Centraal Moderatortopic deel 5
woensdag 31 oktober 2012 om 09:24
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 25 november 2012 om 11:17
zondag 25 november 2012 om 11:17
Ik snap dat het topic verwijderd is, niet vanwege TO en haar dochter, TO heeft er immers zelf voor gekozen het topic te openen en haar kind daarmee bloot te stellen aan evt. herkenbaarheid. Maar vooral voor de leraar die allerlei insinuaties over hem heen kreeg die hem in zijn verdere carrière ernstig kunnen schaden en die geen toestemming heeft gegeven voor zo'n topic
zondag 25 november 2012 om 11:19
quote:sabbaticalmeds schreef op 25 november 2012 @ 11:17:
Ik snap dat het topic verwijderd is, niet vanwege TO en haar dochter, TO heeft er immers zelf voor gekozen het topic te openen en haar kind daarmee bloot te stellen aan evt. herkenbaarheid. Maar vooral voor de leraar die allerlei insinuaties over hem heen kreeg die hem in zijn verdere carrière ernstig kunnen schaden en die geen toestemming heeft gegeven voor zo'n topicOK, daar kan ik me in vinden!
Ik snap dat het topic verwijderd is, niet vanwege TO en haar dochter, TO heeft er immers zelf voor gekozen het topic te openen en haar kind daarmee bloot te stellen aan evt. herkenbaarheid. Maar vooral voor de leraar die allerlei insinuaties over hem heen kreeg die hem in zijn verdere carrière ernstig kunnen schaden en die geen toestemming heeft gegeven voor zo'n topicOK, daar kan ik me in vinden!
zondag 25 november 2012 om 11:19
quote:qwerttu schreef op 25 november 2012 @ 11:14:
Alsof TO had kunnen bedenken dat haar elfjarige dochter voor del uitgemaakt zou worden, en plein public. Dat meisje moet maandag ook weer gewoon naar school hoor! Heel terecht dat het topic verwijderd is!En op het schoolplein toetsen ze hun mening aan het VF?
Alsof TO had kunnen bedenken dat haar elfjarige dochter voor del uitgemaakt zou worden, en plein public. Dat meisje moet maandag ook weer gewoon naar school hoor! Heel terecht dat het topic verwijderd is!En op het schoolplein toetsen ze hun mening aan het VF?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 25 november 2012 om 11:22
quote:sabbaticalmeds schreef op 25 november 2012 @ 11:17:
Ik snap dat het topic verwijderd is, niet vanwege TO en haar dochter, TO heeft er immers zelf voor gekozen het topic te openen en haar kind daarmee bloot te stellen aan evt. herkenbaarheid. Maar vooral voor de leraar die allerlei insinuaties over hem heen kreeg die hem in zijn verdere carrière ernstig kunnen schaden en die geen toestemming heeft gegeven voor zo'n topicDat ook zeker.
Ik snap dat het topic verwijderd is, niet vanwege TO en haar dochter, TO heeft er immers zelf voor gekozen het topic te openen en haar kind daarmee bloot te stellen aan evt. herkenbaarheid. Maar vooral voor de leraar die allerlei insinuaties over hem heen kreeg die hem in zijn verdere carrière ernstig kunnen schaden en die geen toestemming heeft gegeven voor zo'n topicDat ook zeker.
zondag 25 november 2012 om 11:22
quote:qwerttu schreef op 25 november 2012 @ 11:14:
Alsof TO had kunnen bedenken dat haar elfjarige dochter voor del uitgemaakt zou worden, en plein public. Dat meisje moet maandag ook weer gewoon naar school hoor! Heel terecht dat het topic verwijderd is!
Als MOEDER bedenk je dat toch van tevoren?
En ook nog even die leraar in een kwaad daglicht zetten. Wat Meds zegt, dus eigenlijk.
Alsof TO had kunnen bedenken dat haar elfjarige dochter voor del uitgemaakt zou worden, en plein public. Dat meisje moet maandag ook weer gewoon naar school hoor! Heel terecht dat het topic verwijderd is!
Als MOEDER bedenk je dat toch van tevoren?
En ook nog even die leraar in een kwaad daglicht zetten. Wat Meds zegt, dus eigenlijk.
zondag 25 november 2012 om 11:27
Oja, kun je van te voren als moeder bedenken dat een kind van 11(!) delletje genoemd wordt door een stel volwassen vrouwen? Want dat is heel normaal om een kind zo te typeren? Misschien in jullie kringen, in de mijne gelukkig niet zeg.
Lady Voldemort, ik zei gisteren al meteen dat sorry zeggen niks voorstelt. Ik heb toen vrijwel meteen gelijk gekregen. Niks nieuwd onde de zon daar.
Lady Voldemort, ik zei gisteren al meteen dat sorry zeggen niks voorstelt. Ik heb toen vrijwel meteen gelijk gekregen. Niks nieuwd onde de zon daar.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zondag 25 november 2012 om 11:30
zondag 25 november 2012 om 11:37
quote:JuniorModeratorViva schreef op 25 november 2012 @ 11:24:
Beste forummers,
Graag nu hier de discussie stoppen over het topic van de 11 jarige dochter!! Zoals jullie weten is dit topic daar niet voor bedoeld.
mvg,
Junior.Ik weet niet wat jullie niet snappen aan dit verzoek maar dit is wel de laatste keer dat ik het vraag om nu hier te stoppen!
Beste forummers,
Graag nu hier de discussie stoppen over het topic van de 11 jarige dochter!! Zoals jullie weten is dit topic daar niet voor bedoeld.
mvg,
Junior.Ik weet niet wat jullie niet snappen aan dit verzoek maar dit is wel de laatste keer dat ik het vraag om nu hier te stoppen!