Entertainment alle pijlers

Divorce

16-12-2012 21:46 357 berichten
Rtl4.

Anyone?
quote:Waxine schreef op 16 december 2012 @ 21:57:

Jeroen Spitzenberger!Dè reden om te kijken!
Alle reacties Link kopieren
Iemand enig idee met wie Sophie/ Chantal aan tafel zat. Haar vriendin? Totaal niet belangrijk natuurlijk maar gezicht kwam me zo bekend voor en kan er echt niet opkomen!
Ja, zelfs als piet vond ik 'm lekker!
Zo, het wordt al boeiender.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Zij speelde een tijd in goede tijden slechte tijden... (die vriendin van Chantal)
quote:anoniempje1992 schreef op 16 december 2012 @ 22:07:

Iemand enig idee met wie Sophie/ Chantal aan tafel zat. Haar vriendin? Totaal niet belangrijk natuurlijk maar gezicht kwam me zo bekend voor en kan er echt niet opkomen!Ze speelde in GTST
Ronja uit GTST
quote:lilyofthevalley schreef op 16 december 2012 @ 21:55:

En wat een ouwe muziek steeds! Maar naar Waldemar kan ik heel lang kijken.Ik vind die ouwe muziek juist leuk! Waldemar ook!
Jeroentje!! Yummie
Ik snap werkelijk niet wat iedereen zo leuk vindt aan jeroen.. Ik word er niet warm of koud van.
Ik vind m hot! In alles is liefde nog neer btw..( wel zonder die lelijke bakkebaarden)
Ja ook present!

Vind het tot nu toe wel leuk, even inkomen.
Cassis lafitte
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik ben het helemaal vergeten en kijk nu de laatste vijf minuten!

Heb ik iets gemist? Is het het waard om op uitzending gemist te kijken?
Gezellig wijffie, die vrouw van David!
Ik vond Jeroen ook leuker in Alles is liefde, maar vind 'm nu ook goed te doen hoor.
Mannen ook, pa zet dochter voor schut, Jeroen is jaloers terwijl hij vreemdging.
Jibba en tamina thanks !

Ik vind t wel een aardige serie
Ik moet er wel aanwennen, kan het ook niet mijn vriend aandoen om steeds te kijken. Misschien wel bij uitzendinggemist.
Ik vond het ook wel grappig!
Dat was het al weer. Eigenlijk zouden ze een nieuwe serie met een dubbele aflevering moeten beginnen.

Wie zingt I know you can take it?
Leuk, maar moet ook inkomen
Het einde werd wel leuk. Mee eens dat ze een nieuwe serie even met een dubbele aflevering moeten starten om erin te komen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Leuk!

Mijn man en ik hebben weer een nieuwe zondagavondserie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven