Entertainment alle pijlers

Serious Request 2012 Enschede

18-12-2012 10:49 1018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.



Wie gaat er ook heen?
Ik heb weinig met Sanne. Ze was ook niet zo enthousiast had ik het idee.



Overmorgen komt Ilse, die vind ik wel erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook weer aan het kijken. Heeft Gerard nou een knoopje meer open dan vanmorgen (of zou ik dat graag willen )?
Alle reacties Link kopieren
Haha chat!



Ik vind Ilse ook leuk.

Vriend vind Sanne wel leuk en zijn mannelijke collega's ook, die zijn nu samen op weg naar Enschede

Maar of ze haar nu alleen leuk vinden voor dr muziek betwijfel ik haha. Ach ja wij Gerard zij Sanne en Ilse ( want daar is hij zwaar fan van).



Ik ga mijn bed opzoeken, morgen weer op tijd eruit voor mijn werk.
Alle reacties Link kopieren
Truste!



Ik zwijmel nog even verder
Alle reacties Link kopieren
Wauw klinkt mooi.

( ben er nog ga nu echt)



Thnx chat. Zwijmel ze nog.
Alle reacties Link kopieren
Mensen .... De enige echte Ed Struilaart is on his way to the Glazen huis. Dat wordt genieten!
Ik vond die Van Velzen gisternacht als een dictator overkomen, geen lol mee te beleven/land mee te bezeilen, en ik ging pas om 3.30 naar bed, dus ik kan het weten.

Dat is voor mij de man met randjes.



Hup Miss Montreal, geen randje te bekennen bij je hoor!
Ed Struilaart? Nooit van gehoord. Kan ik die loepen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Sanne een schatje! Ze gaf in het programma van half acht aan zenuwachtig te zijn omdat slaapgast zijn iets is wat ze al heel lang graag wilde. Ik ben benieuwd, ik blijf nog even wakker.
Alle reacties Link kopieren
http://www.edstruijlaart.nl/
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van Sanne, al jaaaaren, ze is zo lief!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk toch regelmatig op verschillende tijden, maar op de een of andere manier zie ik steeds alleen Giel of Gerard aan het draaien en nooit Michiel Feenstra (niet dat ik het erg vind). Is die nu echt minder in beeld of mis ik hem steeds?
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/w ... er_embedded&v=R3dRTXb4SYc
Alle reacties Link kopieren
Michiel z'n vast shift is van 14 tot 18 en in wisseldienst doet hij nog de shifts van 22 tot 2 en 2 tot 6, maar nooit 's ochtends vroeg of het begin van de avond.

http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5350128
Hallooooo!



Wederom een topavond gehad! De sfeer is echt ongelooflijk!
Alle reacties Link kopieren
Fijn Yasmijn!

Vriend was er ook gisteravond maar hij vond het erg tegenvallen vooral omdat het geluid weer eens nauwelijks te horen was alleen als je vooraan stond.

( deze klacht hoor ik heel vaak, jammer).

Maar we gasn straks nog wel even kijken aangezien we toch nog de stad in moeten.
Alle reacties Link kopieren
Leuk leuk, er word straks een recordpoging kussengevecht houden gedaan hier bij mij in de stad.

Is op loop afstand dus denk dat ik er zo even heen gaan.
Alle reacties Link kopieren
Kan me wel voorstellen dat men het geluidsoverlast wil beperken hoor, wel jammer als het rijendik staat inderdaad, mis je volgens mij wel veel van de sfeer.
Alle reacties Link kopieren
Italië meisje, in mijn stad ook! oh wacht, wonen we in dezelfde stad?! ;)
Alle reacties Link kopieren
Misschien wel princess. Ik hoorde net dat het was omdat Timur een oproep deed.

Stad met een O. De glimlach van Twente.
Boeskoolstad
Alle reacties Link kopieren
Jup! Geweldige stad!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
DE stad!!!!
Alle reacties Link kopieren
Oh oeps sorry van de eerste smiley!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven