VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Wow, dat klinkt goed Elyane! In de/een kerk trouwen vind ik heel sfeervol, omdat de sfeer daar vaak zo mooi is. Vond ons trouwen in de kerk in dat opzicht ook mooier dan het gemeentehuis.

En dankzij Pebbles' post zit ik nu aan zo'n kinderzakje Hamka's. Uit zo'n enorme Smithszak.
Ik heb nog van die Pombeertjes. Zal ik?
Ah Morrie, die ken ik ook. Is ook leuk.
Maar wel heel klassiek denk ik.

Heeft iemand het topic: spelletjes voor babyshower al geopend?
Yep en het is geen aanrader.

Of is dat een hint omdat je wilt dat wij ook zoiets voor je organiseren? Geen punt hoor, ik heb vast nog wel ergens een verborgen blokje moedermelk in de vriezer liggen.
Daar had dus zo'n sicksmiley bijgemoeten. Maar verbinding hier is retetraag omdat vent op mijn pc (want zijn ultragoeie Linuxbak kan dat niet aan) foto's zit te uploaden.

En Schurk meldt zich alweer voor de 5e keer vanavond. Sjesis, dit gaat hem niet worden. Ik ga maar naar bed. Welterusten!
Ik heb het nog niet geopend. Durf niet. En het is ze-ker geen verborgen hint!

Ik ga ook naar bed. Goedenacht Athena!
Truste Athena!

Ely, leuk! klinkt goed, trouwlocatie.

Lastig Morrie, V-hals achter is onhandig.
Ben even foto's van afgelopen dagen/week aan het bekijken en zal e.e.a. in AK zetten.
Kusje want kom net terug van s[sportschool en moet even wat strijken voor morgen. Wekker gaat al over 6.5 uur. Blegh..

Morgen meer, truste meisjes!
Hallo zeg, iedereen in de zon geweest? Ik heb braaf gewerkt, morgen lekker vrij, wel 4 bouwvakkers in huis bezig met dakkapel en twee kinderen ongetwijfeld bezig met rottigheid. Ik kan me zo verheugen op mijn verlof op een dag dat Kiloknaller naar de creche is en dochter nar school.... .
Jep, vandaag heerlijk doorgebracht in de tuin. Heerlijk!
Ben net terug van sporten. Ik was de enige voor het stepaerobiccen dus mocht ik mee doen met callanetics. Bleek het een 55+ groep te zijn. Gezellig...
Nope, even met lunch. Verder hard gewerkt en ben nu online training aan het volgen :-) Morgen namelijk vroeg op en neer naar UK, dus even voorbereiden.

Leuk Ely een trouwlocatie. Ik ben benieuwd.

Wacht, er word interactie van mij verwacht :-S
Er wordt interactie van mij verwacht

Hoe durft hij!
Tsskkk...e-training wil gewoon dat ik oplet en vragen beantwoord!

Kreng verwacht dus echt interaction. Bah, niet ok. Ik denk zet het aan en ik ga lekker forummen :-)

Maakte jij even fit de blits met callenetics bij 55+ hahahaha
Het erge is... zij maakte de blits!

Ik dacht dat ik die ouwetjes wel even zou laten zweten maar ze hebben die hele les weten te overleven!

Ik dacht dat Vrolijkerd interactie wilde
Nee, de training. Vrolijkerd is druk bezig voor jullie en geen aandacht voor mij!

Hahaha..had ik afgelopen vrijdag met de huisvrouwen met de 9.00 les. Daarna een les erachteraan gedaan en ik kwam er bezweet en gaar uit en de paar dames die dat dus ook hadden gedaan zagen er nog piekfijn uit :-)
Hoop dat ik op mijn 55e de dertigers ook weet te verbazen!
Twee lessen, sjeumig, ik red in gewone dagen (dus als niet + 20 kilo) niet eens 1 les....
Lien met jouw lichaam hoef je niet te sporten

En jij ook niet Vrolijk!
Met mijn huidige lichaam kan het niet en met mijn hopelijk weer gernomaliseerde lichaam zal ik toch ook wel af en toe wat moeten bewegen hoor , anders wordt het niet - 30 (ervan uit gaande dat ik nog 1.5 kilo per week groei....).
Jawel, ik wel hoor! Ik doe bijna altijd dubbele lessen, dan hoef ik maar 2 keer p/w :-) Soms een keer extra enkel lesje of zwemmen en dan vind ik het best. Ik zou alleen meer moeten cadio-en want ben zo meteen alleen maar conditioneel sterk en niet strak in lijf. Niet handig als je heel hard naar het zwembad kunt sprinten terwijl je lijf lubbert!
Ik ga lekker naar bed en mijn boek lezen.

Morgen halve dag werken en 's middags weer lekker genieten van het mooie weer. Twijfel of ik naar het strand zal gaan.
We gaan dit weekend een lang weekend weg en net even op KNMI.nl gekeken en de lange termijn verwachting is goed! Tot 15 mei blijft het dit weer. Laat het ze svp juist hebben!

En nu ga ik echt!

Oh ja, vandaag met KW naar het winkelcentrum gefietst. Ik met Bries op mijn eigen fiets en hij er op zijn eigen fietsje naast (zonder zijwieltjes!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven