Penoza
vrijdag 17 september 2010 om 11:08
Wie heeft gisteravond de eerste aflevering van deze serie gezien?
Ik vond het leuk! Goed verhaal, leuke acteurs, kortom: ik blijf het volgen. Al moest ik wel een beetje lachen toen ik Thomas Acda met een pistool zag zwaaien Vind hem altijd een beetje koddig. Ik ben benieuwd hoe het hele verhaal afloopt.
Wat vonden jullie?
Ik vond het leuk! Goed verhaal, leuke acteurs, kortom: ik blijf het volgen. Al moest ik wel een beetje lachen toen ik Thomas Acda met een pistool zag zwaaien Vind hem altijd een beetje koddig. Ik ben benieuwd hoe het hele verhaal afloopt.
Wat vonden jullie?
Hallo?!
zondag 25 november 2012 om 19:45
zondag 25 november 2012 om 22:12
quote:florence100 schreef op 25 november 2012 @ 22:07:
Pfff spannend.
Ik vind Luther- Carmen ook een leuke match.
Zou hij de vader zijn van Boris?
Oi. Dat zou wel iets verklaren. Maar het lijkt me niet. Er groeide toch pas iets tussen Carmen en Luther tijdens de vorige serie, dus na de dood van Frans?
Ik vond Carmens reactie op hem nu wel typisch gezien de laatste aflevering van seizoen 1, toen zijn rol duidelijker werd (ik hou het een beetje vaag omdat hier misschien mensen zijn die seizoen 1 nog niet gezien hebben). Had verwacht dat ze niks meer met hem te maken wilde hebben, maar ze reageerde nu relatief mild.
Pfff spannend.
Ik vind Luther- Carmen ook een leuke match.
Zou hij de vader zijn van Boris?
Oi. Dat zou wel iets verklaren. Maar het lijkt me niet. Er groeide toch pas iets tussen Carmen en Luther tijdens de vorige serie, dus na de dood van Frans?
Ik vond Carmens reactie op hem nu wel typisch gezien de laatste aflevering van seizoen 1, toen zijn rol duidelijker werd (ik hou het een beetje vaag omdat hier misschien mensen zijn die seizoen 1 nog niet gezien hebben). Had verwacht dat ze niks meer met hem te maken wilde hebben, maar ze reageerde nu relatief mild.
zondag 25 november 2012 om 22:16
quote:ouwejurknieuwejurk schreef op 25 november 2012 @ 22:12:
[...]
Ja zeker mild. En ook nog jammer dat je niet weet waarom ze na 3 jaar terug zijn uit Sydney.
Maar wat weer heerlijk spannend. Had de hele avond mogen duren.
[...]
Ja zeker mild. En ook nog jammer dat je niet weet waarom ze na 3 jaar terug zijn uit Sydney.
Maar wat weer heerlijk spannend. Had de hele avond mogen duren.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 25 november 2012 om 22:20
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 november 2012 @ 22:16:
[...]
Had dat niet te maken met de zelfmoordpoging van de dochter?
^ heb 't in het wit gezet. Ik weet niet of het ok is om details te bespreken? Heb hier al zo vaak iets gelezen over niet-spoileren...
[...]
Had dat niet te maken met de zelfmoordpoging van de dochter?
^ heb 't in het wit gezet. Ik weet niet of het ok is om details te bespreken? Heb hier al zo vaak iets gelezen over niet-spoileren...
zondag 25 november 2012 om 22:27
Ik weet het niet, misschien heb ik het gewoon gemist, hopelijk wordt dat nog duidelijk.
Spoilers is info geven over afleveringen die nog gaan komen. Over deel 1 end moet je over kunnen posten, anders kunnen we de helft van deze pijler opheffen .
Spoilers is info geven over afleveringen die nog gaan komen. Over deel 1 end moet je over kunnen posten, anders kunnen we de helft van deze pijler opheffen .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 25 november 2012 om 22:37
Ah ok, dat praat wat makkelijker!
Was Luther nou degene die Frans had neergeschoten? Boris had hem gezien, toch?
En in deze aflevering hadden ze het een keer over 'de reden' dat ze uit Australië terug moesten komen, noemde de oudste broer de zelfmoordpoging van zijn zusje en wilde zij absoluut niet terug naar Australië. Dus ik neem aan dat ook de reden was dat ze terugkwamen en Carmen haar verklaring introk; nu kunnen ze hier blijven en dat was wat dochterlief wilde. Oeoeoeh en dan kan ze met Moes, de eigenaar van die club, zoenen! Leuke man
En in deze aflevering hadden ze het een keer over 'de reden' dat ze uit Australië terug moesten komen, noemde de oudste broer de zelfmoordpoging van zijn zusje en wilde zij absoluut niet terug naar Australië. Dus ik neem aan dat ook de reden was dat ze terugkwamen en Carmen haar verklaring introk; nu kunnen ze hier blijven en dat was wat dochterlief wilde. Oeoeoeh en dan kan ze met Moes, de eigenaar van die club, zoenen! Leuke man
zondag 25 november 2012 om 22:40
quote:ouwejurknieuwejurk schreef op 25 november 2012 @ 22:37:
Ja hij had Frans doodgeschoten. Jammer dat de 2 leuke hoofdrolspelers dood zijn. Ik mis die leuke foute man nog met het restaurant in Maastricht waar ze ook nog even door gechanteerd werd.
Dat stukje over Australie heb ik denk ik gemist of niet goed gehoord.
Ja hij had Frans doodgeschoten. Jammer dat de 2 leuke hoofdrolspelers dood zijn. Ik mis die leuke foute man nog met het restaurant in Maastricht waar ze ook nog even door gechanteerd werd.
Dat stukje over Australie heb ik denk ik gemist of niet goed gehoord.
maandag 26 november 2012 om 19:55
maandag 26 november 2012 om 21:14
dinsdag 27 november 2012 om 12:49
Ik weet niet of ik heel erg mosterd ben, maar omdat ik Luther een leuke man vind ben ik eens op google naar zijn geschiedenis gaan kijken en kwam er tot mijn grote verrassing achter dat hij vroeger Van Rossum speelde bij Roos en haar Mannen in Villa Achterwerk. Hij is ook met "Roos" in het echt getrouwd.
Zo grappig omdat hij zo'n stoere man speelt en dan zo'n kneusje toen hij van Rossum speelde.
Ergens hoop ik dat hij toch nog iets krijgt met Carmen, al kan ik me dat niet voorstellen als het de moordenaar van je man is.
Zo grappig omdat hij zo'n stoere man speelt en dan zo'n kneusje toen hij van Rossum speelde.
Ergens hoop ik dat hij toch nog iets krijgt met Carmen, al kan ik me dat niet voorstellen als het de moordenaar van je man is.
dinsdag 27 november 2012 om 19:32
Dames, dames, ik ben in verwarring.
De Pa van Carmen heeft haar man toch doodgeschoten.
Waarom zou Carmen anders niets meer met hem te maken willen hebben, en wèl met Luther.
En wat was het ook alweer, dat Boris moest plassen, toen hij wie? zag.
Hellup................................
Waarom zou Carmen anders niets meer met hem te maken willen hebben, en wèl met Luther.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
dinsdag 27 november 2012 om 19:54
quote:Eindeloos schreef op 27 november 2012 @ 19:32:
Nee de vader heeft de opdracht gegeven en Luther heeft het uitgevoerd, zoals hij alle klusjes klaarde.
Boris herkende dus ook Luther in het cafe toen die met die helm, motorkledij end binnenkwam.
Nee de vader heeft de opdracht gegeven en Luther heeft het uitgevoerd, zoals hij alle klusjes klaarde.
Boris herkende dus ook Luther in het cafe toen die met die helm, motorkledij end binnenkwam.
dinsdag 27 november 2012 om 21:56
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 november 2012 @ 19:54:
[...]
Har(T)stikke bedankt MV.
Ja, ik weet het weer.
En dan geeft Carmen de stick aan de politie.
En wordt Pa gearresteerd, op de begrafenis.
Dus Luther heeft het gedaan, en hij draait er voor op. Pa dus.
Ja Luther, ik ben weer bij.......................
Nogmaals dank!
[...]
Har(T)stikke bedankt MV.
Ja, ik weet het weer.
En dan geeft Carmen de stick aan de politie.
En wordt Pa gearresteerd, op de begrafenis.
Dus Luther heeft het gedaan, en hij draait er voor op. Pa dus.
Ja Luther, ik ben weer bij.......................
Nogmaals dank!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé