Gezondheid alle pijlers

steunkous vervolg

12-12-2012 10:41 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik mobiel forum en ik mijn topic niet meer kan vinden even een nieuwe.

Net bij de huisarts geweest en hij maakt zich toch wel zorgen..

Hij heeft me doorgestuurd naar de dermatoloog voor verder onderzoek.

Dit omdat het nu in mijn bovenbeen zit en hij was bang dat mijn vatensysteem van boven tot onder niet meer werkt.

Schijnt bijna niet voor te komen dat het bovenbeen niet meer werkt maar omdat het dus zo verplaatst heeft is hij er toch bang voor

Binnen anderhalve week kreeg ik te horen wanneer ik bij de dermatoloog terecht kan.

Voor de jeuk moest ik vaseline gebruiken .

Ik mag de kousen voorlopig dus niet meer aan.

Mijn theorie van ,stel dat ik kousen tot aan e lies krijg waar gaat er dan naartoe vond hij ook wel logisch denken want ja hij zegt ook, normaal stopt het door de kousen maar bij jou breid het zich alleen maar verder uit.

Afwachten dus even.
Je kunt ook zelf de poli dermatologie bellen wanneer ze plek hebben en vragen of ze je bij een uitvaller willen bellen.
@girlygirl08

Sorry dat ik op je topic inbreek. Ik ben zorgadviseur en samen met mijn collega's hebben we een topic hier op viva.

Ik lees dat je pas over anderhalve week weet wanneer je bij de dermatoloog terecht kunt? Vervelend dat je daarop moet wachten. Als je wilt kunnen wij voor je gaan kijken waar je snel terecht kunt? Ik lees het wel als je dat wilt.

Groetjes,

Linda
Heb je een vraag maar stel je deze liever niet op het forum? Mail dan naar onlinezorgadviseur@menzis.nl
Ik ben wel bij menzis verzekerd.

Maar de huisarts heeft de verwijsbrief gemaild naar de dermatoloog . Ik zou binnen anderhalf week een brief van het zkh krijgen wanneer ik terecht kan.'is dat een probleem?

Hoe sneller ik meer weer hoe beter natuurlijk en ik weet niet of zkh in almelo wel goede dermatologen heeft .. Ik ben niet zo fan van het ziekenhuis hier .
quote:girlygirl08 schreef op 12 december 2012 @ 11:47:

Ik ben wel bij menzis verzekerd.

Maar de huisarts heeft de verwijsbrief gemaild naar de dermatoloog . Ik zou binnen anderhalf week een brief van het zkh krijgen wanneer ik terecht kan.'is dat een probleem?

Hoe sneller ik meer weer hoe beter natuurlijk en ik weet niet of zkh in almelo wel goede dermatologen heeft .. Ik ben niet zo fan van het ziekenhuis hier .

@girlygirl08

Deze service bieden wij ook aan niet verzekerden aan, dus dat had niet uitgemaakt. Wel is het zo dat we voor jou gelijk kunnen kijken naar de gecontracteerde dermatologen.

Je bent niet verplicht om naar het ziekenhuis te gaan waar je huisarts je naar toe stuurt. Alleen heb je wel een nieuwe verwijzing nodig, mocht je ergens anders heen willen.

We kunnen de wachttijden voor je nagaan, zodat je in ieder geval duidelijk hebt waar je in de omgeving het snelste terecht kunt. Naar welk ziekenhuis je vervolgens gaat mag je zelf bepalen.

Mocht je willen dat ik het voor je ga uitzoeken, mail me dan je gegevens op onlinezorgadviseur@menzis.nl. Verwijs in je mail dan even naar dit topic.
Heb je een vraag maar stel je deze liever niet op het forum? Mail dan naar onlinezorgadviseur@menzis.nl
Offtopic: ik blijf het raar vinden, die Menziszorgadviseurs...

Ontopic: ik zou als ik jou was zelf een poli dermatologie bellen TO. Leg het probleem uit en wie weet kan je sneller terecht. Is er net iemand uitgevallen. Ik vind anderhalve week wachten best lang in dit geval, je bent er al zo'n tijd mee bezig! (Zonder ooit een duplex gehad te hebben, wat doorgaans nog dezelfde dag kan.)
Oké. Ik zal morgen eens met dermatologie bellen hierover.

Wellicht kan het inderdaad sneller.

Voor de bmhk ben ik behandeld in Zutphen en dat vond ik een heel fijn zkh maar ook een hoop geregel wb de kinderen en manlief met werk omdat het verder weg is.

Ons eigen zkh ben ik geen fan van maar ga er wel gewoon heen en als het me niet aanstaat wb onderzoeken en communicatie ben ik er zo weg.

Mijn cardioloog zit in Enschede ( ivm uitgebreid thoraxcentrum) maar de dermatologie schijnt daar weer niet oké te zijn.
Je bent dus ook onder behandeling van de cardioloog? Een probleem met je bloedvaten kan ook daar vandaan komen. Sterkte met alles, hopelijk wordt het snel wat duidelijker voor je.
Ja ik heb hypertensie en sta daarvoor onder strenge controle. Vorig jaar al een holten onderzoek gehad , en een echo van het hart. Dat was toen goed, maar toen had ik deze klachten niet.

Ok heb volgende week dinsdag weer controle van de bloeddruk bij de praktijk ondersteuner, daar moet ik elke drie maanden naartoe.

Ik heb de afgelopen tijd een dieet gevolgd om te kijken of dat hielp maar hij is nog steeds hoog.

Vooral de onderdruk zit altijd rond de 90 à 100

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven