December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Mette hier vandaag wel een t shirt met korte mouwen en blote voetjes in de tuin (wel jammer van die slak die waar hij in trapte bleeehg).

Dus als ik hier volgende week zit te miepen dat Brian weeeer verkouden is of zo dan mag je me hier op wijzen. Misschien was t niet zo verstandig maar het was zo lekker in de tuin.

In de buggy wel sokken en een jogging jasje aan. daar is de wind nog te koud voor.

Ik moet altijd zo lachen om de verhalen over Noofje. Haha dat zoenen heeeeeerlijk

Mainecoon wat een superschattige foto zeg. Echt een plaatje. Ze ziet er ook prachtig uit!

Basu zooo haai wat een lang verhaal zeg. Wat sneu dat Thijmen nog ziek is. Ook sneu dat ie zn buur-vriendjes net heeft gemist

Ik heb echt een goed beeld nu van de overstrekkende Joris en Basu die zn jasje aan t aanworstelen is.

Niet herkenbaar trouwens, Brian is net een aankleedpop vind het allemaal prima.

Zinnen hoor ik Brian nog niet zeggen. Wel hele verhalen maar waarover is me niet altijd duidelijk.

Tandenpoetsen doen we al een tijdje 2x per dag. Vond de tandarts wel een goed plan omdat Peet en ik zulke slechte gebitten hebben en omdat Brian nog regelmatig een late fles krijgt.
ff eeen kopietje uit een ander topic

-----------

Straks om 20.30u oude show van Brigitte Kaandorp, met legendarische stukje over het proberen op tijd op een afspraak te komen als je een klein kind hebt....(heb ik begrepen uit de TVgids tenminste)

-------------

dit is echt super leuk. Ik had het er ooit over op t forum hier. Voor degene die t niet kennen. .Dit moet je echt even kijken.
Haha, ken het! Zowel van TV als uit eigen ervaring, grrrrrr......!
Hallo!

Begin even bij vandaag hoor met reageren...

Nurse, gezellige dag gehad?? Het was in iedergeval top weer!

Tinus, dat is zeker schrikken zeg van je vriendin! gelukkig is het goed afgelopen!

Hier alleen nog wat losse woordjes, maar dat beginnen er langzaam aan steeds meer te worden!

mette, lachen dat ze zichzelf lekker afgelikt heeft!

Onze kids hadden lange dunnen mouwen!

basu, ik hoop dat de jongens snel weer helemaal fit zijn!

Maincoon, zeker mooie foto!

Heb heerlijk heel de middag bij mijn ouders in de tuin gezeten (moeder vierde haar verjaardag!)

verder weinig nieuws eigenlijk...
Tsja nou Davina ligt nu dus met de outfit van de foto aan in bed (minus petje dan hihi). Had haar vanmiddag om 17 uur ofzo op bed gelegd voor een middag slaapje nog omdat ze toch wel moe was ................. En nu slaapt ze dus nog steeds. Zal wel doorslapen tot morgenochtend denk ik hihihi. Doen jullie kleintjes dat nou ook wel eens?
Heey Mainecoon, mooie meid hoor !! En hele mooie foto !! Hier gebeurd dat nooit nee. Maar Floortje zit erg in haar eigen ritme......

Ga zo naar bed. Bbbq gehad, spontaan. Was erg gezellig. Alle kindjes hebben zich lekker vermaakt. De kids liggen sinds 20.30 uur op bed. Ben weer benieuwd. Vanacht ging uiteindelijk goed. Na dat ze tot 23 uur heeft liggen huilen enz is ze niet meer wakker geweest.......

Vandaag een heeeeeeeeerlijke strandrit gemaakt !! Echt genoten. Morgen heel vroeg op ivm hockey. Moet om 8 uur weg en dan eerst de kids nog naar zwager brengen om op te passen. P komt om 9.45 uur thuis van werk...

Fijne avond en nacht !!!! Truste !!
He meiden,

Mainecoon; schattige foto! Ik kan Nova niet om 17.00 met kleding aan in bed leggen, dat pikt ze nevernooitniet, haha!

Flodder; Leuk dat je zo genoten hebt van je strandrit. Succes met hockey.

Wij waren dus bij zus en zwager, het was gezellig! Bbq aan, Nova heeft zich ongans gegeten in het stokbrood met smeersels, haha!

Basu; wat gezellig dat je er bent! En zo'n lange lap ook, helemaal leuk! Klinkt als een lekker stel jongens! Heb je nog uptodate foto's van je binken?

Oef: Noof heeft ook met korte mouwen in de tuin gespeeld, was heerlijk, het zonnetje liep helemaal vast! En ik las laatst dat verkoudheden vaak niet door kou oid veroorzaakt worden maar in 99% van de gevallen door virussen.

Gucci ik hoop dat alles goed met jullie is, kom je als je tijd hebt eventjes bijkletsen? Ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat.
Wij hebben geen super strak schema ik kijk altijd gewoon wanneer ze moe is. Ik probeer haar wel zoveel mogelijk 1 slaapje op een dag zo na de lunch te laten doen. Maar ja soms loopt het anders en dan kijk ik gewoon naar haar waar zij behoefte aan heeft.
Goedemorgen (najaa goede..?)

Ze is al vanaf 6.15 wakker, en ik hoorde aan haar dat er iets was, en jaaa hoor tuuuurlijk doe de deur open, hangt er toch een smerige poeplucht

daarna nog even op het grote bed, en dus al vroeg beneden. Tris mocht vandaag uitslapen, en hij heeft het wel getroffen hoor. Mén wat is ze irritant vandaag..

Wil geen seconde zelf spelen, ik mag zelfs niet opstaan om iets te pakken. Dus maar weer van buiten naar binnen gegaan, want voor de buren lijkt het me ook hoogst irritant zo om 9.00 wakker gemaakt te worden door een chaggie buurmeiske.

Ze heeft ook haar 'zeurhuiltje' opgezet, en daar kan ik zo slecht tegen..

Dus al vanalles gedaan om haar lekker te laten spelen, maar het helpt niet. Dus nu bekijkt ze het maar eventjes. Heb nu een cd'tje op, ze kwam me net halen maar het lijkt erop dat ze nu zelf is gaan dansen.

O nee, toch niet, ze viel op haar kont en dat is natuurlijk het einde van de wereld..

Bij mijn hyves profiel staat de meest update foto (gemaakt bij....sprookjeswonderland). Ik moet nodig mijn online album bijwerken, maar zodra ik dat gedaan heb zal ik eens wat op HM plaatsen.

Ik vind jullie foto's ook altijd zo leuk om te bekijken! Vooral die meisjes foto's. Ik vind mezelf echt geen meisjesmoeder, maar als ik dan die poppetjes in hun schattige jurkjes zie..........

En je hebt gelijk hoor, verkoudheid wordt niet door kou of tocht veroorzaakt (zei ik ook fel tegen elke kraamvisite die zei dat de box misschien wel op de tocht stond ). Maar op één of andere manier zit dat er zo ingestampt.

Thijmen is nog steeds ziek, leek gisteren op te knappen. Werd weer helemaal een beetje baldadig en brutaal. Maar toen we hem 's avonds naar bed brachten heeft hij erg gespuugd en toe hij een paar uurtje later huilend wakker werd, kon ik zijn pyama en beddengoed weer uitwringen. Morgen ga ik maar met 'm naar de dokter, want het duurt nu al vanaf woensdag en daarvoor was het ook al een beetje zeuren.....
Hey Basu, alweer? Gezellig Als ik op hyves ben, zal ik je even opsnorren voor de foto's!

Wat sneu voor Thijmen, ik zou dan ook even langs de dokter gaan. Ik hoop dat hij snel weer beter is!

Wat een heerlijk weer zeg!

Nova ligt in bed, dus pak even m'n boek en ga lekker buiten zitten (wel in de schaduw, maar da's ook heus lekker )

x
haha hier ook al zo'n chagerijnig mannetje vanmorgen. GEZELLIG... Brian werd om 8 uur wakker en is blijven zeuren tot hij weer naa bed ging om kwart voor 12. Gewoon te moe van gister (overdag bijna niet geslapen)

Hopelijk zometeen weer in zn zonnige humeur wakker.

lekker bijgekomen van de diva Mette?

Morgen lekker op vakantie! Super weer wordt t natuurlijk dus we hebben er helemaal zin in! Misschien ga ik zelfs mn duikbrevet weer s tevoorschijn halen en verversen. Kan daar goed natuurlijk in zeeland.

Anders plant ik me met mn kont in t zand daar en mogen de kinders elkaar vermaken.
Heel veel plezier, lieve Oefie!

Ik hoop op erg mooi weer, en een gezellige Brian, dus even helemaal lekker genieten!

De diva wordt net wakker, dus ga haar aankleden, en mee nemen naar zus, heeft ze wat afleiding van Nicht!
Oef: Veel plezier!! Je hebt inderdaad wel heeeel veel mazzel met dat weer zeg. Wat zullen jullie genieten! En lekker bruin terugkomen!

Mette: Is Nova nog ziek geworden of was ze alleen chaggo? Heb je wel een beetje leuke middag gehad mety dat lekker weer?

Basu: Hee wat vervelend voor Thijmen! Beterschap met het ventje!

Mainecoon: Nee dat hebben wij ook nooit eigenlijk. Manuel heeft wel een vast ritme qua slapen en dat vind ik erg prettig. Hij doet het er goed op en zit er ook lekker in.

Manuel zegt nu heel duidelijk 'auto' en kan het ook benoemen en aanwijzen. Dat is zijn eerste ECHTE woordje naast mama. Leuk hè?! Wel grappig dat Nova bijvoorbeeld 'bebie' zegt en Manuel 'auto'. Lekker typerend voor het verschil jongen/meisje!

GROEP: Ik lees van sommigen dat jullie hebben gebbq'd gisteren, maar vinden jullie dat niet eng met die kleintjes? Wij hebben niet zo'n grote tuin en ik ben zo bang dat Manuel er tegenaan zou stoten ofzo. Hoe doen jullie dat dan?

Wij zijn vanmiddag lekker een stuk wezen wandelen in het zonnetje. Lekker hoor, we waren in het Loetbos, vlakbij Patries in de buurt. Patries, hoe is het met jou?
Oef, heeeeeeeeeele fijne vakantie !!!!
Hey meiden,

Vanmiddag dus onverwachts weer de bbq aan bij zus. Noof was niet uit het bad weg te slaan, en heeft later nog de keuken onder geplast

Tinus; Zus heeft zo'n stenen bbq, en die kolen liggen dus Noof kan daar niet zo bij, en kan m niet omgooien ofzo. Vooral met het aansteken en dat het zo fikt in het begin, daar hou ik ook niet van, dus ben met de meisjes in de zandbak gaan spelen.

Hoe we dat thuis gaan doen weet ik ook nog niet, ik zit met dezelfde twijfels als jij. Wij hebben een 'gewone' bbq, en dat vind ik ook eng met Nova.

Wat schattig dat hij nu auto zegt! Lijkt dus op zijn vader,hihi!

Nova zegt met de dag meer. Haar neef Tijn noemt ze trouwens Nijn

x
Hey meiden!!

Wat een ontzettend gaaf weekend hebben we achter de rug!

Lekker gefeest en gebeest, gerookt, gedronken, geschanst en gedanst.

(en niet gekotst! Yeah!)

Om 4:30 was ik thuis, tegelijkertijd met M. puur toeval.

En vandaag gebbqt met onze beste vrienden (de 'vrijgezellen' van gisteren bedoel ik dan he?)

Trouwens, dat mn broer deed oppassen is geen probleem geweest, is perfect gegaan.

Roxanne zat in dr kinderstoel zolang de bbq stond.

Toen we haar dr uit haalde hebben we van te voren de bbq weggezet... Ze vind dit prima, dr is genoeg te zien, babbelt en lacht telkens smakelijk met ons mee, al weet ze niet waar het allemaal over gaat

(ziet dr echt heel lijp uit, wij lachen, zij nog harder, wij weer om haar, zij weer om ons.. haha! )

Mette:

Wat geweldig dat ze dr foto zo aflebberde! hihi! Denk dat ze zich idd de bomb vind

Mainecoon:

Lieve foto!!

Heb wel terug gelezen maar ik ga nu ff op de bank, ben een beetje lam...morgen kom ik weer uitgebreid reageren.

Maar nu!

*Tommelgeroffel!!!!!*

Dames en heren,

Hier in Huize Nurse vandaag een mijlpaal bereikt:

Yasmine heeft een TAND!!!!

Voelde het al tijdens het voeden en we hebben hem gezien toen we haar aan het lachen maakte.

Linkse voortandje onder.

Hij is echt al helemaal door.

Jee wat gaat het toch snel! Ze is pas bijna 5 maanden!

Tjongejonge...

Pff, mn ogen vallen bijna dicht.

xx
Zo iedereen lekker aan het bakkos in die zonnos?? Ik ben even naar binnen gegaan, want ik verander langzaam in een biggetje, ondanks de factor 50 van Manuel...

BBQ'en: Ik denk dat we het maar gewoon moeten proberen. We gaan komend weekend kamperen en dan gaat die bbq echt wel aan! Maar ja, dan zijn er veel meer mensen bij (ouders, zus, zwager, neefje) dus meer ogen die opletten en een grotere plek om rond te rennen dan in ons kleine tuintje.

Vanmorgen op bezoek geweest bij vriendin met kleintje! MEN! Wat een smurfie zeg! Klein!! Ik heb nog nooit een kindje gezien wat zo klein is. Wel een mooi kindje hoor, mooi rond koppie en een lief gezichtje. Met vriendin ging het stukken beter. Hopelijk mag ze snel naar huis.

De uitslag van het bloedprikken was prima, dus in ieder geval geen reumatische afwijkingen. Had ik ook totaal niet verwacht, het was meer een formaliteit zodat we verder kunnen kijken. Komende donderdag weer even langs de ha en dan wil ik een verwijzing voor een reumatoloog zodat ik daar wat vragen kan stellen over fibromyalgie.

Oh Manu is wakker.
Zelf eten gaat hier ook goed.. Alleen gaat het gelukkig niet met krijsen gepaard als wij het overnemen. Wel heeft hij het gillen ontdekt als hij niet wil slapen. Vanavond deed hij het voor het eerst en toen dacht ik nog: dat doet hij nooit, dus er is echt wat aan de hand met hem. Een kwartiertje rustig beneden gezeten. Toen zat hij heel lief beneden. Toen ik hem weer in bed legde, was het weer brullen en gillen en wist ik dat hij een nieuw ding aan het uitproberen was.

Afgelopen zaterdag zijn we naar Schiphol vliegtuigen wezen kijken. Op 2 landingsbanen ook geweest. Vond Boyd op zich wel grappig, maar de spottersmensen en kinderen vond hij veel interessanter. We zijn de hele dag op pad geweest en heeft in totaal maar 3 minuten in de auto geslapen. Wat een energie heeft dat kereltje toch.

Wij hebben ook gebbq. Boyd in de kinderstoel zodat hij hoog zat. En er tijdens het bbq-en niet uitgehaald. Toen we klaar waren, mocht hij eruit en hielden we hem op schoot.

Nurse

Misschien is het warmte-uitslag. Juist op de plekken waar kleren zitten, kan het lekker gaan broeien.

Waterpokken moeten blijven en steeds meer worden.

Of hij ons herkent op de foto's weet ik niet, maar hij herkent zichzelf wel op een foto. Er staat er eentje bij ons in de woonkamer en daar wijst hij altijd naar. Of hij herkent het als dat het een kindje is, dat kan ook.

Yora

Schattig hoor dat Yora al kusjes geeft. Boyd geeft ons nu ook af en toe kus als we vragen, maar dan wel met open mond en een natte slijmkus. Maar hij buigt zich al wel vanzelf naar je toe en dat vind ik al prachtig.

Zeker een borstvoedingsvriendelijk restaurant!

Tinus

Jee dan sta je wel even te kijken van je vriendin. Heftige bevalling voor haar, hoor.

Houd er rekening mee dat ondanks dat er mensen genoeg zijn bij de bbq er dan eigenlijk toch niemand op hem let. Iedereen is dan druk bezig met elkaar en juist dan kan er wat gebeuren.

Gelukkig is de reuma uitgesloten bij je.

Floddertje

Bij ons was vrijdag het KDV ook dicht. Maar ik ben dan toch altijd al vrij. 1 dag na kerstmis waren ze ook dicht. Verder zijn ze het hele jaar open.

Als Boyd iets wil dat ik niet wil, dan gaat hij uit protest zitten. Gewoon midden op straat als hij niet die kant op mag die hij wil. Wel grappig hoor. Til ik hem op, dan is het wel protesteren.

Mette

Mayo is bij Boyd ook favoriet. Op Schiphol hadden wij patat en dachten dat hij dat ook wel wilde. Nee hoor, hij wilde alleen maar met het vorkje de mayo uit het bakje vissen en opeten.

Het verfbadschuim heb ik zelf ook (ooit als grap voor mijn verjaardag gekregen), maar Boyd doet er nog niets mee.

Nova is een schatje, helemaal met die staartjes. Ze heeft ook een kleur van de opwinding.

Met buitenspelen laat ik Boyd nog in een luchtig shirtje met lange mouwen, scheelt weer smeren en verbranden. (en in de schaduw uiteraard)

De lekkere poeplucht ken ik. Men, wat kan dat stinken. De geur blijft ook na het verschonen nog wel hangen.

Als Nova zo'n zeurderig huiltje heeft, is ze dan niet gewoon moe? Als Boyd dat heeft, dan moet hij hoognodig naar bed.

Oja, waar heb jij die verlengstukjes van Quinny Buzz besteld?

Mainecoon

Schattig zo met dat bloemetje. Ook een enig stelletje heeft ze aan.

Ik leg Boyd nooit om 17.00 voor middagslaapje in bed. Hij krijgt dan eten om die tijd en dan rek ik het nog tot 17.30-18.00 en gaat dan gewoon vroeg naar bed voor de nacht.

Oef

Ik ken de scene met Kaandorp en kinderen. Geweldig.
Hoi meiden,

Zo weer lekker gewerkt, het bevalt me prima daar op m'n nieuwe stek!

Ik mag nu ook ipv 2x pw een ochtend, 1 dag werken, dus dat komt helemaal ideaal uit! Kan ze mooi de hele dag naar m'n moeder, ben er helemaal blij mee!

Tinus; Grappig is dat je zegt dat als het druk is er altijd mensen op Manu letten, ik ben dan juist bang voor ongelukken, omdat iedereen denkt dat iemand anders m in de gaten heeft.

Vorig jaar zoiets aan de hand gehad; verhuizen van m'n oudtante, zus was daar en de hele fam behalve ik en Noof. Op een gegeven moment viel de deur dicht door de wind en Nicht d'r vingers tussen de deur..

Zus boos op moeder, want jij zag haar toch? Nee, moeders zette net de doos weg en dacht dat zus haar in de gaten had. Vaders dachten dat oma/zus haar in de gaten hadden.

Gelukkig was er niets ergs, maar toch schrikken.

Wij gaan denk ik ook maar bbq'en aankomend weekend, goed idee!

Joni; ben je er al over uit wat jullie met de familiedag gaan doen? Nova is de laatste week niet in haar hum, niet moe ofzo maar snel chaggie. Mag ook wel hoor, ze heeft 4 kiezen op doorkomen staan. Zou ik ook strontchagerijnig van worden

O ja, de verlengstukjes: op de Quinnywebsite en dan naar service. mailtje sturen en je hebt ze binnen 2 dagen in huis. Ze reageren ook snel op je mail, echt superservice!

Ik ging vandaag Nova wegbrengen en het was alsof de wereld voor haar verging, wat een verdriet zeg. Was helemaal niet leuk om weg te gaan. Maar goed, het zal een fase zijn. Ze was ook zwaankleefaan bij de oppas de hele dag, en erg eenkennig. Toen ik aan kwam fietsen begon ze al te dansen, haha!

Er staat nu een zelfgemaakt iets, ingepakt op de kast. Voor moederdag , oo ben helemaal benieuwd

x
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 05-05-2008 22:36
Reden: er miste een leesteken
% gewijzigd
Mogge ladies!

Nog even snel voor Joeri wakker is.

Heerlijk om te lezen hoe het met al onze kindjes gaat, het gaat zo snel!

Dat er al kindjes echte zinnen proberen te zeggen, echte woorden uit kunnen spreken, echt boevengedrag kunnen vertonen, dramaqueen kunnen zijn, heerlijk!

Joeri heeft vannacht zonder slaapzak geslapen, maar met een dun pyamaatje aan, het was zoooo warm gisteravoind in zijn kamertje, wel 27 graden. Dat belooft wat voor de zomer! Dan moet ie maar in zijn hele nakie (oké, mét luier) slapen!

Hij ligt nu nog te slapen, ik denk wel dat hij zo wakker gaat worden...

Ik heb de foto's gezien van Joeri's eerste zwempartijtje, heel leuk! Ik denk dat wij binnenkort ook maar gaan zwemmen met hem, hij heeft heerlijk genoten!

Verder gister behoorlijk schriknieuws gehad, de buurman heeft zondag een hartstilstand gekregen, maar gelukkig heeft zijn vriendin hem weer wakker kunnen schudden (klinkt raar maar was echt zo) Ambu erbij en hij ligt nu nog in het ziekenhuis en moet voorlopig nog even blijven voor allerlei onderzoeken (hartkastje enzo) Hij is niet zo oud nog, ik denk ongeveer tussen de 45 en 50 jaar oud, was echt bizar om te horen...

Verder zaterdag, na het werk, bbq gehad (npg geen 2 uur later zat ik op de wc, kennelijk iets noet goed gaar geweest...balen!)

Zondag heel stuk gefietst, na het werk, in totaal zo 3 uurtjes denk ik. Vanaf onze woonplaats naar Amsterdam Rai (in de buurt hebben mijn ouders een bloemenstal, daar stoppen ze volgende week mee dus wilde het nog wel even zien) Was een behoorlijke fietsrit maar wel heeeeel leuk! Jammer alleen dat mijn fiets vervelend begon te doen, doortrappen en rare geluiden dus het laatste stuk terug naar huis heeft vriendlief ons geduwd want we waren bang dat we de fiets anders helemaal stukreden!

Gisteravond maar weer ge-bbq-ed, heel naar! Vanavond maar weer eens iets echt gezonds!

Vandaag vrij maar moet eidne van de middag met de beestenboel naar de dierenarts voor de jaarlijkse prikken. Ben benieuwd naar de rekening dit jaar want we gaan naar een andere dierenarts als waar we vroeger zaten en deze schijnt goedkoper te zijn. Dat is niet de reden dat we naar de nieuwe dierenarts gaan hoor, deze is een heeeeeel stuk dichterbij dan onze oude en dat scheelt een heel hoop stress bij de beesten. Tis alleen wel de praktijk waar Bommel is overleden... Zal wel even weer vervelend zijn, maar goed, we zien het wel...

Oh wat ben ik weer lekker ego bezig geweest zeg! Ik ga eens kijken of ik even op jullie kan gaan reageren. Eerst dit maar even posten voor *poef*... je weet het nooit!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Oef

wat goed dat jullie al 2 x op een dag poetsen! Wanneer doe je het s'ochtends? Na het ontbijt? Of voor zijn slaapje?

Joeri vind het ook niet erg om aan en uitgekleed te worden gelukkig!

Hier ook heeeeele verhalen! Enneh, echt dingen snappen doe ik ook niet! Af en toe hoor ik er een bekend woordje tussen zoals vogel of water of drinken, maar verder niet!

Enneh, ik ben er te laat voor maar een heeeeeeeeeeeele fijne vakantie! Geniet ervan!

Marloes

hier ook steeds meer woordjes, en ook nog geen zinnen hoor! En lekker genoten nog in de tuin bij je ouders? Vast wel!

Mainecoon

wat een heerlijke foto van Davina! Leuk oor! En ik doe Joeri niet meer om 17.00 uur naar bed. Hij krijgt tussen 18.30 uur en 19.00 uur zijn avond eten en gaat daarna naar bed.

Hij mag smiddags slapen na zijn brood (of soms na zijn fruit en voor zijn brood) maar later niet.

Floddertje

lekker een strandrit! Wil ik ook nog wel eens maken, is alweer zo lang geleden dat ik paardgereden heb....

Mette

heerlijk is dat he, brood met smeersels! Hahaha! Vriendje van Joeri is gek op brood met boursin, maar likt dan de boursin van zijn brood af! Joeri vond het nog niet zo lekker.

Lekker zo'n poeplucht! Dat heb je met die smeersels! Hahahaha!

Oh, vervelend is dat he als de ander uit mag slapen en je hebt een irritant kind! (Joeri is s'ochtends wel eens chaggerijnig, ook zoooo irritant!) Dan zet ik de tv aan met Bumba, en een lekker sapje op de bank en stil is meneer (voor 5 minuutjes)

Fijn dat je 1 hele dag mag werken ipv 2 ochtenden! Scheelt ook weer! Fijn!

Basu

Ik vind die jurkjes bij meisjes ook zo leuk... ik denk dat Joeri het niet accepteert als ik hem er 1 aan doe! Hahahaha!

Beterschap met Thijmen, vervelend al zo lang niet lekker! Gaat het nu beter?

Tinus

hier ook al een jochie wat auto zegt! Grappig he? Wij hebben ge-bbq-ed thuis zonder Joeri, die lag al te slapen, en bij de vrienden waar we zaterdag waren was het met Joeri maar daar zaten de kinders in de stoeltjes, en daarbij staat de BBQ in de hoek waar de kinderen niet zo snel bij kunnen komen, en wij letten op elkaars kinders, en haar ouders (opa en oma van vriendje Joeri) en zus waren er ook bij dus genoeg ogen en handen daar!

Lief he zo'n ukkie weer? Fijn dat het met hun goed gaat!

Gelukkig heb je geen reuma, maar nu verder zoeken wat het dan eventueel wel is...

Nurse

lekker genoten dus! Mooi zo! Zo, Yasmine nu al een tandje! Gaat snel!!! Tsja, ze is nu alweer bijna 5 maanden he, dus gaat ook wel snel!

Joni

wees blij dat het geen huilen/krijsen wordt als het zelf eten overgenomen wordt! Hier dus wel, moord en brand! Echt, alsof hij geslagen wordt! Belooft bij ons nog wel wat voor de toekomst vrees ik...

Boefje dat Boyd het doorheeft dat als hij anders huilt hij dan uit zijn bedje wordt gehaald! Mooi dat jij hem door hebt!

Leuk vliegtuigspotten! (kunnen wij vanaf onze tuin doen soms! Joeri wijst dan ook naar boven, zo van kijk!)

Zo, dit maar even posten en dan kijken of Joeri nog steeds slaapt en ik nog wat foto's kan posten!
anoniem_203 wijzigde dit bericht op 06-05-2008 08:49
Reden: mocht geen kleurtje gebruiken! Nu wel!
% gewijzigd
Goedemorgen,

Najaa, Nova loopt al vanaf dat ze wakker is om d'r "peen" zeuren. De hele ochtend al chaggie, net zelfs zo boos dat ze een beetje moest spugen (boos omdat ze geen zonnebrandspul op wilde ). Dus natuuuurlijk gaat ze er ook weer lekker met haar handen doorheen voordat ik er met m'n dweil was..

Handen wassen en daarna kreeg ik eindelijk een lekkere knuffel, waarna ze op een lief hoog toontje vraagt: "Peen"?

Wat een rat niet?

Dat wordt er 1 met mannen later, hahaha!

Knorrie; Lekker hoor, gefietst en bbq'en! Moest wel lachen om je verhaal; Nova likt ook de boursin of kruidenboter van haar broodje,

Jammer dat je fiets het niet meer zo lekker doet, misschien kan de fietsenmaker er iets aan doen? Doortrappen op een fiets is zooo irritant, steeds als je dan harder wilt fietsen, lig je met je tanden op het stuur..

Succes met de dierenbups bij de dierendokter!

Ik denk dat ik zo even op de fiets naar m'n moeder ga. Daarna lekker spelen in de tuin. Kijken hoe de wind staat vanmiddag, als het lekker is dan even een badje opblazen!

x
even wat fotootjes:

Hey Mette!

Jij ook al lekker achter de computer? Joeri is inmiddels wakker en lekker vrolijk! Hij heeft heerlijk uitgeslapen!

Wat een doerak is Nova! Hahahaha! Heerlijk! Ja, dat wordt later wat met de mannen! Die draait ze allemaal om haar duimpje!

Ja, fiets gaat ook naar de fietsenmaker, want zeker als ik Joeri erbij heb moet de fiets gewoon goed zijn.

Zo, ik ga Joeri in bad doen, zelf douchen en dan zijn we weer klaar voor een mooie zomerdag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven