Wakker?! nog, al, weer, nog steeds etc.

24-10-2012 01:27 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ow 14.00 uur dat is het al bijna, ik las 17.00.....
De storm is nu wat gaan liggen hier, het was echt erg. Werd er een paar maal wakker van. Al mijn plantjes in potten lagen om.
Hier nog niet. Het gaat hier nog behoorlijk te keer. Ik schrik me iedere keer rot van dat klepperende zeil
Nee hier toch ook nog niet, kwam ik net achter.

Bankje, kan dat zeil niet vastgezet worden?
Dat heeft vriend al geprobeerd maar het heeft weinig effect.
Vind het geklepper van mijn tuin schilderijen al erg, moet je nagaan hoe het dan bij jou klinkt Bankje haha.
Zwaai zwaai
quote:Vleermuis33 schreef op 25 november 2012 @ 16:06:

Zwaai zwaaiZwaai terug.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Maroon, raar over jou, Snaak en mezelf gedroomd.... Hoe verzint een mens dingen bij elkaar, bizar gewoon.
Iedereen (weer) weggewaaid?

Vandaag onverwacht verhuishulp geweest. Het viel ons nog mee met het weer & ongelooflijk hoe vaak je een personenauto kunt vullen met spullen uit een studentenkamer..

Vandaag een overlijdensbericht gekregen. Moet inspiratie zoeken voor een kaartje. (is/was geen familie ofzo)
Oh, forum deed wat traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

*zwaait naar thee*
quote:watervrouw2 schreef op 25 november 2012 @ 21:40:

Vandaag een overlijdensbericht gekregen. Moet inspiratie zoeken voor een kaartje. (is/was geen familie ofzo)

Ik vertelde toch van de week dat ik heb gehoord dat iemand die ik heel goed heb gekend is overleden aan kanker. Dit ga ik haar man sturen per kaart;

Woorden zullen nooit in staat zijn

gevoelens uit te drukken zoals ze bedoeld zijn

Er zullen ook nooit genoeg woorden voor

zijn ......
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Haha, wat heb je gedroomd thee?

Wv, gecondoleerd. Een stukje schrijven vanuit je hart is altijd goed.

Ik lig al in bed, kop vol snot en keelpijn, hoop dat het daar bij blijft..
Die ga ik onthouden.
Beterschap Mar!
Ik droom vaak de raarste dingen als ik nog licht slaap. Heel bizar dan.

Moeilijk de juiste woorden te vinden, maar denk niet dat het zoveel uitmaakt. Teken van medeleven is altijd goed.
hoi
Hé thee. Jij bent nog laat.
Maroon, we waren op stap in jouw stad/regio (terwijl ik niet eens weet waar je woont) maar de straat waar het zich afspeelde was in Arnhem (daar waar familie woont. Gek genoeg was Snaak wel Snaak maar wel een jongen. Ik had met OV kaart ingecheckt maar jullie met strippenkaart. Uit de bus was ik jullie ineens kwijt. Je liep al a/d overkant v/d straat en riep dat je een BOBkaart ging kopen. Had geen idee wat het was. We zouden elkaar ontmoeten in 'de' cafetaria. Daar zaten jullie niet maar ik hoorde dat er ook 1 om de hoek zat. Daar zag ik julie weer. Je had een 10-stempel BOBkaart gekocht (weet geen prijs) en die kaart kon je dus gebruiken voor:

- taxi als je geen BOB wilde zijn

- bob-lijn knippen bij de kapper

- frituur als in Bord Op Bank, als je een patatje wilde eten

Na mijn eigen bestelling in cafetaria werd ik wakker.

Bizar toch?
quote:Mocy schreef op 26 november 2012 @ 01:44:

Hé thee. Jij bent nog laat.ja, idd (te) laat
mijn posting van 02.01 duurde lang omdat typen nog steeds moeilijk gaat.
Nog steeds wakker. En ik moet om 06:00 op .

Kent iemand dit gevoel? Ik ben wakker, maar heb het gevoel dat ik liever doorpak dan dat ik kort slaap en met dat vreselijke gevoel wakker word van totaal beroerd geslapen hebben.
quote:Marla_Singer schreef op 26 november 2012 @ 02:39:

Nog steeds wakker. En ik moet om 06:00 op .

Kent iemand dit gevoel? Ik ben wakker, maar heb het gevoel dat ik liever doorpak dan dat ik kort slaap en met dat vreselijke gevoel wakker word van totaal beroerd geslapen hebben.

Sterkte vandaag, hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen.

Ik werd om 5 uur wakker gemaakt door Bo. Heel vervelend want er staan gewoon brokjes. Hopelijk val ik zo nog heel even in slaap.
quote:maroon5 schreef op 25 november 2012 @ 22:11:

Haha, wat heb je gedroomd thee?

Wv, gecondoleerd. Een stukje schrijven vanuit je hart is altijd goed.

Ik lig al in bed, kop vol snot en keelpijn, hoop dat het daar bij blijft..Beterschap Mar.
Voor de wakkere, er is me toch een leuke aflevering van The taste of life op 24kitchen, uiteraard met Rudolph. Deze keer zijn ze in het Baskenland.

Roos, je moet die aflevering echt zien, veel over vis dus kaassie voor jou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven