Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
vrijdag 21 december 2012 om 20:20
Ik ben niet echt goed in het maken van foto's op de hanger zoals jullie kunnen zien !
Blouse Cane&Cane maat XS, mist 1 knoopje
Shirt Watcher maat S
Shirt Only maat S
Gilet,staat geen maat in
Jurkje Stradivarius maat M
Korsettop River island maat 38 staat er in
Top Asos maat S
Broek Only maat 40
Vestding Coolcat maat L
Blouse Cane&Cane maat XS, mist 1 knoopje
Shirt Watcher maat S
Shirt Only maat S
Gilet,staat geen maat in
Jurkje Stradivarius maat M
Korsettop River island maat 38 staat er in
Top Asos maat S
Broek Only maat 40
Vestding Coolcat maat L
vrijdag 21 december 2012 om 21:52
vrijdag 21 december 2012 om 22:46
quote:Shenandoah schreef op vrijdag 21 december 2012 21:52 @littleme
Hoe hoog valt het broekje? Is lastig te beoordelen op de foto. Ben opzoek naar een nieuwe bikini met een wat hoger vallend broekje ivm litteken keizersnede. Vindt het er zo lelijk uit zien, en nu piept het precies boven mijn bikini uit bij bepaalde bewegingen.
Shen daar moet ik even goed over na denken, ik ga hem morgen even voor je opzoeken, het omgevouwen stukje stof kan ook hoger.
Ik laat het je morgen weten!
Oja voor ik het vergeet , achterkant van het bikini broekje is wel smal, hopelijk ben je niet bang om een beetje bil te showen .
(heb hem trouwens 1 x gedragen het is ook geen flutstofje was 80 euro nieuw en zou hem graag weg willen geven, zo zonde dat het hier ligt te verstoffen!)
Hoe hoog valt het broekje? Is lastig te beoordelen op de foto. Ben opzoek naar een nieuwe bikini met een wat hoger vallend broekje ivm litteken keizersnede. Vindt het er zo lelijk uit zien, en nu piept het precies boven mijn bikini uit bij bepaalde bewegingen.
Shen daar moet ik even goed over na denken, ik ga hem morgen even voor je opzoeken, het omgevouwen stukje stof kan ook hoger.
Ik laat het je morgen weten!
Oja voor ik het vergeet , achterkant van het bikini broekje is wel smal, hopelijk ben je niet bang om een beetje bil te showen .
(heb hem trouwens 1 x gedragen het is ook geen flutstofje was 80 euro nieuw en zou hem graag weg willen geven, zo zonde dat het hier ligt te verstoffen!)
vrijdag 21 december 2012 om 22:49
vrijdag 21 december 2012 om 22:59
quote:Shenandoah schreef op vrijdag 21 december 2012 22:49 haha, dat weet ik nog zo net niet hoor, billen zijn ook niet echt in shape na de zwangerschap, maar wel een goede reden om er wat aan te gaan doen, wil er tenslotte wel een beetje uitzien als ik ga babyzwemmen met zoonlief
en de cupmaat, is dat meer richting c of richting d?
Idd extra motivatie .
Ik weet niet meer welke cupmaat ik had toen ik het had gekocht, laatst voor de vorm om ongeveer te schatten gepast en mijn borsten vallen er bijna uit (E cup)
Vandaar mijn gok op een volle C kleine D..
Denk ik .
en de cupmaat, is dat meer richting c of richting d?
Idd extra motivatie .
Ik weet niet meer welke cupmaat ik had toen ik het had gekocht, laatst voor de vorm om ongeveer te schatten gepast en mijn borsten vallen er bijna uit (E cup)
Vandaar mijn gok op een volle C kleine D..
Denk ik .
vrijdag 21 december 2012 om 23:05
Jaaaaa, ik heb ook weer wat voor de weggeef!
Het heeft even geduurd hoor, haha!
Ik heb in mijn kerstpakket allemaal dingetjes gekregen die ik niet mag eten. Het was een pakket ala olijfjes, tapenade etc. Is er iemand die daar gek op is? Ik heb al zitten denken aan de voedselbank dus ik geef het dan ook liever graag aan iemand die het niet zo breed heeft. Wel graag ophalen in 030.
gabysmissie at hotmail punt com
Het heeft even geduurd hoor, haha!
Ik heb in mijn kerstpakket allemaal dingetjes gekregen die ik niet mag eten. Het was een pakket ala olijfjes, tapenade etc. Is er iemand die daar gek op is? Ik heb al zitten denken aan de voedselbank dus ik geef het dan ook liever graag aan iemand die het niet zo breed heeft. Wel graag ophalen in 030.
gabysmissie at hotmail punt com
zaterdag 22 december 2012 om 09:30
Littleme2, ik vind het lichtpaarse? Watcher shirtje en de wit/zwarte blouse echt prachtig
Ik heb nog een paar hoge zwart leren laarzen van de Tango in de aanbieding, met (hoge) hak en een soort knopen aan de zijkant. Zijn veel gedragen, maar hebben niewe hakken eronder en kunnen zeker nog een ronde mee, maat 37/38.Tevens nog de bouqetreeksjes voor de liefhebber.
Sunshinequeen@live.nl
Ik heb nog een paar hoge zwart leren laarzen van de Tango in de aanbieding, met (hoge) hak en een soort knopen aan de zijkant. Zijn veel gedragen, maar hebben niewe hakken eronder en kunnen zeker nog een ronde mee, maat 37/38.Tevens nog de bouqetreeksjes voor de liefhebber.
Sunshinequeen@live.nl
zaterdag 22 december 2012 om 11:28
quote:Sunshinequeen schreef op zaterdag 22 december 2012 09:30 Littleme2, ik vind het lichtpaarse? Watcher shirtje en de wit/zwarte blouse echt prachtig
<a href="mailto:Sunshinequeen@live.nl" class="link">Sunshinequeen@live.nl</a> "Littleme2, ik vind het lichtpaarse? Watcher shirtje en de wit/zwarte blouse echt prachtig
Het is een soort van licht roze/paars shirtje, als je wil zijn ze voor jou sunshine
.
Mail me op little_me_viva@hotmail.com
<a href="mailto:Sunshinequeen@live.nl" class="link">Sunshinequeen@live.nl</a> "Littleme2, ik vind het lichtpaarse? Watcher shirtje en de wit/zwarte blouse echt prachtig
Het is een soort van licht roze/paars shirtje, als je wil zijn ze voor jou sunshine
Mail me op little_me_viva@hotmail.com
zaterdag 22 december 2012 om 11:31
quote:Shenandoah schreef op zaterdag 22 december 2012 09:34 @littleme
Ik zit meer in de kleine c, dus dan ben ik bang dat de bikini toch net te groot is. Afzakkend bovenstukje is ook niet mooi.
Jammer shenandnoah!
Baal een beetje nu ik bedenk dat ik een tijd terug een vriendin van mij een paar bikini's had gegeven die ik online te klein gekocht had.
Ik hoop dat je snel een leuke vind!
Ik zit meer in de kleine c, dus dan ben ik bang dat de bikini toch net te groot is. Afzakkend bovenstukje is ook niet mooi.
Jammer shenandnoah!
Baal een beetje nu ik bedenk dat ik een tijd terug een vriendin van mij een paar bikini's had gegeven die ik online te klein gekocht had.
Ik hoop dat je snel een leuke vind!
zaterdag 22 december 2012 om 12:03
quote:Sunshinequeen schreef op zaterdag 22 december 2012 11:49 Ik heb je gemaild Little me! Je bikini is trouwens ook heel mooi, maar ook niet mijn maat, welk merk/winkel is het?
Je hebt mail terug!
Ik heb hem vier jaar geleden bij een vrouw gekocht die zelf haar bikini's liet maken.
Ik zal even navraag doen of ze nog verkoopt!
Je hebt mail terug!
Ik heb hem vier jaar geleden bij een vrouw gekocht die zelf haar bikini's liet maken.
Ik zal even navraag doen of ze nog verkoopt!
zaterdag 22 december 2012 om 12:31
Geeft niets hoor littleme
Ik vindt vast nog wel een goede. Heb nu een bikini met een gaatje in het broekje, maar het bovenstukje zit nog wel goed.
Ik had ergens nog zo'n zwemshort liggen, en trek die nu gewoon over het broekje aan, zelfs de kleuren matchen lol.
Ga van de zomer wel op zoek naar een bikini, of evt een leuk hip badpak of tankini. Dan is er een stuk meer keus.
( Dan ben ik alleen misschien te kieskeurig qua prijs lol)
Ik vindt vast nog wel een goede. Heb nu een bikini met een gaatje in het broekje, maar het bovenstukje zit nog wel goed.
Ik had ergens nog zo'n zwemshort liggen, en trek die nu gewoon over het broekje aan, zelfs de kleuren matchen lol.
Ga van de zomer wel op zoek naar een bikini, of evt een leuk hip badpak of tankini. Dan is er een stuk meer keus.
( Dan ben ik alleen misschien te kieskeurig qua prijs lol)
zaterdag 22 december 2012 om 15:49
Ik heb de volgende boeken in de aanbieding:
- Oranje Kruis boekje, offciële handleiding tot het verlenen van
eerste hulp 2006
- Grenzeloos koken met Adecco (kookboek uit een kerstpakket)
- Rough Music - Patrick Gale (roman)
- De man op het balkon - Maj Sjöwall (detective)
- Gigi - Judith Krantz (roman)
- Make-up en Kapsels de ultieme gids voor een verzorgd
uiterlijk (zitten wat pagina's los)
- Het leven is vurrukkulluk (OB cadeau)
Het ene boek verkeert in een betere staat dan de andere
Mail bij interesse naar: sunshinequeen@live.nl
- Oranje Kruis boekje, offciële handleiding tot het verlenen van
eerste hulp 2006
- Grenzeloos koken met Adecco (kookboek uit een kerstpakket)
- Rough Music - Patrick Gale (roman)
- De man op het balkon - Maj Sjöwall (detective)
- Gigi - Judith Krantz (roman)
- Make-up en Kapsels de ultieme gids voor een verzorgd
uiterlijk (zitten wat pagina's los)
- Het leven is vurrukkulluk (OB cadeau)
Het ene boek verkeert in een betere staat dan de andere
Mail bij interesse naar: sunshinequeen@live.nl
zaterdag 22 december 2012 om 20:51
Ja ik wel als je t kan verzenden! je kan me mailen op jessicavdbosse@hotmail.com
zaterdag 22 december 2012 om 22:33