Mode & Beauty kletstopic
woensdag 28 november 2012 om 20:49
woensdag 28 november 2012 om 22:25
jaa-haaaas : wollen jas, grijs met zwarte mouwen (is wel in denk ik, zo'n dubbel gekleurde jas) en leuke zilvere/zwarte knopen. Ben er blij mee, hij is niet zo warm maar goed tot nu toe valt het hier ook nog mee qua temperatuur dus ja !
Lorenne, ik zoek ook nog eentje Ik denk dat je bij Benetton kunt kijken, maar ik ben gefocust op knopen en bij sommige Benetton jassen hebben de knopen dezelfde kleur als de jas zelf, wat ik niet zo mooi vind
Verder Vanilia misschien ? of de beter merken bij V&D / Bijenkorf. Nog een paar weekjes wachten denk ik...
Verder een beetje een dip-humeur hier, vind november echt niks, gelukkig is het gauw over, voel me wat zwakjes en humeurig voor niks ! Durf ook geen dingen meer te passen want schrok laatst van mezelf in het licht van de paskamers : bleek, cellulite, slap typisch winterlichaam dus !
En wat heeft Cosima gedaan om daar iets aan te doen : groene thee, baantjes trekken in een zwembad, joggen ?
Nee hoor... extra cheesecake én cappucino met slagroom bestellen om mijn verdriet weg te eten
Lorenne, ik zoek ook nog eentje Ik denk dat je bij Benetton kunt kijken, maar ik ben gefocust op knopen en bij sommige Benetton jassen hebben de knopen dezelfde kleur als de jas zelf, wat ik niet zo mooi vind
Verder Vanilia misschien ? of de beter merken bij V&D / Bijenkorf. Nog een paar weekjes wachten denk ik...
Verder een beetje een dip-humeur hier, vind november echt niks, gelukkig is het gauw over, voel me wat zwakjes en humeurig voor niks ! Durf ook geen dingen meer te passen want schrok laatst van mezelf in het licht van de paskamers : bleek, cellulite, slap typisch winterlichaam dus !
En wat heeft Cosima gedaan om daar iets aan te doen : groene thee, baantjes trekken in een zwembad, joggen ?
Nee hoor... extra cheesecake én cappucino met slagroom bestellen om mijn verdriet weg te eten
donderdag 29 november 2012 om 10:14
Idd erg boffen met die jas! Lorenne jij nog succes met de zoektocht en als ik iets tegenkom laat ik t natuurlijk ook weten.
voor je novemberdipje, Cosima. Hier ook nu en dan last van, niet leuk.
De light in the box artikelen zijn binnen. Opletten met deze site want de UpS koerier moest ik 25,40 contant aan invoerkosten betalen. Dat stond nergens bij de bestelling vermeld ! Hij zei dat veel mensen aan de deur hun bestelling weigerden. Dat heb ik niet gedaan, toch maar betaald want die dingen zijn zo goedkoop nergens anders te krijgen. En ze zijn erg mooi dus ben er blij mee
voor je novemberdipje, Cosima. Hier ook nu en dan last van, niet leuk.
De light in the box artikelen zijn binnen. Opletten met deze site want de UpS koerier moest ik 25,40 contant aan invoerkosten betalen. Dat stond nergens bij de bestelling vermeld ! Hij zei dat veel mensen aan de deur hun bestelling weigerden. Dat heb ik niet gedaan, toch maar betaald want die dingen zijn zo goedkoop nergens anders te krijgen. En ze zijn erg mooi dus ben er blij mee
donderdag 29 november 2012 om 21:13
@Cosima ik heb ook een hekel aan november en aan de hele winter eigenlijk, bij mij duurt het tot maart ongeweer, nog 3 maandjes doorbijten... Je koopt geen jas omdat je de knopen niet mooi vindt? Als je de jas mooi vindt kan je knopen op de markt kopen of in een hobby winkel en zelf vervangen? Ik doe dat met veel kleding eigenlijk...je krijgt echt een andere kledingstuk voor terug. Ik doe dat meestaal als ik een serie bekijk of zo. @ Miss D wat jammer van die verzendkosten zeg maar wel leuk dat je blij bent met de spullen!
donderdag 29 november 2012 om 23:14
Lorenne, naast het feit dat ik lui ben niet altijd tijd heb, de jas die ik bij Benetton zag heeft geen "buitenknopen", ze zijn binnen de jas genaaid zeg maar, kan het zo niet uitleggen, maar je ziet aan de buitenkant niet echt dat ze er zijn, maar aan de binnenkant wel
Ik probeer nog een foto te vinden. Ik kan daar dus niks mee doen, maaaar je geeft me wel een tip om mijn vestjes / cardigans op te vrolijken. Ik heb er een paar liggen die ik zo saai vind (wel handig), ik ga es kijken wat ik daar mee kan doen...
Wat dragen jullie met dit weer, op kantoor/werk/studie dan ? Ik probeer verschillende laagjes te dragen omdat ik het gauw koud heb, maar het komt er altijd op neer dat ik een leuk bloesje (korte mouwen) aan heb maar daarboven een saaie cardigan dus, van katoen. Maakt mijn outfit vaak te casual...
Hebben jullie tips ?
Ik ben ook op zoek naar mooie, chique truien, ook niet makkelijk te vinden... French Connection had hele mooie, maar wel tegen de 80-90 euro, vind ik weer veel voor een trui...
Ik probeer nog een foto te vinden. Ik kan daar dus niks mee doen, maaaar je geeft me wel een tip om mijn vestjes / cardigans op te vrolijken. Ik heb er een paar liggen die ik zo saai vind (wel handig), ik ga es kijken wat ik daar mee kan doen...
Wat dragen jullie met dit weer, op kantoor/werk/studie dan ? Ik probeer verschillende laagjes te dragen omdat ik het gauw koud heb, maar het komt er altijd op neer dat ik een leuk bloesje (korte mouwen) aan heb maar daarboven een saaie cardigan dus, van katoen. Maakt mijn outfit vaak te casual...
Hebben jullie tips ?
Ik ben ook op zoek naar mooie, chique truien, ook niet makkelijk te vinden... French Connection had hele mooie, maar wel tegen de 80-90 euro, vind ik weer veel voor een trui...
donderdag 29 november 2012 om 23:17
O en bedankt voor de novemberknuffels. Ik hou niet zo van de donker/kou, maar ben ook vooral zo suf en ongeinspireerd lijkt het wel. Alsof ik het liefst de hele dag op de bank hang met een megadeken die alles bedekt. En de hele dag maar thee drinken...
Maar goed, in december/januari vind ik de winkels wel heel leuk, en niet alleen dankzij de sale maar ok de leuke Kerstlichtjes en cosy, knusse etalages !
Maar goed, in december/januari vind ik de winkels wel heel leuk, en niet alleen dankzij de sale maar ok de leuke Kerstlichtjes en cosy, knusse etalages !
vrijdag 30 november 2012 om 11:49
@Cosima ik ben een muts wat koud betreft, ik kleed me ook met veel laagjes, ik draag meestal jurken en dan een colbertje plus een sjaal bovenop. En 100 den panty' s. Ik heb ook op mijn werk een zwarte vest liggen die vrijwel overaal bij past als ik het te koud heb. Verder heb ik echt een love en hate relatie met de feestdagen. Ik vind het leuk dat alles mooi versierd is en het warme Kerst gevoel maar ik vind het zoo koud....tja het is nooit goed, geef mij liever de zomer
vrijdag 30 november 2012 om 16:03
Hallo, ik heb wat hectische dagen achter de rug (en nog steeds erg druk) dus was even afwezig.
Ik heb het ook wel redelijk snel koud dus probeer altijd meerdere laagjes aan te trekken (is ook wel nodig). Ik heb sowieso altijd zo'n zwart hemdje van de H&M aan. Dat scheelt al qua warmte. Ik vind het wel lekker knus om in de winter onder een dekentje op de bank te liggen (oh, ik klink als een muts haha) maar na een tijdje ben ik het koude weer en het vroeg donker zijn wel moe.
Toevallig zag ik dat volgende week bij de Action van die thermo shirts in de aanbieding zijn voor ¤ 3,19. Volgende week eens kijken hoe 't stof aanvoelt. Iemand daar toevallig ervaring mee? Ik wil ook nieuwe thermo-sokken. Soms moet ik redelijk lang wachten op het station en als het echt hartje winter is vries ik bijna vast aan 't bankje.
Ik heb het ook wel redelijk snel koud dus probeer altijd meerdere laagjes aan te trekken (is ook wel nodig). Ik heb sowieso altijd zo'n zwart hemdje van de H&M aan. Dat scheelt al qua warmte. Ik vind het wel lekker knus om in de winter onder een dekentje op de bank te liggen (oh, ik klink als een muts haha) maar na een tijdje ben ik het koude weer en het vroeg donker zijn wel moe.
Toevallig zag ik dat volgende week bij de Action van die thermo shirts in de aanbieding zijn voor ¤ 3,19. Volgende week eens kijken hoe 't stof aanvoelt. Iemand daar toevallig ervaring mee? Ik wil ook nieuwe thermo-sokken. Soms moet ik redelijk lang wachten op het station en als het echt hartje winter is vries ik bijna vast aan 't bankje.
zaterdag 1 december 2012 om 10:26
Dag dames! Het is stilletjes hier... Jullie zitten toch niet allemaal weg te dippen door de komende winter hè??!
Hier ook even wat drukker, de tentamens komen eraan. Ik wil wel maar mag niet in een dip belanden dus ga braaf door met studeren, literatuuronderzoek en stage lopen.
Mijn ongesteldheid zo goed als over dat is ook wel fijn. En de Sinterklaas surprise ook al af! Eens niet de dag ervoor koortsachtig knutselen en hopen dat de lijm op tijd droog is
@Blusher: ik heb er shirts van de action van 2 jaar geleden die zijn best fijn maar hooggesloten en weinig stretch. Die van vorig jaar is meer stretch maar zit erg strak. De legging ervan is wel fijn, die draag ik gewoon als panty en zie je niets van dat het een action thermo legging is.
Ik denk dat ik voor thermo spul maar eens naar de HEMA ga.
Fijn weekend allemaal!!
Hier ook even wat drukker, de tentamens komen eraan. Ik wil wel maar mag niet in een dip belanden dus ga braaf door met studeren, literatuuronderzoek en stage lopen.
Mijn ongesteldheid zo goed als over dat is ook wel fijn. En de Sinterklaas surprise ook al af! Eens niet de dag ervoor koortsachtig knutselen en hopen dat de lijm op tijd droog is
@Blusher: ik heb er shirts van de action van 2 jaar geleden die zijn best fijn maar hooggesloten en weinig stretch. Die van vorig jaar is meer stretch maar zit erg strak. De legging ervan is wel fijn, die draag ik gewoon als panty en zie je niets van dat het een action thermo legging is.
Ik denk dat ik voor thermo spul maar eens naar de HEMA ga.
Fijn weekend allemaal!!
zaterdag 1 december 2012 om 21:09
Hier ook druk met van alles. @ Cosima je moet je niet schuldig voelen hoor, ik kan een lekkere stukje cheesecake ook niet weerstaan @ Blusher die Action thermo kleding wil ik ook halen, bedankt voor de tip. Ik vind het ook best stil hier, mochten meer dames mee willen kletsen zijn ze wat mij betreft van harte welkom. Het liefst ook rond de 30 of boven, nu voel ik me best oud tussen jullie de nieuwe Viva generatie maar wel gezellig! Het was al op een ander topic vermeld er is 40 procent korting op de high end mascara's bij de ici. Mijn ' goede' mascara is aan vervanging toe dus het komt mooi uit. @ fifties je ziet er stunning uit, de rok is echt wawww, prachtig!
zaterdag 1 december 2012 om 21:18
Wow,40% ?? ik heb al een tijd lang geen "goede" mascara gehad,mss toch maar s kijken...
Ben ook aan het kijken voor kerstcadeautjes,voor vrouwen makkelijk maar voor mannen heb ik nooit inspiratie !
Verder,bah wat een vies weer ! K ga morgen maar weer de stad in,is op zondag voor 12 uur altijd nog vrij rustig...
Ben ook aan het kijken voor kerstcadeautjes,voor vrouwen makkelijk maar voor mannen heb ik nooit inspiratie !
Verder,bah wat een vies weer ! K ga morgen maar weer de stad in,is op zondag voor 12 uur altijd nog vrij rustig...
zaterdag 1 december 2012 om 21:54
Wat voor soort schoenen draag je Cosima? Ik draag meestal hoge hakken, rond de 10 cm. Ik kan heel goed slagen bij de Zara,soms bij Mango en ik heb nog best veel schoenen van Tango. Die is helaas failliet, ik was blijkbaar de enige die ze leuk vond. Verder heb ik niet echt vaste merken, maar als ik op vakantie ga koop ik altijd schoenen ( als herinnering) Wat ik me zo irriteer aan de Nederlandse wegen, ze zijn niet gemaakt voor hoge hakken. Als de schoenen geen harde hak hebben, zijn ze na een keer dragen al kapot. Daarom draag ik mijn mooiste schoenen nooit als ik naar de stad ga, dan kan ik ze daarna gelijk weggooien.
zaterdag 1 december 2012 om 21:58
Geen naaldhakken,wel maryjanes,brogues en enkellaarsjes met hak. ik heb smalle voeten dus bij pumps schieten ze er zo uit !
Ik ben op zoek naar nettere hakken en zwarte enkellaarsjes.
Hoe vind je de kwaliteit van Zara/Mango schoenen ? Ik koop eigenlijk nooit schoenen bij kledingwinkels besef ik nu..
Ik ben op zoek naar nettere hakken en zwarte enkellaarsjes.
Hoe vind je de kwaliteit van Zara/Mango schoenen ? Ik koop eigenlijk nooit schoenen bij kledingwinkels besef ik nu..
zaterdag 1 december 2012 om 21:59
En leuk en comfortabel tja, daarvan heb ik maar een paar paren met plateauzool, de meeste zijn niet zo comfortabel helaas. Maar ik draag hoge hakken vanaf mijn 16-de , ik ben er aan gewend Oh ja, als ik Antwerpen ben ga ik altijd naar New Look voor schoenen, een paar van mijn mooiste feest schoenen komen daar vandaan, geen hoge kwaliteit, maar voor een feestje zijn ze zeker de moeite waard.
zaterdag 1 december 2012 om 22:11
Ik vind de kwaliteit best goed, maar ik ben er best zuinig op en draag nooit een paar totdat het versleten is dus geen idee hoe lang ze mee gaan.En ik heb nog schoenen van 7-8 jaar geleden die er nog goed uit zien. Hoeveel betalen jullie gemiddeld voor een paar schoenen? Ik heb liever 10 paar schoenen van 50 e dan 5 paar van 100 Ik koop ook wel eens schoenen bij Van Haren( in de 5th Avenue collectie hebben ze best leuke schoenen vind ik) , of Dolcis.
zondag 2 december 2012 om 12:00
@lorenne, lastig om te zeggen hoeveel ik gemiddeld aan schoenen uitgeef. Bij bepaalde merken weet ik dat het goede kwaliteit is en dat ik er lang plezier van zal hebben, ik vind het die investering dan wel waard. Zeker als het schoenen zijn waar ik dagelijks veel op loop. Ik kan het verschil tussen goedkoop en duurder dan wel merken. Wil niet zeggen dat alle goedkope schoenen slecht zijn. Ik loop nu al vanaf mei/juni op veterschoenen/sneakers van de scapino, die waren 12 euro!
Wil ik pumps die ik alleen op feestjes draag dan ga ik daar niet veel geld aan uitgeven. Die haal ik dan bijvoorbeeld bij de van haren, of ergens in de opruiming. Sowieso wacht ik met schoenen kopen ook liever op de opruiming.
Ik keek net even op de website van de van Haren, het is er nu sale. Staan wel een aantal leuke dingen bij, voor héél weinig geld. Bij dolcis heb ik ook wel eens wat gekocht.
Wil ik pumps die ik alleen op feestjes draag dan ga ik daar niet veel geld aan uitgeven. Die haal ik dan bijvoorbeeld bij de van haren, of ergens in de opruiming. Sowieso wacht ik met schoenen kopen ook liever op de opruiming.
Ik keek net even op de website van de van Haren, het is er nu sale. Staan wel een aantal leuke dingen bij, voor héél weinig geld. Bij dolcis heb ik ook wel eens wat gekocht.
zondag 2 december 2012 om 23:18
Hoe groot is jullie blush stash eigenlijk? Ik heb er nu niet zo veel, al doet m'n nickname misschien anders vermoeden. Een stuk of 5/6. Dat valt wel mee toch? Ik ben nog op zoek naar een mooie matte blush. Ik vind het namelijk niet altijd fijn om op te lichten als een discobal als de zon op m'n gezicht schijnt.
maandag 3 december 2012 om 08:54
Goede morgen dames, hoe gaat het met jullie vandaag? Hier sneuwt het, en ik ben er niet zo blij mee eigenlijk. Ik ben namelijk erg bang om te rijden als het glad is, het wordt echt doorbijten de komende maanden. Ik forum mobiel dus ik kan het plaatje niet zien met het meisje op de cover. Is het erg? Over vampieren gesporoken, ik ben gek op True Blood en Vampire Diaries... Welke series volgen jullie? Wij volgen ook Revenge en American Horror Story. En ik alleen SATC, af en toe. Ik wil een volgen met de mode van vroeger, ik dacht aan Downtown Abbey of House of Elliot. @Blusher ik dacht ook dat je een behoorlijke collectie blush hebt ha ha. Ik heb er maar twee, een van Lancome en een goedkope van Catrice.Ik doe ook erg lang mee, ik gebruik het niet elke dag.
maandag 3 december 2012 om 09:09
Hier ooksneeuw! Blijft net een beetje liggen. Ik hoef maar een klein stukje te fietsen midden in de stad dus dat is geen probleem.
Wel balen dat je zo bang bent van gladheid, Lorenne. Heb je wel winterbanden? Dat scheelt echt veel.
Blushers hier goedkoop: NyC, essence etc. Meestal de matte multicolor kleuren.
Moet aan t werk! Fijne dag allemaal!
Wel balen dat je zo bang bent van gladheid, Lorenne. Heb je wel winterbanden? Dat scheelt echt veel.
Blushers hier goedkoop: NyC, essence etc. Meestal de matte multicolor kleuren.
Moet aan t werk! Fijne dag allemaal!