Coated broeken
donderdag 20 december 2012 om 18:52
Hey allemaal,
Vraagje, tegenwoordig zie je veel coated broeken, nu vind ik die hartstikke leuk maar welke winkel hebben ze mooie? En vind het lastig om te bedenken met wat voor soort schoenen en bovenkleding ik het zou kunnen combineren, of vinden jullie het er niet uitzien omdat het een btje op nepleer lijkt
Vraagje, tegenwoordig zie je veel coated broeken, nu vind ik die hartstikke leuk maar welke winkel hebben ze mooie? En vind het lastig om te bedenken met wat voor soort schoenen en bovenkleding ik het zou kunnen combineren, of vinden jullie het er niet uitzien omdat het een btje op nepleer lijkt
donderdag 20 december 2012 om 19:00
Een google op "coated broeken" geeft als resultaat een aantal broeken van Wehkamp.
Ik geloof dat WE er ook eentje heeft staan en die leek vanaf de foto wel leuk.
En bij Leballon wilde ik nog iets anders kijken en dat ik nu even doen. Misschien hebben die ook nog wat staan, maar dat moet je zelf maar even bekijken.
Ik geloof dat WE er ook eentje heeft staan en die leek vanaf de foto wel leuk.
En bij Leballon wilde ik nog iets anders kijken en dat ik nu even doen. Misschien hebben die ook nog wat staan, maar dat moet je zelf maar even bekijken.
donderdag 20 december 2012 om 19:07
donderdag 20 december 2012 om 19:17
Bij Leballon hebben ze er meerdere en van veel verschillende merken.
Bij WE hebben ze er ook, maar kan je beter zelf even kijken.
Zonder google vind je inderdaad niets.
Er staan er heeeeeel veel.
zelfs zoiets hebben ze er staan.
H&M, V&D, Bijenkorf kijk er eerst even.....
Plak dan de broekjes die je leuk vind en dan krijg je vanzelf het commentaar.
Plakken doe ik niets. Daarvoor zijn het er veel te veel...
Ik plak alleen de maffe of bijzondere.
Bij WE hebben ze er ook, maar kan je beter zelf even kijken.
Zonder google vind je inderdaad niets.
Er staan er heeeeeel veel.
zelfs zoiets hebben ze er staan.
H&M, V&D, Bijenkorf kijk er eerst even.....
Plak dan de broekjes die je leuk vind en dan krijg je vanzelf het commentaar.
Plakken doe ik niets. Daarvoor zijn het er veel te veel...
Ik plak alleen de maffe of bijzondere.
donderdag 20 december 2012 om 20:09
donderdag 20 december 2012 om 20:17
Die van Pieces zijn meer treggings. Expresso heeft ze ook, wel mooie broeken met een iets mattere coating (dus niet zo glimmend). En met rechte pijpen, alleen jammer dat ze geen lengtematen hebben. Ik heb laatst een zwarte gekocht, daar kun je eigenlijk alles bij dragen. Van Geisha, Dept en Il Dolce heb ik er ook eentje gepast, maar die vond ik niet prettig aanvoelen (benauwd, plakkerig). Maar ik ben wel "een prinses op de erwt", snel last van randjes, etiketten, naadjes, kriebelstof of juist te syntetische stoffen.