (gelukkig niet in het water

Vanochtend gewerkt en vanmiddag koffie bij een vriendin en meteen door naar zwemles.Op terugweg bij de Chinees gestopt want ik had geen zin meer om te koken.
Oei Coetje, hoe kwam het zo dat ie opeens moest spugen?

Was ie al niet lekker?

Ik heb vanmorgen een half uurtje getennist en koffie geleut.

Vanmiddag lekker met mijn Oudste op terras gezeten en een pakketje retour gedaan op het postkantoor, even met de swiffert rond geweest en gekookt. Ook het gasfornuis nog schoongemaakt en ik vond het wel weer welletjes.

Morgen moet ik uitslapen, tanken en met Haarbal naar de kapper.
Mogguh,

Ik ben straks werken, van 8 tot half 5. Absurde lange dienst. Blugh.

Gisteren ook nog even naar Eden geweest, lekker ding is het.

De kinderen doen het goed.

HAd Uk teveel water geslikt Coetje?

Leuk Mmetje jarig. Je bent er druk mee Caribou.

Kan me voorstellen dat je op een rustigere periode zit te wachten.

Ik wil wel ruilen met Gold.
Ik wil ook wel ruilen met Goldie

Wat goed van Uk, waar kwam het spugen vandaan?

Fijn dat het allemaal zo goed gaat met Eden. Kun je al een beetje zien of ze op iemand lijkt?

Onze M is qua uiterlijk een mini-me versie van J, maar blijkt qua karakter meer op mij te lijken

Ik moet vandaag ook werken, even wat puin ruimen op het werk.

Nu snel douchen dus.
Moggu..
Ik denk dat er buikgriep heerst..vriend en Uk hebben de hele nacht lopen spoken en overgeven.

Uk blijft een dagje thuis en vriend gaat zo wel werken.(laatste klus...hierna geen opdrachten meer..)

Ik werk thuis vandaag terwijl Uk op de bank hangt.
Grrr..vaatwasser doet het niet meer..gelukkig komt er vanmiddag al iemand kijken
Mogguh...

Dat uitslapen ging dus niet door omdat er een afspraak bij de pedicure stond.

Bleek ik ook nog eens dat de hondenkapper me vanochtend al met Haarbal verwachtte, dus dat is uitgesteld naar morgenmiddag.

De auto is weer volgetankt dus die kan er weer een paar weken tegenaan.

Ook even bij mijn werk langs geweest voor brood.

Is de olieboot al gemaakt Coetje?

En geen klussen meer voor Vriend? Oei...

Is de vaatwasser ondertussen al gemaakt?

Mijn Oudste is qua uiterlijk mij, maar in haar karakter heeft ze meer van Goldman. Bij Troela is het precies omgedraaid.

Ik moet vandaag heel stilletjes doen. Oudste heeft een nachtdienst gehad dus die slaapt.
Mogguh

Beetje opgelucht omdat jullie niet erg breedsprakig waren de afgelopen dagen ;)

Caribou, leuk, een verjaardag in december (of eind november?) maar inderdaad ook wel heel veel feestgedoe in dezelfde tijd.

Goldie, fijn toch, dat Troela zelf ook een gevoel van bescherming zoekt in het donker. Beter dan dat ze je vraagt waarom je haar in godsnaam zonodig moet brengen en halen.

En ik heb je winkel nog niet geliked, maar ze is het zeker waard. Die taart van tijdens de meet vergeet ik niet gauw

Coebergh, he, twee zieken bij jou thuis. Redden jullie het wel een maandje als de opdrachtgevers allemaal wachten tot het nieuwe jaar?

Zoebie, ik heb gisteren een fascinerend verhaal gelezen over dissociatieve stoornis. Ben benieuwd welk staartje dit verhaal over Marianne Vaatstra gaat krijgen. Hoop dat die gast niet vrij kan lopen wegens onvoldoende bewijs.

Watervrouw, hier ook weer lekker in de sintstress. Ik vind het bij de weg wel makkelijk dat de kinderen nu weten waar de buit vandaan komt. Heb mijn winkel zo'n beetje leeggekocht, bij wijze van spreken, en ben gisteren bij Ikea geweest om beddengoed, dus nu moet het maar mooi wezen.

Werken, studeren, luieren, kindergedoe, huishouden. Veel spannender is mijn leven niet ;)
Mijn sint-shop-plannen schieten niet op: leesboek was te leuk..

Krijgt Uk na de griep met een volgende zwemles een pietendiploma? Deze heeft neefje paar keer gehaald voordat hij A haalde.

Neef2 heeft van zijn moeders kant veel verjaardagen in deze tijd van het jaar en zijn babyzusje zal ook nov/decemberkindje worden, dus schoonzus en haar zussen zullen blij zijn als het kerst/januari is....
Mijn vaatwasser gaat het begeven...kan een paar dagen of weken duren,maar laten maken is geen optie.Er is een sensor en nog iets kleins stuk,dat zou zo'n 100 euro gaan kosten,maar de motor maakt ook af en toe heel rare geluiden dus die gaat eraan.

Ik hoop eigenlijk dat ie het redt tot half januari...

Olieboot is ook nog niet gemaakt,ik doe alles op de fiets en voor zware dingen kan ik met een vriendin meerijden of ik mag de auto van de overburen lenen(lief hoor)

Gold,ik heb je winkel wel geliked,het water liep me in de mond!!

Mamz,jij hebt dus alleen maar ongelovigen?Als Uk niet meer gelooft stap ik over op de kerstman Bevalt het werken goed?

Het is maar goed dat ik ook werk,voorlopig staan er voor vriend geen nieuwe opdrachten en normaal gezien is het in Jan-Feb-Mrt ook erg rustig.Gezien de crisis heb ik niet veel hoop dat er nog veel opdrachten aankomen want het was al een slecht jaar.(misschien komt mijn huis nu eens af....)
Watervrouw,jouw bericht stond er net nog niet.

Pietendiploma krijgt Uk op school,ik weet eigenlijk niet hoe dat op zwemles gaat?

Welk boek had je zo in zijn greep?
Bij ons zijn we ook overgestapt op cadeautjes onder de kerstboom sinds iedereen hier van zijn Sint-geloof is gevallen.

Schoonzoon is net weer gekomen. De kinderen willen straks frieten bakken dus ik laat ze maar en schuif aan. Lekker makkelijk.

Misschien gaan we vanavond nog even naar de Glamournight bij Life&Garden. Ik kan het op de site nergens vinden maar ik heb me laten vertellen dat er dan 15% korting is en ik wil een kerststal kopen.
Ha wij moeten straks over op Sint in plaats van de kerstboom. Nu met de kleinkinderen. En getver ik moet op 5 december 's avonds werken. Ondanks dat we er niets aan doen vind ik er niets aan, ben liever gezellig thuis.

Olieboot dus nog steeds niet gemaakt. Moet dat onderdeeltje nog steeds komen?

Dat is ook niet goed Coetje dat vriend niets meer heeft te doen.

Gold bevalt je schoonzoon?

Watervrouw welk boek?

Mamz stel je voor dat die malloot ook nog eens vrijkomt.

Moet je voor de ouders van Marianne toch echt niet aan denken. Die mensen hebben al genoeg achter hun kiezen.

Ik ga vanavond lekker op de bank en nietsdoen. Nu maar hopen dat er iets op tv is. Nog een dag werken en dan weer weekend.

Morgen nog even een echo en meteen door naar de uroloog. Ben benieuwd wat hij van die pijnlijke nier zegt.

Ik moet eigenlijk voorbereiden op de Sint middag zaterdag op mijn werk,maar heb er nu nog even geen zin in.
Mmm Gold,frieten!Mijn frietpan is kapot,dus moet eerst een nieuwe aanschaffen maar dan ga ik ook lekker zelf bakken.

Zoeb,ben ook benieuwd wat de uroloog zegt.En die Sint-middag schud jij toch zo uit je mouw?

Olieboot was gemaakt maar...hij lekte dus naar de garage,daar met afpersen de radiateur gescheurd en nu is ook de waterpomp nog stuk.Deze moet weer besteld worden,was binnen maar verkeerde type dus nu duurt het nog langer.
Na het spannendste stuk(je) kreeg internet me in zijn greep, dus boek moet nog verder dadelijk..

Een detective: moordboek - jonathan kellerman

(via weggeeftopic gehad samen met nog een hele stapel, dus kan (over)morgen een nieuwe uitkiezen).

Wij zijn sint nog lang blijven vieren met iedereen die thuis woonde. Inclusief schoenzetten. Tot verontwaardiging van 'kleine zus' dat ik dat ook nog steeds meedeed..

Voor Pietendiploma moest neef over matten lopen en pakjes in ringen/wakken gooien geloof ik.

Neef1 gelooft niet meer in Sint, maar geloof niet dat we overstappen op Kerst . Ik vier het samen met zus, neef1, moeder en stiefvader. Neef2 viert het met een hele bult familie van schoonzus' kant. Neef3 is net 2 en viert het weer met een ander clubje familie als ze er al iets mee doen.

Het nuttige van vandaag:

-boekje lezen

-babybadje voor stiefzus regelen (nichtje2 in 2013 )

-vacature vinden

-internetten/mailen overig...
Wat ik zo uit het nieuws begrijp staat de dorpsgemeenschap wel om de familie van die malloot heen. Toch ook mooi, want de ouders, vrouw en kinderen van malloot kunnen er niks aan doen.

PeterR wist uit te leggen dat er wel meer bewijs nodig is dan het dnaspoor. Benieuwd of dat nog kan zoveel jaar later. (genoeg gelezen/gehoord over de (on)betrouwbaarheid van getuigenverklaringen/geheugen)..
Ik hoop maar dat er genoeg bewijs is om die kerel voor de rest van zijn leven op te sluiten. Het meisje is op beestachtige wijze afgeslacht.

Ik ben zonder kerststal weer naar huis gekomen. Het was zo druk, meer dan een half uur wachttijd aan de kassa. Dan maar geen korting en goodiebag.
Moggu..
Mogguh

Ik ben naar het ziekenhuis. Eerst een echo en meteen door naar de uroloog en dan naar mijn werk. Ik krijg gelukkig meteen de uitslagen.

Toedeledokie
Succes Zoeb!Ik hoop dat het niks geks is.

Jammer van de kerststal Goldie,maar ik zou ook niet meer dan een half uur gaan wachten.

Ik ga zo mijn bril halen en door naar mijn werk.
Succes Zoeb!

Ik moet vandaag veel, heel veel aan het huishouden doen.
Ik dacht te moeten tennissen dus was vroeg uit de veren. Blijkt er vandaag geen tennis te zijn dus ik heb die tijd benut om een armbandje wat kapot was opnieuw te rijgen.

Verder staat er op de planning:

Stofzuigen (Heel het huis)

Afstoffen

Met haarbal naar de kapper.

Koken

Caribou (ik ben nog steeds mis met je naam) hoe gaat het lijnen?
Volgende week maandag een ct scan en vandaag een uitgebreid urineonderzoek. Over een week de uitslag.

Ik weet dus nog niets.

Het is hier fuckadruk en ik was al drie kwartier te laat door al die extra onderzoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven