Mode & Beauty alle pijlers

Mode & Beauty kletstopic

18-11-2012 11:05 1023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben je geïnteresseerd in mode en beauty en ben je ( bijna) dagelijks te vinden op deze pijler kom dan gezellig mee kletsen!
Hello !

Goede koopjes hier vandaag : een Clinique mascara van de ICI Paris en een haarborstel !

Qua blushers heb ik ze alleen van de Body Shop, twee tinten. In de zomer heel af en toe een bronzer ipv blusher. Waar ik vooral veel van heb zijn nagellakken en oogschaduwen, terwijl ik ze niet eens dagelijks draag...

Ben ook wel gek van monstertjes en proefverpakkingen !
Ik denk dat ik nog maar even naar de ici paris ga voor een mascara. Heb namelijk nog een tegoedbon van 5 euro.

Cosima welke mascara van Clinique heb je?? Ik heb jaren geleden een keer de high impact gehad maar die vond ik niet zo geweldig..
de High Impact juist Wat was er niet goed aan ?

Las vrij goede recensies online...

Ik heb nog nooit mascara's van Clinique geprobeerd, alltime favoriet hier is de YSL False lash effet of zoiets. De Inimitable van Chanel vond ik ook super...
Ik heb ook de Inimitable. Ik vind het super. Laatst had ik per ongeluk de waterproof versie gekregen, ik vind het helemaal niks. Ik baalde enorm dat ik niet gelijk had gekeken, make up mag je niet ruilen of terug brengen bij Ici.
Die van Chanel vond ik ook geniaal..... Maar duur :( of veel geld iig
Ik vond de High Impact niet ontzettend slecht ofzo maar niet echt bijzonder. Voor dat geld had ik meer verwacht. Maar de een is heel enthousiast over een mascara en de ander vindt het niks.

Ik ga even opzoeken hoe duur die van Chanel is.
@ FD nu is er 40 procent korting op mascara s bij ICI. Ik koop het ook meestal met een kado bon of met korting, anders vind ik het te duur...
L'oreal lash architect blijft alltime favorite! Heb veel duurdere en goedkopere geprobeerd, maar deze kom ik altijd op terug! Regelmatig 1+1 bij Kruidvat ;)

Zelfde als foundation van L"oreal.. True match <3

Gebruik ook standaard n bronzer/blusher daarvan... En dan de lijn voor blondes:)

Heb ook een hele fijne al jaren van estee lauder.

Lippenstift (heeeel af en toe) ga ik voor hema long lasting; intense kleur en blijft echt zitten!

Heb een mooi oogschaduwpalet van dior; 6 kleurtjes die je ook mooi kan matchen!

Wat ik een fijn 'luxe' product vind is een primer van collistar; ruikt heerlijk en maakt je huid mooi egaal... Gebruik dat alleen op stap...

Wat vinden jullie trouwens van die ombre hair trend? Ik zie het nu steeds meer maar weet t niet zo...

Beetje een meelooptrend denk ik,

Net als al die moustache dingen...
Als je nu nog net ombre aan komt loop je wel wat achter de meute aan ja, maar als het mooi gedaan is kan het heel chique zijn. Zelf waag ik me er niet aan, er zijn grenzen aan wat ik mijn haar aandoe

Ik ben bezig met veel dikke highlights, denk dat dat de nieuwe trend wordt.

Laatst ook de lash architect geprobeerd, vond het niks. Heb m volgens mij aan m'n moeder gegeven. Nu terug bij masterpiece van max factor, koop ze altijd 1+1 gratis.

Kan niet echt zeggen dat de dure make up die ik eerder droeg, beter was dan wat ik nu heb, ik kom eigenlijk ook nooit bij ici en Douglas enzo. Sport om niet zoveel geld uit te geven en er toch fabulous uit te zien

De online sale bij hm is trouwens begonnen maar ik heb niets meer nodig dus ik hoef even geen kleding, het geld kan beter naar andere zaken momenteel. Maar kijken blijft altijd leuk.

Verder stond hier gisteren op Viva een topic over een app waarmee je foto's van e kleding stukken kunt invoeren en de computer een match maakt, het topic is vrij snel verwijderd maar misschien hebben jullie het toevallig ook gezien. Het lijkt mij super om eens verrassende outfits uit mijn bestaande garderobe te zien komen, ik wissel eigenlijk voornamelijk accessoires. Of voor de grap zo'n trinny&susanna in je kast laten kijken & matchen, als ze maar niks weggooien!
Even druk gehad de afgelopen paar dagen nu een dagje vrij.

Ik ben helaas wel 20 en niet de max 30

Hoe shoppen jullie? Ik zie vel leuke dingen shirtjes, topjes, jurkjes, maar pff combineren ben ik eigenlijk toch niet zo goed in. Ik heb veel jasjes, maar ik doe er eigenlijk nog weinig mee. Ik zou zo graag wat meer accesoires, tasjes erbij kopen, dat maakt outfits af, en toch wat meer uitgeven aan complete sets, en niet steeds shirtjes die uiteindelijk maar op 1 broek/legging,panty leuk staan bijv..

Ga nu eerst mijn overbodige schoenen (pumps hoge hakken aan het verkopen want kan er niet meer op lopen , teveel last van enkels..) en daarna een frisse start, alleen nog bedenken, hoe!

al zit er al weken in mijn hoofd om alles drastisch te willen veranderen, om eens te ontpoppen ofzo iets, heb nooit mezelf kunnen zijn voelt het.

Fijne dag allemaal! x
Dames bedankt voor de mascara tip, ik ben nieuwsgierig naar Masterpiece en Lash Architect voor elke dag. Hoe vaak vervangen jullie de mascara? Ik probeer het om de 4 maanden.@ Miss D die app klinkt geweldig, ,mocht je het terug vinden geef je hier ook een hint? @ Cookie ik begrijp wat je bedoelt, je hebt jouw eigen stjil nog niet helemaal gevonden, maar je bent pas begin 20, je hebt nog tijd om erin te groeien. Ik zoek best veel inspiratie op internet, plaatjes, styling tips, etc. Een goede basis garderobe plus eeen paar eyecatchers maken wonderen. Ik probeer steeds verassende combinaties te bedenken met de kleding die ik al heb. Wat is jullie favoriete/ minst favoriete kleur? Ik ben gek op rood, paars/ lila, donker blauw. En ik heb een hekel aan bruin...
Hm dat is qua kleding wel anders als mijn alltimefavorite ROZEEE! Haha

Kleding grijs, zwart, pastel, wit en bordeaux rood + legergroen staat me goed... Heb heel veel creme (pastel) in mn kast!

Ik probeer laatste tijd ook wat meer 1 stijl te creeeren,

Vraag ook vaak of verkoopsters (ook bij H&M en Zara) nog leuke ideeen hebben, dat helpt!
Oeh fijne tip, ik ga zeker bij ICI kijken!
Op een blog kwam ik een aantal artikelen tegen over make-up uit de vorige eeuw.

link

nog een link

nog eentje
Jaaa heel leuk!

Hoe is het met iedereen?
Goeed !

Financiële meevaller gehad, dus da's altijd mooi meegenomen. Verder qua shoppen ben ik erg blij met de "edelstenenkleur" trend en de barok trend. vind het erg mooi, staat mij ook een stuk beter dan het pastellen, dat zo in was in het voorjaar ! Hou sowieso erg van diepe, donkere kleuren : blauw, goud, rood, groen

Ik wil nu een rokje kopen met een "barok" print, en leuke zwarte enkellaarsjes ! Staat hoog op mijn to-buy lijst !

En jullie ?
oh En cookie-dough !

Hier precies hetzelfde combineer-probleem... Ik koop leuke items, maar weet niet hoe ik het moet dragen. Soms heb ik wel een heel outfit in mijn hoofd, maar dan moet ik de rest van mijn hele outfit nog kopen en dat lukt soms niet.

Ook weet ik soms gewoon niet wat mij staat. Ik zie zovaak dingen die ik leuk vind, die ik dan koop en vervolgens merk ik dat het eigenlijk helemaal niet mijn kleuren//stijl zijn. Moet nog leren om het verschil tussen mooie kleren en kleren die mij goed staan te herkennen
kerstversiering ophangen! Gezellig met m'n floofde

Kwam alleen even zwaaien! Succes met de sneeuw morgen dames! Xx
Ik moet een aantal redelijk dure aankopen doen voor onze woning dus ik "mag" vanmezelf even niet teveel geld aan kleding en make-up uitgeven. Helaas kan ik nu niet zoveel werken omdat het niet zo druk is (ben oproepkracht) dus er komt even niet veel binnen hopelijk is het maar tijdelijk.. dus dan komt het wel weer goed.

Morgen ga ik een dagje shoppen met een vriendin. Heb eigenlijk niet echt dringend iets nodig.. zul je zien dat ik morgen allemaal leuke kleding tegenkom in de opruiming.. haha. Ik kan me wel beheersen (denk ik)

Gisteren bij de action een tonic gekocht van ¤ 1.42 de pure en natural. Kan nog geen mening geven maar volgens mij is ie wel fijn.

Morgen sneeuw ja! We reizen met de trein dus hoop dat alles goed verloopt.
Ik vind de kleding en de make-up van de dame hiernaast helemaal niet mooi. Dat wilde ik nog even met jullie delen
Hallo dames, ik kom alleen even zwaaien, ik heb tot laat gewerkt vanavond en ben ontzettend moe. Mogen ben ik gelukkig vrij, dus hopelijk geen last van de bergen sneeuw die gaan vallen Ik heb me voorgenomen om niet te veel te kopen in de uitverkoop, maar of het gaat lukken laat ik nog weten... @ Blusher succes met shoppen!
Heel eerlijk gezegd snap ik de cover van VIVA vrijwel nooit... jammer.,. want in het magazine staan genoeg leuke foto's. Deze vind ik ook weer te nineties cheap :(

Helaas hadden ze bij ICI geen Chanel macara :'(
Ben net terug van het shopmiddagje. Ik heb niks gekocht. Heb me wel voorgenomen om nu eindelijk eens echte goede winterlaarzen te kopen, die warm zijn en goed profiel hebben. Iedere keer denk ik met zo'n weer 'had ik maar..'

Hier is echt een flink pak sneeuw gevallen!
Goed zo Blusher, het is je gelukt om niets te kopen. Ik heb wel wat kleine dingen gekocht, bordeaux handschoenen , had ik nog niet, haar klemmetjes, en een paar jurken gepast bij Steps maar ze waren allemaal net niet. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik niet zo veel heb gekocht, we moeten veel Kerst kadotjes kopen dus extra geld kan ik goed gebruiken. @ Fifties jammer van de mascara, ik ben vergeten om langs te gaan en online hebben ze het ook niet. Volgende keer dan maar...Off topic Het viel wel mee met die sneeuw , he? Grote drama om niets
@ Cosima en Cookie ik heb ook veel miskopen gedaan in de loop van de jaren, veel kleding gekocht omdat ik ze op dat moment leuk vond zonder na te denken of ik ze ergens kan combineren wat ik al heb. Ik had op een gegeven moment een kast vol met kleding die niet bij elkaar paste. Erg he? Nu heb ik een kleiner budget voor mijzelf dus ik heb me voorgenomen om slim te shoppen. Ik koop alleen iets als ik weet dat ik het liefst twee, drie combinaties ermee kan maken met de spullen die ik al heb. Anders verdwijnt het weer in de kast en kom ik en jaar later erachter. Of als je genoeg tijd en geld hebt, dan kan je in een dag een hele outfit shoppen inclusief sieraden en schoenen. Zeker in de opruiming moet het lukken. Nog een tip, als je de kleding hebt gekocht bewaar het etiket totdat je zeker weet dat je het gaat dragen. Mocht je het toch niet gaan dragen dan kan je het veel makkelijker op MP verkopen of ruilen dan als het prijs eraf is. Uiteraard bewaar ook de bon. Ik heb een aparte deel van de kast voor de nieuwe kleding want ik vind het vies om ze tussen mijn gewassen spullen te hangen.Deze tips heb ik ook hier een dan van geplukt, bij mij werkt het tot nu toe. Nog iemand tips tegen miskopen? Of combinatie tips? Wat mijn betreft zijn ze van harte welkom! En tjeez wat is dat model vreeslijk gekleed en die make-up....no no no

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven