Serious Request 2012 Enschede
zaterdag 22 december 2012 om 23:34
Giel was even in slaap gevallen ja.
Heerlijk evenement ieder jaar weer. Hoort voor mij echt bij kerst.
Thuis staat de hele dag 101 tv aan en op t werk de radio op 3fm.
Nu met griep en verdoofd van de paracetamol de mannen aan het volgen.
Leuke samenstelling dit jaar. Vooral Gerard is geweldig.
En ik vind hem niet eens knap (hou niet van kleine mannen) maar hij heeft zoveel muziekkennis.
Daar heb ik echt respect voor.
Ook leuk om al die Tukkers te zien, ik heb namelijk nogal wat familie wonen in die contreien.
Yasmijn en andere aanwezigen in Enschede, veel plezier nog!
Heerlijk evenement ieder jaar weer. Hoort voor mij echt bij kerst.
Thuis staat de hele dag 101 tv aan en op t werk de radio op 3fm.
Nu met griep en verdoofd van de paracetamol de mannen aan het volgen.
Leuke samenstelling dit jaar. Vooral Gerard is geweldig.
En ik vind hem niet eens knap (hou niet van kleine mannen) maar hij heeft zoveel muziekkennis.
Daar heb ik echt respect voor.
Ook leuk om al die Tukkers te zien, ik heb namelijk nogal wat familie wonen in die contreien.
Yasmijn en andere aanwezigen in Enschede, veel plezier nog!