Mode & Beauty kletstopic
vrijdag 7 december 2012 om 22:55
dat model is lelijk ja!! brrr forum meestal mobiel zie r nu staan!
Miskopen is zo lastig... ik zie vaak op straat iets, dan koop ik het voor mezelf maar het staat niet zoals het hoort.. las hierboven ergens 'het verschil tussen mooie kleding en kleding die je mooi staat', daar zit ik ook een beetje tussen!
ben stiekem wel een beetje (te??) trendgevoelig.. het scheelt dat ik een hele fijne maat en volgens mij 'makkelijk' lijf heb.. maar dan nog denk ik wel eens.. hmm ik draag een trend maar niet echt mijn ding.. en dan beland iets na een keer dragen ook weer in de kast... leuk in de winkel dus, maar thuis toch niet zo mijn ding..
wat ik altijd fijn vind zijn mooie basics.. met een (nieuwe) sjaal of mooie ketting kan je er toch heel anders uit zien!
Ook leuke jasjes en een paar fijne broeken (ik draag super skinnny, liefst van die gecoated nu) doet al veel..
en daarbij dan steeds nieuwe dingetjes ...
haha weet het eigenlijk ook niet..
ben vaak in de stad, zonder iets te kopen maar gewoon om even te snuffelen wat ik leuk vind. als ik dan wat meer tijd heb en ik heb bepaalde artikelen onthouden, dan koop ik ze vaak. Tegenwoordig match ik thuis ook vaak met wat ik al in mijn kast heb hangen.. en als ik niet genoeg kan matchen dan breng ik het terug...
heb overigens nog steeds geen nieuwe winterjas!!!!!! vind echt NIETS leuk nu... bah..
en mijn jas is gisteren kapot gegaan dus heb nu echt een heeeeeeeeeeeeeel oude aan!
wat voor winterjas hebben jullie?
ik ben veel buiten dus hij moet ECHT warm zijn..
vind zelf lange mantels erg mooi, maar die zijn vaak te koud!
haha oh en nogmaals, nu ik een keer op mijn laptop forum..
WAT IS DAT MODEL LELIJK!!!!!
ik heb trouwens nog ergens een verkooptopic lopen.. dus als iemand goedkoop nog n leuk setje zoekt
Miskopen is zo lastig... ik zie vaak op straat iets, dan koop ik het voor mezelf maar het staat niet zoals het hoort.. las hierboven ergens 'het verschil tussen mooie kleding en kleding die je mooi staat', daar zit ik ook een beetje tussen!
ben stiekem wel een beetje (te??) trendgevoelig.. het scheelt dat ik een hele fijne maat en volgens mij 'makkelijk' lijf heb.. maar dan nog denk ik wel eens.. hmm ik draag een trend maar niet echt mijn ding.. en dan beland iets na een keer dragen ook weer in de kast... leuk in de winkel dus, maar thuis toch niet zo mijn ding..
wat ik altijd fijn vind zijn mooie basics.. met een (nieuwe) sjaal of mooie ketting kan je er toch heel anders uit zien!
Ook leuke jasjes en een paar fijne broeken (ik draag super skinnny, liefst van die gecoated nu) doet al veel..
en daarbij dan steeds nieuwe dingetjes ...
haha weet het eigenlijk ook niet..
ben vaak in de stad, zonder iets te kopen maar gewoon om even te snuffelen wat ik leuk vind. als ik dan wat meer tijd heb en ik heb bepaalde artikelen onthouden, dan koop ik ze vaak. Tegenwoordig match ik thuis ook vaak met wat ik al in mijn kast heb hangen.. en als ik niet genoeg kan matchen dan breng ik het terug...
heb overigens nog steeds geen nieuwe winterjas!!!!!! vind echt NIETS leuk nu... bah..
wat voor winterjas hebben jullie?
ik ben veel buiten dus hij moet ECHT warm zijn..
vind zelf lange mantels erg mooi, maar die zijn vaak te koud!
haha oh en nogmaals, nu ik een keer op mijn laptop forum..
WAT IS DAT MODEL LELIJK!!!!!
ik heb trouwens nog ergens een verkooptopic lopen.. dus als iemand goedkoop nog n leuk setje zoekt
zaterdag 8 december 2012 om 05:29
Bij mij is het probleem vaak ik vind sieraden kopen zo duur. Heb nu helemaal niks terwijl armbanden, kettingen een outfit natuurlijk ook weer anders maken. Vaak kan ik het wel combineren met meer dingen maar vind ik het vaak niet zo mooi.. Komt ook vaak omdat ik er dan niks bij heb qua sieraden wat het af maakt..
ik heb de maddengirl laarsjes gehaald die ik leuk vind, ga straks kijken hoe te combineren. Met iets van kniekousen of beenwarmers erboven zo iets zie ik wel eens en dat vind ik mooi.
bij de hm zie ik ook altijd de kleuren pantys erg mooi, geen idee hoe te combineren maar de kleuren staan mij sowieso niet echt.. Draag voornamelijk zwart grijs bruin beige. Heb een mooi wit shirt met groene bloemetjes van de hm, die staat me wel heel mooi door dat t niet teveel groen is, en mijn ogen die groen zijn meer laat stralen.
ik heb de maddengirl laarsjes gehaald die ik leuk vind, ga straks kijken hoe te combineren. Met iets van kniekousen of beenwarmers erboven zo iets zie ik wel eens en dat vind ik mooi.
bij de hm zie ik ook altijd de kleuren pantys erg mooi, geen idee hoe te combineren maar de kleuren staan mij sowieso niet echt.. Draag voornamelijk zwart grijs bruin beige. Heb een mooi wit shirt met groene bloemetjes van de hm, die staat me wel heel mooi door dat t niet teveel groen is, en mijn ogen die groen zijn meer laat stralen.
zaterdag 8 december 2012 om 08:10
Hoe dragen jullie jullie haar? Ik heb stijl lang haar tot halfewege mijn rug, in laagjes geknipt. Meestal draag ik het los of in een paardenstaart. Van knotten vooraal strak kijg ik onwijs veel hoofdpijn. Ik doe ook wel een de donut knot met een sok, staat best leuk. Morgen heb ik een feestje en ik ben op zoek naar een makkelijke manier om mijn haar op te stegen.
zondag 9 december 2012 om 09:42
Wat leuk Jirelle! Veel plezier met je aankoop 
@lorenne, thuis draag ik mijn haar vaak in een paardenstaart of knotje. Ik draag het ook wel eens 'half vast' (hoe leg ik dat uit..) bovenste laag maak ik achter dan vast met een klemmetje of zo'n haarspeld, de onderste laag 'hangt' gewoon los. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Zo'n donutknot met sok maken is nog niet gelukt, moet nog even oefenen.
Om miskopen te voorkomen denk ik zelf altijd bij twijfel niet doen. Ik kan altijd nog teruggaan naar de winkel om het alsnog te kopen. Als ik het wel koop laat ik ook vaak de kaartjes er nog even aanhangen, als ik er spijt van krijg kan ik het alsnog terugbrengen.
@lorenne, thuis draag ik mijn haar vaak in een paardenstaart of knotje. Ik draag het ook wel eens 'half vast' (hoe leg ik dat uit..) bovenste laag maak ik achter dan vast met een klemmetje of zo'n haarspeld, de onderste laag 'hangt' gewoon los. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Zo'n donutknot met sok maken is nog niet gelukt, moet nog even oefenen.
Om miskopen te voorkomen denk ik zelf altijd bij twijfel niet doen. Ik kan altijd nog teruggaan naar de winkel om het alsnog te kopen. Als ik het wel koop laat ik ook vaak de kaartjes er nog even aanhangen, als ik er spijt van krijg kan ik het alsnog terugbrengen.
zondag 9 december 2012 om 18:27
Jirelle ik hoor daar veel goede dingen over, maar ik denk alsmaar dat het heel duur is. Wat kostten ze? Mijn oogschaduw is bijna op, ik had ook zo'n kleuren paletje op elkaar afgestemd van NYC en moet zeggen dat het prachtige kleuren waren. Alleen blijft niet super zitten, zelfs met primer niet. Dus denk dat ik toch voor een betere ga dit keer, en het is bijna kerst dus ach....
@lorenne ik ook vaak los of de voorste plukken naar achter gestoken, met 2 speldjes midden op achterhoofd. Of een staart of knot, en soms opgestoken of een vlechtje. Eigenlijk van alles, haha.
Cookie, sieraden combineren doe ik niet vaak, ik draag bijna altijd dezelfde (dure) ringen, oorbellen en ketting van m'n vriend gekregen. Passen bij mij en (dus) ook bij al m'n kleding heel soms een armband of opvallende ketting, of een bloem in m'n haar
Fruitellie: een bontjas is echt warm! Maar bedoel je niet. Een gewatteerde met een goede rits met flap is ook vaak wel lekker warm, maar moet je goed naar zoeken. Ik draag altijd jassen tot minimaal op maar liefst net over m'n kont, dat scheelt ooi heel veel warmte op je rug en stukje benen.
Beenwarmers etc draag ik ook graag!
@lorenne ik ook vaak los of de voorste plukken naar achter gestoken, met 2 speldjes midden op achterhoofd. Of een staart of knot, en soms opgestoken of een vlechtje. Eigenlijk van alles, haha.
Cookie, sieraden combineren doe ik niet vaak, ik draag bijna altijd dezelfde (dure) ringen, oorbellen en ketting van m'n vriend gekregen. Passen bij mij en (dus) ook bij al m'n kleding heel soms een armband of opvallende ketting, of een bloem in m'n haar
Fruitellie: een bontjas is echt warm! Maar bedoel je niet. Een gewatteerde met een goede rits met flap is ook vaak wel lekker warm, maar moet je goed naar zoeken. Ik draag altijd jassen tot minimaal op maar liefst net over m'n kont, dat scheelt ooi heel veel warmte op je rug en stukje benen.
Beenwarmers etc draag ik ook graag!
zondag 9 december 2012 om 19:44
Je kunt dat zo duur maken als je zelf wilt, die sieraden. Voordat ik mijn vriend kende droeg ik allemaal zilver, en geen enkele diamant maar gewoon nette zilveren oorbellen en een paar ringen en soms een ketting. Wat ik wel lelijk vind zijn bijoux die niet meer blinken, worden zo dof en zwart. En ze geven af op mijn huid dus draag ze hooguit een middag / avond maar nooit de hele dag.
zondag 9 december 2012 om 19:46
Oja ik ben ook vrij tenger gebouwd dus heb allemaal fijnere sieraden, de grote ringen en dikke armbanden, zeg maar de grove sieraden, die staan me niet, hoe leuk ik sommige (maar lang niet allemaal!) ook vind. Ik lijk dan net zo'n wannabe, wil hip meedoen met de trend die me niet staat. Die draag ik dus niet (meer... Zucht als ik terug denk aan alle fashion faux pas die ik heb gemaakt tussen m'n 13e en 20e...)
zondag 9 december 2012 om 19:54
zondag 9 december 2012 om 21:32
Stomme telefoon ik heb een hele verhaal getypt alles is weg pff. Sammewatting dan: vandaag visite gehad ik heb 5 gangen gekookt, ik vond het best spannend maar het was alllemaal goed gelukt. @ sieraden, ik draag eigenlijk van alles, ook goedkoop en ook duur. Ik heb veel oorbellen , parels en sieraden met strikken. En oud zilver sieraden vind ik ook prachtig. @ Jirelle leuk dat je blij bent met de paletten. Ik heb Naked 2 , ik vind het opzich ok maar ik ben niet ondersteboven ervan. Voor een natuurlijke look zoals ze beweren vind ik dat er te weinig matte kleuren erin zitten. Ik vind glitters wel ok maar niet voor elke dag. Ik zou het niet opnieuw kopen in ieder geval. De Natural Eye van Too Faced ken ik nog niet, zijn er veel matte kleuren erin?
zondag 9 december 2012 om 21:37
@MissD ik ben zelf best tevreden over de make up van GOSH en van Rimmel. Ik heb voor overdag een kleine matte palette van Rimmel, die gebruik bijna dagelijks. Van Catrice vind ik maar een paar mono's mooi. Van NYC heb ik eigenlijk niets waar verkopen ze dat merk? Voor een feestje gebruik ik Smoked van Urban Decay, prachtige donkere tinten voor smokey eyes.
zondag 9 december 2012 om 23:59
Heb n jas; bontjas (fake) van n mooi merk met 60% korting
!!
@lorenne;wat had je gekookt? Ik houd ook echt van koken en een tafel feestelijk dekken!
Sieraden heb ik duur en goedkoop; Bijoux & echt... Houd zelf van grote sieraden! Heb als ' goede ' sieraden een guess horloge, melano ringen/zilveren ringen, josh&buddha2buddha&zilveren slavenarmband en dan 3 manden vol met zooi van de SIX enzo... Leuk om te varieren!
Wil graag n buddha2buddha ring.. En MiMoneda muntketting (heb nu n namaak)
Wat vinden jullie fijne merken? (Die je ook koopt) of mooie merken die misschien soms onbetaalbaar zijn?
@lorenne;wat had je gekookt? Ik houd ook echt van koken en een tafel feestelijk dekken!
Sieraden heb ik duur en goedkoop; Bijoux & echt... Houd zelf van grote sieraden! Heb als ' goede ' sieraden een guess horloge, melano ringen/zilveren ringen, josh&buddha2buddha&zilveren slavenarmband en dan 3 manden vol met zooi van de SIX enzo... Leuk om te varieren!
Wil graag n buddha2buddha ring.. En MiMoneda muntketting (heb nu n namaak)
Wat vinden jullie fijne merken? (Die je ook koopt) of mooie merken die misschien soms onbetaalbaar zijn?
maandag 10 december 2012 om 06:42
@missd volgens mij zijn die paletten ongeveer 40 euro per stuk oid, alleen afgelopen week had sephora een aanbieding van 2e halve prijs en ik had nog een bon van 25 euro, uiteindelijk betaalde ik 40 euro voor 2 paletten. De oogschaduws zijn enorm gepigmenteerd en dankzij de mini primer potion bij de naked palette zat het als een huis.
maandag 10 december 2012 om 07:40
Oef 40 is wel duur zeg ... Ik ga maar eens snuffelen voor iets dergelijks.
Fruitellie grappig hoe smaken kunnen verschillen. Ik kan echt geen merken noemen van wat k draag aan sieraden (ja een heel oud fossil horloge) iig zitten er veel diamanten in
Wat is het koud vanochtend!! Geen zin om te moeten fietsen zo!!
Fruitellie grappig hoe smaken kunnen verschillen. Ik kan echt geen merken noemen van wat k draag aan sieraden (ja een heel oud fossil horloge) iig zitten er veel diamanten in
Wat is het koud vanochtend!! Geen zin om te moeten fietsen zo!!
maandag 10 december 2012 om 07:45
maandag 10 december 2012 om 08:30
Ja alles is een beetje veel maar gewoon eens een keer wat spullen waardoor het voor mijn gevoel meer af maakt ! Mijn "ik" proberen te ontdekken
Dankje, maar het is nu alleen nog (online) kijken, heb veel kosten samen met mijn vriend gehad deze maand aan het huis (die nog niet helemaal af is) dus heb nu nergens anders geld voor. helaas!
maandag 10 december 2012 om 09:53
@Cookie wat voor sieraden zoek je? Je kan voor kerst of voor jouw verjaardag kado bons van Lucardi vragen of zo. Zilver is volgens mij redelijk betaalbaar goud, diamanten tja die zijn duur. En houd je van grote opvallende sieraden of just fijne? Een leuke ketting hoeft niet duur te zijn hoor. Ik had gisteren een zwarte jurk aan, ik vond het een beetje simpel dus ik droeg een jaren 50 stijl gekleurde ketting erop gekocht in de opruiming bij V en D. Ik heb veel complimenten gekregen over de ketting en die was uitgerekend 20 keer goedkoper dan de jurk. Ik bedoel iets moois hoeft niet duur te zijn, ik vind het juist leuk om duur en budget items te combineren om een geheel plaatje af te maken.
maandag 10 december 2012 om 10:00