Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Pffff ik forum via mn telefoon en zag niks meer gebeuren op het weggeeftopic.. Nee sukkel, als er een nieuw deel is waar ze schrijven zal de 'oude' niet meer omhoogkomen he

Happy new topic dus

Ik weet niet meer wat ik nog heb want ik ben opslag voor iemand momenteel Hele kamer staat vol dus weet het niet meer want ik kom er niet meer in.. Als het weg is zal ik updaten!

Doen die hema zegels het nog? Ik heb een volle kaart en losse zegels gekregen maar ik zou niet weten wat ik met meer glazen moet. chocolover_viva @ hotmail . com
Marels, ik zou heel blij zijn met die zonnebloem-bonnen. Ik weet niet of je me kent en ik kan me voorstellen dat je het liever aan iemand geeft die hier vaker komt, maar voor het geval dat je het toch aandurft, zou je me een mailtje willen sturen op spikyrulez @ hotmail . com?
Komt goed Tomatensoep!
668, the neighbour of the Beast
Fijn!
nvt
nvt
Marels, je hebt mail!

Enne... heeft iemand nog glaszegels over van de Hema?

Ik heb zojuist 12 wijnglazen kapot gemaakt. Oeps...

Struikelen over je eigen voeten met glazen in je handen raad ik iedereen af. Gelukkig heb ik zelf geen schrammetje, dat had heel goed anders kunnen lopen!
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
Ehm, Nanoe.... Een béétje rustig aan kan geen kwaad hoor. Drie minuten na je eerste berichtje zo lopen schreeuwen, djiez.
IK WIL POSTING 500
Moest even m'n bed opmaken Nanoe . Je hebt mail.

Essie, balen zeg dat je zo onderuit gaat. Gelukkig is het "alleen maar" glasschade.
Snjókorn falla, á allt og alla
Heel erg balen inderdaad. Hoe ik dat nou had?

Maar achteraf kan ik er wel flink om lachen, hoor. Kluns dat ik ben!
quote:Essie78 schreef op 09 december 2012 @ 20:07:

Marels, je hebt mail!

Struikelen over je eigen voeten met glazen in je handen raad ik iedereen af. Gelukkig heb ik zelf geen schrammetje, dat had heel goed anders kunnen lopen!

Oei! Dat moet je inderdaad niet te vaak doen

Ik heb geen zegels maar kun je die nu nog bij de hema krijgen? Want dan wil ik er wel op gaan letten voor je.
Nee, dat was tot vorige week ofzo. Maar ik heb hier zo vaak glaszegels voorbij zien komen, dat ik het op zijn minst kan vragen.

Anders haal ik ze gewoon bij de kringloop, hoor.

Wel lief aangeboden, Tomatensoep!
Heb de mijne al weggegeven essie, anders had je ze zo kunnen krijgen. Geloof dat er heel veel mensen waren die zegels hadden, misschien dat er nog mensen zijn die ze over hebben?
quote:Shenandoah schreef op 09 december 2012 @ 14:46:

@zaza

Probeer je te mailen maar krijg steeds error.

wil je mij mailen op nickname apenstaartje xs4all punt nl?Done!!
Ik heb nog wel 1 zegeltje Essie? Weet niet of het helpt?

Nog een vraagje, ik heb indertijd mijn kwasten weggegeven, maar nu heb ik er nog een paar gevonden. Wil diegene (ik dacht Gaby?) ze nog hebben?
O ja Peacy, die heb ik van jou gekregen! Heb er al een schilderij mee gemaakt hoor!

Ik heb nu genoeg kwasten hoor! Maar was er wel blij mee!
@ Marels: Balen zeg van je stofzuiger!

@ Cookie-dough: Ik heb wel interesse in je shampoos, maar het heeft volgens mij alleen zin als het niet verstuurd hoeft te worden. Kun je aangeven in welke regio je woont? Mag ook via mail: isavanviva [at] gmail [dot] com.

@ Essie: Gelukkig dat je zelf geen schade hebt! Ik heb geen zegeltjes voor je.

@ Lolitaah: Mocht tandpasta er toch vanaf zien, dan heb ik wel interesse in je Jip&Janneke-boek

@ Shenandoah: Ik heb niks meer gehoord van Flower, dus als je me mailt, zijn ze voor jou isavanviva [at] gmail [dot] com

@ Zaza-zebra: Die vingerpoppetjes, heb je die nog? Ik denk dat mijn dochter die wel leuk vindt.
Isa: ja daar zat ik ook aan te denken, bij versturen kan het gaan lekken. Vlakbij breda
quote:Marels schreef op 09 december 2012 @ 10:33:

Prima hoor Snjo! Ik zie het wel verschijnen. Ik heb het mijn collega al verteld, die is helemaal blij!!

Ik ben ook altijd benieuwd hoe het gaat met mijn spulletjes.

Ik heb gisteren heel veel oude sieraden die ik gekregen heb van onder andere Lely uit elkaar gehaald en daar superveel gave onderdelen uit gehaald.

Qua langer geleden....

Mijn moeder pronkte pas nog met het kerstservies dat ze van wie-was-het-ook-alweer uit het Hoge Noorden gekregen had. Ze zei met Sinterklaas dat ze dat nu tevoorschijn mocht halen

Ik draag de kleding die ik van mamavanthijs (? toch) gekregen heb nog heel regelmatig. Net als dat ik van de week het jurkje van ooooh wie was het ook alweer weer gedragen heb en ik het grijze vest heel veel draag.

Om nog maar te zwijgen van de Playstation, natuurlijk. Jeetje, de PS3. Dat blijft voor mij het wonder van het jaar. Hoelang vriend daar al niet naar op zoek was, en steeds maar kijken wat ze nu kostte... Maar we hadden er nooit het geld voor, of toch niet om zomaar aan luxe uit te geven.

We hebben het er hier in huis nog vaak over, hoe ongelofelijk het is dat we de Playstation zomaar gekregen hebben en hoe blij we er mee zijn.

Meer verhalen, ik vind dit wel leuk!Jaa mijn jurkje en vestje denk ik Fijn om te horen dat ze nog een tweede leven hebben!
a docter a day keeps the apple away
quote:Essie78 schreef op 09 december 2012 @ 20:07:

Marels, je hebt mail!

ik heb er nog 5 gevonden

je mag mij mailen op marmotmalletje@gmail.com
a docter a day keeps the apple away
Ik ben ook heel blij met de gekregen spuletjes van NewNick,

onze jongste heeft nu nog maat 80 en ik kreeg kleertjes maat 86, gisteren moesten we naar een verjaardag, en onze kleine man dus een heel mooi blauw met grijs vestje aan, en iedereen riep erover dat het zo leuk stond. Het was nog ietsje te ruim hihi maar het stond hem zo lief!!
quote:mamavanf schreef op 09 december 2012 @ 16:27:

Maylea kan me mailen op summer04_73 apenstaartje hotmail punt comHeel lief maar ik las net dat Essie 12 glazen heeft laten vallen, dan kan zij ze goed gebruiken.
quote:chocolover schreef op 09 december 2012 @ 18:01:

Pffff ik forum via mn telefoon en zag niks meer gebeuren op het weggeeftopic.. Nee sukkel, als er een nieuw deel is waar ze schrijven zal de 'oude' niet meer omhoogkomen he

!

Doen die hema zegels het nog? Ik heb een volle kaart en losse zegels gekregen maar ik zou niet weten wat ik met meer glazen moet. chocolover_viva @ hotmail . com

Misschien kun je ze ook aan Essie geven, dan heeft ze al weer 6 nieuwe glazen
quote:Marels schreef op 09 december 2012 @ 15:57:

Ik heb trouwens nog steeds van die ouderwetse kop- en schoteltjes:

[afbeelding]

Ik moet ruimte in de kast....

Ze zijn geweldig dus, heerlijk kitscherig. Er zit goedkoop spul bij geloof ik, maar ook volgens mij iets duurdere dingetjes.

Vorig jaar is mijn moeder overleden en ik heb een paar van dat soort kopjes gekregen. Ik zou er nog wel wat bij willen ( heb veel leuk dingen gezien die je er van kunt maken en weggooien vind ik zonde ) maar stuur je ze ook op. Is wel gevaarlijk met deze storm over de grote plas

Ik kan voor jou weleens mijn verzameling kettingen en armbanden waar ik ooit wat mee wilde doen maar nooit van gekomen is. Nou ja, het is eerlijk gezegd niet zo'n mijn ding

Verder heb ik een agenda van de postcodeloterij met allemaal voordeel bonnen waaronder veel saunabonnen.

Roep maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven