C1000, en andere ergerniswinkels

20-12-2012 15:31 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
De dichtsbijzijnde super hier is een C1000 en omdat het regende en ik naar de apotheek ernaast moest, ben ik er toch maar heen gegaan, normaal ga ik naar de Albert Heijn en de Lidl.

Ligt het nu aan mij, of is het gewoon geen fijne supermarkt?

De rij bij de kassa is altijd best lang, ook 's ochtends, ze gooien dan geen extra kassa open. De indeling is ook niet logisch, kan echt veel dingen niet vinden, terwijl ik dat in andere supers waar ik niet vaak kom bijna nooit heb. Als ik het dan iemand wil vragen, ben ik altijd heel lang op zoek naar een vakkenvuller. De vestiging is niet erg klein, maar ze hebben geen suikervrij assortiment. De goede aanbiedingen zijn bijna altijd op: 'vanmiddag komt er wel weer een zending, maar ik kan u nu al zeggen dat er heel weinig van de aanbieding die u zoekt bij zit. Dus ik zou het er niet op wagen'

En wilde ik mezelf verwennen met een lekkere banketstaaf (kon ik overigens ook niet vinden), valt ie eigenlijk best tegen ook nog.

Ik fiets/rij dus vaak om, om naar een andere super te gaan. Ik kan me dan ook eigenlijk niet voorstellen dat iemand specifiek naar de C1000 zou rijden als een andere super dichterbij is. Heb het gevoel dat mensen erheen gaan om dat deze super nu eenmaal het dichtst bij is.

Ligt het aan mij, of zijn er meer die de C1000 niet fijn vinden? Of een andere winkel misschien?
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
De C1000 verdwijnt toch, met een beetje mazzel krijg je er een AH voor in de plaats. Ik vind de C1000 ook een rotwinkel, gelukkig heb ik hier de keuze uit twee AH's en een Jumbo. Beter!
Ligt niet aan de winkel. Ik ken een hele fijn C1000 maar bij mij om de hoek zit een mini-AH en dat is nog net geen AH To Go en daar is het altijd een ramp. Terwijl de grotere AH iets verderop prima is.
Volgens mij verschilt het erg per filiaal. Kwaliteit ligt erg aan de eigenaar. Ik ga juist graag naar de C1000, omdat deze hier beter is dan bijvoorbeeld de AH.
Hier is mijn vaste super de c1000.

Kan altijd alles vinden.

Ik vind de Jumbo hier dan weer helemaal niets.

Heeft denk ik ook met je persoonlijke voorkeur te maken/gewenning.
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 20 december 2012 @ 15:33:

De C1000 verdwijnt toch, met een beetje mazzel krijg je er een AH voor in de plaats. Ik vind de C1000 ook een rotwinkel, gelukkig heb ik hier de keuze uit twee AH's en een Jumbo. Beter!Ah, dat is goed nieuws, ik ga duimen
Altijd C1000, ik zweer erbij. Beter dan de Jumbo en AH die hier ook zijn.
Ik krijg er een punthoofd van!
Ik vind het ook geen superwinkel, maar misschien omdat de supermarkt waar ik normaal kom mij al 25 jaar bekend is en ik weet waar alles staat. De C1000 in mijn buurt heeft wel suikervrije producten, maar de indeling is vaak verwarrend en het is er altijd superdruk.
En het zal inderdaad ook wel schelen per super, ligt ook aan de eigenaar hoeveel personeel er is in geval van een franchise winkel.

Ik ben 29, maar voel me net als mijn oma van 87 als ik daar weer door de super dool op zoek naar iets :(

Wat ik eigenlijk nog het naarst vind aan die super is dat er zo weinig mensen werken. En de rij is altijd lang. Bij de Lidl ook, maar daar reken ik dan ook minder af voor mijn mandje.

Wel fijn zijn de 1 euro aanbiedingen die ze nu hebben, maar ben drie keer geweest voor de rookworsten van vorige week, en die waren dus steeds op (en ik kon ze eerst dus ook niet vinden )
Het ligt er ook helemaal aan hoeveel concurrentie de supermarkt heeft denk ik. Verderop in het dorp zit alleen een plus. Tien keer niks dus. Reclameproducten altijd 'uitverkocht', slechte service, ...
Hier in de buurt worden de C1000's allemaal AH. Anders worden ze Jumbo. Het moet allemaal in de komende jaren gebeuren. Nog even dus en de C1000 kan de geschiedenisboeken in. Net als Super De Boer.
Bestaat de C1000 nog dan?

Ik ga alleen nog maar naar AH, heerlijke winkel. Die dure Lidl vertik ik.
Hier zit de C1000 het dichtstbij, maar ik vind het een rotwinkel. Onoverzichtelijk, smalle paden en een veel te beperkt assortiment. Het vlees en fruit zijn er slecht. Ik kom er alleen nog als ik echt snel iets moet hebben, verder ga ik naar AH. Gelukkig komt er binnenkort een Jumbo, die vind ik over het algemeen ook fijn.
Verschilt per filiaal. Wij hebben hier de jumbo om de hoek zitten maar daar gaan we niet meer heen. Diepvries is één grote chaos. En 't vlees is niet mooi, en zitten (bijna) altijd botjes in gehakt/shoarma/hamburgers (dingen waar geen bot in hoort te zitten)

Vind de c1000 hier zelf wel fijn, en ruim opgezet, maar te ver weg. Hier is het altijd de boni, geen luxe winkel maar wel altijd netjes en heel overzichtelijk.
quote:SeptemberGirl schreef op 20 december 2012 @ 15:40:

Bestaat de C1000 nog dan?

Ik ga alleen nog maar naar AH, heerlijke winkel. Die dure Lidl vertik ik.Die dure Lidl? En je gaat naar een goedkope AH? Ik snap geloof ik iets niet
Hier is de C1000 ook een 'kolere' winkel en bij mijn schoonmoeder in het dorp ook. Slecht assortiment en heel vaak groenten (voorgesneden, zoals andijvie) die gewoon zuur zijn als je de zak thuis open maakt. Vind het brood ook echt supermarktbrood. Hier gaat hij ook weg en komt er een jumbo. Joepie! Hoef ik niet helemaal om te rijden voor den olifant! Verder een overload aan AH's hier. Ook prima hoor, maar keuze is wel prettig. Vind de C1000 een beetje de 'van haren' onder de supermarkten. Het is het gewoon echt allemaal net niet.
quote:ontbijtkoekje schreef op 20 december 2012 @ 15:41:

[...]

Die dure Lidl? En je gaat naar een goedkope AH? Ik snap geloof ik iets niet

Heb hele lijsten in mijn hoofd van wat goedkoper is bij de AH, en wat weer bij de Lidl. Euroshopper creme fraiche, room en roomboter, bak en braad en eieren zijn goedkoper bij de Albert Heijn dan bij de Lidl. Bij de Lidl zijn vlees en groeten en de snackjes dan weer goedkoper. Sommige dingen zijn dan weer in Duitsland goedkoper of voor dezelfde prijs lekkers, dus dat halen we daar.

Nu geen werk momenteel, dus vind het wel handig en ook leuk om zoveel mogelijk te besparen
C1000 valt wel mee hier, wel enorm druk altijd en weinig kassas open. De euroweken vind ik dan wel weer heel voordelig, dus ik kom er dan extra :-)

Kruidvat en Aldi zijn voor mij de jeukwinkels, vreselijk!
Hier is de c1000 ook zo'n rampwinkel. Vreselijk overdreven druk, en compleet volgestowdt met extra pallets (meestal met louter rotzooi), je kan er je kont niet keren.

En het vlees is erg slecht. Compleet onlogische indeling en geen ruimte voor een wachtrij bij de kassa, waardoor je dus ergens tussen de ramvolle en drukke schappen staat.
Ik kom ook nooit bij de c1000 als ik het kan vermijden. Hier in de buurt hebben ze geen biologisch vlees of melk en ik kan ook nooit iets vinden.

Er zit hier een c1000 heel dicht in de buurt, ik hoop zo dat het snel een Jumbo wordt!
ES is idd vaak goedkoper dan Lidl of Aldi.

C1000 is hier een pauperwinkel, maar daar ligt waarschijnlijk aan de wijk waarin hij gevestigd is.
De c1000 bij mij in de buurt ziet er prima uit. En dat terwijl ie in een pauperbuurt staat. Alleen openingstijden vind ik wel van de zotte: van 8 tot 22 uur en zondag van 10 tot 20 uur. Arm personeel!
quote:ModestMouse schreef op 20 december 2012 @ 15:44:

[...]

Heb hele lijsten in mijn hoofd van wat goedkoper is bij de AH, en wat weer bij de Lidl. Euroshopper creme fraiche, room en roomboter, bak en braad en eieren zijn goedkoper bij de Albert Heijn dan bij de Lidl. Bij de Lidl zijn vlees en groeten en de snackjes dan weer goedkoper. Sommige dingen zijn dan weer in Duitsland goedkoper of voor dezelfde prijs lekkers, dus dat halen we daar.

Nu geen werk momenteel, dus vind het wel handig en ook leuk om zoveel mogelijk te besparen

Grappig want ik vroeg me dit juist af (uurtje terug). Hier zijn diverse supermarkten maar ze zijn allemaal een km of 3 fietsen, minimaal en er is er niet één ideaal.

Zat me idd af te vragen of het zin had t één standaard bij de één te halen en t ander bij de ander.

Zijn er geen sites waar dit uitgeplozen is? Ik heb niet zo veel zin om het zelf uit te zoeken. Wel bedankt voor je info

- beetje offtopic -
Haaaaaat aan de C1000, dus ik snap je

Hier zijn die vakkenvulkinderen altijd druk met elkaar, de vulkarren staan altijd in het pad, ze zijn te beroerd om je te helpen, heel vaak zijn er aanbiedingen op of komen ze sowieso niet, fruit en groente zit vaak schimmel en ik vind het pand ook donker en naar ingericht, alsof je in een fabriekshal loopt.

Ik vind de kassadames wel heel aardig
Hallo?!
quote:ontbijtkoekje schreef op 20 december 2012 @ 15:41:

[...]

Die dure Lidl? En je gaat naar een goedkope AH? Ik snap geloof ik iets niet Ik ga ook altijd naar de AH en in de meeste gevallen koop ik de euroshopper. En die is écht goedkoop!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven