Mode & Beauty alle pijlers

Coated broeken

20-12-2012 18:52 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Vraagje, tegenwoordig zie je veel coated broeken, nu vind ik die hartstikke leuk maar welke winkel hebben ze mooie? En vind het lastig om te bedenken met wat voor soort schoenen en bovenkleding ik het zou kunnen combineren, of vinden jullie het er niet uitzien omdat het een btje op nepleer lijkt
Een google op "coated broeken" geeft als resultaat een aantal broeken van Wehkamp.

Ik geloof dat WE er ook eentje heeft staan en die leek vanaf de foto wel leuk.

En bij Leballon wilde ik nog iets anders kijken en dat ik nu even doen. Misschien hebben die ook nog wat staan, maar dat moet je zelf maar even bekijken.
Het ligt aan het model wat voor schoenen en/of bovenkleding er goed bij past. Wat voor model zou je willen?
Ach, bij Wehkamp krijg ik dit als eerste en vind ik niet zo'n goed voorbeeld.
Nee dat is niet wat ik bedoel

Zat te denken aan een model met rechte pijpen maar heb al gegoogled en dat is lastiger te vinden volgens mij, de meeste zijn in het skinny model, en ik draag nooit skinny broeken vandaar dat ik het lastig vind om er bijpassende schoenen en bovenkleding bij te bedenken
Bij Zara hebben ze mooie! In verschillende kleuren (rood, paars, groen, blauw en zwart, geloof ik)
Bij Leballon hebben ze er meerdere en van veel verschillende merken.

Bij WE hebben ze er ook, maar kan je beter zelf even kijken.

Zonder google vind je inderdaad niets.

Er staan er heeeeeel veel.

zelfs zoiets hebben ze er staan.

H&M, V&D, Bijenkorf kijk er eerst even.....

Plak dan de broekjes die je leuk vind en dan krijg je vanzelf het commentaar.

Plakken doe ik niets. Daarvoor zijn het er veel te veel...

Ik plak alleen de maffe of bijzondere.
Als je bij WE naar binnen loopt, heb je vast ook wel een vriendelijke verkoopster die je er een leuk shirt bij kan verkopen.
Ik heb een mooie donkerblauwe skinny van Gstar.
Ik heb ze gezien van 'Pieces', dus bij Only of Vero Moda
Als je langzaam gaat, Kom je verder
Ik heb er een van H&M, wel een skinny, maar eigenlijk vind ik dat het mooiste bij coated broeken. Die kun je met alles combineren, truien, blouses, shirt + blazer, noem maar op. Verder draag ik er enkellaarsjes bij, maar pumps of langere laarzen kunnen ook prima.
Die van Pieces zijn meer treggings. Expresso heeft ze ook, wel mooie broeken met een iets mattere coating (dus niet zo glimmend). En met rechte pijpen, alleen jammer dat ze geen lengtematen hebben. Ik heb laatst een zwarte gekocht, daar kun je eigenlijk alles bij dragen. Van Geisha, Dept en Il Dolce heb ik er ook eentje gepast, maar die vond ik niet prettig aanvoelen (benauwd, plakkerig). Maar ik ben wel "een prinses op de erwt", snel last van randjes, etiketten, naadjes, kriebelstof of juist te syntetische stoffen.
Hoe blijven deze broeken na het wassen, dat vroeg ik me af toen ik ze in de winkel zag hangen.

Met mijn royale bovenbenen (en momenteel zwangere buik) waag ik mij nevernooit in zo'n broek, haha!
Love it... Nog nooit gezien in een niet skinny model trouwens... Ja wel in redelijk rechte smalle pijp, maar toch redelijk skinny...

Leuk met groffe wollen trui of zijden bloes!
Vero Moda heeft er ook meerdere.
Ik heb van de week een mooie bij Steps gekocht (in de sale!).

ook bij SPS heb ik ze gezien.
Geisha en G-Star skinny model heb ik! Leuk met laarzen erover of enkelboots. En jurkje/trui.
Volgensmij heeft elke winkel ze wel tegenwoordig!

Heb nu zelf een van WonderWoman. Kom er normaal niet snel, maar deze zit echt super! Wel skinny, maar niet TE strak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven