December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Mette, lachen zeg dat ze precies op het goede moment stond te plassen!

Knorretje, ben benieuwd hoe het bij jullie zal gaan met het potje.

Ainhoa, gecondoleerd ,wel fijn dat ze nog aanspreekbaar was toen je aankwam!!

Indian Rose, jeetje dat is zeker weer schrikken! Fijn dat hij snel weer opknapt! Hoe is het vandaag?

Zo ga weer even naar buiten!
Hoi meiden!

Nou, hier ben ik dan!

Ga even bovenaan deze pagina beginnen.

Marloes:

Blegh, werken met dit weer! viel t mee?

Had Amber het te druk met om zich heen kijken omdat ze niet wilde eten op het terras?

Hoe was het watergevecht geweest trouwens? klinkt leuk joh!

En Amber is dus druk in de weer met dr potje... leuk hoor.

Wat ik me afvroeg, wat heeft ze dan voor kleertjes aan net als vandaag?

Ik wil namelijk ook wel beginnen maar tis een heel gekloot met die luier, romper, broekje (en een kindje dat snel omvalt)

Basu:

Is ook echt geen pretje nee, hooikoorts... maar goed, dr komt weer een tijd dat ik die pilletjes mag gebruiken.

Slaat de AB aan bij Thijmen? Koorts met dit weer lijkt me echt niet fijn!

Mette:

Agghh, jij ookal hooikoorts? klote he?

Ghehe, lekker in het badje plassen... was t warme water nog nodig?

Pittige tante jullie Nova als ze zo boos kan worden dat ze een beetje moet spugen.. wat doe je dan? dr negeren?

Joni:

Wat raar dat Boyd niet wilde slapen? Dat hebben wij gelukkig ook haast 'nooit'.

Ohja, als ie eenmaal doorheeft dat krijsen = zn zin krijgen..poeh.

Wat lekker dat je de kleine zo voelt bewegen! Heerlijk gevoel

Knor:

Tsja, alle dingen die tegen hooikoorts werken raad de HA af. Ff doorbijten dan maar... Maar jij dus ook al snotterend? Bah bah.

Roxanne is niet zo veelvraat.. ze lust wel bijna alles maar niet zo veel.

ja, iets lekkers wel zo staat dr hier een zakje met van die zoute staafjes op t aanrecht, die kan ik blijven geven en als ie op is 'piept' en wijst ze.

Ik zeg dan dat ze genoeg heeft gehad. Eenmaal dat gezegd geef ik dr ook echt niets meer.

Maar jee! dat Joeri z'n stoel weer opklimt! zo klauteren doet Roxanne nog niet (en Yasmine ook niet )

en in bad EN onder de douche... zijn jullie zo vuil?

Geweldige foto's zeg... wat een knap kereltje is het toch.

Tinus:

Wahaha! lekker hoor! Zat Jp bij hem in bad of niet?

Ainhoa:

Nogmaals:

Indian:

En hoe ist met jou en de kleine? Hoever ben je nu precies? al een heel eind ist niet?

Hoe gaat het nu met Stijn? is het niet besmettelijk? (met name voor jou nu?) kan ik namelijk niet terug vinden in de tekst.

Yora:

Jou kleine verdrietje? Heb ik iets gemist meid?

Hee! ben dr alweer doorheen!?

Even nog wat dingetjes van onze kant:

Heb weer iets gezegd tegen Roxanne hoor.... ze zat aan dr tepeltje en toen zei ik tegen haar: ''Dat is je tietje''

Zegt ze nu 'heel de dag': ''Tiet, tiet, tiet''

''TIiiiiiieet!''

Ahum...

Verder zoent ze wel echt heel de dag, komt met getuite lippen aan rennen en zegt dan ''Tat'' = schat

en ''aaaaai''

Echt om te smelten.

Ook als ze die reclame ziet van de AH dat die kerel 'Jane'

wilt kussen dan rent ze naar de tv om terug te zoenen haha! 't maakt dr trouwens niet uit wie ze zoent, als ze aan het uitdelen is en je staat dr bij moet je er aan geloven.

Met Yasmine ook alles okay, groeit als kool en is tevreden.

Ze is wel aan het rommelen met dr schema, ze is vort meer wakker, wel zo gezellig.

Dr tweede tandje is ookal bijna helemaal door, ze zit nu trouwens naast me in de wipper.

's nachts gaat t nog steeds niet zoals ik het graag zou willen; net als afgelopen nacht komt ze 2 keer.

om 2:00 5:00 en dan weer om 7:00

Om 22:30-23:00 voedt ik dr voor het laatst.

De rest van de dag om de 4 uur.

Roxanne slaapt gelukkig wel goed.

Hopelijk gaat het snel beter en heeft t nu gewoon met dr tanden te maken. (tijdens het voeden gelukkig niet veel last dr van, alleen net voordat ze loslaat wil ze nog wel een keertje knabbelen af en toe )

Wat wel een voordeel is, het is voeden en weer terugleggen, ben dus niet lang met dr in de weer.

Nou, ik ga maar eens me eigen nuttig maken en dan met mn kleine moppie ff knuffelen nu die grote slaapt.

xx
Hee meiden,

Ik heb steeds geen puf om te reageren. Druk druk druk...

Wel wilde ik even AInhoa een heeeele dikke knuffel geven. Heel veel sterkte met het verwerken van je verlies, meid. Ik wens je heel veel kracht de komende tijd...

Heb nog even voor Manuel wakker wordt, dus ik ga nog heeeeel even in het zonnetje zitten.
Hey meiden,

Heb bijgelezen maar ook niet de puf om te reageren want ik ben niet helemaal lekker.

Indian; Nova heeft hetzelfde gehad.Was vlak voor de vorige meeting. Nog een opvlamming van de blauwe plekken op haar benen in week 2 en 3, Nova heeft een hoge pijngrens dus het enige wat wij aan gewichtspijn merkte was dat ze af en toe door haar benen zakte.

Het is idd weer vanzelf over gegaan, nog 1 controle bij de k.a. gehad na 6 weken (moesten we toch al zijn )

Knuf aan Stijnemans!
Blegh, zit binnen 'opgesloten' het gazon was zooo lang dus het moest echt gemaaid worden, dat is M. nu dus aan het doen samen met Roxanne.

Heb alle ramen enz. dicht gedaan...

Klote hooikoorst.

Mette:

Vervelend meis... wat heb je onder de leden denk je?

Tinus:

Succes met je drukte!

Hier:

MIJLPAAL!!!

Roxanne kan vanaf vandaag van zitten naar staan zonder zich aan iets op te trekken

Ze deed het net een paar keer buiten, M. was dr ook bij.

Leuk hoor.

xx
Goedemorgen!

@ Yora, die zin in jouw stukje over jouw kleine verdrietje kan ik ook niet helemaal plaatsen. Wat is er aan de hand meis? En het is ook niet echt de meest fijne tijd voor ons, maar René en ik zijn allebei vrij nuchter dus we gaan ervan uit dat het hierna alleen maar beter kan gaan. En ondanks alles proberen we toch zoveel mogelijk te genieten van Stijn en van de kleine in mijn buik.

@ Marloes, gisteren ging het weer helemaal prima met Stijn. Het lijkt erop dat ie echt nergens meer pijn heeft gelukkig. Hij is vandaag ook gewoon naar het kdv, als het niet gaat dan bellen ze wel. Zijn onderbeentjes zitten nog wel vol blauwe plekken, maar de pijn is weg en dat is het voornaamste. Het lijkt wel heel zielig hoor, net alsof ie mishandeld is

@ Nurse, het is niet besmettelijk gelukkig. Dat heb ik ook meteen aan de kinderarts gevraagd. Met de kleine gaat het super, afgelopen woensdag weer naar de vk geweest en ze ligt al met het koppie naar beneden en ook al enigszins ingedaald. Ik ben nu 35 weken en 2 dagen, dus inderdaad al een heel eind. Deze zwangerschap gaat echt zo ontzettend snel! Hoop dat de laatste weken ook zo snel gaan Wat vervelend dat je gisteravond opgesloten zat in huis, wel heel vervelend dat hooikoorts gedoe. Jeetje heeft Yasmine alweer twee tandjes, dat gaat echt snel! En gelukkig heb je er niet zoveel last van met het voeden... Vind het echt super van je dat je het zo lang volhoudt

@ Mette, ik dacht ook al dat Nova hetzelfde heeft gehad. Maar ik wist het niet zeker. Had ze toen ook zulke dikke gewrichten? Stijn moet over twee weken weer terug naar de kinderarts, maar het lijkt alles mee te vallen gelukkig! Hoe gaat het nu met je, voel je je weer wat beter?

Heel veel liefs
Goedemorgen!

Rustig hier!

Roxanne is net opgehaald door dr opa en oma, ze gaan met dr naar het dierentuintje.

Tis nu wel stil in huis hoor, al probeerd Yasmine de stilte te doorbreken met dr gezucht en geklets.

Indian:

Wat fijn dat het verder goed gaat met jullie, je klinkt ook erg nuchter, goed hoor. (zijn wij eigenlijk ook best wel, prettig is dat)

Ik vond de tweede zwangerschap ookal zo snel gaan... jij alweer 35 weken geweest, tjee...

Over bv geven, ik doe het graag moet ik zeggen, ga jij t straks ook proberen?

Hier:

Ik ben boos!

Jullie weten dat we een auto hebben gekocht he?

Dat is nu bijna 2 weken geleden, hij moest toen nog apk gekeurd worden en een poetsbeurt ondergaan...

De verkoper was voordat we tekende zo van:

''Je hoeft t maar te zeggen, klant is koning, wanneer je hem wilt kom hem maar halen, altijd goed bladiebla''

Nou, okay, wij de handtekening gezet eenmaal thuis een beetje beduusd ofdat we dr wel goed aan hadden gedaan.

(tis toch een hoop geld, meer dan dat we in eerste instantie dr aan uit wilde geven, bang voor een miskoop, uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat dit toch niet zo is, ja of hij moet straks 'poef' kapot gaan als we hem hebben ahum...)

Maar we hebben toen die feestdagen dr tussen gehad en toen waren hun dus gesloten/ minder personeel.

Ik heb misschien wel 5 keer gebeld ondertussen, telkens uitstel enz.

Nu vandaag weer gebeld en jaaaaaaaaa we kunnen hem maandag gaan halen.

Geweldig, is M. ook nog vrij.

Volgend telefoontje want ik vroeg me af ofdat we em dan wel konden overschrijven.

''Ownee, nou dan moet u een keer doordeweeks komen''

Maar goed, das haast geen doen, dan moet M. namelijk werken tot 16:30 en we rijden dr een uur op naar die auto dus dan is het postkantoor dus al dicht.

Ik: 'in het weekend dan?'

(zijn ze altijd open)

Maar neeeeeeeeee dat kan niet want dan hebben ze het veelste druk met andere klanten.

NAHJA ZEG!?!?!

Ik was/ben woest! Wat een k*tgein!

Nu is het eigenlijk de enige optie dat ik alleen doordeweeks overdag een keer die auto ophalen/betalen/controleren ofdat alles naar wens is.

Dat wil ik helemaal niet, wil dat samen met M. doen.

Maarja, die moet dan zowat een vrije dag opnemen of heel vreeg beginnen op het werk (4:00 opstaan) en dat we dan als ie thuis is om 15:00 snel snel gaan...

Tjonge jonge wat RUK!
Nurse: even snel een reactie op jouw berichtje. Is het een merkdealer of een Bovag-garage? Bij Jp op de zaak kunnen ze de auto's namelijk zelf op naam zetten van de klant. Verder vind ik het belachelijk dat je niet op zaterdag kan komen om die auto te halen,. Ik zou het gewoon eisen, desnoods via de bedrijfsleider regelen. Tis belachelijk als M daarvoor een vrije dag zou moeten nemen.
Meiden, geplande datum meeting is al op 17 mei. Willen jullie even naar HM gaan en je reactie geven?
Nurse klinkt inderdaad best klote. Rare zaak daar.

Ik kreeg een paar dagen geleden een smsje van G. dat hij mij toch niet leuk genoeg vond. Kwam voor mij nogal onverwachts want had hem de vorige avond nog aan de telefoon gehad en daarna nog een smsje gehad.

Vond hem echt leuk (is ook heel stom van mij) dus vind het wel even kut. Dat was eigenlijk alles
Yora: Bah wat een eikel... per sms, tssssssssssssss
even snel, ben zo terug;

Yora:

Wat een lafbek, via de sms. Schijtluis.

en tis helemaal niet stom van je om iemand leuk te vinden, tis stom van hem dat hij jou laat schieten.

Hopelijk blijft ie de rest van zn leven vrijgezel.

tot zo!
Oh Yora, daar mis je dus niets aan! Als hij al te laf is om het in je gezicht te doen dan is het een lafaard waar je niets aan mist!

Dikke knuffel voor jou!

Enneh.....wordt het nu niet eens tijd voor een nieuwe nick?????

Wat dacht je van Miss E. ?
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Najaa Yora, wat een sukkel zeg! Via de sms, wat een eikel, lafbek, bah wat een zak zeg, pff. Ik sluit me volledig aan bij de vorige berichten; hij is jullie gewoon niet waard!

*smmmmak* voor jullie!
Tinus:

Euuh, eerlijk gezegd zou ik dat niet weten... maar ja, als zij de auto zouden over kunnen zetten zou ie dat toch wel zeggen neem ik aan? Hoewel, ik heb dr niet zo'n hoge pet (meer) van op.

(M. belde hij heeft geregeld dat ie dinsdag om 15:00 thuis is... nu alleen nog even oppas regelen voor de meiden anders moeten die mee...

Dus dinsdag gaan we de auto halen! he he)

Yora:

Idd! tijd voor een nieuwe nick!

Roayave? Veoyrav? Oeyrava? Eyaravo?

*zwaait naar Knor en de rest*

Roxanne ligt ook in bed, heeft het kei leuk gehad in het dierenparkje met opa en oma

Zo, en nu even met mn kont in de zon

(valt mee vandaag met mn hooikoorts en in de tijd dat Roxanne weg was heb ik heel mn huis gepoetst onder toeziend oog van Yasmine Yeah!)

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 09-05-2008 14:03
Reden: M. belde!
% gewijzigd
Haaaai!

Nou, 't is hier 1 uur (NLse tijd 2 uur) en ik heb hier al een week niet geschreven geloof ik. Tijd om twee schermpjes te openen

Ben benieuwd hoe lang ik hierover ga doen!!

Eerst over ons...

Hebben hier de afgelopen week ook ontzettend mooi weer gehad, dus heel veel buiten gespeeld met Leah, heerlijk! Mijn moeder was hier ook een paar dagen en we zijn maandag naar een mooi natuurgebied geweest, bergen, meren, prachtig! Leah heeft letterlijk constant gelopen, wil niet meer gedragen worden. Zo'n stoer kind joh, en maar doorploeteren over de graspaden!

Wat betreft Aimee is het even superslecht geweest, het huilen werd erger en ineens weigerde ze ook voeding. En toen werd ik toch wel ongerust (understatement), want ze is al zo klein! Haar osteopaat leidt toevallig ook een borstvoedings-supportgroep daar, dus voor het eerst in mijn leven ben ik naar zo'n groep geweest. Had visioenen van 20 vrouwen met hun tieten eruit in een kringetje, maar gelukkig was dat niet zo!

Heb er heel veel aan gehad en inmiddels is de voedingscrisis weer over. En in de afgelopen paar dagen is Aimee ook ineens enorm vooruitgegaan, heeft al twee dagen niet gekrijst en kan nu echt tijden lang lief liggen te spelen in de box. Ik durf nog niet te vroeg te juichen, maar het ziet er goed uit!

Nou ik ga op blz 131 beginnen met lezen, hopelijk heb ik dan niet te veel belangrijke dingen daarvoor gemist!

Allereerst natuurlijk gecondoleerd Ainhoa. Jem ig wat is dat snel gegaan zeg, ongelooflijk. Wat fijn dat je toch zo snel naar NL gegaan was. Kan me voorstellen dat het wellicht een beetje een opluchting is, wat een kloteziekte is het toch, dat het iemand zó erg kan veranderen in zo'n korte tijd.

Mainecoon, hier gaat Leah ook wel eens voor een heeeel laat dutje, maar ze wordt zeker weten voor zessen weer wakker, want ze zou het avondeten eens kunnen missen hè, haha!

Oh Mette, ik ken dat zeurhuiltje, om gék van te worden! En als we haar dan negeren wordt het steeds harder, tot Aimee natuurlijk ook mee begint te janken, waaaaah!

Leuk dat je werk zo bevalt zeg!

Basu, wat zielig dat Thijmen zo ziek is! Maar lees nu dat ie gelukkig al wat beter is, fijn!

Oef, je bent al weg, maar hoop dat je een fijne vakantie hebt!

Tinus, leuk hè, dat ze nu beginnen te kletsen. Leah heeft ook nog niet veel echte woordjes, maar wel heel veel dierengeluiden. En ze kan tijdenlang in haar eigen taaltje (met een heel serieus gezicht) verhalen tegen je ophangen. En ze snapt echt alles nu. "doe je bordje maar in de gootsteen", en hup, daar gaat ze!

Wij hebben een L-vormige tuin en we hebben een hekje neergezet zodat Leah alleen maar in één helft kan spelen. Dus de BBQ kan dan achter het hek.

Gatverdamme, lekker zo'n drol, haha! Wie deed dat nou nog meer zo vaak, was dat Amber, Marloes? Haha, fijn zo, dat ze net piesen waar het nou niet kan. Leah heeft er zo'n handje van dat ze vlak voor haar bad, in haar nakie rond gaat rennen en dan even snel piesen....pffff \\:-)//

Nurse, oeee klinkt als een ouderwets heerlijk avondje uit! Ik had gisterenavond ook een feestje, eindelijk weer eens gelegenheid om me flink op te doffen. Vent bleef thuis en heeft Aimee gevoed, dus ik kon ook weer. Moet wel zeggen dat mijn lijf niet echt meer gewend is aan acohol hoor! Moet ik nog even aan werken!

Ouch, beet Yasmine je? Aimee heeft dan geen tanden, maar ze zet af en toe wel haar kaken op mijn tepels, doet ook zeeeer!

Balen van je hooikoorts trouwens zeg!

Oh dat meen je niet, van je auto! Wat een eikels! Klant is koning... jaja.

Joni, yep, ook Leah heeft haar gil-stem ontdekt. Ik dacht dat de puberteit pas bij twee jaar begon? Echt niet!!

Leuk dat je brusje zo vaak voelt, maar ook wel vermoeiend soms he!

Hee Knor! Hoe ging dat, zonder slaapzak? Wij hebben het een paar dagen geprobeerd maar ging niet echt goed. Ze kwam iedere keer klem te liggen met haar benen tussen de spijlen (is nogal een woelwater in bed)

Geweldige foto's, wat een lekker smoeltje heeft ie toch!

En jaaa, Leah kan ook de he-le dag eten. Maar goed, ze is ook onwijs actief, dus ze zal die caloriën wel nodig hebben.

Jemig Indian, wat een schrik!! Heb daar nog nooit van gehoord. Wel fijn dat het nu al weer goed is zeg. Gedoe zeg, met die urinecontroles, bah! Hoest met je buuk?

Oh Yora, wat lullig zeg, per sms! Pffff, lamzak.

Nou heb het net op tijd gehaald, hoor Aimee rommelen boven. Nog even gauw een heel leuk linkje plaatsen van Leah!
Ainne:

Leuk dat je een keertje langskomt weer!

Wahhaha! wat een geweldig filmpje! Vind het wel apart om je engels horen te praten terwijl je hier in het NL schrijft :D

Wat een lekker draakje is Leah! maar ik kan me indenken dat ze je zo wel het bloed onder je nagels uit kan halen.

tjee, dat je zo hebt geworsteld met Aimee.. gelukkig gaat het nu een heel stuk beter

Verder ben ik ook even naar HM geweest (meeting)

Als iedereen even de moeite neemt om te gaan kijken en te reageren Dan komt er een keertje duidelijkheid
Ik kom me even afmelden voor de komende dagen, want ik ga kamperen bij een boerderijcamping is Friesland komend weekend.

ZIN IN!! Maandagavond weer terug!

Vechten jullie het uit op HM waar en hoe laat we gaan meeten?
wat een filmpje van leah.. heerlijk...

thuis alles goed, de kinderen genieten van de zon... Over poepen gesproken.. Casper was eerst zo'n bad poeper.. Op een gegeven moment trok ik hem zelfs op het moment supreme uit het bad en op het potje.. Maar goed, dat hebben we afgeleerd. Woensdag had ik een minibadje in de tuin gezet, CASper bloot en ik draai me om... ligt er een drol in het gras... leve de vrije billen...

Ainhoa, vreselijk, heel veel sterkte. Succes om nu weer ver van je familie het leven op te pakken... Sterkte...

Hier trouwens ook slecht nieuws van ons KDV. Een van de leidsters van de buurgroep heeft een zoontje met een hersentumor, gister kregen ze de uitslag, slechte prognose.. Nu mogen ze naar huis, volgende week nog een paar onderzoeken en dan krijgen ze een plan te horen.. koude rillingen, het jongetje is pas 11 maanden.. Zoiezo mag ik de leidster graag, maar straks moet ze weer gaan werken, met al die kleine kindjes... Verschrikkelijk...

nurse wat een gedoe met de auto... balen

yora, jammer maar iemand die per sms uitmaakt, gelijk dumpen...

beterschap stijn, gelukkig gaat het al beter
Zo, ik wilde er weer eens lekker voor gaan zitten, en precies op dit moment begint meneer te babbelen in bed. Hij is dus wakker (net ook al maar hij viel weer voor even in slaap, doet ie s'ochtends wel vaker..rustig wakker worden!). Ik maak het dus even niet te lang!

Nurse

tsja, dat is wel vervelend dat je dus niets kan nemen voor je hooikoorts. Jammer dat je er zo'n last van had! Bij mij werkte de borstvoeding verleden jaar als een natuurlijk iets tegen de hooikoorts, net als het jaar ervoor de zwangerschap... Balen dat dat bij jou net zo is!

Het klimmen en klauteren van Joeri is echt de hele dag door. ALs je hem zijn gang laat gaan klimt hij zo op de salontafel, of nog erger vanaf zijn stoel de eettafel op! In de tuin hebben we ook allemaal onregelmatige trappetjes en hij banjert ook de hele dag door de tuin heen (waar wij bij zijn) en klimt en klautert trap op trap af... Hij houdt je bezig zullen we maar zeggen!

Wij geven Joeri ook niet veel hoor, maar hij zou wel de hele dag door KUNNEN eten als wij hem zijn gang zouden laten gaan. (doen we dus niet). Gisteren heeft hij niet veel gehad, wel veel gedronken. Ik denk dat hij in totaal 2 lange vingers heeft gehad. (naast zijn ontbijt, banaan, brood s'middags, melk en avondeten en danoontje) Dat is voor Joeri erg weinig!

Je bent er al vroeg bij met "tiet"! Hahahaha! Super!

Joeri is ook verzot op kusjes geven! Lief he?

Yasmine al een 2e tandje? Wow! Tsja, en dat s'nachts komen, jullie hebben erg geboft met Roxanne (net als wij met Joeri). Het schijnt heel nomaal te zijn dat kindjes tot 1 jaar of zelfs og langer nog voor een nachtvoeding komen...

Deed Roxanne dat nog nietd an, opstaan zonder optrekken? Oh, dat doet Joeri al een tijdje, stom van mij maar ik dacht dat alle kindjes dat heel snel deden, niet dus... Maarreh, super van Roxanne!

Wat vervelend van de auto...Tsja, ik dacht ook dat het bedrijf dat altijd zou regelen, het overschrijven. Ja, en als je iets wilt kopen dan is de verkopende partij altijd heeeeel vriendelijk, tot je getekend hebt! Bah! Ik hoop dat jullie de auto snel hebben en dat jullie niets meer met dat bedrijf van doen hebben daarna!

Tinus

druk druk druk...het is je vergeven hoor dat je geen puf om te reageren hebt! Ik ken het! Dikke knuf!

Ben inmiddels al op HM geweest!

Geniet van je weekendje!!!

Mette

wijffie, beterschap! En beter zijn voor de meeting hoor! Alles goed?? Ook een dikke knuf voor jou en Noofje!

Indian

Wat zal dat weer schrikken zijn geweest voor jullie! Jeeminee, en dat na al een vrij heftige periode, gelukkig is het niets ernstigs....wel vervelend! Dikke knuf voor jou en Stijn!

Jee hee, alweer 35 weken! Wat gaat dat snel!!! Nog een kleine 2 weken en je mag alweer thuis bevallen als je zou willen! Wat gaan jullie doen? Thuis of ziekenhuis? En waar gaat Stijn naar toe als het zo ver is?

Ainne

hey hallo! Wat een gaaf filmpje! En inderdaad, wat grappig om jou engels te horen praten! (en wat voor engels!)

Wat kunnen die ukkies al stoer zijn he? Ik denk dat Joeri zich ook niet zou hebben laten dragen!

Wat vervelend dat het even niet goed ging met Aimee! Wat was het probleem nou? Ben wel benieuwd!

Mooi, nog even en Leah kan de vaat doen! (bordje in de gootsteen) Joeri doet dat ook, alleen dan met zijn drinkbeker enzo, bordje doe ik zelf wel!

Slapen zonder slaapzak ging goed! We gebruiken hem nu al een paar dagen niet meer, super dus! Joeri is ook een woelwater, maar wij hebben een bedje waar de spijlen wat hoger beginnen, dus dat scheelt wel. Joeri is ook heel acvtief maar ook hollands welvaren, ik hoop niet dat hij aanleg heeft om dik te worden, daarom wil ik nu al niet teveel zoetigheid en knabbels geven. Wel moeilijk soms...

Sannie

wat een vervelend nieuws van een van de leidsters. Het zal je gebeuren denk ik maar...bah! Wat verschrikkelijk, kippenvel!

Hahaha! Casper neemt het ervan! Luier af? Drol leggen! Hahaha! Mooi hoor!

Volgens mij is Joeri weer in slaap gevallen. Nog maar even een senseootje en dan zal hij wel weer wakker zijn. Wel lekker hoor, als ik hem al uit bed had geplukt was hij sjaggie geweest, en nu heeft hij gewoon even rustig de tijd om wakker te worden (en ik ook!)

Oh, ja, hij si alweer wakker, ik ga hem halen!
Ohja, nog even snel een fotootje van eergistermiddag...Meneer had zelf een boterham met smeerkaas gegeten, he-le-maal alleen...

Heerlijk manneke... Hij zat op de bank zijn fles te drinken en toen hij op was stond hij op en gooide hem weer zelf in de gootsteen! (en nu ik dit tik klimt hij op zijn stoel en zegt mama! (en bedoelt daar banaan mee...) Ik bedoel maar...hongerlap!
Hoi meiden leuke foto's en wat een héérlijk filmpje van Leah!!

Ga zo snel naar HM, nu even de tuinbank verslepen met Tris, hij staat te wachten
Nah, lekker druk hier vandaag... Heb net even voorgeslapen en dacht dat er hier wel het een en ander gepost zou zijn,maar nee hoor... Alleen Mette...

Over Mette gesproken, Mette, waarom ga je nou een tuinbank verslepen??? NIet zo slim volgens mij met je bekken, of kan het wel als je het samen doet?

Oh, enneh, ik had het een en ander aan linken neergeplempt op HM met betrekking tot de meeting, had je die al gezien?

Nou, misschien tot zo, we gaan Joeri zo uit bed halen en dan voor moeder en schoonmoeder aan de gang voor morgen...
Nog even over die G. maar ik snap er gewoon helemaal niks van, van hem. De avond daarvoor had ik hem nog aan de telefoon gehad, we hebben best lang zitten bellen en op zijn verjaardag was er iemand die ook een kindje had maar het kindje was toen niet mee en dat het zo leuk zou zijn om die te ontmoeten dit weekend ook voor Yora. En hij wilde de foto's van hem en Yora samen graag zien.

Daarna kreeg ik nog een paar smsjes en ineens de volgende dag krijg ik dat ene smsje. En was hij ook niet meer echt bereikbaar. Heb zijn telefoonnummer gewist maar vind nog steeds dat ik me heel erg in hem vergist heb. En gewoon een zeer slechte smaak voor mannen in het algemeen.

Yora heeft vanochtend voor het eerst op het potje gepoept!!! Goooeeeeed he van haar. Ben helemaal trots. Wist niet dat ik ooit nog eens helemaal blij zou worden van een drol in een potje.

Sannie: Wat een verschrikkelijk nieuws van die leidster. Sommige dingen zijn echt zo erg dan kan ik me het niet eens meer voorstellen hoe je je dan moet voelen en wat je tegen zo iemand zou moeten zeggen.

Ainne: Wat een superleuk filmpje. Ik zou toch alleen not amused zijn als Yora dat zou doen. Leuk om je een keer te horen trouwens in het Engels.

Knorretje: Wat een superleuke foto's van Joeri. Viel mij vorige foto's ook al op dat dat al ineens zo'n hele vent is geworden. Lang haar! Leuk bordje trouwens met Barbalala?? of was die nou geel? Hm laat ook maar.

Trouwens Yora die heeft af en toe denk ik echt uitschuifarmen want ze kan echt overal bij. Maar ze pikt dus ook af en toe pepermuntjes uit mijn tas. Is dat heeeel erg als ze af en toe een pepermuntje eet?

Yora is nu even met mijn moeder mee dus ik ga nu even voor mezelf naar de stad om zomerse troep te kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven