December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
He Tinus, Nova was ook zo lang aan het kletsen enz. En vanmorgen weer laat wakker. Toch ws door het weer ofzo?
mette, geweldig die schoenenruil!!~

Ik kom net van het kdv om Amber te brengen en het is ook weer tranen met tuiten...de leidster vroeg ook al of ze dat bij andere ook had...eh ja dus! Ook suoper eenkennig, Justin had het ook, die is nog wel verlegen, maar veel minder erg als Amber dus het gaat weer over!

Tinus, lekker dat jullie hebben genoten van de vakantie, alleen balen dat hij weer zo verkouden is!

En geen cadeau voor moederdag...geen stijl!

Heeft hij vannacht wel doorgeslapen?

Moet weer gaan werken...
Hiiii meiden, even snel want M. komt zo thuis om de auto op te halen!

Wilde alleen even snel reageren op Mette:

Toevallig heeft Roxanne afgelopen weekend heul even gemopperd toen we dr bij opa en oma achterlieten, nooit eerder gedaan, toen we eenmaal uit beeld waren geen problemen meer,

Moet zeggen dat het tot nu de eerste en enigste keer is geweest dat we dit gedrag hebben gezien, anders is ze voor de duvel niet bang, maar dat zullen jullie zaterdag wel zien.

(zul je net zien dat ze dan aan mn broek blijtft hangen Wahaha!)

Ow! M. is thuis! we gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

xx
Mette Brian is ook wat eenkenniger aan het worden. Bij zn ene oma is het het ergst raar genoeg. bij de andere is het dikke mik. Verder is hij een beetje verlegen als er nieuwe mensen langskomen maar dat is na een paar minuutjes wel weer voorbij.

Tinus Brian had precies hetzelfde met inslapen aan het begin van onze vakantie. Het is gewoon te warm voor ze denk ik. We hebben m nu echt op dat late ritme zitten. Dat heeft hij zelf geregeld. Je kan m wel om 8 uur op bed leggen maar dan ben je toch tot 10 uur bezig. Kun je beter nog 2 uurtjes gezellig in de tuin spelen of zo.

alleen vanmorgen was t wel sneu want toen moesten we m echt wakker maken om half 9.

Ik laat het hier even bij. Net het hele huis gedaan, komen kijkers vandaar. Ik ben t helemaal zat dat gepoets. Maar goed het ziet er piekfijn uit.
er is hier trouwens een grote brand zeg in de stad. Een heel gebouw van de universiteit is uitgebrand. Ik kwam vanmorgen al veel brandweerauto's tegen. Nu begrijp ik waarom.
Oef; woon je vlakbij de TU? Blijven jullie thuis terwijl er kijkers komen?

Nurse; Veel plezier met de auto! O ja, over de zonnebril; ik wist wel dat het niet al te goed is, maar laatst werd het weer tegengesproken en kun je juist beter wel de ogen beschermen met antiuv glazen. Ze heeft m ook niet iedere dag op. Maar lief dat je het even zegt

Marloes; werkse! Dus herkenning met het eenkennige. Sneu he, als ze zo verdrietig zijn en je weg moet gaan.

Ik heb net gesport, ga nu lekker op de bank!
Aloa, ben er ook nog !!

Veulste mooi weer geweest om binnen te zijn, Floortje weer enorm aan het spoken en druk druk.

Donderdag hebben we de auto gehaald !! Heeeeeeerlijk. Grote aso kak bak. Rijdt als een tiet. Het is er zo 1:

Alleen dan donker groen.

Vrijdag is Timo opgehaald door opa en oma. Hij kwam zondag pas weer terug. Dus we hebben lekker het weekend met Floortje doorgebracht. Zaterdag naar het strand waar we een half uur zijn geweest (!!!!) door een ranzige vliegenplaag. Ben gelijk weg gegaan. Zo goor. Toen wezen picknicken. Erg gezellig. Zondag even gevaren en ge bbqued. Maandag tennis toernooi gehad. Daarna chinees gegeten bij mijn ouders met de fam.

Met moederdag een heel leuk spel gekregen van de kids. Can't stop. Aanrader voor de vakantie. Lekker verslavend. Van het kdv kreeg ik van de kids een papieren tasje die ze zelf hadden geverfd. En Timo had er blijkbaar een gedichtje/liedje bij geleerd maar die liet hij vandaag pas horen hahaha.

Maar zoals ik zei gaat Floortje weer k*t met slapen dus ik ga er zo in. Dus even ego......

Van het weekend is er een jongen van 32 overleden hier. 'S nachts tegen een boom gereden. Hoorde vandaag dat het een vader van een jongetje op het kdv is. Zit niet op de groep van Floortje of Timo. Zoontje van net geen 2 denk. Er lag een briefje in elk mandje. Dat de moeder graag wil dat alles door gaat voor die kleine dus of wij daar rekening mee kunnen houden. Heel netjes. Echt klote weer.

Sannie; wat een erg verhaal zeg van dat jongetje !!!!!

Yora; wat een eikel !! Wel erg jammer omdat jouw gevoel er wel was !!!!!

Nurse; en heb je de auto ?? De volvo is trouwens hoger dan onze Ford. Moest aan je opmerking denken dat jij hem laag vond. Is voor mij weer een meevaller.

FF posten hoor.
Mette; Floortje kruipt ook in me hoor als het druk is of als er vreemden bij zijn.

Oh ja, morgen gaan we naar Plien en Bianca. We hadden vanaf september al kaarten liggen. Bijna vergeten hahaha. Snel ff oppas geregeld...

Oef; was zeker een grote brand !! Zag het op het journaal. En hoe waren de kijkers ??
Getver, het draadje van de adapter naar de modem is een beetje krakkemikkig ben ik net achter, ben al twee keer netwerk kwijtgeraakt en dus ook mijn bericht. Heb 'm net vastgetaped, hopelijk werkt dat.

Mééén, wat een weer hè, begin nu echt van mijn verlof te genieten, zit echt continu in de tuin, heerlijk!

Vanmorgen ben ik weer naar het borstvoedingsgroepje geweest. Ik dacht, nadat ik vorige week zo'n spektakel van mezelf gemaakt had (janken), laat ik nu maar even komen laten zien dat ik eigenlijk best normaal ben, haha!

Had Leah ook meegenomen, want er waren behoorlijk wat moeders met meerdere kinderen vorige week en er is ook veel speelgoed, dus ze had een dagje vrij van de creche vandaag. Ze was echt superlief. Tegenwoordig zegt ze tata (thank you) als ze wat krijgt, heeft ze op de creche geleerd. En ze demonstreerde dat prachtig vanmorgen toen ik haar daar een rijstewafeltje gaf, was helemaal trots!

En, ik ga het nu gewoon hardop zeggen, hopelijk jinx ik het niet, maar Aimee is echt een totaal ander kind sinds nu zo ongeveer een week. Het hysterische krijsen is voorbij! Ineens hebben we een hartstikke gezellig, vrolijk kind, je wil echt niet weten wat een dramatisch verschil het is. Het rare is, ik ben nog steeds enorm sceptisch wat betreft het hele osteo-gebeuren (het is écht heel zweverig), maar ja, het kan toch geen toeval zijn dat het nu zo goed gaat?

Iemand hier vroeg trouwens wat het nou was, stom had ik niet eens verteld! Kort gezegd zat haar nekje en bovenlijfje nogal klem en toen dat loskwam door de osteo-behandelingen, bleek dat haar maag al die tijd in verdrukking had gezeten, wat reflux veroorzaakte. Dit is nog niet helemaal weg en daarom gaat ze ook wat meer behandelingen krijgen dan in eerste instantie gepland, maar het gaat duidelijk de goede kant op.

Oh, hier hadden we trouwens een paar maanden geleden al moederdag, een week voor (of na?) pasen. Gek hè, dat verschillende landen verschillende data hebben?!

Mette, waaaaauw, wat een superfoto's! Misschien moet ik ook eens zo'n soort bril voor Leah kopen. Ik heb zo'n babybanz-bril maar die weigert ze pertinent op te zetten. Ik heb dat ding al een jaar en probeer het zo nu en dan weer eens, maar no way.

Balen dat ze ineens zo eenkennig is, zal vast een fase zijn. Leah heeft dat niet, maar als ik (of Vent) thuis wegga (en ze dus bij de ander blijft), dan is het wel janken, nou jaaaa! Denk dat ze ons graag compleet ziet of zo.

A1mee, bah wat ontzettend vervelend van je bekken zeg. Lijkt me erg zwaar. En inderdaad erg sneu voor je zus. Hopelijk deden de bloemen haar goed.

Hee Gucci, leuk jou weer te zien. Jullie allemaal nog helemaal blij met de beslissing om naar NL te gaan?

Oef, nog een verlate Happy Birthday voor Peet! Wat heb je voor 'm gekocht? Vent wordt ook 40 en heb geeen idee! Maar goed, heb nog even, hij wordt dat pas in december.

Nurse, jammer dat je cyclus nog niet op gang gekomen lijkt. Jeetje, ik ben juist precies aan de andere kant, ben als de doood dat ik weer zwanger ben. Ben zelfs zo paranoide dat ik erover denk om een test te gaan kopen. Volkomen irrationeel, maar ik wil echtechtecht niet, haha!

Lekker he Marloes, de babies lekker in hun blootje laten lopen. Gaat het potjetrainen al een beetje?

Tinus, leuk dat jullie weekend zo fjn was. Maar wel zielig van Manu's verkoudheid! Leah is trouwens ook weer aan het spoken 's nachts. Heb echt het idee dat ze nachtmerries heeft. Helemaal vanuit het niets hysterisch wakker worden, schoppen, slaan!

Ik heb vannacht om 3 urr 20 minuten met haar op schoot in haar kamer gezeten. Uiteindelijk heb ik heel zachtjes een liedje waar je normaal gesproken handbewegingen bij maakt (soort van klap eens in de handjes) in haar oor gefluisterd. Klinkt raar, maar op die manier kon ik haar eindelijk genoeg afleiden om haar te kalmeren, pffff.

Hier nog wat zonnige foto's van de grote en de kleine (sinds Aimee in haar wipstoeltje zit, wil Leah dit ook ineens weer, terwijl ze er voorheen nooit interesse in had...):

Oh had jou nog niet gezien Flodder, yeah lekker zo'n grote kar, wil ik ooook! Rij nog steeds in mijn 12-jaar oude rammelbak-corsa. Wil echt een nieuwe maar ik haaaat auto's kopen, heb er gewoon echt geen interesse in en helaas Vent ook niet. Zou het liefst gewoon iemand een paar duizend euro geven en zeggen, regel even een astra of zo voor me, haha!

Sjesis, wat erg zeg, van die man!
floddertje, ook al zo'n erg verhaal. Het is momenteel wel heftig allemaal... Het gezin dat vorige week in Beuningen om kwam bleek bij ons te werken en een van de mensen met wie ik op die werkplek altijd lunch doet de uitvaart. En dan het verhaal van het KDV. Vanmorgen lag er officieel een briefje van het KDV in het bakje. En daar staat het dan, hij heeft een hele agressieve vorm van kanker.. Ik krijg er steeds weer kippevel van... Ik kan tegen veel verhalen, maar zodra ik er iets persoonlijks mee heb...

dan maar weer even de kids knuffelen en genieten...

Heerlijke foto's ainne.. ik zit nu even achter de andere computer, maar heb de afgelopen dagen ook heerlijke badjes-foto's gemaakt... zo leuk..

eenkennig, gelukkig hier nog niet. Casper begint wel bewuster te zijn van het afscheid en toen we laatst hem bij opa en oma achterlieten om met REnske naar het theater te gaan, was hij echt even ontdaan, maar wel weer snel afgeleid, gelukkig...

ainne, ik duim voor je dat dit het was.. En dat het nu beter blijft gaan...

floddertje, wat voor een spel heb je dan gekregen.. Heerlijke auto trouwens... maar ik ben volvo fan.. Het is dat de mijne nog geen grote problemen vertoond...

volgens mij is het probleem van zonnebrillen, dat je van die nepperts hebt. Dan heb je alleen maar getint glas, daarvan gaan je pupillen open staan en dan kan er nog meer van het schadelijke uv-licht in. Als je een goede zonnebril hebt met coating is het geen probleem...

oef, succes met de kijkers

en nurse, hoe bevalt de auto...

zo, de weekenddienst zit er ook weer op, wel lang 3 dagen, maar goed. vandaag gewoon gewerkt en morgen vrij.. dubbel CB bezoek, ben benieuwd of ze wat gaan zeggen van Caspers nog niet lopen.. Ik had het besproken met de fysiotherapeute op mijn werk en ze heeft me nog wat adviezen gegeven. Ja, stimuleren, maar zodra Casper in de gaten heeft dat we erover gaan denken om hem los te gaan laten, gooit hij zich op de grond... Gelukkig herkende zij dit gedrag ook...

Moederdag was leuk, een placemat van Renske en van Casper een spiegel, want spiegeltje, spiegeltje aan de wand... En nog wat melanine schaaltjes (aan manlief aangewezen in de xenos-folder, want hij wist echt.... niets)

Verder bij opa en oma op bezoek geweest, daar was schoonzusje ook met haar kinderen.. Opa en oma hadden een groot badje neergezet en dat echt helemaal vol met water gedaan... Nu hebben wij steeds 3-5 cm water erin staan, kan casper er leuk doorheen kruipen.. Daar stond dus 50 cm water in.. Casper hing al steeds tegen de rand en probeerde erover heen te klimmen... Maar ja, ik had geen bandjes mee genomen, want ik dacht bij een badje in de tuin, aan een klein laagje water, tja neefje en nichtje zijn ouder.. En halverwege de middag.. plons, Casper lag erin... zwom braaf naar de andere kant, maar was toch wel even flink geschrokken, want het was erg koud... en 2 tellen later, wilde hij er weer in...
O moet je bij mijn vent zijn. en altijd blij dat ik er niet bij ben als hij gaat onderhandelen haha. Net een marktman. Heeft er een hele mooie radio met mp3 speler bij gekletse.

Leeueuuuuke foto's !!
Pfffffffffffffffffff wij zijn pas sinds 20:00 thuis, Roxanne lag al in bed, Yasmine snel gevoed en ook in bed gelegd, toen pas gegeten.

Maar we hebben de auto! Jahoe! ben dr blij mee!!!!!

Had wat voeten in aarde, wat gevloek enzo (op die lijpe verkopers o.a.)

Dit is ie dan:

Alleen hebben wij hem in 1 kleur, in bordeaux rood Hebben Roxanne's autostoeltje dr al in gezet, die heeft dr eigen captian char, kleine stinkerd.

Ze zit als een prinses. (en Yasmine trouwens ook)

Heb nog niet bijgelezen, doe ik morgen, heb wel de hele mooie foto's van jou kindjes gezien Ainne, wat een mooi poppetje is Aimee!! (Leah ook hoor )

Enn, Flodder: Wahaha! zo'n auto hebben wij net verkocht

Nou, ik ga nog ff languit op de bank en dan naar bed!

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 13-05-2008 22:23
Reden: voutje :-D
% gewijzigd
Wat is het weer stil hier!

Bij mij gaat het niet helemaal lekker... pff. Manuel gisteravond weer met heel veel moeite in bed gekregen. En vanmorgen wilde hij helemaal niets eten en helemaal niets drinken. Hij was vreselijk hangerig en wilde alleen maar knuffelen en gedragen worden. Helaas had ik een megadrukke dag voor de boeg dus heb hem toch maar naar het kdv gebracht met de instructie dat ze moeten bellen als het niet gaat... Voel me wel een slechte moeder, maar ik had geen keus.

Met veel gedoe op het werk verschenen (gisteren lekke band, dus met het openbaar vervoer). Een half uur te laat. Computer kapot! Thuis met auto van collega mijn laptop opgehaald, geklooid om op het netwerk van het bedrijf te komen. Is gelukt maar het is behelpen vandaag... Monteur komt morgen pas...

Oef: Succes met de kijkers!!

Ainne: Wat super dat het zoveel beter gaat met Aimee!! Toch goed dat je naar de osteo bent gegaan, ook al had je er weinig vertrouwen in.

Nurse: Zooo wat een bak joh!

Verder probeer ik binnenkort (vanavond? morgen?) weer even wat gezelliger te doen. Nu even verder met ploeteren op het werk...
Zo...het is hier rustig geweest de afgelopen dagen!

ego:

Nou, mijn verstandskiezen zijn er nu allemaal uit, maar echt lekker ging het de laatste keer niet. Donderdag hebben ze links getrokken, en rechts was twee weken geleden gedaan. Ging al niet super donderdag, onderste kies deed moeilijk maar goed, uiteindelijk gelukt. Ging redelijk, tot zondagmiddag....begon me toch een partij pijn te doen! En dat terwijl we bij schoonouders waren en ik nachtdienst eghad had, had kort geslapen. (van 07.00 uur tot 13:30) Daar even gelegen met ibuprofen, toen die werkte maar weer gezellig gedaan. Snachts weer gewerkt, maar met pijn en geen gelegenheid om een ibuprofen te nemen, want stond ergens waar ik niet wegkon en had geen water tot mijn beschikking..balen dus! Zodra het kon meteen weer ibuprofen genomen. Thuis geslapen van 07.30 uur tot 13.30. Kon niet meer slapen, kies deed pijn. Ibuprofen genomen, werkte niet.

Uiteindelijk werkte de ibiprofen dan toch wel (na 2 uurtjes) en ben ik maar gaan douchen enzo en savonds gebbq-ed en na de bbq begon het weer. uiteindelijk maar niet gaan werken en zijn we gaan bellen voor een noodtandarts, nou niet gelukt uiteindelijk... Ik was geen nood genoeg... (hmmm....zal hun die pijn eens geven, zullen ze eens zien wat nood is!) Volgende ochtend gelijk tandarts gebeld, kon bij een andere tandarts van de praktijk terecht om 19.10 uur pas! Hele dag weer doorgekomen met ibuprofen, en uiteindelijk is de hechting losgeknipt en heeft ze het schoongespoeld. Bleek dat er etenesresten in het gat gekomen waren maar door de hechting kon ik het niet goed schoonmaken... Zo simpel...had ik zelf die hechting er ook wel uit kunnen knippen!

Maar goed, ik heb het overleefd. Vanacht werd ik wel weer wakker om 04:30 uur, weer ibuprofen genomen en weer verder geslapen.

Nu voel ik het nog licht, maar ik wil geen ibuprofen meer nemen. Heb dus echt een aantal superdagen achter de rug...NOT!

Moederdag...

Joeri heeft een heel mooie broche gemaakt, een hartje met maccaroni en glitters! Van vriendlief een siliconen cake-bak vorm gekregen (een ronde) en muffinbakjes van het zelfde spul en een likkepot van hetzelfde spul. Ben ik blij mee! Kan ik lekker hartige muffins maken! (we hadden wel een muffinbakblik, maar in de magnetronoven kan die niet draaien, dus ging niet zo goed)

Zal zo even spullie ervoor halen, krijg nu al trek!

Zo, eerst even dit posten, en dan kijken of ik kan reageren...
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
zo, weer een ochtendje CB achter de rug.. Ik was er om kwart voor 10 en ging om kwart over 11 weg... Tuurlijk liepen ze uit (en omdat ik 2 kinderen moest wegen en meten dacht ik laat ik er in ieder geval op tijd zijn... MAar alles is goed gegroeid, Casper weegt 11,5 kg en is 84 cb (gek he dat die kleding maatje 74 allemaal te kort is..). Over 2 maanden belt ze nog even om te vragen of casper al loopt...

Toen nog even snel boodschappen doen, want daar kwamen we toch langs.. En toen was Casper echt helemaal op toen we thuiskwamen.. Snel gegeten en toen naar bed...

tinus, wat een gedoe allemaal met de computers en jammer joh dat Manuel niet lekker is.. beterschap.

wat een wagen nurse.. Niets voor mij, maar als jullie het mooi vinden... Lijkt me zo onhandig met parkeren.
Joeri ligt hier ook heel lang te klessebessen in bed tegen Bumba en zijn beren. Het is in zijn kamertje tegen de avond vaan 29 graden, dus zou goed door de warmte kunnen komen dat hij zo lang wakker ligt...

Nu slaapt hij met de airco aan (staat op 25 graden) en is het in zijn kamertje 29...

Joeri is hier ook een stuk eenkenniger ineens. Dan wil hij dat ik hem optil en niemand anders, of heel verlegen doen ineens als hij een bekende ziet, echt heel raar!

Mette

leuke zonnebril! Wij gaan van de week of volgende week ook maar eens kijken voor een leuke zonnebril voor Joeri!

floddertje

lekkere grote bak!!! Bah, vliegenplaag op het strand! Jaagt mij ook snel weg zoiets!

Balen van het k*t slapen van Floortje..zal ook wel weer door de warmte komen...

Sjees...32 jaar en dan hup, door tegen een boom te rijden, dood.... Bizar hoor, balen voor hun zoontje...(en zijn vrouw uiteraard)

Leuk plien en bianca, veel plezier!

Ainne

gezellig, zo'n borstvoedingsgroepje! Zo maak je misschien weer nieuwe vriendinnen? Fijn dat het nu veel beter gaat met Aimee... gelukkig maar!

Wat een heerlijke foto's!

Dat zonnehoedje, super!

sannie

sjees, het gaat maar door he bij jullie? Knuf!

Vriendlief wist hier ook niet echt iets voor meoderdag...heb hem ook maar een beetje 'geholpen'. (tsja, anders krijge je een asbak ofzo, terwijl je niet eens rookt! Wat moet je dan?)

Casper is dus gek op zwemmen! Leuk!

Tinus

ik hoor het al, eigenlijk is dit dus zo'n dag dat je beter niet kunt werken! Tsja, dan MOET je maar naar huis!

Knuf voor jou en Manu! Enneh, Manu vermaakt zich wel hoor, ook al voelt hij zich misschien niet super!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
He meiden,

even snel want ik moet zo nog even naar de belasting en naar het gastouderbureau bellen, en de babybjorn voor zus zoeken voordat Noof wakker wordt.

Ik heb even bijgelezen, en ik heb heule leuke foto's gezien en stoere auto's. Leuk hoor!

Sannie; als het dan op papier staat, is het ineens zo echt hé? Stuur je nog iets van een tekening van je kinders op, naar die leidster en haar zoontje?

Op mijn groep is er een kindje aan kanker overleden (en later haar babybroertje ook) en dat moeder het heel fijn vond om iets van de andere ouders/ kinderen te horen, en maakt het contact ook iets makkelijker als je elkaar weer spreekt. Maar waarschijnlijk heb je dat allang zelf bedacht

FLodder; wat ontzettend zielig dat dat jongetje later niet eens herinneringen aan zijn papa zal hebben

Ainne; whaha, en heb je ze ervan kunnen overtuigen dat je geen dramaqueen bent

Lekkere moppies heb je toch!

Tinus & Knor; allebei een dikke dikke knuf!

Ik ga nu echt even iets doen, want ik ga straks naar m'n zus toe op de fiets:

Hiiiiiiiiiiii!

Voordat ik het vergeet: Is de knoop nu eindelijk doorgehakt op HM? Zal straks een kijken.. Tis vort kort dag he?

Knor:

AAgghhh, etensresten in je kies, doet zeer ja, had je niet zo'n krom spuitje mee gekregen om te spoelen? (had ik destijds wel namelijk.

Mette:

Whahaha! die olifant op de fiets

Sannie:

Fijn dat de kids weer 'goedgekeurd' zijn!

Enne, ik ben een ster in parkeren dus das geen probleem :-D

Ainne:

Aah, wat zal je trots geweest zijn ja! (Thank you zeggen)

Ik ben Roxanne 'Dank' aan het leren, dankjewel is zo lang he? Maar ze legt de linkt tussen 'dank' en iets krijgen nog niet haha!

Wat fijn dat het nu goed gaat met Aimee! tis jullie gegund

Flodder:

Doe mij zo'n kerel die goed is in onderhandelen! M. is dr niet zo goed in, schoonmoeder daar en tegen weer wel... die dingt nog net niet af aan de kassa bij de AH

Oef:

Succes met de kijkers!

Wanneer en hoeveel?

En Roxanne moet meestal ook even ontdooien in gezelsschap maar eenmaal los dan is dr geen houden meer aan

Nou, dit maar ff posten.

En dan ff naar HM.

xx
Ainhoa

Een fijne gedachte dat je in Nederland bij je moeder was tijdens het overlijden. En wat knap dat je gesproken hebt op de crematie.

Boyd is vandaag naar de kapper geweest. Hij is net 5 wkn terug geweest, maar het was al weer zo lang. Hij heeft nu dus een superkort koppie en ik vind het heel leuk staan. Lekker met de warmte en makkelijk wasbaar. Foto volgt.

2e Pinksterdag is Boyd nog ziek geweest. 40 graden koorts en later in de middag overgeven (over mij, hij bleef schoon). Dinsdag is hij niet naar het KDV geweest en is hij nu weer beter.

Zo zeg, die 2e baby van ons is wel gezellig in mijn buik. Mijn placenta ligt nu niet aan de voorkant (bij Boyd wel) waardoor ik het allemaal veel beter voel. Zie af en toe gewoon bobbels in mijn buik.

Ik heb al wel een dikke buik hoor! Ben nu 23 weken zwanger en de grootte van mijn buik is nu net zo groot als toen ik 32 weken bij Boyd zwanger was. (misschien wordt het nu een 8ponder?)

Tinus

Boyd wil altijd zijn handjes in het water van de wc stoppen.Soms ben ik niet snel genoeg en dan zitten ze er dus in en likt ze ook af.

Mette/Knorretje

Boyd wil niet in het badje. Hij gaat op z'n knietjes er bij zitten en speelt dan met het water en zijn speeltjes, terwijl hij in het grote gewone bad in de badkamer wel in wil. We hadden een grote speciekuip gekocht, maar daar wilde hij ook niet in.

Indian

Jeetje wat schrikken met Stijn! Hoe is het nu met hem? Hoe voel jij je nu verder?

Het huilen bij het naar bed gaan is nu wel over. Slaapt ook weer de hele nacht door. Het geslacht van de baby willen we niet weten.

De harde buiken voel ik zeker wel een paar keer per dag. Volgende week bij de gynaecoloog even opnoemen.

Nurse

Wat een mijlpaal met Roxanne. Ga er ook eens op letten of Boyd dat al kan.

Yora

Wat vervelend dat G niet meer met je verder wil. Je had er toch zo'n goede hoop op.
En oh ja... Moet ik nog aan denken omdat Joni schrijft dat Boyd naar de kapper is geweest. Manuel heeft vanmorgen ontbijtkoek in zijn haar gesmeerd!!! En geloof me: Dat krijg je er echt NIET uit!! Heb dus maar de schaar gepakt....
Sannie: wat erg allemaal. Zijn echt hele nare dingen. Weet dan nooit zo goed wat ik moet zeggen. En wat heeft Casper nu allemaal precies? En hoe gaat het dan verder?

Jammer dat je niet meegaat naar de dierentuin. Ik ga eens even kijken of ik nog mensen met die Dekamarktzegels ken. Zit er geen deka bij jou in de buurt? Met een volle kaart is de toegang gratis. Bijna de hele rij stond met die Dekamarkt zegels te wapperen vorige keer dat ik er was.

Yora heeft het soms dat ze het niet leuk vind als ik wegga. Het is ook weleens zo dat ze heel erg gaat protesteren als ik haar optil voordat ik wegga om haar nog even te knuffelen. Bang dat ik haar weer meeneem. Maar ze is wel altijd weer blij als ik er weer ben. Alleen dan komt er wel altijd even een ik wil even tegen je aanzeuren momentje.

Joni: Ook jammer dat jij niet meegaat naar de dierentuin. Was wel heel erg benieuwd naar je buik. En naar de groei van Boyd.

Tinus: Klinkt wel heel grappig dat Manu dat in zijn haar had zitten smeren. Ben heel benieuwd naar jouw kapperskunsten.

Mette: Ik zal je mijn zeurverhaal over de babybjorn besparen maar als jij nog een doek wil lenen voor je zus...

Kan het helemaal voordoen in de dierentuin. Ik vind het trouwens helemaal raar om jouw eigen naam te zien. Vind jou helemaal een Mette ondertussen.

Ainne: Het lijkt mij echt ontzettend fijn dat er toch iets aan de hand was met Aimee. Niet voor haar natuurlijk maar het was dus oplosbaar voor haar. Ik vind het ergens wel jammer dat er nooit iets ontdekt is bij Yora waarom zij nou zoveel huilde in het begin. Want ik vond het echt ontzettend zwaar en eigenlijk vooral achteraf. Is dat logisch? Heb jij de doek nog nodig trouwens?? Stuur hem graag naar je op hoor voordat ik m al aan Mette loop aan te bieden.

Nurse: Mooie gezinswagen. Daar kun je nog flink wat kinders kwijt toch in de toekomst. Ik ga trouwens alleen de kleur onthouden met automerken kan ik helemaal niks. Als je aan mij vraagt wat voor auto iemand heeft dan weet ik eigenlijk alleen de kleur te noemen. Of het moet echt een eend of een smart zijn ofzo. Vind het trouwens echt stom dat ik na 6 weken al weer ongesteld was na de bevalling. Ik had er helemaal niks aan en vond het een heeeerlijk vooruitzicht een aantal maanden niet ongesteld. Misschien moeten jullie trouwens voor eeuwig gebruik gaan maken van de familieparkeerplekken en parkeerplaatsen voor vrouwen met die gigantische bak. Rood en groot weet ik er over te melden.

Knorretje: Wat een horrorverhaal van die tandarts. Ben nog altijd bang dat mijn tandarts vind dat mijn verstandskiezen eruit moeten ofzo. Wilnietwilnietwilniet.

Tja en over die G. vind het nog steeds klote. Maar ik vind wel dat ik eigenlijk ook helemaal geen man nodig zou moeten hebben. Ik was gewoon ook een beetje te blij met hem. Ik kwam wel in aanmerking voor de how to lose a guy in 10 days award. Maar ik vind het soms best eenzaam en alleen met Yora. Afspreken zoals vroegah gaat gewoon niet meer zo goed. En raakte ook wel een beetje overenthousiast van het feit dat je met 'eigen man' veel spontaner naar dierentuin, museum, eettentje, speeltuin, kinderboerderij kan gaan. Alleen vind ik er vaak niet zoveel aan en anders is het weer zo'n geplan. Ik moet gewoon eens flink gaan socialiseren met andere single mama;s ofzo. Hobbies gaan zoeken en nieuwe vrienden maken.

Yora is alweeeer wakker ik word af en toe zo moe van dat wakker worden. En af en toe heb ik zoiets van ja doeeiiii zoek het lekker even uit. Maar dan gaat ze helemaaaal niet meer slapen.

Ben wel heel verstandig geweest vind ik zelf deze periode door nu alvast te beginnen met leren voor de volgende tentamens. Wat een zware frustratie zeg vorige keren als dat 'rotkind' niet wilde slapen en ik zo graag wilde studeren en die tijd maar weg zag tikken.
Hey Yora; goed van je dat je alvast aan het 'voorstuderen' bent! O ja zo'n doek; ik zou iig graag willen zien hoe je dat omdoet, want ik wil zeker als er ooit een volgende komt 'aan de doek'. De bjorn was eventjes ter overbrugging, ze moest nicht ophalen bij de opvang en had geen auto, dus moest lopend. Ik heb haar voor zijn geboorte een minimonkey gegeven (katoenen banaandoek) maar Tijn verdwijnt erin, dus dat leek ons ook niet zo gezond met het warme weer.

O ja, jij bent ook een echte Yora geworden, dus als ik je zo aanspreek zaterdag..

Mette Mare is mijn nick omdat ik toen ik ging aanmelden hier op Viev, mijn favonamenlijstje naast me lag. Na hopeloos veel nicks te hebben ingevoerd, deze maar genomen. Jammer dat Tris de namen niets vond, maaaar voor een evt. 2e meid hebben een naam van iemand hier (jaaaa wie zou dát nou zijn ) of de 2e naam van m'n nick.

Bekt ook wel lekker; Nova & Mare

Tinus; oo helemaal moeten knippen? Nou dan kijk ik wel uit met ontbijtkoek, haha! Hoe is het nu met Manu, ligt hij te slapen?

Joni; ooo buikfoto please!! Ben benieuwd

Verder geen nieuwtjes hier

x
Hallo ben ik weer even!

Mijn hemel, waar Roxanne na dr slaapje last van had?

Zeuren, jengelen, drammen, huilen, driftig.... Nahja zeg.

En Yasmine zit met grote ogen toe te kijken vanuit dr wipstoel als dr zus uit dr plaat gaat.

(kijk Yasmine, zo moet het dus niet )

Mainecoon:

Betrapt! je staat in Wie Hier!

Joni:

Jammer dat je niet mee gaat!

Ben heel benieuwd naar de foto's van Boyd! Kun je dr ook eentje bij doen van je buik? Owww, ik ben zo nieuwsgierig naar 'wat' jullie gaan krijgen! (een baby denk ik zo )

Hebben jullie trouwens al namen bedacht?

En die mijlpaal, je bedoeld t opstaan zonder zich op te trekken? Denk wel dat Boyd dat kan, die klauwterd al een tijdje ist niet?

Tinus:

Blegh! lijkt net poep denk ik zo zn haar gesmeerd of niet!? Hihi.

Yora:

He wat rot meis... wordt ze dus in de avond veel wakker? Huilend of gewoon wakker wakker?

Vind je stukje dat je het soms best eenzaam en alleen vind zo met Yora samen best erg... trek t me wel aan moet ik zeggen.. je lijkt me ook niet in een makkelijk pakket zitten.

Tis dat je zo ver weg woont, anders konden we samen gaan rakken! enne, genoeg vrjigezellen bij ons in de vriendengroep

xx
Mette:

VertelvertelvertelVertellll!!!!

Je maakt me wel heul nieuwsgierig naar die naam!

Van een kindje hier of een van ons?

Meisje of jongen?

Beginletter?

Eindletter?

Zullen we galgje doen?

Ik begin met de letter... euhh....

N

:-D

Enne, tijdens de meeting spreek ik jullie misschien ook wel aan met je nick.. het zij zo

xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven