Serious Request 2012 Enschede
Anoniem_147729
dinsdag 18 december 2012 om 10:49
Alle reacties
Link kopieren
Vanavond begint het weer. Gerard, Giel en Michiel gaan het Glazen Huis in.
Wie gaat er ook heen?
Djin
maandag 24 december 2012 om 21:21
Alle reacties
Link kopieren
Ik hoor het hier nog...heb mijn deur open staan. Wat een feest!
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
DeeDee86
maandag 24 december 2012 om 21:21
Alle reacties
Link kopieren
quote:Djin schreef op 24 december 2012 @ 21:20:
Pfff hier ook een huilie...prachtig!
Ik ook... lekker kippenvel momentje... spannend en ontroerend...
Here we go!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Anoniem_114059
maandag 24 december 2012 om 21:22
Trots op Nederland inderdaad.
Gatti
maandag 24 december 2012 om 21:22
Alle reacties
Link kopieren
Mooi!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Anoniem_76983
maandag 24 december 2012 om 21:22
Alle reacties
Link kopieren
quote:Uncharted schreef op 24 december 2012 @ 21:22:
Trots op Nederland inderdaad.idd!
Anoniem_156993
maandag 24 december 2012 om 21:23
DeeDee86
maandag 24 december 2012 om 21:23
Alle reacties
Link kopieren
Gerard, schatje
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Anoniem_114059
maandag 24 december 2012 om 21:23
Haha, en nu opeens weer kauwen. Dat lijkt me raar.
Anoniem_149724
maandag 24 december 2012 om 21:24
Alle reacties
Link kopieren
Men mijn tranen lopen over mijn wangen.
Geweldig! Al die mensen. Die sfeer. Wat een helden.
Eigenlijk zijn allemensen die iets gedaan hebben helden.
Anoniem_114059
maandag 24 december 2012 om 21:24
quote:DeeDee86 schreef op 24 december 2012 @ 21:23:
Gerard, schatje
No offence, maar wat ziet hij eruit als hij net wakker is.
Maar ik ben wel heel trots op je hoor Gerard!
Anoniem_156993
maandag 24 december 2012 om 21:26
Anoniem_114059
maandag 24 december 2012 om 21:26
Gatti
maandag 24 december 2012 om 21:27
Alle reacties
Link kopieren
Nou kom maar op!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
DeeDee86
maandag 24 december 2012 om 21:28
Alle reacties
Link kopieren
quote:Gatti schreef op 24 december 2012 @ 21:27:
Nou kom maar op!
Jaa ik zit er klaar voor!
Ik zeg dat ze de 11 miljoen wel gehaald hebben.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Anoniem_156993
maandag 24 december 2012 om 21:28
Anoniem_114059
maandag 24 december 2012 om 21:28
Ik heb dat plein nog nooit ZO vol gezien.
Kom maar op!
Anoniem_114059
maandag 24 december 2012 om 21:29
Anoniem_149724
maandag 24 december 2012 om 21:29
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_76983
maandag 24 december 2012 om 21:30
Alle reacties
Link kopieren
DeeDee86
maandag 24 december 2012 om 21:30
Alle reacties
Link kopieren
WOW 12 zelfs!!!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Anoniem_149724
maandag 24 december 2012 om 21:30
Alle reacties
Link kopieren
Gatti
maandag 24 december 2012 om 21:30
Alle reacties
Link kopieren
12!!!!!!!!!!!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Anoniem_114059
maandag 24 december 2012 om 21:30
Ooooooooooh, DIT IS WEL HEEL VEEL
Anoniem_156993
maandag 24 december 2012 om 21:30
Hasse88
maandag 24 december 2012 om 21:30
Alle reacties
Link kopieren
Wow! 12 miljoen!!!!!!!!!!!!!!!!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder