Augustus 2012 deel 11!!

30-10-2012 23:02 2494 berichten
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!

Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!

Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!

De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!

We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!

Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!

De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!

Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!

Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!

credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Martje jij gaat eerst naar n vriendin in Utrecht of pak je de 9.30 omdat dat praktischer is?
Speelkleed!?? Whoehahahhha ik zie ze liggen op tafel.. In dat geval prop ik er ook een in mn rugzak hoef ik de wagen niet te nemen

Kroos, super meid dat je je een stuk beter voelt!! Hoest met de bakfiets?

Hoofdingang lijkt me perfect!
Ha Rammel, de bakfiets heeft nog wat oefening nodig, die staat lekker voor de deur te wachten. Morgen misschien!

Nou, ik heb eindelijk wat meer duidelijkheid zeg. Ik ben dus wel bij een arbo arts geweest, maar niet bij een UWV arts! Het UWV wist niet dat ik ziek ben, dus ik heb nog geen verzuimmanager gesproken en er is voor het UWV dus nog niet vastgesteld dat ik ziek ben door zwangerschap en dus is er ook nog geen uitkering. Damn! Ik heb me nu dus zelf maar ziek gemeld bij t UWV (in de brief die ik van ze kreeg stond dat ik e alleen bij werkgever ziek hoefde te melden) en ik word volgende week gebeld door een verzuimmanager. Zo lang het UWV niet vaststelt dat ze mijn werkgever inderdaad 100% gaan uitkeren betaalt mijn baas me ook geen 100%. Dat snap ik dan dus wel. Niet dat ik er blij mee ben, maar goed. Gelukkig heb ik vandaag boodschappen gedaan bij de Lidl
Lekker lullig van je baas Kroos, dat had hij moeten regelen!

Ik vind mijn mamadag vandaag eigenlijk helemaal niet zo leuk. Ik verheugde me erop, maar Minico is weer eens in een 'ik ben wel moe maar wil niet slapen' bui dus ligt weer te janken in z'n bed.
Ohh gekke minico, wel lief doen tegen mama! Mijn mini wilde ook maar niet slapen, maar ik heb volgehouden en uiteindelijk gebeurde het toch. Maar mijn mini slaapt veeel minder dan die van jou Nico. Hij rolt trouwens net voor t eerst helemaal van rug naar buik! Leuk!
Hoeveel slaapt jouw mini dan Kroos? Ik had het idee dat Minico al zo weinig slaapt, in ieder geval overdag. Althans, als ik het vergelijk met bijv. Toetbaby die na anderhalf uur wakker zijn steeds weer urenlang slaapt.

Hij is inmiddels toch in slaap gevallen. Fijn, maar toch jammer dat daar dan vaak eerst 20 minuten huilen en tig keer erheen lopen met de speen voor nodig is.
Owwww nico wat eeg ik denk elke keer, ff reageren op nico maar vergeet het steeds! Lief je aanbod op het meerijden maar ivm rammeltje dr aversie tegen autorijden en haar onvoorspelbare voedings momenten is het denk ik relaxter voor jou en minico als wij met de trein gaan!

Balen van je mama dag

Kroos, oke, lekker suf van je baas... Wat een skkl is het zeg!
Nico mijn mini slaapt overdag soms maar 1,5 uur. En soms 6 uur maar dat zijn zeldzame uitschieters.

Hij slaapt 's avonds eerst in de box of de wagen of bij ons op de bank meestal wel vanaf ca 20:30, tussendoor even wakker voor de laatste fles en dan van ca 22:00 tot 7:00 in zijn wieg. En dan is het overdag totaal verschillend. Soms leg ik hem na de eerste fles terug en slaapt hij tot 9 en soms ook niet.

Hij is vrolijk en actief en groeit als een tierelier dus ik maak me nergens zorgen om.
Neeeee, niet binnen een half uur alweer gaan lopen gillen in je bed Jankert!
@nico: Meisje slaapt overdag ook niet zoveel, hoor. Zeker niet in bed. Meestal hooguit een uurtje per slaapje (en vaker een half uur of drie kwartier) en dan gaat ze weer liggen geiten. Als ik haar in de Ergo doe, slaapt ze vaak nog wel een uurtje, maar ook alleen als we gaan wandelen.

@kroos: Wat een gedoe allemaal! Beetje stom van je baas dat hij dat niet goed geregeld heeft.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Nou nico, praat me niet over toetbaby... Foei, al 3 dagen stront vervelend, en aan het klungelen met de voedingen! Meneer gaat lastig slapen overdag en heeft al 3 dagen maar 1,5uper dag geslapen....ikdenk dat t een sprongetje is want hij kan nu wel ineens dingen pakken enzo!

Hormonen: hebben jullie er ook last van? Ik ben echt enoorrrmm wispelturig en soms ineens woedend... Vandaag ha gebeld, mw dat is ontzwangeren... Pff..

Kroos: wat een gedoe met uwv en baas!!!

Ik heb zin in de meet dames! Morgen n drukke dag, open huis en bday papa, mini blijft2 uurtjes bij papa, hopelijk gedraagt ie zich!! En zondag bday nichtje en meet! Zin in! Ik ben er rond 1u he dames!!
Oja, mijn mini is ook ineens sinds n week weer meer aan het spugen, ondanks het jbpm.... En overdag knoert vervelend en als t eenmaal half 6/6u is slaapt hij zo in tot 9u smorgens met voedingen 23u en 4/5u.... Geef hem btw snachts een kleine fles 120+4...
Anne, nog steeds geen mail gezien. Mijn adres op het sub klopt...

Ik ga idd eerder om met een vriendin af te spreken.

Beppe, fijn dat je goed nieuws hebt gekregen!

Maat: hoe rijdt de nieuwe auto???

Kroos, goed om te horen dat het beter gaat. Weet je al of je komt zondag?

Ow toet, goed om te horen dat ik niet de enige ben die zoveel ups en downs heeft. Het gaat nu weer een stuk beter hier. Morgen lekker naar de sauna, ff me-time

Nicole, niet fijn, dat gedoe met jankerT. Haal je hem er uit als hij zo jankt? Of weer een speentje erin?

Hier een errug moeilijke avond. Minimart ging zomaar huilen in bed en was ontroostbaar, bijna anderhalf uur lang, tot twee keer toe. Ik kon niks anders doen dan hem vasthouden. Toen het huilen wat bedaard was, werd er fanatiek gekauwd op mijn pink. Doorkomende tandjes?
Auto rijdt super!! Heel blij mee!

@ toet, succes morgen!

@ kroost, fijn dat het beter gaat. Je "klinkt" ook beter!

@ nico, balen dat minico roet in je mamadag gooit! Ging het later nog wat beter?
Mart je hebt mail! Jou bericht aan mij stond in ongewenst en dan zie ik t niet op m'n telefoon!

Ik heb zin in zondag dames!
Mini ging naar bed en normaal jammert ze even als ze de speen kwijt is dan duw ik m er weer in. Meestal een aantal keer. Nu heeft ze 3 x echt gehuild en ze was niet eens d'r speen kwijt! Ik heb haar getroost in d'r bedje en heel vaak slaap kindje slaap gezongen en m'n tshirt bij d'r gelegd! Zo vreemd dat doet ze anders nooit!!

Mart het zullen de tandjes zijn! Ongetwijfeld!

Maat fijn dat de nieuwe auto bevalt!

Kroos je klinkt positief! Goedzo!! Stijgende lijn op!

Dodo, kroos, ziva, chrys weten jullie al of je komt zondag? Lijkt me erg leuk om jullie ook te ontmoeten met of zonder mini!

Nico lastig hoor! Hoop dat ie zich weer beter gaat gedragen!

Juut helemaal vergeten!! Maar uiteraard heel veel plezier op je trip!
@ann: ik heb ook superzin in zondag!! Mijn mini wil ook niet slapen...Maar dat ligt aan ons...Ze was in slaap gevallen met de verkeerde slaapzak aan, werd ze wakker door omkleden...Toen weer in slaap maar had ze in bed gespuugd..Bed verschoond en teruggelegd half uur geleden en nu kletst ze nog steeds...

@mart: tandjes!! Heb je een bijtring in de koelkast liggen? Die verkopen ze bij Etos. Is wel een dik bijtgedeelte.

@kroos: ben echt blij voor je dat je je zo goed voelt Hopen dat je snel je volledige uitkering krijgt en je baas wat hersenen dan kun je 100% happy worden!

@toet: balen die hormonen! En dan ook nog zo'n druk weekend! Ben je aankomende week vrij? Wel beetje om jezelf denken he, maar wel komen meeten natuurlijk want wij lijden gewoon met je mee

Ik heb enorme last van bandenpijn...Vanmiddag half Ikea doorgesjouwd met mini in de maxicosi.

Route naar de uitgang was verder dan gedacht...Ook gevoed in het restaurant daar maar moet nog even oefenen met discretie
Ooh Nico voor jou!

Jammer dat mini het begrip mamadag anders invult. Of hij voelt zich juist zo veilig bij jou dat ie alle frustratie van de papa- en kdvdagen erbij jou uitgooit
Wow bub gesjouwd! Waarom niet in een winkelwagen?
Naja opzich wil ze wel slapen want ze was hartstikke moe, maar wat er nou aan de hand was? Geen idee!
Maat

Gefeliciteerd met de nieuwe auto! Leuk leuk! Ben je er al uit wat je aantrekt naar de meet?

Martje

Dat zijn de tandjes denk ik,

Nico

Jammer is dar hè, als de mama dag even niet zo leuk is. Misschien de volgende x gewoon de deur uit gaan?

Anne

Wat vreemd van mini. Hier de laatste dagen ook ineens vreemd gegil, maar mini heeft woe. prikjes gehad, dus dat is misschien nog te verklaren.

Bub

Oh neem de hele Ikea door met de maxicosi. Au! Ik ben mszelf ook al eens tegengekomen en neem nu echt altijd het onderstel mee en zet daar de maxicosi dan op.

Meet

Wat grappig, ik wilde ook een speelkleed meenemen! Misschien kunnen de dames van het Ov ze dan thuislaten.

Toet,

Ja ik heb ook nog last van woede aanvallen, haha. Deze week op mijn werk... Liz gaat toch weg dus flikkeren we alle zooi op haar kamer... Nou dat dacht ik dus niet!

Chronisch slaapgebrek

Heb het gevoel dat ik daar last van heb.... Gaaap! Ben ook nog nooit zo wit geweest. Maar ja, heb vorig jaar natuurlijk geen zon

N gehad en i k word altijd al een gothic in de winter, maar nu dus echt een morticia van de adams family.

Sint

Vanavond gezellig vieren bij mijn ouders. Met 5 kleinkinderen is dat echt super leuk!

Nou ga proberen weer verder te slapen.
En weer vd ochtendploeg.
@ liz, wat ik aan doe? Iets simpels hoor! Shirt (wat makkelijk voor voeden is, broek, laarzen.

K*tkind lekker geslapen??

Ik ga geen kleed mee sjouwen hoor! Pak desnoods wel mn matrasje uit de wagen.
Haha maat, ik vroeg het omdat je laatst zei, what to wear! Vrpeg me af of je het dus al wist .K*tkind heeft goed geslapen en is nu zo wakker dat hij niet meer wil slapen... Fijn...

Dat matrasje hoef je volgens mij ook niet mee te nemen hoor. Genoeg kleden denk ik!
Ik krijg gewoon een dag voor de meet allemaal puisten..

Maar nog ff over de meet, hebben we een aparte ruimte? Want is het niet een beetje apart om midden in een restaurant speelkleden neer te flikkeren niet dat het me iets kan schelen hoor..

In dat geval, Liz mag ik een plekje reserveren naast K*tkind? Ik zal er voor zorgen dat de kleine heks haar toverstaf thuis laat

Ik heb nog een groot opblaasbaar aankleedkussen, die neem ik iig mee, kan op gelegen worden en als er geen voorziening is in dat restaurant hebben we iig iets!

Bub meeeeennn!! Maxi cosi sjouwen sucks!!

Ziev, hoest met de dames? Kom je nog naar de meet?

Nico schoonmoeder vertel ik morgen wel.. Wordt anders zo herkenbaar

Chrys hoest met jouw mini's?

Rammeltje maakt een potje van de nachten, maar ondanks dat slaap ik verder wel ok... Alles went zullen we maar zeggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven