Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Moggu..

Zoeb,wat ben je toch een lieverd!!!

Hopelijk heeft Eden nog lekker geslapen.

Ik ga hier een stuiterende Uk aankleden
Alle reacties Link kopieren
Mogguh

Uk zal best wel stuiteren vandaag Coetje, morgen is het over.

Eden heeft de rest van de nacht lekker geslapen en schoondochter ook als een os. Ze belde net en was weer helemaal de vrolijke meid die ze is en ze kon weer lachen.

Nu ga ik eden badderen en de fles geven straks om negen uur.

Heerlijk zo'n klein ienieminibaby'tje
Wat heerlijk he Zoeb,zo'n kleine friemel!!Geniet er maar lekker van.

Uk vond het zo spannend vanochtend,ik stond met een dikke strot toe te kijken

Er staan wat foto's op smoelenboek.

Morgen hebben we trouwens nog Sinterklaas bij schoonouders.

Ik ga de laatste kadootjes inpakken samen met Oudste.
Smoelenboek?? Haha wat bedoel je?

Eden is net weg. Vol en slapend en schoon. Het is niet echt slecht gegaan en schoondochter vond het super en was helemaal uitgerust. Vanaf dat ik weg was gisteravond tot vanmorgen 8 uur heeft ze geslapen. Bijna de klok rond dus het was nodig.

Het ziekenhuis belde net dat ik maandag al onder narcose moet voor het onderzoek. En 1 nachtje ziekenhuis. Blugh. Nou als de anesteshist morgen goedkeuring geeft. Maar dan weet ik misschien eindelijk eens waar die pijn vandaag komt. En waarom ik alijd bloed in mijn plas heb zitten. Toch raar dat ze dit nu pas doen terwijl ik er al jaren mee loop.

Dit weekend de tablet maar eens opladen en facebook erop zetten. Kan ik tenminste wat.
Smoelenboek = facebook Zoeb

Lief van je hoor dat je het een nachtje hebt overgenomen van de kinderen.

Oeh,maandag is lekker snel zeg!

Vanmorgen was het Pieten weer erg leuk en net zijn Oudste en ik om een kerstboom geweest.

Later meer want ik ga nu even een paar uur werken.
Ik lig kei-kapot op de bank. Het resultaat van een ochtend Pieten en twee en half uur werken.

Zwarte Piet zijn is een zwaar beroep hoor. Het is maar goed dat het maar voor één dag is.

Morgen een dag vrij. Tijd om een begin te maken met de boom op zetten.

Goldman werkt thuis die die kan mooi de dozen van zolder halen en me helpen het gevaarte in een mand te planten.
Mogguh.

Beetje bijgekomen Gold?

Ja zo'n kleine friemel is lekker om te kroelen Coetje.

Hoe was jullie sintavond?

Ik moest werken.

Wie zijn al die mensen?

Die op Sinterklaasavond gaan Internetbankieren?? Kreeg een oude man aan de lijn die een virus op zijn pc had en ik wilde hem goed helpen, maar het enige wat hij kon zeggen was: " Doe ik niet". Uiteindelijk gaf hij dan gelukkig wel zijn mailadres dus kon ik wel de mail sturen hoe om te gaan met een besmette pc en Internetbankieren. Hij vertrouwde het helemaal niet. En dat terwijl hij zelf de helpdesk belt en zijn rekeningnummer intoetst. Had dus wel al zijn gegevens. Haha, dat wist hij dus weer niet en ik heb hem zo wijs gelaten.

We hebben tussendoor wel lol gehad en om 10 uur sneeuwde het als een tierelier terwijl ik nog twee mensen naar het station zou brengen. Het meisje is, als zij de trein van 17 over tien niet haalt anderhalf uur later thuis. Heeft dan geen aansluiting naar Boxtel. Altijd lachen want ik scheur dan als een gek naar het station. De jongen hoeft maar naar Eindhoven. in de auto stond net Strand van Boudewijn de Groot op en we hebben met zijn drieen mee zitten bleren. Het was al met al ook heel gezellig tussen de calls door.

Een collega gaf een andere collega die een beginnende migraine had de hint om paddo's te gebruiken. Stond in een krant met foto. Dus ik zei dat ik met kerst geen champignons ga gebruiken maar paddo's. Nou toen begon de lol. De ervarenen onder ons vertelde wat je dan zag. Dus ik doe het maar niet. Hoewel de seks dan wel weer goed moet zijn. Vroeg een andere collega of dat ook voor mannen met een zekere leeftijd opging.

Vandaag een drukke dag. Eerst Jan alle onderzoeken en daarna kan ik terug voor mijn afspraken. Het lukte helaas niet om ze achter elkaar te zetten.

Het is weer december. Gatsie.
Moggu..

Zoeb,maandag is al snel,maar je kunt maar beter weten wat er aan de hand is,denk ik.

Klinkt weer als een gezellige avond werken.

Ik heb ooit 1 keer paddo´s op,ik zag hele mooie kleuren en bomen vol piemels

Succes vandaag met de onderzoeken en afspraken!

Gister was een geslaagde avond!Uk stond te springen en gilde heel hard...oohh dit is de dag van mijn leven!

Vandaag nog naar schoonouders voor Sinterklaas.

Vanochtend ga ik de huiskamer omdraaien,zodat de visite zaterdag allemaal binnen kan.

Verder een boodschappenlijst maken en nog 1 kadootje voor Middelste ophalen.

Kinderen zijn vrij dus die kunnen zich bezighouden met hun nieuwe spullen.
Haha die Uk. Zo te zien is hij verwend.

Wij zijn weg. Op tijd want het is glad.
Wat waren jullie lekker melig zeg Zoeb! Gezellig hoor zo op het werk

Hoe was het vanmorgen op de weg?

Bomen vol piemels Coetje? Ik moest het eerst twee keer kijken of ik het wel goed las. Djeeezz, waar het hart vol van is...

De kamer omdraaien? De bank naar voor en de zithoek naar achter? Verwacht je zoveel visite?

Hier heeft het net weer een bui gesneeuwd maar het is gelukkig niet blijven liggen.

Ik had me vanmorgen overslapen dus ik was maar net op tijd voor tennis.

Net hebben Goldman en ik een start gemaakt met de boom neerzetten, hij staat nu onopgetuigd in de kamer. De dozen met spul zijn ook van zolder dus we kunnen aan de slag.

Ik begin met de kerststal
Oh en ik heb ook al en megaberg was opgevouwen en nieuwe was gesorteerd. Ik heb 3 ladingen bij elkaar geraapt.

De machine draai alweer.
Caribou al beter?

Mamz, druk druk druk?

Gelfje ook druk?
Ik ben terug van de anesthesist en de opname maandag gaat door. Morgen hoor ik hoe laat ik binnen moet zijn.

Deze man wilde een 24 uur infuus proberen voor de dystrofie aan mijn pols om de pijn weg te werken en ook omdat ik dan toch al onder narcose was. Ik ben akkoord gegaan. Hij had er goede resultaten mee. een nadelige bijwerking bij sommige mensen is wel dat je ervan kan gaan hallicuneren. Als dat te erg wordt moet het meteen gestopt worden,. Dus toch paddo's. Nou ja, het geeft hoop. Als het helpt ben ik natuurlijk ook superblij. Omdat ik nu geen medicijnen slik doet mijn hele onderarm inmiddels pijn. Plus de pijn aan mijn nier dan weet je het wel. En ik ben toch echt niet kleinzielig.

Verder waren bloeddruk, zuurstof in het bloed, hart en longen meer dan prima. Daar was ik door het roken wel een beetje bang voor. 97% zuurstof in het bloed was erg goed. U rookt zeker niet? Whaha.
En ik ben nachthemden gaan kopen. Ik draag die dingen nooit. Kan er nu wel weer even tegen. :-)
Echt fijn dat het zo snel kan Zoeb. Zo'n infuus valt te proberen en wie weet wordt het toch nog gezellig met die hallucinaties. (Bomen vol piemels. )

Het stalletje staat. Ik had deze zomer via via een beeldengroep gekregen en ik was er erg blij mee maar nooit alles uitgepakt en goed bekeken. Dit weekend er een stalletje bijgekocht, maar nu blijkt er maar één herder bij de beeldjes te zitten. Nou ja. Het ziet er evengoed wel leuk uit.

Foto volgt.

Tijd voor thee.
Kun je ze niet ergens in een intratuin los kopen Gold?

Ik verheug me op een boom vol piemels. Coetje hij is leuk, maar ik denk dat ik het ook niet verder geprobeerd zou hebben.

Je zou er nog van schrikken op mijn leeftijd.
Geen idee Zoeb, of je die dingen los kunt kopen. En áls ze er al ergens zijn moeten ze wel toevallig bij de beeldjes passen die ik al heb.

En ach, het is best leuk geworden hoor.

Vanavond Expeditie Robinson!
Voor mij waren die paddo's ook eenmalig!Heb daarna een vriendin een bad trip zien krijgen en dat was niet fijn.Zou het dus ook niet aanraden hoor,hij jij het maar bij een infuus Zoeb
'avond.

De familiepieten waren heel ijverig. Drie gedichten en één surprise rijker. Neefje uiteraard weer schandalig verwend.

Is het alweer bijna november??
Spannend WV! Wanneer is de aanstaande moeder precies uitgerekend?

Leuke cadeaus gekregen betekent dus dat je heel erg braaf geweest bent dit jaar?

Ik lig al in bed.

Morgen werken.
Of heel sneaky

Piet mopperde dat ik in mijn boekenwensenlijstje geen poezie vroeg, dus dat kreeg ik 'opgedrongen'
Heb mijn verwegproject geruild tegen dichtbijproject. Zal mij benieuwen hoe NS en andere vervoerders het doen morgenochtend....
Moggu..

Hier valt het nog reuze mee met de sneeuw!

Ik ga er straks wel lekker op uit met Uk en een slee,even een rondje door het bos hier.

Watervrouw,slim dat je geruild hebt,ik geloof dat ze voor in de loop van de dag toch wel wat problemen verwachten.

Gold,hoorde dat bij jou nu de dikke vlokken vallen
Mogguh...

Het ligt hier Gied wit maar er valt bijna niks meer. Nu moet ik wel doorheen om te gaan werken...
Volgens buienradar is het hier over een uurtje ook droog.

Doe voorzichtig lieverds!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven