Bezemtopic - deel lucky 13
dinsdag 30 oktober 2012 om 13:47
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
donderdag 22 november 2012 om 14:20
donderdag 22 november 2012 om 14:29
Dat is een tegenvaller Zoeb, balen
Het lijnen gaat nu niet meer zo snel, ik hou momenteel nogal wat vocht vast (hormonaal, komt weer goed als alles weer normaal is).
In de tussentijd is het dus vooral damage control, straks ga ik er weer vol voor.
Ik heb lading was 2 er in zitten, nog 4 te gaan hierna.
Verder puinruimen, stofzuigen, boodschappen doen en als het lukt wat achterstallig leesvoer door spitten.
Het lijnen gaat nu niet meer zo snel, ik hou momenteel nogal wat vocht vast (hormonaal, komt weer goed als alles weer normaal is).
In de tussentijd is het dus vooral damage control, straks ga ik er weer vol voor.
Ik heb lading was 2 er in zitten, nog 4 te gaan hierna.
Verder puinruimen, stofzuigen, boodschappen doen en als het lukt wat achterstallig leesvoer door spitten.
donderdag 22 november 2012 om 14:33
Bleegghh,weer wachten dus Zoeb!Maak je je zorgen?
Gaat Haarbal gewillig mee naar de kapper Gold?Of moet je hem lokken met wat lekkers
Caribou,schiet het op met het huishouden?
Ik heb mijn bril nu al vanaf vanochtend op en ben al aardig gewend geloof ik.Ik moet alleen meer mijn hoofd draaien naar opzij ipv uit je ooghoeken kijken,dan zie ik het wel heel wazig.
Ik krijg eigenlijk alleen maar complimenten,behalve van Uk,zijn reactie...Nou doe mij mijn gewone moeder maar hoor,je lijkt nu net een juf
Lijstje:
wassen,vouwen
werken-bril ophalen
wc poetsen
stoffen en zuigen huiskamer
Middelste helpen met zijn kamer,hij wil wat dingen veranderen
Gaat Haarbal gewillig mee naar de kapper Gold?Of moet je hem lokken met wat lekkers
Caribou,schiet het op met het huishouden?
Ik heb mijn bril nu al vanaf vanochtend op en ben al aardig gewend geloof ik.Ik moet alleen meer mijn hoofd draaien naar opzij ipv uit je ooghoeken kijken,dan zie ik het wel heel wazig.
Ik krijg eigenlijk alleen maar complimenten,behalve van Uk,zijn reactie...Nou doe mij mijn gewone moeder maar hoor,je lijkt nu net een juf
Lijstje:
wassen,vouwen
werken-bril ophalen
wc poetsen
stoffen en zuigen huiskamer
Middelste helpen met zijn kamer,hij wil wat dingen veranderen
donderdag 22 november 2012 om 15:57
Ik weet er alles van Coetje! En morgen sta ik er weer de hele dag met mijn neus bovenop : kwijl:
Het zal best wel even wennen zijn aan je bril. En Uk went er gauw genoeg aan hoor
Aardig lijstje vandaag Caribou.
Om half 5 kan ik Haarbal weer ophalen. Hij gaat vast heel graag naar de kapper want hij gaat altijd vrijwillig mee. En dit is eigenlijk het enige waar ie voor in de auto mag.
Het zal best wel even wennen zijn aan je bril. En Uk went er gauw genoeg aan hoor
Aardig lijstje vandaag Caribou.
Om half 5 kan ik Haarbal weer ophalen. Hij gaat vast heel graag naar de kapper want hij gaat altijd vrijwillig mee. En dit is eigenlijk het enige waar ie voor in de auto mag.
donderdag 22 november 2012 om 16:20
donderdag 22 november 2012 om 18:47
Oke.
En dan is het nog maar kwart voor 7 en :
heb je al gekookt én gegeten,
én alle droge was opgevouwen.
Er is dus nog even tijd voor een powernap voor ER begint... zal ik...?
Zoeb, jij vroeg of mijn schoonzoon me beviel?
En of! Hij komt hier nu al 3 jaar over de vloer. Het is een leukerd en hij en mijn Oudste zijn een leuk stel samen. Hij is zo vaak hier dat hij al helemaal in ons gezin is opgenomen. Eigenlijk meld ik hier nooit als hij er is want negen van de tien keer als ik het heb over 'wij' en 'de kinderen' is dat inclusief hem
En dan is het nog maar kwart voor 7 en :
heb je al gekookt én gegeten,
én alle droge was opgevouwen.
Er is dus nog even tijd voor een powernap voor ER begint... zal ik...?
Zoeb, jij vroeg of mijn schoonzoon me beviel?
En of! Hij komt hier nu al 3 jaar over de vloer. Het is een leukerd en hij en mijn Oudste zijn een leuk stel samen. Hij is zo vaak hier dat hij al helemaal in ons gezin is opgenomen. Eigenlijk meld ik hier nooit als hij er is want negen van de tien keer als ik het heb over 'wij' en 'de kinderen' is dat inclusief hem
donderdag 22 november 2012 om 19:03
Wat leuk Gold,zo'n schoonzoon!!
Hier komt sinds kort een vriendinnetje van Middelste over de vloer,maar die zijn 11
Ik ben ook al lekker helemaal klaar,heb zelfs al gedoucht,gordijnen dicht,kaarsjes aan en met laptop op bank.Donderdag is mijn avond!
Aaah Zoeb,en dan zie je hem dus volgende week weer?Maakt het ietsiepietsie minder erg
Hier komt sinds kort een vriendinnetje van Middelste over de vloer,maar die zijn 11
Ik ben ook al lekker helemaal klaar,heb zelfs al gedoucht,gordijnen dicht,kaarsjes aan en met laptop op bank.Donderdag is mijn avond!
Aaah Zoeb,en dan zie je hem dus volgende week weer?Maakt het ietsiepietsie minder erg
donderdag 22 november 2012 om 21:39
Mijn 9jarige neef is van de zomer getrouwd/verloofd maar dat mag niemand weten....
Destijds twee-jarige neef toen ik mijn haar eens anders had dan anders: nee dat is niet tante W, dat is die andere mevrouw.
(en ik woonde niet in X, ik woonde in de trein).
Heb de onzindingen voor het scoutsintspel in huis. De lootjes zijn ook eindelijk digitaal ingeleverd en ik weet dus welke niet-onzin ik kan gaan kopen..
Het gewenste kraamkado is uitverkocht momenteel.
Het leuke nieuws van vandaag dat ik op redelijk korte termijn weer even naar mijn leuke verwegproject-collega's mag.
Vervelend nieuws voor een kennis. 'Moet' nieuw kaartje gaan sturen binnenkort.
Morgen:
-werk
-pakje bij buren halen (weer weggeeftopic-boeken)
-was
-..
Destijds twee-jarige neef toen ik mijn haar eens anders had dan anders: nee dat is niet tante W, dat is die andere mevrouw.
(en ik woonde niet in X, ik woonde in de trein).
Heb de onzindingen voor het scoutsintspel in huis. De lootjes zijn ook eindelijk digitaal ingeleverd en ik weet dus welke niet-onzin ik kan gaan kopen..
Het gewenste kraamkado is uitverkocht momenteel.
Het leuke nieuws van vandaag dat ik op redelijk korte termijn weer even naar mijn leuke verwegproject-collega's mag.
Vervelend nieuws voor een kennis. 'Moet' nieuw kaartje gaan sturen binnenkort.
Morgen:
-werk
-pakje bij buren halen (weer weggeeftopic-boeken)
-was
-..
vrijdag 23 november 2012 om 13:40
Hij heeft gelukkig nog even geslapen (ik niet natuurlijk) maar het feestvarken was inderdaad lekker op tijd vanmorgen
Ik had er dus voordat we van huis gingen al een halve dag op zitten want er moest natuurlijk gezongen worden, en het kado overhandigd en daarna moest er uiteraard mee gespeeld worden
Ik had er dus voordat we van huis gingen al een halve dag op zitten want er moest natuurlijk gezongen worden, en het kado overhandigd en daarna moest er uiteraard mee gespeeld worden
vrijdag 23 november 2012 om 19:49
Gefeliciteerd met je jarige Mmetje Caribou.
Wat heeft ie gekregen voor zijn verjaardag?
Mijn bazin was ziek dus ik heb de hele dag weer bijna alleen gedaan. Gelukkig had ik wat hulp van de meisjes uit de bakkerij.
Totaal gesloopt lig ik nu op de bank. Het is wel lekker rustig in huis want Goldman zit nog achter zijn pc te werken en de kinderen zijn naar de film.
Wat heeft ie gekregen voor zijn verjaardag?
Mijn bazin was ziek dus ik heb de hele dag weer bijna alleen gedaan. Gelukkig had ik wat hulp van de meisjes uit de bakkerij.
Totaal gesloopt lig ik nu op de bank. Het is wel lekker rustig in huis want Goldman zit nog achter zijn pc te werken en de kinderen zijn naar de film.
vrijdag 23 november 2012 om 19:54
Gefeliciteerd Caribou & M
werk
pakje bij buren
1 verjaardagskado
1 sintkado
-1 was verzamelen en wasmach. aanzetten
-wasrek leeghalen
-nieuwe was ophangen
Morgen/overmorgen:
-Sint/verjaarskadootjes inpakken
-onzindingen wel/niet ruilen en daarvoor in de plaats uitgelezen boeken inpakken (hebzuchtspel/sintdobbelspel; ken je vast wel zoeb)
-onzindingen inpakken
-poging voor sintkado2, kraamkado1
-boodschappenlijstje
-check hoe spel bij AH heet (iemand toevallig gezien?)
-start sintgedicht 1 en/of 2
-opruimen: zoek kaartje en boekenlegger voor een jarige..
werk
pakje bij buren
1 verjaardagskado
1 sintkado
-1 was verzamelen en wasmach. aanzetten
-wasrek leeghalen
-nieuwe was ophangen
Morgen/overmorgen:
-Sint/verjaarskadootjes inpakken
-onzindingen wel/niet ruilen en daarvoor in de plaats uitgelezen boeken inpakken (hebzuchtspel/sintdobbelspel; ken je vast wel zoeb)
-onzindingen inpakken
-poging voor sintkado2, kraamkado1
-boodschappenlijstje
-check hoe spel bij AH heet (iemand toevallig gezien?)
-start sintgedicht 1 en/of 2
-opruimen: zoek kaartje en boekenlegger voor een jarige..
vrijdag 23 november 2012 om 22:29
zaterdag 24 november 2012 om 07:34
Mogguh
Nee echt geen idee wat je bedoeld met AH en haarelastiekjes WV.
Maar dat dobbelspel is heeeel leuk.
Gold dan ben je gesloopt. Net als ik gisteren na mijn Samdag. Hij is erg ondernemend aan het worden. Maar het is zo'n lieverd en een echte man, want hij huilt nooit, maar ik was gisteren in een kledingzaak en dat vond hij helemaal niets.
Ik heb gisteren een mooie zwarte tweelingbuggy gekocht op MP. Twee zitjes naast elkaar. Als Eden straks komt kan ik lekker wandelen. Er kunnen twee zitjes op maar nu eerst een zitje voor Sam en een bakje voor Eden. Mijn andere wagen staat op MP voor ¤ 40.- kwam er iemand uit het dorp hier kijken en wil hem niet omdat ie vier wielen heeft en dat is ouderwets. Dat stond toch echt duidelijk op de foto en wat willen ze nu voor die prijs. Nou ja vandaag komt er nog iemand. En ik heb nog meer mails gekregen.
Coetje hoe is het?
Drukke dag vandaag.
Koper voor de wandelwagen
Postpakketje wordt bezorgd
Twee pietenpruiken halen
Nieuwe blouse of iets dergelijks halen.
Dan naar werk alles voorbereiden voor de sintmiddag
Twee pieten schmincken
Middag presenteren
Opruimen
Naar huis op de bank en niets meer.
Nee echt geen idee wat je bedoeld met AH en haarelastiekjes WV.
Maar dat dobbelspel is heeeel leuk.
Gold dan ben je gesloopt. Net als ik gisteren na mijn Samdag. Hij is erg ondernemend aan het worden. Maar het is zo'n lieverd en een echte man, want hij huilt nooit, maar ik was gisteren in een kledingzaak en dat vond hij helemaal niets.
Ik heb gisteren een mooie zwarte tweelingbuggy gekocht op MP. Twee zitjes naast elkaar. Als Eden straks komt kan ik lekker wandelen. Er kunnen twee zitjes op maar nu eerst een zitje voor Sam en een bakje voor Eden. Mijn andere wagen staat op MP voor ¤ 40.- kwam er iemand uit het dorp hier kijken en wil hem niet omdat ie vier wielen heeft en dat is ouderwets. Dat stond toch echt duidelijk op de foto en wat willen ze nu voor die prijs. Nou ja vandaag komt er nog iemand. En ik heb nog meer mails gekregen.
Coetje hoe is het?
Drukke dag vandaag.
Koper voor de wandelwagen
Postpakketje wordt bezorgd
Twee pietenpruiken halen
Nieuwe blouse of iets dergelijks halen.
Dan naar werk alles voorbereiden voor de sintmiddag
Twee pieten schmincken
Middag presenteren
Opruimen
Naar huis op de bank en niets meer.
zaterdag 24 november 2012 om 11:18
Moggu..
Caribou,gefeliciteerd met M!Dit weekend feestje dus?
Ik heb vandaag lekker uitgeslapen.
Watervrouw,ik heb ook geen idee wat voor spel je bedoelt...
Zoeb,fijn dat de kinderwagen verkocht is.40 euro is een koopje!
Veel plezier met de Sint-middag op je werk.
Ik ga straks wat boodschappen doen en als Middelste terug is van voetbal gaan we saucijzenbroodjes maken.
Nu eerst douchen en wakker worden(ik ben altijd zo duf na het uitslapen)
Caribou,gefeliciteerd met M!Dit weekend feestje dus?
Ik heb vandaag lekker uitgeslapen.
Watervrouw,ik heb ook geen idee wat voor spel je bedoelt...
Zoeb,fijn dat de kinderwagen verkocht is.40 euro is een koopje!
Veel plezier met de Sint-middag op je werk.
Ik ga straks wat boodschappen doen en als Middelste terug is van voetbal gaan we saucijzenbroodjes maken.
Nu eerst douchen en wakker worden(ik ben altijd zo duf na het uitslapen)
zaterdag 24 november 2012 om 14:56